- iOS alkalmazások
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Yettel topik
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
NTomszi
csendes tag
Sziasztok!
Első projektor vásárlás előtt vagyok, igazából csak egy két véleményt szeretnék kérni tőletek, az alábbi kiszemeltekről , ill ajánlatot, ha ebben a kategóriában van valami jobb...:
DLP
530 Euro : Optoma H141x
699 Euro : Acer H7550Bd
699 Euro: Viewsonic PJD7820HD
635 Euro: BenQ TH681
585 Euro: Acer H6517BD
720 Euro: BenQ W1070
LCD