Hirdetés
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- rootolt Galaxy készülék teljeskörű ROM mentése & visszaírása v. klónozása root-olatlan készülékre TWRP !nélkül!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- iPhone topik
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Krisz0418 #167614 üzenetére
Sziasz!
A golfban az 1.9tdi agyonüthetetlen, a pd nagyon jó. Az 1.8t-t tudni kell használni de az már a mérgezett egér kategória - viszont az élményért kéri a nyálat.
Édesanyádnak a napi 50-80km mennyire városi , hidegjáratós?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Krisz0418 #167619 üzenetére
Megbízható ha jó nyálat kap. De véletlenül fel kell újítani a csúcsokat akkor 50k körül megvan. Nincs DPF uh nem kell városban foschni.
Más kérdés h ha az itthoni konda átveszi a sötétzöld akarnokságot akkor minden EUR4 városi tiltás alá fog esni.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
válasz alienpapa #167648 üzenetére
Keress helyben ( a te lakóhelyeden) egy biztosítási alkuszt és telefon fotó papírokra emilezed vagy messengerezed naki ő megköti és visszaküldi a kötvényszámot. Azzal már mehetsz- és nincs költsége (legalábbis nekem nem volt).
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz Gabi 8906 #167758 üzenetére
Ha jól látom ott valamit z ajtóval kapcsolatban írt, ugye? Ha más nincs ott felsorolva akkor ha a turbód megmihálylott a vétel dátumától 6 hónapon belül, a kereskedőnek jót kell állnia vagy neki kell bizonyítania hogy Te valamivel okoztad a hibát a vétel óta. Ez majdnem lehetetlen! - ezért nem feltétlenül ajánlott a pereskedés sem, mert használt autónál minden használt és a szakértők nagyon óvatosak amikor le kellene írni h kinek a felelőssége.
A beázást külön venném, azt szerintem takarítással és kis szigeteléssel meglehet oldani. A turbó miatt küldj neki levelet a hiba hivatalos megállapításáról (számla miegymás), szépen kérd a közös megoldásban való részvételét hivatkozva a Polgári Törvénykönyvünket: „Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.”. Ha erre sem akar , akkor más utad nincs mint az ügyvéd. Mehetsz még fogyasztóvédelemhez de ők elég erőtlenek, mivel jogkörük nem sok van.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Gabi 8906 #167794 üzenetére
Erre nem létezik levél forma. A legjobb lenne ha lenne egy legalább jogász az ismeretségi körödben. Hivatali eljárásnál lehet formanyomtatvány, de itt most még nem arról van szó. Itt valami olyasmit kellene leírni hogy mikor volt a vétel, hogy jött elő a hiba, mi történt a hibafeltárás során és szépen kérni a kereskedőt hogy vegyen aktívan részt a hiba megszüntetésében. De mindenképpen kellene megfelelő segítség hozzá. Van esetleg helyben nálatok jogsegély szolgálat még?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Napfénysüti #167830 üzenetére
Dikk mán, a czangát gumizni kell meg fékpofa meg hegesztés meg és közben a bébifókák sikítva halnak ki - hát nem hallod?!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
-
-
válasz Richard! #167890 üzenetére
Csak az első motorja nem finom - cserébe tök jó magas. A másodikkal megindultak a lejtőn ami a hasmagasságot illeti, de a motorjuk finomult. Domival feszt levertem a környezetvédelmi tálcát Szeged külterületen.
És azt is el kell mondani h Teddy sokkal jobb volt hasmagasságban mint MaxNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Segíjjetek plíz! Gastra helyett kellene valami ami kisebb szelessegben , igenytelen a ridegtartasra es magasabb az ulespozíciója. Ötleteket kerek szepen varosi hasznalatra evi max tízezer km.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Alakula kínálat. A keskenyebb azt jelenti h a gastránál kell keskenyebbnek lennie mert a garázsban apósom nem bír kiszállni már belőle. A magasság is a gastrához mérve magasabb. Új autó kizárva még így is el kell passzolnom majd valahogy a gasztrát amiről senki nem fogja elhinni h 2003 óta 130k van benne pedig az Öreg gurította ki a szalonból - ráadásul a legszarabb létező felszereltséggel
A merci kilőve 19 mm-rel szélesebb a gasztánál.
Ford fusion kilőve 21 mm-rel szélesebb.
C-max kilőve hosszú és gyanítom széles is bár nem találtam vonatkozó adatot.focvis: az Ignis eddig a legjobb ötlet a ddis motor mennyire jó?
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz LuckyL #167935 üzenetére
Megvannak a preferenciák az én oldalamról- ugyanakkor após az alany és mivel VAG vonalon kívül nem (lányosan mondjuk csak) vagyok naprakész, no meg több szem többet lát alapon nyitott vagyok minden megoldásra. Ezt összegyűjtöm leülök az Öreggel elmondom neki és választ. VAG oldalon már megvan amit én rámelegítenék
(#167936) rbalint88 : nem terepjárás miatt kell a magas üléspozíció hanem mert nagyon nehezen mozog a vizes lábaival. ÉS a mélyre ülés már nem olyan könnyű nekije.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Jelen állás szerint egy 1007 peugeot lesz megnézve élőben.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz LuckyL #167972 üzenetére
pár centivel centivel keskenyebb a gastránál, képekről az üléspozíciója megfelelő és mindennek a tetejében a kommenista maradvány garázsban a siklóajtó egy főnyeremény! A hdi motorral eddig csak jó tapasztalataim voltak, de meglátjuk milyen kínálat lesz abból a kb 20 darabból amit itthon lehet kapni. Lehet hogy visszatérünk a smart vonalra egy élő próba után.
MOD
(#167974) focvis: olvastam h a motorja szeret megmihálylani. Ennek még utána megyek, jelen pillanatban egy valós idejű találkozás segít körvonalazni a komolyságát a típusnak.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz LuckyL #167987 üzenetére
Eskü nem értelek. Ha már csak azért h kötekedhess olvastad amiket írtam a saját autóimról akkor tudhatnád hogy nem vagyunk azonosak: én az autót annak kezelem ami. Ha meg kell javíttatni akkor meg kell javíttatni. Ez nem egy óvszer ahogy lusta emberek elképzelik h egyszer használom és utána elhajítom.
Számomra a totalcar írásai max iránymutatóak és már nem egyszer bebizonyosodott h semmi másra nem jók csak klikk-vadászatra: ez kell a népnek ezt kapja mert különben nem élne meg az ott dolgozó brigád.
Említed hogy olcsót nézek - nem emlékszem h írtam volna jelölt keretet, még ha hangot is adtam a jó magyar igénynek (miszerint minél olcsóbb annál jobb). Lentebb olvashatod az udvarral kapcsolatos válaszomat 8th-nak - neked is válasz. A Te jóléted nagyon nem érint mindenkit, pláne nem lesz sz@r valami mert a használat miatt karban kell tartani.(#167988) 8th: A nyári háznál nincs gond, csak télen amikor szeged szívében a Novotel mellett laknak az Öregék - ott csak a kommenista garázs lebontásával lehet bármit az utcára kitenni különösen a régi társasházi renCerben.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
A nézelődés stádiumában mindent szabad A Pandát tegnap este óta olvasom- meglepetésemre nem is írnak olyan megrázóan rossz dolgokat róla. Mi több itthon is látni millió környékén már (papíron legalábbis) igazolt történetű példányokat.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Itt most úgy van h apósom a maga robot mozgásával rááll az anyósoldali falra, majd az ajtót a falra felrakott nikecelre rányitja és a keletkező erős 20 cm részen kipréselve magát végigtakarítja a kocsi oldalát míg kiér
Emiatt világbajnok lenne a csúszó ajtó.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz diegho #168007 üzenetére
No igen, de azért még nem vagyunk ott anyagilag akármekkora is a konjunktúra (nem , még ha lefolyik a papírról akkor sem) hogy egy lakás árát autóra költsük csak mert Bár nem számítana , akkor már régen Leaf-ban ülnénk és megvenném nekik a szomszéd garázst is amit össze lehetne nyitni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
válasz rayoliviero #168170 üzenetére
Szia!
Mindkettőnek vannak több országban szerződött partnerei. Semmi olyat nem fognak tudni megmutatni ami nem vetne fel további kérdéseket alkalomadtán. Szerintem csak akkor adj ki érte pénzt ha el tudod fogadni a félinformációkat.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz rayoliviero #168190 üzenetére
A kérdésedre a választ én nem tudom megadni, lévén olasz autóm legutóbb egy 164-s alfa volt , az sem most
Szerintem az olasz autó topikban fognak tudni nyilatkozni a motorról is.MOD
(#168188) LuckyL : picivel több autót szerelt már mint a többség - vélhetőleg veled együtt - innen. A karbantartás a kocsinál nem abban merül ki hogy tankolunk meg olajat cserélünk. Van ám km megkötéses csereperiódus turbóra is meg mindenre. Más kérdés h nem magyar pénztárcának van kitalálva meg ugye a magyar ha tehetné sem fizeti ki a rendes üzemeltetés költségét.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen