- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
gp Alig néhány hetet kell már csak várnunk és folytatódik az anime széria.
-
Kibővítik a várost az ASML kedvéért
it Eindhoven városi tanácsa az ASML-féle bővítés mellett szavazott. Alaposan megváltozhat a lakók élete.
-
Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
ph Az Evnia termékcsalád új, 86,36 cm-es modellje a VESA DisplayHDR True Black 400 mellé ClearMR 9000 validációt is kapott.
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
Tildy, ez azert van/volt, mert a szelesebb gumi elobb feluszik a vizen -aquaplanning-, mint a keskenyebb, amiket Te hasznalsz. Ezert szoktak teli gumiban is keskenyebbet fel tenni, de az is csak inkabb a friss hoban jobb, hogy a kisebb feluletre juto nagyobb tomeg miatt vmivel nagyobb tapadasa legyen, de ha nem hoban megy akkor viszont elobb beblokkol a kerek fekezeskor (vagy visszarugdal az ABS), meg az kanyarodaskor sem fog annyira
Egyik ismerosom 155-s teliket hasznal, nyaron meg 195-st, mert hat a WRC-be is igy van, csak azt felejti el, hogy azok mijen havas uton mennek, meg o mijeneken megy, es ugyebar az ovek az egyben szogesgumi is.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
tildy
nagyúr
-
bambano
titán
Idézet magamtól: ''a vészfékezés a kuplung kinyomásával egyidőben zajlik''. Jó kis szerpentin lehet, amiről végig vészfékezve jössz le Továbbra sem hiszem, hogy egy darab megálláskor olyan nagyon sok üzemanyagot spórol az, aki motorfékez.
[Szerkesztve]Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dabadab
titán
Tildy, ne farassz mar, persze, hogy ha lejton lefele gurulsz, akkor sokat megtakarit a motorfek (az meg megtobbet, ha leallitod a motort , de bambano normal hasznaltra gondolt (pl hogy piros lampahoz erve nem fekezel, hanem motorfekkel ''siklasz'' oda.
bambano: jol ertem azt, hogy az ellen a gyakorlat ellen kuzdesz, hogy veszfekezesnel a motorfeket is hasznaljak a nepek? Csak azert, mert szerintem ez a gyakorlat nem letezik, meg amugy is hulyeseg lenne, tekintve, hogy veszfekezeskor a motor fekezo jellege megszunik, sot, eppenseggel gatolja a fekezest, mivel sajat magatol joval lasabban engedne le a fordulatszamot.
dragonfx: es szerinted olyankor mi fullasztja le az autot, ha nem a motorfek?
dragonfx2: par kilometer, csak rendes fekkel vegrehajtott szerpentinezes utan ugy felforrosodnak a fekbetetek, hogy nem fognak mar semmit.
Mindenki: ezzel a temaval nem kellene inkabb szinten atvonulni a Loerok harcaba?
[Szerkesztve]DRM is theft
-
hobizoli
nagyúr
En igazabol nem nagyon tudnek olyan markat irni, amit meg ne huztam volna a Tipo-val az 5 ev alatt, ebbe egyebkent beletartozik egy Nissan Patrol 2.8GR is (a hosszu), Honda is, Opel is, Ford is...kispok is
Erdekes, hogy a kupplungja megsem kopott el, es meg legurigaztam vele ~75-80k km-t is
2x viszont engem is huztak , 1x amikor elengedte a serult olajcsovel az olajat menet kozben es kenes hijan megszorult a fotengely, meg 1x amikor ''kicsit'' hengerfejes lett
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Olajnyomas akkor van, ha jar a motor es van elegendo olaj a karterban. A fotengely direktben hajtja az olajszivattyut. Gyujtason van egy olajnyomas kontrolllampa, aminek mar az inditozas kozben el kellene aludnia, nekem a gepkonyv az 2-3sec-t ir, mint max megengedett kialvasi idot.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Rick2
senior tag
akkor levonhatjuk a konzekvenciát: aki nem akar 22K/dbért kerékcsapágyat cserélni, az ne vegyen hlyundályt.... minden normális autóhoz ennek kb a harmadáért van. ami drágább, az már nem középkategória...
[Szerkesztve]a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
-
bobsys
addikt
ha jól emlékszem akkor 7k+valamennyi volt a zöldkártya és 22k a forgalmi
25k a féltengely service pack (merthogy ez még japán verzsön, ha magyar lenne akkor 10-15k lett volna), 9k az olaj 1k az olajszűrő + 9k munkadíjEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
tildy
nagyúr
-
Dr. Ernő
tag
Ha Accent a cucc, azért ilyen drága a csapágy mert egyben van a kerékagyakkal.
Ez amúgy jellemző hiba és nagyon sokáig bírta ha már túl van 110ezren . De a generátorcsapágyak is meghibásodhatnak, ill gyakori a gyújtótrafó meghibásodás is ennél a modellnél.
''Remélem idén már nem kell többet rá költeni''
Ez olyan, mint a ''soha többet nem iszom'' - másnaposan. -
Rick2
senior tag
-
Rick2
senior tag
majd, ha egyszer veszel egy 25 millás verdát, nem fogod sufnituning szerelőhöz vinni. akkor majd a szervíznek lesz is joga beleírni a szervízkönyvbe.....ja, és nyilván ha használt gépet veszel de egy fapados verzióban, ne is várd el, hogy a spórolós előző gazdája mindent megadjon neki....ha egy fullos verziót vesz valaki újonnan, nem valószínű, hogy ne engedhetné meg a márkaszervízt, meg a lemezfelnin téli gumit....
[Szerkesztve]a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
Rick2
senior tag
sosem harapnám fe a fejedet, max puszit adnék rá. csak arra gondolok, hogy aki részletre vesz skoda fabiát, meg suzukit, ráadásul az alap verziót, azoknál szokás kihagyni egy idő után a márkaszervízt, aki 25 millásban jár, az megengedheti magának azt, hogy 2x annyiért legyen egy olajcsere, cserébe beírják a szervízkönyvbe......
a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
bambano
titán
Meg aki szeretne nagyobb pakkot berakni a csomagtartóba, az se vegyen astra h-t. Jön állítólag a 4 ajtós változata (annó kijelentették, hogy ez a formaterv nem bírja el a 4 ajtós verziót, mégis megcsinálták, szerintem pofás lett), abba talán lehet majd pakolni is. Pedig a G astra milyen jó kis autó...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Rick2
senior tag
én sem azt mondom, hogy havi 500K-s részletre kell S mercit venni. csak azt, hogy ha megteheti az ember, a biztoságot is sorolja az első három szempontba.....én is spórolok, nem arról van szó, csak kicsit másképp értelmezem a dolgot. vehettem volna kicsi kocsit, bár a 193 centim mellé párosuló 115 kiló miatt majdnem minden autó kicsit szűk. de úgy voltam vele, ha egy 1000kilósba beledöglök, akkor hiába tudtam megspórolni 100km-en 5 liter benzint. csak ennyi lett volna a lényeg. és ez nem mindenből a szebbet, jobbat elv, hanem az anyagi lehetőséghet képest a maximális biztonság, kényelem ár összessége. szerintem. magarán mondvaautóból ugyanennyiért egy 3-4 éves swiftem lehetne, 5-6 literes fogyasztással, remélem, nem kell magyaráznom, mit nem tud az a gép...
a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
Rick2
senior tag
az épp nincs, de legalább hely van benne. a légzsák leginkább a kisautókban fontos, hogy ne harapj ki egy darabot a kormányból, vagy ne horpaszd be a fejedet az A oszlop miatt. ....ez a gép a 90es években a volvo 960assal volt egy szinten. a mai napig elég jó helyen áll...az a biztonság, amit ennyi pénzért elvárhatok, lazán teljesült.
[Szerkesztve]a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
Rick2
senior tag
a köbe is a saját honlapján, a generali is, a signalt is a sajátján találtam meg. gondolom, mindegyiknek ott van már, de a közös még nincs kész. hopp, megtaláltam: [link] a közép középtől kicsivel lejjebb..
[Szerkesztve]a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
Rick2
senior tag
ugy latszik az uj swift tulajok egy resze vaganyabb a kelletenel ...ha megnézel egy swift reklámot, mondjuk pont azt, amiben két swiftes rugatja a gépet, leszorítja a harmadik autóst, mit vársz????? erről szól a reklám is, rugasd neki, megy ez mint állat...fejbe is verném azt, aki kitalálta a ''sztorit''...
a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
divot
veterán
Vadásszad, de vadássz bele hat légzsákot, meg légkondit is, meg a többit aztán nézd meg az árcédulát. És ezt úgy mondom, hogy a Rio dízel nekem is nagyon bejön, pontosabban bejött, amíg utána nem néztem, hogy mennyibe is kerül valójában.
Egyébként meg rohadt unalmas már ez a kétmillióért megéri, de háromért már nem a Suzuki Swift. -
Rick2
senior tag
Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Béta iOS-t használók topikja
- Gyúrósok ide!
- EAFC 24
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
- További aktív témák...