Hirdetés
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatj a készülő játékot.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
ma Ez a piac pedig India. Volt, amíg az Oppo be nem dobta az F27 Pro+-t.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #18298 üzenetére
motoroknál nem kötelező a magasságállítás, mivel gyorsításnál meg lassításnál állandóam mozog az eleje, hol fel, hol meg bebólint, értelmetlen. lámpamosó helyigény miatt ugyancsak szükségtelen.
mod:
"Újabban a rendőrök több motort állítottak meg, és a helyszínen elvették a forgalmi engedélyt arra hivatkozva, hogy a xenon szabálytalan, új műszaki vizsgára kötelezve ezzel a motorost. Nem csak az a bosszantó, így szezon elején, hogy egy legalább 3 hetes procedúra alatt kerül a motor vissza a forgalomba (van, ahol 2 hónap), hanem az is, hogy az utólagos xenon-beépítés kérdése szabályozatlan.
A személygépkocsik esetében a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet 2. számú melléklete szabályozza a xenon specifikációit. E szerint:
Az Magyar Köztársaság által elfogadott ENSZ-EGB előírások
(45. 48. 98. számú előírások)
45. Fényszórótisztító
48. Gépjárművek világító és fényjelző berendezéseinek beépítése (kivéve a motorkerékpárokat)
98. Gázkisülésű izzólámpás fényszórók
A 48. és 98. ENSZ-EGB előírások tartalmazzák az automatikus magasság állítás és a szintén automatikus fényszórómosás kötelezettségét (az R 48.-ban utalás található az R 45.-re). Ugyanakkor a 48. pont kimondja, hogy ezek az előírások nem kötelezőek a motorkerékpárokra.
Jelenleg tehát a xenon beépítésére nem vonatkoznak azok a szabályok, amik a személyautókra, azaz nem kötelező a lámpamosó és az automatikus magasságállító. Nem is lenne elvárható ezek megléte, hiszen szinte kivitelezhetetlen egy motoron ennek az elhelyezése (persze vannak kivételek, pl. a BMW egyes típusai)."[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Brogyi #18363 üzenetére
Nagyrobogókban nem vagyok annyira otthon, de az vagy csapágy lesz (az önindító tengelyénél) ami szokot szinterbetétes önkenő is lenni, az aztán el tud kopni rendesen, ilyenkor keresztbe tud állni a forgórész, még a mágneshez is hozzáérhet, vagy szabadonfutó a főtengelyen. Ha annak valami gyíkja van, akkor nem forgatja a főtengelyt sehogy. A nyekk az nem tudom mit jelent
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Brogyi #18369 üzenetére
Bendix az szárazkuplungos nagymotorokban van, autó mintára (bmw, moto guzzi)
Szabadonfutót megnézném. Tekeri a csatt után a főtengelyt?
A csatt lehet az is, hogy visszahajt a főtengely a szabadonfutóra. Talán elcsúszik a főtengelyen és a fordulatszám nem lesz megfelelő. Egyhengereseknél ez elő tud fordulni, de csak találgatok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz devast #18387 üzenetére
Az előzőlhöz írnám, hogy mindenféle karbiállítgatást csakis üzemmeleg motornál szabad végezni. Ha úgy nem fullad, akkor egész egyszerűen hideg a motor.
A bejáratáshoz hozzátenném, hogy eddig 3 léghűtéses frissenfúrt vashengernél szartam bele, és semmi nem történt. Egy nem kihegyezett 4 T blokknál amúgy sem tudod megcsinálni, hogy bejárasd. Az pörög úgy ahogy pörög. Egyébként ha már a klasszik bejáratásnál tartunk. Azt pont úgy kellene, hogy teljes fordulatszámtartományban kell, csak üvegelés után hagyni kell hűlni, és nem rányitni. Tehát a szimpla óvatoskodás egyenlő a rossz bejáratással, mivel nagy fordszámokon a dugattyú és a gyűrű is feljebb tud menni a hengerben, ha az óvatos, ritkább üvegelés elmarad akkor lesz egy "lépcső" a hengerben ami teljesítményvesztést tud okozni.
Fojtás kivétele után mehet ami belefér, ennyi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #18395 üzenetére
Amit nem értek. Túl jó olajat nem szabad belerakni... Uramisten. Nem mondok semmit. Fingja nincs az olajokról.
Egyébként a hidegindításhoz én 0W 40 olajat vagy 5W 40 olajat javasolnék, mert az hidegen jobban ken, mint a 15, vagy 10. ezek hígabb olajak hidegben, de teljesítményszintjük is jóval nagyobb szokott lenni a 10 vagy 15 ösnél (pont ezt nem ajánlja) érdekes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz PLaci58 #18443 üzenetére
Gépműhely válogatja hogy sikerül a fúrás. Pl találkoztam olyannal, hogy alsó holtpont környékén 1 századdal kisebbre sikerült fúrni. Felül minden oké volt. Mindig ki kell mérni a dugattyút és azt is, amit kapott az ember fúrás után. Ez sajnos alap, mert nem mindenki csinálja meg jól.
Megragadt megint, vagy mi történt vele?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #18448 üzenetére
Szerintem nem az idehozott hányadék robogókból kellene leszűrni azt, hogy mi lóg ki a sorból. Ezek sosem kaptak semmi törődést olaszban sem, itthon meg pláne.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #18646 üzenetére
A membránt kizárnám, az vagy tömít, vagy nem. Köztes állapot nem nagyon van, mivel a nyomás szorítja rá a házra. Amíg el nem törik, az ott marad és tömít. Elhasználódott tűszelep okozhat ilyt, sima pucolás ezen a problémán sosem segít.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #18653 üzenetére
nincs olyan kétütemű, amelyik ne "beszélne vissza", tehát természetes, hogy valamennyi olaj mindig lesz a légszűrőben.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #18683 üzenetére
kartelgázból olajpára.
szokott az is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz barack1997 #18797 üzenetére
Naná, hogy nem húz be. Szabadonfutós, nem bendixes.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz PLaci58 #19470 üzenetére
továbbra sem értem ezt a feszes nem feszes dolgot.
alul még a variótárcsa is le van véve, naná hogy laza.
a csapra nem kell illeszkedie feszesen a szíjnak. A csap nem fogja hajtani sosem a szíjat magában. Mindig nyomnia kell a variónak.
ha annyira vékony már a szíj, hogy ilyet csinál, akkor már csúszik is, meg lehet érezni és pillanatok alatt le is darálja. Ezért mérjük a szélességét a szíjnak ugye. de laza sosem lesz, mert feszíti mindig valami. Hogy szétszedett variónál álló helyzetben laza. inkább a szélességét mérjük, nem a lazaságát.nekem mondjuk meg van a véleményem a rigás-etz éra otthon szerelőiről, azoknál az igénytelenség aztán megvolt. a főtengelyre hegesztett kuplungtól kezdve, a flexxel becsiszolt kapcsolókörömtől elkezdve azok csináltak mindent. vágnám le a kezét a legtöbbnek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz engine88 #19498 üzenetére
semmi köze a kuplungnak a karbihoz. főfúvókához pláne nem
a kuplungodat össze kéne hangolni, az erőtlenség nem a porlasztásból fakad, hanem rossz kuplungbeállításon.
vannak olyan variópályák, amik tökéletesen tudják tartani azt a fordulatot, amire beállítod, nem ejtik be a szíjat, stb, ehhez persze kevlár szíj kell, kísérletezés a kontraszt rugóval és állítható előfeszítésű kuplungpofarugók.
mindent ki kell cserélni egy normális beállításhoz. a gyári varió általában beejti a szíjat, de valamilyen kompromisszumot el lehet érni. sajnos nem pontos.szóval nem eccerű a történet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #19567 üzenetére
Mindkettővel gyártották ezt a régi kasztnisat is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #19575 üzenetére
Ezekben nincs bendix.
Szabadonfutó van egy fogaskoszorún. Max azzal van baj. Szétesett, satöbbi.
Nagymotoron kívűl, régi BMW, Moto Guzzi, szárazkuplubgos vackokat szerelnek bendixszel. Robogót sosem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #19611 üzenetére
Igaz!
Minarelliket egyiket sem szerelték bendixszel, piaggo blokkokat annál inkább, ditechet is sorryAz aprilia rally szabadonfutós.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #19637 üzenetére
hátazért erre nem tenném a nyakamat.
3-4 éves gépnek nem szita bármelyik benzincsöve, olajcsöve, a karbiban a tűszelep sem olyan használt, nem fárad el az üzemanyagcsapban vagy szivattyúban a membrán, a szilentek nem mennek szét, sorolhatnám a szimplán fáradásos tüneteket.a legtöbb ember, aki nem nagyon ült motoron, vagy csak rossz állapotú motorokat hajt, észre sem veszi a legtöbb dolgot. Mindenkinél más az igényesség.
Pl nemrég került hozzám egy Choi Nori. A tulaj elég olcsón vette. Igényes emberről van szó, tényleg. Mondta kezdjük azzal, hogy szét az egész.
a főtengely kuka volt, a vezérműtengely kuka, varió kuka, de össze volt rakva úgy, hogy még ment.
mindenhol pénzből élnek, és nem hülyék, hogy jó motort hugyé szaré adjanak. Ez a csodavárós hozzáállás ez egy vicc.az embernek megmutattam a dolgokat, és annyit mondott, hogy ő ezt nem is gondolta volna, hiszen ment. ment naná, de hogyan? meg meddig?
szóval hagyjuk ezeket kérlek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #19708 üzenetére
ez a fél óra hogy jött ki? (meg minek kell?)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #19711 üzenetére
Dehát a tiéd vizes, vagy nem?
Rövid minarellivel mentem le nyélen Budapest-Hatvan és vissza. A leömlő este világított, de semmi baja nem volt/nem lett. Volt hogy egy drekas lejtőn is nyeleztem, kb 90el lement szegényke.
Vagy a vizes minarelli (area 51) Budapest-Lajosmizse egyszuszra nyélen, fél óra ügyintézés és vissza. Semmi baja nincs ezeknek, nem kell pihenni. Ha hőháztartással baj van, az pillanatok alatt kijön, elkezd gyengülni a motor, satöbbi.
nem műanyagból vannak ezek. (erről jut eszembe. a choi nori vezérműtengelye műanyag)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Killing #19720 üzenetére
ez egy kicsit összetettebb probléma, és megint egy félreértésen alapul.
A régi szocmotorokat, autókat új korukban, illetve felújítás után be kellett járatni. Ha a bejáratás során nem volt minden fordulatszámtartományban használva, akkor egy váll alakult ki a hengerben, ami magasabb fordulatszámoknál gyengeséget okozott. Ez volt a rosszul, kímélősen bejáratott motor tünet.
Ez a dolog úgy ragadt meg a köztudatban, hogy ha nem hajtod a gépet, akkor ellustul.
a kétütemű motoroknál inkább a kipufogó elkokszosodása okoz lustulást, ami megakadályozhatatlan még a kemény hajtás mellett is. Egyszerűen idővel ellustul. ennyi. Akármilyen olajat rakhatsz bele, az rakódik.
A mai négyütemű motoroknál nincs annyira probléma a lerakódásokkal ha nem nyelezi az ember akkor sem. nagyon tiszták a motorolajok is, meg az üzemanyag is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #19723 üzenetére
choi nori nekem is tetszik!!!
nem fikából írtam. csak olyan aranyos a gép szétszedve is. egyébként megbízható darab a spórolás ellenére is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #19726 üzenetére
csodálkoznál, hogy 30ig hogy gyorsul, nem gondoltam volna
alattam isNem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- World of Tanks - MMO
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gaming notebook topik
- E-roller topik
- Háztartási gépek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...