Keresés

Hirdetés

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • Broken Roads teszt

    gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz DithenS #46625 üzenetére

    Én csak arra akartam rávilágítani, hogy hogy lehet halk, ha alapból 3-4-5 decibellel nagyobb értéket írnak, mint a japánra? Elhiszem, hogy valakinek az is halk és megfelelő, de kötve hiszem, hogyha olyan halk lenne, mint egy Sensira vagy Mitsu, akkor nem ugyanannyi decibellel hirdetnék..

    Plusz a G-Techról is egy árukeresős véleményt lehetett olvasni, ami elvileg 19 db, de a vélemenyező annyit mondott, hogy ugyanaz, mint a comfort x. Ki sem emelte, hogy halkabb lenne, vagy bármi más lenne, amiben különbözne.
    Egyébként az EF25-öt is kb 4 csavar szétszedni mókuskerékileg.. szóval az, hogy valami nincs hirdetve japán vonalon, még nem biztos, hogy nem is tudja.
    A kerepelő hang meg túlzás. Mókuskerék csapágyazást eddig az összes beltéri idővel kérte.. a Mitsu is , a Pana is, a Gree is.. a Gree-nél maximum nem hallod, mert elnyomja a szélzaj.
    Van itthon Gree is, és ugyanúgy hallom, mint a Sensirások a mókuskerékcsapágyat, csak itt szélzajjal is párosul.

Új hozzászólás Aktív témák