- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- iPhone-szerű belépő Realme készül
- Több Redmi, mint kolbász
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
Most írtam az Ionity árakat (0.8€/kWh), az konkrétan méregdrága. 2x annyiba kerül 1 km, mint benzinnel, és nem 3 percig tankolsz, 10-20x annyi ideig. Ja, és 2x annyiszor is kell tankolnod a hatótáv miatt.
Most tényleg nem egyszerű, de én továbbra is a plugin hibridet mondom legjobbnak. Városban tisztán elektromos, otthon fel is töltöd, hosszú távon meg hozza egy átlagos benzines fogyasztását. A tisztán elektromos autóknak is van létjogosultsága, de szerintem csak városi-agglomerációs használatra, mert otthon annyit még vissza is töltesz éjjel.
A lakossági áram ára nem hiszem, hogy emiatt felmenne. De, az lehet, hogy az elektromosokra fizetni kell majd éves szinten valamekkora díjat az adóban az otthon töltés miatt. De ezt majd csak akkor, ha már eltűntek a benzinesek.