Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    válasz Tin #187212 üzenetére

    Hmmm... Ezt kifejtenéd? Mi ezekkel a probléma? Billegnek szélben? Nálunk minden sofőr Magyar, hárman, négyen szoktunk együtt utazni. Többször utaztam pl. Ford Galaxy -val és nem volt vele semmi gond. Nem szeretnék több autót tartani. Budapesti vagyok és itt egy furgon túl nagy lenne. Az egyterű még határeset. Viszont, egy kombiba max. hárman férünk el, mert nagyon sok a csomagunk (főleg kifelé vagyunk plafonig rakva). Egy Grand Espace -ben a hátsó üléssor nélkül elférnénk négyen, ami az utiköltség miatt lenne praktikus.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Tin #187212 üzenetére

    Azért a felfelé pakolás praktikus, amikor a 2 gyerek mellett az összes csomagnak, meg még a 2 kutyának is el kell férnie, de azért mégis valami kényelmeset szeretnék. A Mazda 5-ben nekem a tolóajtó mellett pont az tetszett, hogy hátul nem 3 gyerekméretű kényszerülőhely, hanem 2 rendes fotel van. Cserébe nagyon nem 5 (7) személyes volt, hanem csak 4 (6). A másik persze az, hogy csak magasabb volt egy kombinál, hosszabb nem, ha a +2 ülést kinyitottad, megszűnt a csomagtartó. Az igazi akkor lett volna, ha a 2-3. üléssor ki-be szerelhető házilag. A tolóajtó meg kisebb gyerekekkel egy fantasztikus dolog.

    Fogyasztása pályán amúgy 130-140-ig nem is volt vészes, cserébe dinamikus az nem volt. Az 1,8 szívó pályán 7 liter körül kért 100-on, sokat városozva 8,5 körül jártunk vele, a legjobban a vidéki magyar utakat szerette az 50/90-es tempóval, dugók nélkül, ott 6 körül volt mindig a fogyasztás.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák