- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új HMD modell bukant fel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Primary92 #174325 üzenetére
Az allroad ugyan tudja kérni a törődést de ha jó állapotút veszel és van éves szinten 1000-1500€-d az autóra akkor azért nem a világ. Az íbéy tele van mindennel is ami minőségileg alig tér el, de elég olcsó. Pl a C5 Allroadhoz anno az Arnott árult valódi lifetime garis légrugót- ami ha jól látom most is még 2 évvel van. Nem volt olyan olcsó mint a nóném utángyártott de ha igazolhatóan szervizzel cseréltetted akkor likasodás esetén szó nélkül küldték a másikat ingyen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
válasz LuckyL #174670 üzenetére
Es tartom is h attol mert valami hasznalt nem feltetlen kuka
Ugzanakkor ha azonos sulyu auto gyorsabban eri el a kivan sebesseget velhetoen kevesbe papasan fogjak vezetni illetve intezivebb gyorsulas eseten erosebben is kell fekezni ha kozbejon valami. Mert ugye azt feltetelezni h mindig lesz hely a jobb gyorsulas kiaknazasara kozbejovo barmi nelkul eleg meresz. Gondolom akkor a gyari autoknal is csak a sulyt novelendo van a nagyibb teljesitmenyu azonos motorral szerelt modelleken nagyobb fek.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz gzbotii #174672 üzenetére
Szokták is szidni a megoldást
(#174673) soldi3r: de jó is lenne ha ennyiben megállna minden. Sokkal egyszerűbb lenne az élet.
(#174674) focvis: senki nem mondta hogy nem lehet a nagyobb teljesítményű nyereg a gyengébben. Ugyanakkor jelezném , lehet -mondom csak lehet, hogy a gyártók spórolása nem egyezik minden esetben ezzel a tapasztalattal.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz OPiiPO #174765 üzenetére
Hogyne olvastam volna el. A Tesla féle giga factory a levegőből veszi a kobaltot? (aminek kb 60%-a valahol egy afrikai országban van) Az aranyat? (amit szeretnek ciánozással kinyerni a gyengébb lelőhelyekből -lásd a tiszai ciánszennyeződést)
Gondolja bárki h Kína v USA v Oroszország át fog állni az olcsóság helyett a teljes megújulóra? Vagy hogy a szél és a víz megáll az országhatárnál?Nem mondom nem rossz a villany de csak és kizárólag városon belül. Kívül meg a fogyasztás a szempont szerintem hogy minél kevesebb olajat kelljen kitermelni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz hobizoli #174772 üzenetére
Ez nem igaz így. A megújulók közül a szél és nap gyk nem kiszámítható, max egy közelítő időjárásjelentés segít. Amennyiben a hálózaton megjelentik egy nagy betáp, akkor azt valamerre vinni kell. Az volt a gond hogy délnáciország és onnantól a balkán-szláv országok felé a rendszer (amerre tudják vezetni) nem egészen volt felkészült erre. Elég sok helyen megrogyott a rencer ha jól emlékszem a történtekre. Nem most volt már , csak pár gazdasági és szaklap foglalkozott vele csak.
MOD
(#174773) Dare2Live: jó válasszuk. Igazad van
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz OPiiPO #174795 üzenetére
LoL itt van leírva amit dare2live kérdezett tőlem: a cobalt fel van sorolva mint li-ion alkaltrész és hogy az újrafelhasználás 5x annyiba kerül mint bányászni - tehát nem gazdaságos hiába hangzik jól hogy van lehetőség
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz m3tr0 #174801 üzenetére
Ha nem kell Hannoverbe elmenni érte akkor 1 nap alatt elhozható bármi. Igaz én Gazba mentem (és meg is szívtam mert a kocsi amivel elindultunk a nulláson hengerfejesség tüneteit produkálta, így kiesett pár óra míg MurdR barátom elvállalta h eljön velem -mire kiértünk bezárt minden hivatalos iroda) és az ügyintézés gyk 1 óra volt. Itthon az NKHnál volt csak időhúzás az időpont adással. Ahogy az megvolt megint egy nap alatt megjártam minden irodát.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Core2duo6600 #174830 üzenetére
Csakhogy az újrahasznosításban nem szimplán alkotóelemekre bontás lesz véleményem szerint hanem átalakítás is. Az akksi elhasználódik. Szerintem nagyon sokáig nem fogja megérni. Mindenesetre városon belül alternatíva nélküli jelen pillanatban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz m3tr0 #174882 üzenetére
Írjátok bele az adásvételiben szereplő per teher és igénymwntes mellé h a cég ügyvezetője vagy tulajdonosa vállalja a teljes kártalanítást ha mégis megy a levesbe az autó az eladót érintő bárminemű jogkövetkezmény miatt. Igaz egy ügyes cégvezető v tulaj vagyontalan de legalabb lenne kit perelni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #174904 üzenetére
Sokadszorra mondom el, de utoljára: folyamatban lévő eljárás nem látszik a rendszerben. Annak az eredménye pedig lehet negatív a tulajdonviszonyt érintően.
De rendben van mindenki úgy csinálja ahogy akarja, én csak válaszoltam egy kérdésre, az én megítélésem szerinti legjobb megoldást javasolva. De befejeztem!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
Tegnap egy phórumtárs szervizébe behajtott egy hibrid (lényegtelen a mibenléte). A tulaj megkérdezte hogy vállalja-e az autó gázosítását?
Szóval, szerintem ez mindent is elmond az itthoni viszonyokról.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Hogy ne menj vele
Más
Sikerült tegnap katalógusadat alá vinnem Max fogyiját Utána számolva a BC 8.4-s értékének (ez azt jelenti h a tágulási tartály miatt hozzáadtam 5 plusz litert) 9,6-ra gyött ki a fogyasztásom. Ebben volt 10% város, 10% pálya (óra szerint 140) és sok telitalpas előzés is a tempomat 100 mellett.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #175017 üzenetére
A hibrid egy dolog és szerintem is ez lehet a jó irány a városokban. De ez a mélység a fillérbszásban számomra , ok én autóbuzinak vallom magam ha nem is vagyok az tudásomat tekintve, az igazi szekunder szégyen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz LuckyL #175040 üzenetére
Az én orrom nem ennyire érzékeny. Ha ez lenne a legnagyobb bajom sokkal kisímultabb lennék
Nem mellesleg ha ilyenre lenne nagy igény akkor lenne cng-s kivitel is. Valamiért nincs. Mi több, ezzel szemben van dízel hibrid. Az meg hogy ő nem akarja megfizetni valaminek az árát legyen az ő baja, amíg ezzel másoknak nem okoz gondot (itt most a másban megjelenő fillérb@szára gondolok pl a behajtott tükörrel pályázás meg ilyenek).https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
Hehe pont ezt beszéljük a másik autósban is. Maximálisan egyetértek. Ennyit megjegyeznék hogy az euro 4 sem ördögtől való ha rendesen karban van tartva. Egy szigorúbb műszaki és véletlenszerű ellenőrzési rendszerrel sokkal tisztább lenne a levegő de amíg a 2014-s benzines kocsi úgy meg a városban előttem hogy nem látok tőle addig ez az egész csak aa szarnak egy pofon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz freeknight #175190 üzenetére
Hidd el sokan nem használnák (nem baj ha telik rá, sőt - fejlettebb osrszágokban is van mindenkinek) ha lenne rendes tömegközlekedés.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mivel "támogattuk" az autósokat ? Mert ezen az alapon aki nem akart megfagyni is támogatva volt, nem? És ha már az egészségnél vagyunk a használt akksikkal mi lesz? Vagy az újak elkészítéséhez szükséges bányászattal?
Ne legyünk már álszentek ha kérhetném! 8th-nak igaza van ebben a kérdésben maximálisan - én talán annyival toldanám meg hogy a tisztán villany nem jó irány ha generál autózásról van szó. Egyszerűen alkalmatlan a nagyobb távolságok megbízható, gyors megtételére. Jókat szoktam caccarászni magamban amikor a pályán 80nal krúzoló teslákat előzünk.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz Core2duo6600 #175319 üzenetére
Ugyanakkor az a pár alkalom szokott a legjobban fájni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- KábelszatNet-2002 Kft.
- Ukrajnai háború
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest