-
Mobilarena
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
BBéci
legenda
-
motox002
csendes tag
Sziasztok!
Pár hónapja kértem tőletek ajánlatot projektorra.
A győztes egy EPSON EB-U32 gép lett, plafonra rögzítve, tárgyalóba sima fehér falra vetítve, ppt-k, office alkalmazásokra van használva. Gyorsan bekapcsol, nem hangos.
A faltól 340 cm távolságra van, 250 cm-es a képátló, Full HD, tűéles a kép, és gyönyörűek a színek!
Köszönöm a segítséget a kollégáknak, akik javasolták!
További szép napot! -
ThinkDiffere
csendes újonc
Sziasztok!