Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Dare2Live #186878 üzenetére

    Értelek, és egyetértek, nincs itt semmi vita. Szerintem
    sem jó irányba megyünk, csak mondom, hogy mi van mögötte.

    Anno a szívó 1,6 astrával 7 liter alatt jártam, a mazda5 nem állt meg 8,5 alatt, a mazda6-ról sokat nem tudok még nyilatkozni, de sokkal kevesebb ez sem lesz. Eközben a kisautónak vett mini is benyakal alsó hangon 6 litert, de városban, ahol a legtöbbet megy, inkább hetet. Ja, amúgy downsizing van, turbót minden fűnyíróra!

    Mindeközben minden második eladott autó suv, azt meg senki ne magyarázza el nekem, hogy a turbódizel x1 városban elmegy 6 liter alatt. Vagy akár az sx4, vagy egy Kaskáj, vagy bármelyik kategóriatárs. De felhozhatnám a hibrid Q7-et, na az mekkora ötlet már...

    A szép új jövőben meg megnézném a német elektromos hálózatot, amikor este egyszerre rádugnak 50 millió elektromos autót - illetve amennyinek van garázsa, vagy talált töltőoszlopos parkolóhelyet.

    Szóval van baj elég, de gyarló vagyok, amikor beülök a szépen felextrázott új autóba, akkor nem akarnék sem kisebbet, sem gyengébbet, pláne nem fapadosabbat. :B Szóval próbálok valami nem a legdurvább vonalon haladni, de fizetek, meg elnézem, ahogy pusztulnak a kisteknősök. De ez akármeddig nem tartható.

    Németek egyébként igen pedzegetik már egy ideje az ingyenes nagyvárosi tömegközlekedést, az egy roppant érdekes kísérleti projekt lesz.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák