Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A Zéé

    addikt

    válasz PofaJenö #33356 üzenetére

    Ez a két obi sosem volt ajánlott :N Elég lágy, pláne a végén, ami repülőgép fotózásnál baj még az airportalon is, nem hogy az airlinersen, vagy a planespottersen.

    (#33353) Champ1on
    Ebben az ársávban inkább egy használt 55-250 IS-t kellene keresned, ha Canon, vagy egy 55-200 VR-t, ha Nikon, vagy Sony, vagy Pentax rendszert választasz. Jobb, hosszabb nem fér bele.
    DE igazából ha fordítanál a rászánt összegeken, akkor 100k körül egy használt 70-200 F4 L USM és hozzá valami szintén használt váz még jobb lenne a végeredményt tekintve.

    szerk: kicsit részletezem, hogy miért gondolom az utolsó mondatom így:
    - Ferihegyen croppos vázon elég a 200-as vég akár a spotterdombot, akár a cargodombot nézzük. Kicsit szellősebben kell úgyis komponálni mindig, és utána szűkebbre vágni a képet.
    - IS nem kell, mert úgyis gyorsabb záridők kellenek, 1/300 kb a minimum, az meg megy IS nélkül is. Svenkelés más tészta, de ott úgyis sok a rontott kép, még IS-el is.
    - a 70-200 F4 az egyik olyan obi, amit irigyeltem mindig a Canon rendszeren, talán a legjobb képű tele ilyen árban.
    - Repülőgép fotózást tipikusan nem szokás szar időben űzni, jó fényekhez meg nem kell magas iso -> régebbi, gyengébb magas iso teljesítményű váz is jó.

    [ Szerkesztve ]

    Just a simple Lineman...

Új hozzászólás Aktív témák