Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Criton #26903 üzenetére

    Bocsánat, de ha a motor nem pörög fel, az nem ugyanaz,
    mintha pörögne mint a disznó, csak rosszul vált, nem húz.
    Utóbbi ugye hajtáslánc probléma, előbbi viszont motorikus.

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • Kolondrum

    félisten

    válasz Criton #26903 üzenetére

    Figyu nézzük meg az e a hibád mint nálam. A jelenség nálam km 10km után jön elő ebben a 25 fokban. Erre akkor derül fény ha lassítok és/vagy megállok. Állok a pirosnál (úgy írom le amikor még nem tudtam kezelni a dolgot régen!!!), kapom a zöldet, húzom, a fordulat kb 5k-ig felmegy hangja elcsuklik és lassan nekiindulok, de nem fullad, egyszerűen nehezen megy, pont mint amit írt, mintha 5-be indulnál autóval (igaz azzal el sem lehet). Aztán ha elindul eléri a fordulat a kb 7k-t és mintha mi sem történt volna. Stimm?
    Mert ha igen tudok rá egy kis könnyebbséget. Mielőtt megállsz a pirosnál ellenőrizd, hogy nem a fog lerohadni, ezt úgy tudod, hogy megállás előtt ráhúzod, ha felpörög rendesen akkor indulásnál is menni fog, ha érzed, hogy nem pörög csináld azt a pirosnál, hogy kicsit gurulsz, vagy hintáztatod a motort és hidd el jó lesz. Mert az fix, hogy ennek valami pozícióhoz van köze, ha rossz pillanatban jön a piros lerohad, ha jó pozícióban semmi gond, ezért kell mozogni vele alapjáraton mert beáll a jó pozícióba. Mondjatok bármit én ezzel tudom kezelni a jelenséget. Viszont menet közben ha pl 20-al megyek már nincs mit tenni rohad és lassan gyorsul. Otthon is ahol nincs nagy nyüzsi próbáld ki az elméletem, melegítsd be (ezt amúgy durva emelkedőkkel meg lehet tenni) és idézd elő a dolgot amikor induláskor lomha, ekkor hintáztasd a motort előre hátra vagy gurulj vele fél-1 métert és megszűnik a baja. Ezt mondta tábori is, hibás a váltóm, rá is írta magának, hogy így adták át nekem. Idővel az a hő amit termel bent a gép megeszi amúgy a rugókat stb, gondolom laikusként a sok felhevül-lehűl körtől megváltozik a rugó szerkezete és jellemzői. A mirekék azt mondták (korábban felhívtam őket) rossz esetben ez a dolog odáig fajul, hogy ami a hajtás körül van az minden elfárad és cserés. Az, hogy a fentebb leírtakból mi igaz mi nem majd akkor ha a verimat is megműtötték + mentem vele 1000km-t.

    AndrewTdi! Csabi helyileg hol van?

    [ Szerkesztve ]

    2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.

Új hozzászólás Aktív témák