Hirdetés
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
ma Csak Indiában és Civi 14 néven, de ugyanaz a készülék, csak ahogy lenni szokott, az egyik a belpiacos, a másik pedig a többieké.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Laraxior #2861 üzenetére
Hát, sok szerencsét ehhez. Haver is nemrég váltott pont erre a típusra, csak neki előtte is 1.8-as Lagunaja volt. Gyűlnek a bajok rendesen. 10k km alatt 3l olajat megzabál, és a gatyáját leeszi. Pedig elvileg szervizkönyves, 190k km -el, ha jól emléxem. Persze ezek után tuti, hogy valami hamisítvány, mert a km az nem sok.
Hetente 100km -re ilyen nagy motoros autó? Fogadjunk városban akarod használni?![ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, leendő sógorom 1-2 héten belül valszeg megveszi ezt a Bora -t. Ausztriából hozták be, azért nincs még papírozva. Vannak kisebb sérülések körbe, karcolások, horpadás is van egy. Két PD elem rossz benne, mert hidegen nagyon füstöl. Azokat elvileg most cserélik, benne van az árban. Egyébként vezérlést is kell rajta cserélni, az már nem tartozik a vételárba. Futóművet is rendbe kell rakni, mert városban használták, egyébként tökéletes.
Szerintetek jó vétel? Most VW Vento TD -je van, soha nem volt baj azzal a motorral, ugyan így keveset evett. Mennyire lesz ez bajosabb, mennyire több pénz fog ráfolyni?Egyébként itt a mostani autója, egyenlőre eladó. Ha nem megy el, akkor marad a beszámítás.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hiába, ez van. Részletre venné egyébként is, ezért ő nem tud autót behozni magának. 2 évre havi 48k -t fizet így, plusz beveszik az autóját 500k -ért.
soldi3r: Egy darabig VW szervizben volt vezetve a könyve, aztán átvitték más helyre, de ott tovább lett töltve egészen eddig a km-ig. Jah, még valami. A turbo -ja fel van újítva, kint a garrett csinálta.
Maga a motor mennyire költséges? Csak mert sok rosszat hallani a PD-ről... De ugye az alacsony fogyi csábítja. Előtte sima TDI -t akart, de a végén rábeszélte magát erre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz AMD Power #3115 üzenetére
Hogy a bőr hűlne rájuk.... Inkább nem kommentálom. Megéri majd a rendszámot 'elhagyni'. Ismerős már évek óta így csinálja, igaz csak előröl van így biztosítva, de az is valami.
Laraxior: Bezzeg a szijjjártóóó 4 éve még nap mint nap kiállva a sajtó elé követelte az üzemanyag árcsökkentést. Annyi volt a különbség, hogy akkor 300HUF volt 1 liter, most már 400HUF....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #3151 üzenetére
Én csak azt nem értem mit reklámozod itt a gázt? Valaki fizet ezért, vagy mi?
Én hallottam 540i -ről, amit gázosítottak. 450k volt bele a rendszer, természetesen a legmodernebb kivitel. Kicsit csattogósabb lett tőle a hangja, kicsit gyengébb lett. Fogyasztása vegyesben 15l körül alakul így, városban 20l. A 13 és 18 helyett. Ez így még jól is hangzik. De egy ugyan ilyen erős diesel BMW eljár 5-6 literrel.
Tehát lehet kis autóknál ez bevált, a nagyobb motoroknál nem biztos, hogy gazdaságosabb lesz egy olajkályhához képest.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz plömplöm #3155 üzenetére
De. Egy 35D motornak 283 lóerősen, és átlagban 5-6 liter, pályán tempomat 150 -ig, városban 6-7 liter a fogyija. Igaz az összehasonlítás igazságtalan, mivel az 540i V8-as, 286 lóerős, és nem mai technika. Van az újabb 45i, az 333 lovas, gázosan szerintem lebutul annyira, hogy a 35D megfogja. Tehát reális.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
6 felett nagyon ritkán van a fogyasztása. Ez most éppen 4.9l/100, igaz ez csak 276 lovas. És a csávó nagy távokat megy, itt tessék 2000km -es utakra gondolni egyhuzamban. És ezeken jön ki neki a 5-6 liter. Annál nagyobbat csak akkor láttam nála, amikor Münchenbe ment és jött. Akkor végigjött a németeknél padlógázon....
De ha tempósabban megy, és nem spórol, akkor is megáll 7l -el. Itt a lényeg.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
170 tempomattal kijön a 7 liter. Saját szememmel láttam, és tapasztaltam. Egyébként nem is Neked akartam ezzel válaszolni, hanem az előtted szólónak.
Nem azt mondom, hogy hülyeség a gáz, félre ne értsetek. De nem mindenhol lehet alternatíva. Turbo -s benzinesekbe pl. lehet telepíteni?De tovább megyek. Nagyobb igénybevételnél ismereteim szerint a kb. 2l -es differencia megsokszorozódhat. Ez a pörgetős kigyorsításokat, és az autópályás nagy sebességű utazókat jelenti.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #3163 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy gázos autóval nem mehetsz be akármilyen szerelőhöz. Se az 5er, se az NT, se az én BMW -s szakim, se a poweres BMW mágus muhaati szervizébe nem állhatsz be a gázos autóddal, mert elveszik az engedélyét a kpm -esek egy életre.
Az enyémbe 230k -ért lenne rendszer. 13l -es fogyit írnak a mostani 8 liter helyett(ezt is tapasztalatból írja a srác, ugyan úgy 28i -vel jár) Tehát így megérné. Ellenben egy 30D szintén elmegy 6l-7l -el, akkor már megint nem éri meg. Ezt a végletekig lehetne húzni-vonni.
zoo8800: Már megint jössz azzal a hulladékkal. Nézzed már meg a képet. Ha lyukas lenne a tank, attól még nem enne kevesebbet, csak előbb kifogyna, ez közel sem volt a tréfás megnyilvánuláshoz, kicsit gondolkodj el rajta, mit írtál le.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #3166 üzenetére
Ha 10 lemegy városban, akkor vannak pont egálban. Mondjuk itt megjegyezném, aki 150 lóerőnél erősebb autóval cirkál 90% -ban városi utakon, az egy bazi nagy ökör.
De a szervizelés továbbra is probléma marad, mert egyik ismertebb szerelő se fogadná be. Hova lehet akkor vinni? Itt jön az, hogy ismeretlen szerviz, nem értenek az autóhoz, jön a lehúzás és a pocsék munka.
zoo8800: Jah, még valami. Lehet nem érted amit a képen látsz, azért beszélsz badarságokat. Érthető, valszeg még nem találkoztál ilyennel. A consumpt -ot nézd, az pontos érték. Ha vissza lapozol párat, megtalálod azt is, hogy 1 tankkal mennyit tudott elmenni. Akkor meglesz a maradék 3 litered is, amit kerestél.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mr.Grincs #3172 üzenetére
Az szép. Nem is értem mit panaszkodsz, kevesebb a km benne. Az már más dolog, hogy többe is kerül. Egyébként nyugodtan megveheted, ha rendben volt szervizelve. Ezek a motorok nagyon tartósak, kompresszió rendben van, akkor OK. Nekünk a 2.0 -ás céges Mondeo már lassan nyugdíjazásra kerül, abban 395k km van jelenleg, és tökéletes. Most megy nagyszervizre, cakk 400k értékben.
megema: Akkor javítok. Akik városban ilyen nagy autókat használnak, azoknak mind1, hogy mennyibe kerül a benzin, és az is, hogy mennyit fogyaszt az autó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz zoo8800 #3179 üzenetére
Én meg az itthoni felhasználási tapasztalatokat osztom meg. Klubbon senki nem hazudik, főleg nem a board, és főleg nem egy E60-as boardja. És egyébként sincs rá semmi oka, 2 diplomája van a srácnak, tehát értelmes, és olyan pozícióban dolgozik, hogy járnia kell egész nyugat európát. Természetesen a gázolajat elszámolják neki, tehát ő mindig a valós adatokat adja meg. Nem fogok belinkelni Neked elszámolás papírt, de ha megkérdezed biztosan megmutatja, hogy egy Müncheni út alatt mennyi gázolajat égetett el. Abból meg még Te is ki tudod számolni a reális értéket. Azért durva nem, hogy egy majd 300 lóerős BMW ugyan annyit eszik, mint egy gyengus olasz vacak?!
megema: 1.8T? Mert az még nem is vészes, bár tény, az sem városi autó. Omega meg végképt nem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #3184 üzenetére
Tévedésben vagy. Ezek nem átlag fogyik, egy teljes trip -re vonatkoznak, amiben van minden. Az én 1 havi átlagom is úgy 7.4, hogy voltam autópályán, országúton, és városban is.(Pécs, Szekszárd, Paks, Dunaföldvár) És akárhogy is számolom, ez jön ki. Mert 62 literrel 830km -et tudtam megtenni. De lehet akkor valamelyik éjszaka szomszéd belopózott a garázsba, és rátöltött egy kannával, hogy azt higgyem jól fogyaszt az autóm.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Laraxior #3186 üzenetére
Ez sem igaz minden téren. Főleg ha csak city járatra használod. Nekem van BKV bérletem, és azon utazok. Utálom is, gusztustalan is, de havi 3800Ft -ból még gázos 1.0 -ás zümmögővel sem jönnék ki. Apának is van BKV felnőtt bérlete, és azon utazik, pedig 62 éves...és ott a céges Audi. Bár ott a szar motor miatt mind1 hogy városon kívül vagy belül használod, bekapja a 14-et...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz soldi3r #3189 üzenetére
Mohaati mondta, jönne egy ellenőrzés, és zárhatná is a boltot. A szerelő udvarában nem állhat gázos autó. Az NT -t és az 5er -t onnan vettem, hogy volt egy X5 4.8is, ami gázosítva lett, és az NT autónál volt szervizelve. Utána nem tudták bevállalni, maszekhoz kellett menni, ami több dolog miatt sem volt jó választás.
hobizoli: Az is város, nem? Pécs annyira nem kicsi, nem tudom mennyire ismered, jártál e már ott. Azért van ott elég lámpa túl sok is. Szekszárd meg hegyen van, tehát sokat kell felfelé kapaszkodni. Dugó, na az ott nincs, ellenben Pécsen minden szombaton óriási a forgalom. Budapestre nem szeretek feljönni, az itteni utak tönkreteszik a futóművet. Ide jó a Mondeo is, az bírja.
Városon kívül 12l -el kijössz a 40i -vel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz soldi3r #3193 üzenetére
Igen, itt is fontos az évjárat. Nekem egy darabig volt 40i -m, 12,8l lett a két hetes átlagom. Ez már Vanos -os volt. Jackson 14l -el jár, ha normálisan közlekedik, lévén kombi. Egyébként 16-17, akkor már tapossa. Nagy zabagép, nem kérdés. Akkor amikor gyártották, még nem ennyibe került a benzin.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #3188 üzenetére
Egyebkent erosen felkeltette az erdeklodesemet, amit leirtal. Most mar csak kellene par tapasztalat nagymotoros autoknak, fuggetlen, nem elfogult embertol. Mert alapon egy 30i 2l -el biztosan tobb gazt ker. A kerdes az, hajtva mekkora lesz a kulonbseg, es hogy az angol kutakon mennyire gyakori az LPG.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Kíváncsi vagyok Ti mit mondotok. A kisebb céges autó, egy 2001 -es Mondeo 2.0i kifutotta magát, 401.000km van most benne, így csere éretté vált. Most kap egy nagyszervizt, aztán megy fel apróra. Soha semmi gond nem volt vele, nem voltak vele váratlan kiadások, csak a kötelező dolgok. (Kivétel egyszer, mikor a hátsó féknyergeket cserélni kellett)
Méretre hasonlót akarunk helyette, ami ugyan ilyen jól felszerelt, és kényelmes, és megbízható. Mert majd ennél sem akarunk plusz dolgokra költeni, főleg nem trélerre. Itt a lista:FORD MONDEO 2.2 TDCi
VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 CR TDI (170le)
SKODA OCTAVIA RS 2.0 PD TDI
SKODA SUPERB 2.0 CR TDI (170le)
OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI
MAZDA 6 Sport 2.2 CD GTA
HONDA ACCORD 2.2 i-DTEC
VOLVO S60 2.4 D
SAAB 9-3 1.9 TiDS(BMW E90 325d)
A BMW azért van zárójelben, mert a többiek a 2009 évjáratot nézve kb. egy árban vannak(kivétel az Octavia), míg a BMW 2 millával többe kerül. Így abból egy 2007-08 -as modell játszana.
Melyiket érdemes, kinek mik a tapasztalatai?
Én csak a BMW-t ismerem, ami hibátlan, a Mondeo -t, aminek nagyon nyűgös a motorja(kéttömegű, porlasztó), de rettentő erős és piszok nagy, a SuperB -t, ami nekem nagyon bejön minden szempontból, és nem hallok róla rosszat, Volvo megint nagyon tetszetős, és jókat írnak róla. Opel, Mazda, Honda, SAAB terén teljesen tudatlan vagyok. Passat -ot csak a legvégső esetben...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Amennyiért meg lesz hirdetve, nem kell majd visszatekerni. Kitöltött szervizkönyv, összes számla megvan hozzá, így nem is lenne értelme. Most volt egy teljes motor diagnosztikán, kompresszió mérésen, annak az eredménye is megvan. Lesz vezérlés csere, a görgők már megvannak. Szóval tip-top, és jól felszerelt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Van itt olyan fórumos, aki S60 D5-öt hajt? Ez lenne az egyik jelölt, ha még meglesz. Érdekelne pár tapasztalat ezekről, főleg a szervízigény és hogy mire kell odafigyelni, ha az ember ilyet vásárol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Stukker1987 #9159 üzenetére
Nem megbántásból, de autót szeretnénk venni, nem ilyen *****...
Egyébként biztosan minden ok vele, rendszámot fotózásra levehették. Meg ugye érvényes magyar okmányokkal. Csak kíváncsi vagyok, ezek az újfajta D5-ök milyenek. SuperB -ből kiábrándultunk, a Passat után az sem jött be. Mondeo nem lesz, mert a diesel -e nagyon elromlós.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Stukker1987 #9161 üzenetére
Persze. Kettő is. 55k km, olaszból hazafelé megállt. Tréler, a sofőrért és a 3 utasért köztük apáért egy ismerős ment ki, és hozta haza.
A másik. 3 házzal odébb van egy ugyan ilyen, még színre is. Abban van 73k km, de csörög-zörög, gyenge mint a harmat, futómű gyenge, kanyarsebesség nuku. A 145 lovas 400k km-et futott Mondeon -k különb minden téren. Nem beszélve a BMW-ről, ami 10 évvel idősebb technikával is keresztben megeszi. Persze szépen mutat...De mint írtam, nem akartalak ezzel megbántani.
m3tr0: Szó sincs róla. A 4 hengeres BMW is BMW... És még csak BMW mániás sem vagyok, hiába ez nickem. Nem véletlenül nem BMW-t akarunk. Sőt, nekem a Mondeo a kedvencem. Egyszerűen az Alfa számunkra tabu. És egyébként a kedves alfás is BMW-t akar venni helyette...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tökmindegy #9164 üzenetére
Ez szerintem butaság. Főleg ha azt nézzük, hogy már nem lesznek sor 6 szívók, csak turbo -k. Egyébként gúnyból szokták ezt mondani, de inkább úgy fogalmaznak, hogy a BMW az V8.
Kicsit elkanyarodtunk a témától. Engem a Volvo S60 D5 érdekelne, nem sz@r BMW, és nem mégsz@rabb Alfa.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tökmindegy #9170 üzenetére
Csak hírből. Piros pickup-ra alakított BMW-vel szokott veretni poweres talikon. Már nem igazán járok oda, és a kapcsolatot is megszakítottam az ottani ismerősökkel. Nekem az a stílus és viselkedés nem jön be, ami azokat a talikat jellemzi.
Balupapa: Az, hogy a többség bunkó, nagyképű, kihaénnem, tipikus állat, aki másokat veszélyeztet. Van egy pár sztorim, de nem írom le. A lényeg, hogy sajnos az ilyenek miatt terjedt az el, hogy a BMW-s az bunkó. Nekem elvették a kedvemet, többet a közelébe nem megyek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Stukker1987 #9173 üzenetére
Én vezettem azt az Alfát, azért írtam le, amit leírtam. De tényleg nem veszünk össze, mint írtam is, nem bántásból írtam, és nem is lekezelés akart lenne, hanem saját vélemény.
BMW-t is jól gondold meg, mert ott is van probléma dögivel, aminek a pénztárcád fogja meginni a levét.(típustól függően persze)Tökmindegy: Elhiszem, találkozón is mindig egy autó alatt, vagy motor fölött kuksolt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
* nem kínál optimális,személyre szabott teljesítménybeállítást mint a chip tuning, hiszen egy passzív 'alkatrész'!
* a turbónyomást,előtöltést,szélsőséges extrém beállításnál pedig a korlátozásokat továbbra is a motorvezérlő szoftver végzi
* részecskeszűrős motorokhoz nem ajánlott
* végsebesség csökkenés várható
* szűk fordulatszám tartományban fejti ki hatását
* hosszútávú használat esetén téves diagnosztikai adatok,nemlétező hibaüzenetek várhatókmod: Nem azért, de ennyi pénzért elvihetted volna optimalizáltatni. Nem lett volna drágább sem, és az eredmény is sokkal jobb lett volna, nem beszélve az autó jövőjéről.
Turbo -t biztosan kinyírja.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
A gumis témához, mert engem is sokat foglalkoztatott ez, és mélyen utána jártam többször is.
A téli abroncsaim most futották a 6. szezonjukat. Persze teljesen újonnan vettem őket, Continental -ok, mert a gyártó sem mind1 ám. Barátnőmék ugyan ekkor vettek zsír új khöm...Matador téli garnitúrát. Km-re kb. egy most bennük a futás, télen én sem, és ők sem használják az autójukat olyan gyakran. Így fordulhatott elő, hogy a mintamélység 6,5mm környékén volt.(addig másfél nyári szettel végeztem) Ugye ez még tökéletes lenne egy következő szezonra, de kor szerint elöregedtek a gumik.
Apósjelöltem nem foglalkozott soha sem a megfelelő tárolással, sárosan lerakta őket a szuterinba, majd amikor eljött az idő, újra feltette őket. Én minden tél végén lemostam a gumikat, kiszárítottam, lekentem glicerinnel, majd gumiápoló spray-el lekezeltem. Tárolást úgy oldottam meg, hogy próbáltam minél jobban elzárni a levegőtől. Gumikat zacskóba, levegőt kiszippant, majd rés leforraszt, sötét helyre berak. Nem tökéletes, de jobb mint a semmi. Jah, és én zárt, 10 fokos garázsban tartom az autót, talán ez is egy tényező. Bár nyáron ez jobban számít.
Most a tél elején bizony apósomnak nem akarták felrakni a gumit, mivel teljesen szét voltak repedezve. Az oldalfal, a futófelület, egyszóval katasztrofálisan nézett ki. Nekem rá kellett kérdeznem, hogy gáz e, hogy ez a 6. szezonjuk. Ez után nézték csak meg a DOT -ot, mert addig eszükbe nem jutott. Egyszerűen jó állapotban vannak még, nem mutatkozik az öregedés legkisebb jele sem. A következő télen kezdik a 7. szezonjukat, és ugyan úgy felfogom tenni az autóra. Nem érzékelek változást a teljesítményében, jól tapad, és csöndes.
Szóval az, hogy meddig használhatsz egy gumit, az szerintem több tényező függvénye is. Ápolás, tárolás, használat, márka.Múlt nyáron hasonló helyzetbe kerültem. Előre akartam venni nyári gumit, és kaptam egy ajánlatot. Raktárban bent ragadt majd elfelejtett készleten maradt 2db Conti az általam keresett méretben. 3,5 évesek voltak, de zsír új állapotban. Öregedésnek nincs nyoma, szép tiszta futófelület. 32k-ért megkaptam a kettőt, ekkor boltban 37k/db áron tudtam volna megrendelni őket. Kérdés, meddig tudom majd használni őket.... Ugyan úgy ápolom, ugyan úgy tárolom mint ahogy leírtam. Ugye a nyári gumit 6. szezonig lehet használni. Kötve hiszem, hogy ezt nekem 2 év múlva ki kellene dobnom, mert elöregszenek.
Csöndben jegyzem meg, az olaszoknál a nyári gumi kb. 3 évet bír, utána széttöredezik, kukázható. Eleszi a napfény és a forróság. Kivétel ha garázsban tartod az autód, akkor nyerhetsz 2 évet.
Tehát ezt így nem lehet leegyszerűsíteni, nagyon sok a plusz tényező. ha valaki odafigyel ezekre, akkor nyerhet pár évet pluszban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- Sorozatok
- Politika
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- iPhone topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Tőzsde és gazdaság
- Autós topik
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen