- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mobil flották
- Netfone
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Yettel topik
Hirdetés
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
Abból lehet probléma, ha nagyobb amperórás aksit veszek?
A mostani 12V4A, alig drágább a 12V7A (Yuasa)."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Nekem motorom van, a generátor 155 kW-t tölt.
Yuassa aksi van pl. a motoroázisban, tudok szerezni.
Azért gondoltam a nagyobb aksit, mert szeretnék markolatfűtést, aztán ki tudja, mi lesz.
A motorom elvileg 90 kW-t használ maxon, tehét túl van méretezve az elektronikája, gondolom a nagytestvérével megegyezik. (Honda cg 125)"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #4462 üzenetére
Hóban és jégben nem, de nulla fok már motoros idő nekem :-)
Van muff a kormányon, windstopper aláöltözet (maszk, alsó, felső, zokni, kesztyű) + full kordura. Úgy nézek ki, mint egy Michelin baba.
Ha valaki követne, akkor a Motoroázisban található termékeket tudom ajánlani (Biker téli ruházat), nekem bevált. Elvileg a Rukka is gyárt windstopper ruhát, de itthon csak az alsó és felső beszerezhető.
Ízületekre vigyázzatok, főleg a kézre és a térdre!!!"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Annyit fűznék hozzá a Kymco-hoz, hogy Olaszországban és Görögországban piacvezetők az eladásokban.
Ez főleg Olaszországban érdekes, mivel ott van egy-két gyár....
Tehát annyira szar nem lehet.
Az, hogy nem bír ki 20 évet, az jogos. Nem is arra tervezik. Tizet max. Az olaszok is ennyit bírnak.Ez pl egy kibajó Kymco:
[link]Rendszámhoz:
Én is támogatom. Lesz ötveneseknek is papírja, nem lehet majd csak úgy ellopni és lepapírozni. Majd alkatrésznek lopják, vagy külföldre. Valamennyire csökkeni fog a lopás.
Az ötveneseket könnyű lesz papírozni. Azok fognak szívni, akik okmányok nélkül vezetnek 125, 180, 200-as runnereket (és a többi hasonlót). Ők majd vihetik a bontóba a gépeiket 'oszt jónapot."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
A Kymco továbbra sem kínai.
Olaszországban piacveztő. Vajon miért? Ott jobban értenek a robogózáshoz.
Egy mindennap használt robogó nem bír többet tíz évnél. Mindennapos használat alatt azt értem, hogy nem csak akkor veszik elő amikor 25 fok és szikrázó napsütés van.
Én ma is motorozom, délután valószínűleg esőben jövök haza. Az olaszok is robognak ilyenkor, a magyarok nem. Ezért bírja nektek olyan sokáig"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz CL Smooth #4638 üzenetére
Hány lerobbant Daewoot (Chevrolett), Suzukit láttál? Nem sokat. Mégis sok ember szerint fos, mert Suzuki.
Az igaz, hogy nem vetekszik egy bmw kényelmével, egy porsche erejével, egy jaguár eleganciájával, mégis tökéletesen alkalmas közlekedésre.
Ilyen a Kymco. Keeway-ről sok rosszat hallottam én is, de Kycmo elég sok volt a baráti/ismerősi körömben. Motorikus baja egyiknek se volt, egyik se rohadt szét. Persze nem olyan dizájnosak és erősek, mint egy olasz és nem olyan megbízhatóak, mint egy japán. De mindennapi KÖZLEKEDÉSRE teljesen alkalmasak.
Ennyi, pont. Olaszoknál is azért listavezető. Ott aztán értenek a robogózáshoz, mégis a Kymco-t pártolják a hazaiak (Piaggio, Malaguti, Gilera, Aprilia) helyett. Szerinted miért?Kerestem a kurva grafikont, amit nézegettem, de sajnos nem találtam, nem tudom belinkelni. 2005-2007-ben mindig Kymco a legnépszerübb robogó olaszban. Utána Honda. És csak utána jönnek a hazai gyártók.
Ezzel nem azt mondom, hogy az olasz szar, de ár/érték arányban jobb a Kymco.
Nem szép, de közlekedni elég."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz CL Smooth #4654 üzenetére
Nekem volt két olasz robogóm is.
Egyik egy agyonhasznált Malaguti F-12 volt. Rakás szar volt, de nem a gyár hibájából, hanem mert az előző gazdája a szart is kihajotta a gépből.
Azután vettem egy Piaggo NRG-t magamnak, vadi újat.
Vizes volt, valós vége 75 körül. Aztán eladtam azt is és vettem motort.
Úgy adtam el a robogót, hogy 4500 km volt benne, de a vevő nem akarta elhinni. Ugyanis egy apró karcolás se volt rajta sehol. Az összes hibája annyi volt, hogy elhagytam belőle két csavart (az egyik takaró lemezből) és a hátsó sárvédő csavarját időről-időre meg kellett húzni, mert kilazult.
[link]
Szerettem, de újra nem vennék. Ha most vennék új robogót, akkor Kymco-t vennék. Agility-t.
Ennyi.
Most meg Hondám van Mert ugye a motorgyártók olyan motort gyártanak, amilyet tudnak. A Honda meg olyat, amilyet akar Viccet félretéve az én japán Hondám Brazilíában készült. A következő meg Suzuki lesz, amit Spanyolországban gyártanak."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Javasolni akartam. Az első pár száz km-ert ott kellene megtenni. Egyrészt, hogy megszokd a kétkereket, másrészt a forgalmat. Én sajnos a budapesti csúcsban jöttem rá, hogy a robogó nem bicikli
Robogón mind a két féket használd, de az első a fontosabb (jobb oldali). Az fékez nagyon (általában), de vigyázni kell, mert ha az első blokkol, akkor zanya a cége.
Nemrég mentem egy Yamaha X-Cityvel, ott furcsa módon a hátsó fék volt a fékező. Az első csak lassított. Pont fordítva, mint motoron."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Ha forgalomban akarsz menni (pl. Budapest), akkor felejtsd el. Ha vidéki kis faluba kell, akkor nyugodtan.
Nagyon lassan fog gyorsulni és a legkisebb emelkedő is megfekteti a motort. Tunningolni se lehet. Semmi.
50-es tempóhoz kell vagy 15 mp, ami ha haladni kell, nagyon sok."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Akit érint:
Tényként jelentették az Rtl Klub híradójában, hogy 2009.01.01-től az új robogókon rendszám lesz, a régieket 2011-ig kell lerendszámozni.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Rendszámot kapnak a mopedek
Független Hírügynökség - ugyelet@mail.index..hu
| 2008. április 27., vasárnap 22:30
Rendszámot kapnak jövő év elejétől itthon a segédmotoros kerékpárok. A gazdasági tárca szerint erre azért van szükség, hogy ellenőrizhetőbbek legyenek a tulajdonosok. A mopedek gazdái viszont úgy vélik: ez csak egy újabb sarc - hangzott el vasárnap az RTL Híradóban.Az 50 köbcentiméter alatti motorokon a rendszám eddig csupán "esztétika tuning" volt. 2009 január elsejétől viszont csak rendszámmal lehet ezeket megvenni. A már forgalomban lévő motorokra 2011-től, a quadokra 2009 májusától lesz kötelező a rendszám. A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium szerint így ellenőrizhetőbbek lesznek a segédmotorkerékpár-tulajdonosok: például egy baleset vagy egy közlekedési szabálysértés után könnyebb lesz azonosítani őket azonosítani. A szaktárca szerint könnyebben megtalálhatják az ellopott robogókat, kevesebb gond lesz a biztosítási szerződésekkel és a kártérítésekkel is.
Az 50 köbcentiméter alatti motorok tulajdonosai nem örülnek a módosításnak, mivel valószínűleg elég sok költséggel jár majd. A legtöbb robogósnak pont azért van robogója, mert olcsó a fenntartása. Csak az éves kötelezőt kell fizetni, ez pedig 3-5 ezer forint körül van - mondta Dobra Péter, a Robogó Club alapító tagja. A klub internetes oldalán fórumozók is bírálják az új szabályozást. Úgy látják, hogy ez nem más, mint pénzbehajtás, ami csak a Közlekedési Felügyeletnek és a rendszámgyártó cégnek jó.
A becslések szerint 400 ezer 50 köbcentiméter alatti motor van Magyarországon. Ezekre egyenként 15-20 ezer forint lesz a rendszám.
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen