Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
Azért padon más a tényállás. Se a közegellenállás, sem a sofőr súlya nem okoz gondot a motornak.
Alattam megy 55 km/h-t a motor, talán 60-at is sík terepen, de kapaszkodós ellenszélben már az 50 is feladat neki. A gép teletankolva kb 75 kg, én 150 kg és 2 méter.
Ugyanilyen, vagy akár ugyanezen a gépen öcsém (185 cm, 95 kg) ez a robogó száguld.
Ráültetném Párom unokaöccsét (felnőtt, kb 180 cm, 70 kg), szerintem repülne is.
És ez gyári állapotú.Budaörsi lejtőn lefelé mentem vele 75 km/h-t is, de már nagyon nem volt komfortos. A rövid tengelytáv, a magas súlypont, a kis kerekek egyáltalán és a megnövekedett fékút nem járultak hozzá a biztonságérzethez. El nem tudom képzelni, hogy valaki városi forgalomban 60 km/h-nál nagyobb utazósebességre vágyna egy 50 ccm géppel 12" gumikon.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz #25529296 #71244 üzenetére
Ha már azért szankcionálnának, mert a jármű a megengedett sebességnél többre képes, akkor nem lenne a hazai járműparkban megfelelő. És ezalatt értem a mezőgazdasági vontatókat és a bicikliket is.
A padon mért sebesség lehet skár 200 km/h óra is, ha a mellé mért teljesítmény benne van a megadott kW tartományban.
Szerintem.
Persze ha trafival mérnek be, az más, de 50 ccm-n nincs hatósági jelzés és elvétve van utána megállító ember.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz lorcsi #71263 üzenetére
NZI Combi Duo, 1,5 éves. Tartósságával nem vagyok elégedett, a kivehető bélés puhul, a varrás egy helyen enged. Kb 1500 km-t használtam.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz lorcsi #71267 üzenetére
2× volt kivéve a bélés és mosva. Az egy oldalt a pofa melletti patent már nem tart, hátul a tarkónál a bélés anyagát a kívülről látható műbőr gallérral összetartó varrás elengedett, kilátszik a szivacs, a fejtetőn lévő bélés vékonyka szivacsának sincs már tartása. A külső plexinek két pöcke kb a harmadoló pontoknál, tehát egy kézzel csak féloldalasan tudod feltolni, a plexi feszül, már kétszer pattant le a plexi a sisakról, természetesen forgalomban, lámpánál.
Ehhez képest amik az előnyök:
- egy mozdulattal lepattintható plexi - könnyű takarítani
- beépített napszemüveg - Páromé eleinte akadt
- felhajtható állvédő - nem szeretem, szemüvegre így se lehet felvenni, a felhajtva nagyon rossz a súlypontja
- a plexin van pin lock előkészítés
- a sisakban van headsetnek helyEzek azok a hátrányok, amikkel együtt lehet élni. Az előző sisakom egy Kiwi K900-as volt, 20 éve került annyiba, mint ez a mostani. Sokáig nem volt használva a robogó. Fix állvédős sisak, bevarrt bélés, de nem volt panaszom rá.
Megkérdeztem egy szaküzletben, hogy mi a különbség egy 30 k-s NZI és egy 120-170 k-s Nolan közt? Megéri-e megvenni a drágábbat, ha ártól függetlenül 5 évente így is, úgyis cserés? Azt mondták, az NZI is teljesen használható, maximálisan ellátja a feladatát, de a Nolan bélésre 2 év, a héjra 5 év garit adnak, míg az NZI-re fél évet.
Nem hiszem, hogy 50 ccm-re komolyabb sisakot fogok venni, de mi biztos, a felhajtható állvédőt kerülni fogom a jövőben, a beépített napszemcsi viszont hasznos ficsőr.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz lorcsi #71271 üzenetére
Kisgyerek korom óta vagyok szemüveges, szemüveg nélkül a sétatempónál fellépő menetszél is bántja a szemem, így a nyitott sisak is túl huzatos nekem. Amellett zártabb, hideg időben is kellemesebb és baleset esetén az állat is védi a zárt.
flegga92: az NZI-ben biztonságosan hallom a forgalmat és a gépet, de ugye, 60-nál gyorsabban nem tudtam kipróbálni.
Van olyan hely, ahol van próbasisak, egy körre elviheted. Vagy rendelsz neten, használod pár napig, aztán ha nem válik be, visszaküldöd.Az NZI-ben a fejtetőn érzem a szellőzést, mikor picit melegem van, de kívül már van hűvösebb van. Jó a szellőzése, hiába matt feketét használok, menet közben nem meleg. Persze a forgalomban állni egyik sisakban sem kényelmes.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Ha nem zavarna a menetszél, a megváltozott súlypont akkor is baj. De a felhajtott állvédővel meg merem kockáztatni, hogy a közegellenállás is megváltozik.
A szemüveglencsém fényre sötétedik, így annyira nincs szükségem a beépített napszemcsire.
Viszont két oldalt szűkül annyit a sisak, hogy a szemüveg szára ne férjen el, vagy ne akarjam megkísérelni, hogy eltörik-e a szemüveg szára, az orrnyereg elállítódik-e, vagy leszakad-e a fülem... Viszont nem beépített füles sehogy sem megy bele, pedig próbáltam pár igazán aprót is.Mindegy, Budapesten belül jellemzően max 30 percet töltök sisakban, ennyit kibír mindenki visszahívásig. Google maps-et használok navigálásra, szerencsére a becsörgő hívás csak kis ablakban jelenik meg, a térkép nagy részét nem takarja ki.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz MrChef #71278 üzenetére
Na én a menetirány szerinti látótérbe benyúló HUD-ot nem akarom. Vettem egy telefontartót, a baloldali tükör alá van téve, kb a tükör magasságában van a telefon. Nem mozog, nem forog el, de azért a kép automatikus elforgatását ki kell kapcsolni, mert az úthibák olyat dobnak, hogy nem igaz.
Egyedül a talplemez a gondja, az is egy spiáter szar, de Apám csinált szerszámacélból újat. Most jött meg két újabb a motorra és egy Apámnak a traktorba, a motorra való talplemezeket viszem haza mintadarabnak, gyártson újat helyette.Nem nagyobb fáradtság a GPS-re rápillantani, mint a tükörre, és hasonlóan a tükörhöz nem takar ki semmit, nem vonja el a figyelmem. Motoron sem figyelem folyamatosan a navigációt.
Ami zavaró, hogy fénylik a kijelző hátam mögött a Nappal, de városban úgyis lesz egy piros lámpa, ahol rá tudok zoomolni, vagy csak árnyékolom a kezemmel egy-egy pillantásig.
Családban is volt olyan, aki kanyarodó sávból már a piroson jött a Hungáriáról lekanyarodva, miközben a GPS-t sasolta, oldalról meg beleszálltak. A Focus kombi gazdasági totálkáros lett, pedig a keresztirányú forgalom csak max 30 méterről rajtolt neki.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz MrChef #71283 üzenetére
Én ilyesmit vettem. Merev a nyaka, felemeli a telefont a tükör magasságába, tehát nincs kényelmetlenül lent. A kormányra rakható nekem se jön be, mert egyszerűen el van takarva idomokkal. Jobb oldalra akartam rakni, de a fékolaj tartályától, illetve az azt takaró idomtól nem fért volna tisztán oda.
A BT-hoz kell headset a sisakba, a hangerő és a hang tisztasága mindig problémás. Ráadásul mégy kifelé az Üllőin hosszú kilométereket, majd a belvárosi forgalom sűrűjében beállított hangerő a külvárosban beleordít a füledbe, hogy 300 méter múlva fordulj balra...
A tank tényleg lent van, én például előtte-fölötte ülök.
Apámnak a traktorba ilyet rendeltem, valahova felcsavarozta. Nyilván nem egy autós tartó, amiből csak kipattintod a telefont, vagy ráböksz és kihangosítod, de a traktor ráz annyira, hogy a szélvédőre cuppantós leesik, hangos annyira, hogy úgyse tudsz telefonálni közben. Ellenben ezzel szem előtt van, látja, ha történik valami és nem kell keresni sem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz #25529296 #71286 üzenetére
Milyen magas a nejed? Lehet, többen ezen infó alapján inkább tudnak típust ajánlani.
Persze, ha tériszonyos, vagy légszomja van a magaslati levegőtől, az más.
De nekem is lenne egy feleségemmel kapcsolatos kérdésem: a robogómhoz vettem neki is egy sisakot, de ahogy tapasztaltam, a robogó sztenderre állítása neki kihívás. Yamaha BW's SPY, csak sztender, oldaltámasz gyárilag nincs, teletankolva uszkve 80 kg. Én, mikor megkaptam a gépet, már akkor nehezebb voltam, most meg majd a duplája. Ha csak rálépek a sztender kallantyújára, már az elég, de Ő szabályosan birkózik vele, akár fel kell állítani, akár le kell lökni.
Lelökésre azt javasoltam neki, hogy vegye lába közé a lábtartót és csípővel, teljes testtel tolja meg. Felállításra meg húzza hátra és menet közben lépjen rá a sztenderre, hogy a motornak legyen egy kis lendülete.Van valami ötlet, hogy egy robogót egy nála könnyebb ember hogyan tud felállítani sztenderre és vissza?
A B-terv egy oldaltámasz, ezt lehet valahol kapni ehhez a típushoz?Párom másik problémája a gázkar, ugyanis a jobb oldali markolat nem fix és ebben merőben eltér egy kerékpártól. Ahogy húzza, a motor lódul, kapaszkodni kell, tehát még inkább húzza...
Én már rég elfelejtettem, hogy 20 éve hogy magyarázták, tanították ezt nekem. Anno tinédzserként smkp jogsit is tettem, neki csak B-s van, viszont rengeteg kerékpáros tapasztalata van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Azzal tisztában vagyok, hogy meg lehet csinálni, látok kb 50 kilós csajokat nagy robogókon is Budapesten.
Rá kell lépni a sztenderre, hogy mindkét oldala lent legyen és ne csússzon el, a motort meg felfelé, hátra kell húzni, elméletileg csak ennyi.
Na, én 2 méter magas vagyok, 150 kg és van némi fizikumom is, nekem ez magától értetődő. Párom 170 cm, 60 kg és bár van ereje, azért nem annyi. Kettőnk között az is különbség, hogy én megtanultam a súlyommal dolgozni, Ő meg nem. Példának okáért Ő lehajol és tolja a kanapét, ha alatta takarítunk, én meg csak mellé állok és combbal, vádlival tolom.
Majd gyakorlunk még. A közeli szervizben az eladó csaj motorozik és termetre kisebb Páromnál. Lehet, elviszem egyszer és majd egymás közt, mint nő a nővel, megbeszélik.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Rivaul #71293 üzenetére
Hátul van egy műanyag dísz egy fém konzolon a doboz helyén. A műanyag alá mélyen kell nyúlni, hogy a vasat fogd és ne törd le a díszt, így ez nem opció.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz martillo #71300 üzenetére
Vízálló kesztyű. Viszont ebben még fázni fog a kezed.
A térdvédőnél szempont lehet az eséskori védelem, van, ami lábfejig lenyúlik a lábszárat is védve, van, ami csak a térdet védi. Szempont lehet a hővédelem is. Ugyancsak szempont, hogy a felső ruházatra kívánod-e rávenni, vagy alá.
Szoknyának mondják azt, amit a robogón ülve az öledbe hajtasz.
Ali, GB lehet jó, de balesetvédelem tekintetében nem bízok benne. Ha vannak tesztek, mint a hálózati USB töltőnél, akkor oké. Esetleg ha megvannak az EU-s tanúsítványai, mint a sisakoknál, akkor szintén. Amúgy csak az esztétikában bízhatsz, esetleg a vízállóságban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz martillo #71304 üzenetére
Robogózom egy ideje, mindenhol fel tudok öltözni, de a térdem fázik először. Erre egy kívülre felvehető térdvédő nem ad stabil megoldást, mert bár lokálisan nem fog fázni, de a környék lehűl és ezt nem ott és akkor fogod érezni, hanem 40 év múlva a WC-ről felkelve.
Vagy egy komoly motoros nadrág, vagy egy szoknya a robogóra. Szoknyából van olyan, amibe elektromos fűtést lehet tenni, szerintem az rongyrázás. Én felveszem a termo alsót, azzal nem fázok, de a menetszél vág, az ellen meg elég a szoknya. Szerintem elég a csak jó legyen a robogóra típus, felül, elöl, oldalt védeni fog, alul lehet szellős, de télen bakancsot hordok. A szoknya hátsó szélén vádli mögött szokott lenni valami merevítő, hogy ne csapdossa a szél. Például egy gumi tubust fújhatsz fel. A szoknya másik előnye, hogy szerencsés esetben végig éri az ülést, így száraz, tiszta nyeregbe pattanhatsz fel. Viszont a legtöbb esetben a derekad mögött összecsatolható szíjjal van, hát nem tudom, baj esetén nem kívánok köldökzsinórt... Nem tudom, hogy ölbe hajtja esőben mit csinál, mennyire gyűlik össze ott a víz, mennyire folyik az ölembe akár menet közben, akár leszálláskor.
Robogóval könnyebben vagy, nincs a lábad közt a gép, így borulásnál, vagy oldalirányú ütközésnél nem kap olyan ütést, mint hagyományos motoron, nem tartom feltétlenül szükségesnek a tárd védelmét a mechanikai behatások ellen. A felsőtest és csípő már más kérdés.Kesztyűn ne spórolj, nálam a felső plafon a 20 k, szoknyából 30-35 k az én típusomra való.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Ha kicsit is hasonlítanak az elektormos autókra, akkor a szervizköltség az egekben lesz. Elektromos, vagy akár hibrid autót se vihetsz akárhova.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Kérj ajánlatot elektromos autó lakatolására karosszérialakatostól... El sem vállalja.
Egy hagyományos belső égésű motorral szerelt géptől lehúzza az akkusarut és áramtalanítva is van, csinál, amit akar. Egy elektromos autónál ez kicsit másként megy, nem olyan könnyű, főleg nem olyan közismert és Jóska okosba biztos nem fogja elvállalni.
Na és most kérj ajánlatot karosszériás munkára egy márkaszerviztől...Azon kevesek egyike vagyok, aki Budapesten él, ahol kb minden harmadik autón van parkolási sérülés. Sokkal gyakoribb ez, mint hogy például hengerfejes lesz a kocsi, vagy akár csak légszűrőt kell cserélni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz MrChef #71319 üzenetére
Én nem tudom, milyen géped van, csak azt kérdeztem, hogy automata szívató van-e benne? Ha nehezen indul, de pár perc alatt melegen tökéletes...
Ha jól látom, ez volt az egyetlen hsz a problémádra, várj még kicsit, ha teheted.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #71324 üzenetére
A Harley Davidson 2020-ra ígér sorozatgyártású tisztán elektromos motort 300 km hatótávolsággal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz MrChef #71329 üzenetére
az autósok hozzászoktak a visító, kattogó, recsegő kétütemű robogóhanghoz, hamarabb észrevesznek minket - érdekes, én azt vettem észre, hogy ugyanúgy leszarják, amíg a decibel nem veri be az ablakot...
Találkoztam már olyannal is, aki a 4 méter széles helyen kacsázott úgy, hogy véletlenül se bírjak elmenni mellette, mindig ott zárt, amelyik oldalán voltam.
Meguntam, a járdán lépésben haladva előztem meg.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Parkolási sérülést írtam csak le, de lehet koccanás, amikor leesik a lökös, törik a lámpa, stb, de még messze nem totálkár a kocsi és mondjuk a Casco önrészt sem éri meg. Nem beszélve arról, hogy a biztosító akkor fizet, ha a másik fél a vétkes, elismeri és egyáltalán megvan. De persze nem kötelező érteni, amit írok.
forandor: az akkutechnológiában már évtizedek óta várják a forradalmat. Jelenleg ott tartunk, hogy van valamekkora kapacitás, ami egy ideig/távolságig elég, meg mellette a minél gyorsabb töltés. Egy telefonba, vagy autóba a kapacitás 60-80%-át belenyomod kb 40 perc alatt a megfelelő töltővel, amivel a következő töltési pontig esetleg elkaristolsz. A telefonok fejlődése során ez a legtöbb embernek megváltás, ezzel szemben az autók fejlődésének tükrében ez a legtöbb felhasználónak elfogadhatatlan.
siti: +1 Lassan araszoló sorban viszont 3-4 autónyi távolságról már hallani, ennyi meg elég lehúzódni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz laci_8519 #71338 üzenetére
Legyen benne a robogó típusa, évjárata, alvázszáma, motorszáma, eladó, vevő adata, átvétel időpontja (percre pontosan), eladó és vevő adatai (név, lakcím, születési hely, idő, anyja neve, esetleg szig szám), 2 tanú (olvasható névvel is).
Ha 50 ccm-t nem meghaladó a hengerűrtartalom, akkor írjátok rá a tényleges adatot. Ha meghaladja, akkor bünti: ha rajta van és nincs jogsid, rendszámod, megfelelő biztosításod, azért, ha nincs rajta, azért és ha kiderül a valós hengerűrtartalom, akkor azért is...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #71343 üzenetére
Rossz a logikám, de leírom: egy VW UP fogyaszt mondjuk 4 litert (optimista alsó becslés), míg egy eUP 100 km-t elmegy kevesebb, mint 2 liter benzin árának megfelelő elektromos árammal.
Ugye, egy termék, szolgáltatás árában benne van minden létező felmerülő költség, gyártás, szabadalmak, logisztika, marketing, közterhek, így a környezetvédelmi adók, intézkedések költségei is. elvégre egyik gyártó, vagy szolgáltató sem karitatív szervezet, hogy ő fizesse az ilyesmiket, egy az egyben a fogyasztóra hárítja ezeket a terheket.
Ha a környezetszennyezésnek, környezetterhelésnek van reálértéke, akkor az elektromos autó használata fele annyira terheli a környezetet, mint a belsőégésű változat. Aztán hogy ebben az játszik közre, hogy a hőerőmű nagyobb hatásfokkal hasznosítja az energiát, mint a belsőégésű motor, vagy hígítjuk a hőerőművek arányát atomenergiával, megújuló energiaforrásokkal, azt nem tudom. De hiszem, hogy a környezettudatos gazdálkodás és ipar előre mozdítja a bolygó megóvását és az elektromos járművek ebben segítenek. Nagyobb fokú újrahasznosíthatóság, felújítható energiatárolók, visszanyerhető, újra használható nehézfémek, stb.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz máyköl #71368 üzenetére
Ezt rendeltem. A tükörszár alá való talp gyenge ötvözet, azt érdemes laposvadból újra faragni. Budapesten kb 1000 km-t bírt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #71374 üzenetére
Én kételkedem ebben, mert alulról nem tartja a telefont. A rázkódástól apránként, de nem csúszik lefelé a telefon? Én például motoros használat előtt ki kell kapcsoljam a képernyő elforgatását a telón, mert a rázkódás olyat dob, hogy forog össze-vissza.
A másik az esővédelem, mármint annak teljes hiánya.A lopásgátló felesleges, mert csak a gömbfejet védi, azt meg telefon nélkül senki nem veszi le. Mindamellett a tükörszárral elég nagy erőkar adódik, a kontraanya sem sok vizet zavar rajta, leveszik a teljes tükröt és viszik a telefontartót, lopásgátlóval együtt.
Ezzel együtt ott van, hogy 26 k-ért van egy telefontartó, amibe ugyanennyiért újan lehet kani GPS-képes telefont csak navigálásra.
Ami nálam szempont volt: merev nyaka legyen és az is minél rövidebb, hogy ne remegjen, ne állítódjon el. Remegni sajnos remeg, de el nem állítódik. Városi használat mellett pár sarkonként úgyis lesz megállás, akkor rá lehet pillantani, szóval jól használható így is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #71376 üzenetére
Én nem szántam 200k-t telóra, egy Mi A1 van, a Redmi 3-at váltotta. Folpakkot meg nem tartok a robogó közelében. Az enyém teljesen zárt tok, cseppálló. A gumiháló alulról nem fogja a telefont, de a kijelzőből kitakar rendesen.
Persze ha jól emlékszem, te nem koca robogós vagy, hanem futár. Munkaeszközért én is hajlandó lennék mélyebben a zsebbe nyúlni.máyköl: Amit linkeltem, nem felelne meg?
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz máyköl #71383 üzenetére
Egymásba pattanó műanyag darabok. Én se bízok benne, de van a tartón egy D alakú karika, ami a műanyag talp alatti csavarhoz van rögzítve. Egy ingyen kapott nyakba akasztható karabínerre pattintottam, amit a tükörszárra akasztottam. A Hungárián nem lenne humorom semmilyen árú telóért visszafordulni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz laci_8519 #71437 üzenetére
Én első eredeti tulaj vagyok, így nem fogom tudni, mit kell írni az adásvételire. Viszont a motoron, tulajdoni lapon és a számlán is feltüntetett, egyező alvázszámot és motorszámot a biztosító rendszere nem fogadta el, így a hiányzó karaktereket a gyári karaktersor előtt nullákkal pótoltam.
Nemrég rutin ellenőrzésnél a rendőrnő a biztosítási papírral is összevetette és nem volt gond vele.
Szerintem az adásvételire a teljes karaktersort írd rá, a tagolást valahogy jelölve. Vagy ha kötött a nyomtatvány, akkor kezd el az elején írni és fér, ameddig fér. Te nem lehetsz oka a rendszer fogyatékosságának.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz laci_8519 #71439 üzenetére
Nekem a csekk 3-4 hétre jött...
Ha a motoron meg tudod mutatni a karaktersort, ami a papírokon van és amúgy nem szabálytalankodtál, nem lesz bajod.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz MrChef #71484 üzenetére
Én ősszel addig mentem vele, amíg már csak csillogott a tank alja, de lötyögni már nem tudott. Igaz, ez szerencse volt, de volt nálam némi benzin palackban vész esetére. Tavasszal meg hoztam a kútról frissen 2 litert, azzal ment. Tavaszra csontszáraz volt a tank és matt az alja, pedig a tanksapka nem volt levéve.
Ha marad benn annyi, hogy lehessen, akkor egy benzincsővel leszívod egy palackba, amit átöntesz kocsiba, fűnyíróba, vagy odaadod szomszédnak.
Akkut kivettem, otthon a kamrában volt, néha rámértem multiméterrel, 2 havonta rátettem egy hétre Lidl-ben vett okos töltőre.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #71533 üzenetére
Mint az autóknál: a megnövekedett fogyasztáshoz emelt teljesítményű generátor és akku.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Máté337 #71536 üzenetére
Még bejáratós, majd 1000 km után mérj fogyasztást szerintem.
Az üzemanyagszintjelző hibás. Nálam a Suzuki Ignis mutatója moccan 80 km után, de annak sokkal több kell, hogy az úszó mozdulni tudjon.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz flegga92 #71541 üzenetére
A robogómon olyan régóta rossz az üzemanyagszintjelző, hogy nem is emlékszem, milyen volt, amikor működött. De hullámzásra nem emlékszem, pedig se hullámtörő, se semmi nincs a tankban. Egy modern, digitális műszertől elvárnám, hogy a kilengéseket korrigálva számoljon egy valós, átlagos értéket.
Anno a Ladánál figyeltem meg, hogy hosszú, egyenletes lassításnál mozdul felfelé az üzemanyagszintjelző, de vad hullámzásra ott sem lettem figyelmes, pedig az sem űrtechnika. Az úszónak van valami tehetetlensége a pályáján, ami kiküszöböli a gyors mozgást.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz MrChef #71549 üzenetére
Én vágtam egy 30 centis bükkfatipilt, tele tankba benyomtam, megjelöltem, meddig ér a tele. Otthon forrasztópákával berovátkáltam negyedekre és a csomagtartóba betettem. 200 Ft volt, de ha forrasztót is vennem kellett volna, akkor is megállt volna 2500-ből a javítás és a tank formájából ítélve ez lineárisan mér.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz MrChef #71552 üzenetére
Szervizben is megkérdeztem, itt is leírták, hogy nagyon gyakori hiba a robogóknál típustól függetlenül, X-akta, minek okán zsebbe nyúlós lehet a javítása, a gyakori meghibásodás okán jó eséllyel nem is tartós.
Első évben vettem egy csomagtartóban elférő 3 literes kannát, tettem bele benzint, ha kifogyna a tankból. Mellette a tipli és írtam a fogyasztást. Második évre kijött, hogy egy tankkal 120-130 km-t megyek el, így rászoktam, hogy a km-óra 100-as helyiértékén fordul a mutató, akkor tankolok és levan a gond.
Ha eladásra kerülne a sor, ingyen és bérmentve adom mellé a nívópálcát és a tapasztalatot, vagy megköszöni, vagy elmegy.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Máté337 #71557 üzenetére
Ezt előre senki sem fogja neked megmondani.
Nyélgázon meg lehet etetni vele 6-8 litert is, pirostól pirosig gyorsulgatva mindent, nyílt szakaszon végsebességgel üveghangon.
Egy moderált, élhető felhasználás mellett a nyugodt forgalom ritmusát felvéve a 3 liter reális. Tehát mész50-nel40-nel , nem állat módjára gyorsulsz és nem hegynek felfelé hajtasz. Persze ha városon belül ott a 60-as, 70-es tábla, téged meg elkap a gépszíj, az a fogyasztáson is látszódni fog.
Szerintem ha figyelmen kívül hagyod a 40-es korlátodat, de a többit betartod, akkor 3-3,5 l/100 km környékére fogsz érkezni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz body007 #71562 üzenetére
Én nem szeretem szívatóval kezdeni, mert hajlamos túlszívni magát, beköpi a gyertyát. Inkább lentről megyek felfelé.
Na persze januári mínuszokban odahúzom neki, de múlt reggel 5°C-ban még szívató nélkül indult pöccre, 2 nap állás után. Meg is lepődtem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #71560 üzenetére
Annyira nem értek hozzá, de szerintem nincs lehetetlen.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #71583 üzenetére
A kulccsal több dolgot is csinálsz: gyújtás, annak elvétele, kormányzár, kontrollámpa működésének ellenőrzése.
Rfid, vagy mágneses relé jó lehet, de ha ennyire szar helyen van a gyújtás, rakd át a zárat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Máté337 #71603 üzenetére
Nekem egy sima tavaszi átnézés volt 19k. Fojtást nem vettek ki, mert szerintük a gyári Yamahában nem volt, a 20 éves gyári variátorszíj, görgők jók (6k km), és 2 nappal és 20 km-rel később tolhattam vissza.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs