- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
gp Hamarosan érkezik az új előzetes, a jövő hét elején pedig egy hosszabb játékmenet videóval is gazdagabbak leszünk.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Após ezt kocsit szemelte ki, holnap meg is nézik (neppertől) VW Polo 1.4, "177.000", 2001
Mire kellene ennél a modellnél figyelni?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Ez a másik, most szúrtam ki ezt. Érdekes mindenesetre.
(#106096) !Overdose!: ha az enyém lenne én is lecserélném egy ilyenre, jobban néz ki vele. Csak az a másik kérdés, hogy aki ilyenre is fordít, hogy hogy néz ki, mennyire lehet "kíméletes sofőr".
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz jerry311 #106094 üzenetére
Végül elhozta após, most érkezik.
Barátnőm kérdi, hogy hétfőn lehet ideglenes rendszámot kivenni rá? Mondom persze, az hamar megy, de most is kell rá rendszám, ha el akarja hozni kb 60km-ről. A válasz: traileren hozzák. Ööö..oké, de akkor hogy próbálta ki? Én így max új, garis autót vennék, hogy nem tudom megküldeni 2-3x és nem vezetek bát 10km.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Nálunk hasonló áron futnak Mk2 Focusok, amikor meg ezt írtam volt kb 2 hónapja ide, nagyon le voltam hurrogva.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Csaby25 #106121 üzenetére
Golf 5 elég kényes, egy ismerősömnek van, sokat szopik a szenzor hibákkal. Ahogy tudom, annyira nem egyedi.
A linkelt A3 az a régebbi generáció, tudtommal annak még olcsóbb a fentartása, valamint tartósabb is.Én keresnék egy normális Focust, TDDI motorral ha jó a dízel - TDCI-nél nagyobb a hibalehetőség.
(#106123) kdavid94: szerencsére nincs olyan sok tuning rajta...és a kocsi többi része viszonylag "érintetlen". Persze ez is csak egy példa volt, most épp bele futottam és eszembe jutott. 3500-4500 euró ez e típus Erdélyben, felszereltségtől függően, csak ennyi a lényege.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz runner 125 #106141 üzenetére
Részemről inkább Yaris mint C Corsa. Városban jobb. Bár hátul és csomagtartóban nem olyan tágas.
És talán nem is olyan kényelmes - legalábbis az én B Corsam kényelmesebb.
Fogyasztásban is viszont jobb lehet a Yaris.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Grafiqs #106186 üzenetére
Tegnap este (kb -2/3fokban) a szomszéd indította a kocsiját..gyújtást rá majd egyből 4000ig pörgette. Biztos jót tesz neki.
...elvégre magas fordulaton hamarabb bemelegszik és lesz fűtés.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Audi TT, 84,000 mérföld olajcsere nélkül: [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz AMD Power #106879 üzenetére
"Csak sajnos az emberek 80% ,degenerált, IQ szegény és felelőtlen. Ezért nem működött ez nálunk."
Dolgoztam Angliában és Németországban is. Az átlag ott sem értelmesebb. Csak úgy könnyebb (minden) ha havi 1500 eurót keresel.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz po1son #106886 üzenetére
Szia.
Nekem lassan fél éve egy 1.4 16v, 90 paci B Corsam van. Ami tuti: eszik. De ezt írták mások is.
Ami a másik tuti, hogy meneget is. Bátran ki merek állni előzni 2 emberrel, visszakapcsolás+padló+4000rpm és lehet dinamikusan haladni.Több mint egy évig 1.2 16v B Corsát hajtottam céges autóként, az is ment, de hamarabb elfogyott a szufla. Városban ideális(abb). Én mindenképp 5 ajtós variánst néznek, sokkal használhatóbb a mindennapokban - és talán autóbb a formája is. Na meg valami sötét színűt, ilyen türkiz kék, 3 ajtós elég komolytalan beütésű.
Jó karban volt amikor vettem, havertől, és amit eddig kellet cserélni (kopp-kopp) az: hátsó csapágyak, első fékpofák, MAP szenzor, egy rugó.
Amire figyelnék: talán '96 környékén kapott egy újabb váltót meg servot amivel sokkal könnyebben jár. Nekem még nem olyan és érződik, hogy "jó férfias" autó
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz po1son #106886 üzenetére
Nekem, így félév után, nagyvárosi (Kolozsvár, 500.000 lakós) forgalomban télen 9-11lityó, melegebb időben 8-9, hosszúban 6-6,5-7L (3ember+csomag, 600m szintküllönbség mellet).
5. sebességben 2500 fordulaton kellemesen lehet utazni. Ami zavaró lehet hosszabb út során az gyenge hangszigetelés miatt a motor és futászaj a kabinban[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz AMD Power #106891 üzenetére
nemtom', cserébe az én X14XE motrom eddig kb 3dcl olajat evett meg 6500km alatt
De céges 1.2 16v pl 100% városi forgalomban 11+ zabált.Azt azért tegyük hozzá, Kolozsvár nem Pest meg Hortobágy, itt szinten minden negyed dombon van, 200m szintküllönbségekkel - központ meg, úgymond völgyben...ez is hozzáad egy kicsit szerintem.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz footy #106895 üzenetére
Szerintem, nem csak a vezetési stíluson múlik... Érdekes módon, Toyota Yaris (XP10) '99 999cm3, 4L városi fogyasztást tudok kihozni
(#106894) Declare: én is ezt írtam fennebb. Itt kanyargózni azért nem ugyan az, mint várost elkerülő gyorsforgalmin
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz meroly #107281 üzenetére
Most első generációs Yarist (XP10) nyúzok 50%-ban, céges autóként (Golf 4 1.9TDI mellet). Takarékos kis dög, kergetve benyeli a 10et is városban, spórlósan meg 5-öt is ki lehet hozni. Csomagtartó kb Smart méretű, az én Corsamnak kb 2,5X akkora. Pedálok nagyon könnyen járnak, váltó halál pontos.
Viszont nagyon városi autó, főleg 1000 motorral nem vállalnék be egy 300km útat, főleg hegyvidéken (mint itt Erdélyben).Ami számomra nagy negatívum: kanyarokban nagyon instabil, már 60-nál halálfélelmem van egy élesebb kanyarban. Üllés is kényelmetlen, 2 óra vezetés után már fáj a hátam benne (eddig ilyen csak Ticoban volt). A bal lábnak sem lehet kapni egy normális pozíciót, szinte folyamatosan 80 fokos szögben áll, ami városban, ahol folyton van dolga, még elmegy, kicsit hosszabb úton már szó szerint fájdalmas.
Főnököm (aki Porscheval jár) szerint a legjobb kocsi ami volt eddig neki, megbíhatóság szempontjából - de az alkatrészek nem épp olcsók hozzá (kategórián belül)(#107285) LuckyL: és a belső tágas, meg minden...de ez csak az első alkalommal "fasza". Aztán rájössz, hogy olyan, mintha egy szoba közepén lenne egy szék és oda belóg minden..kb semmi nem esik kézre, nem kapsz egy kényelmes vezetési pozíciót - mint egy Astrában, ahol azért minden sokkal jobban elérhető és mégsem érzed szűknek - erdélyi vagyok, szóval itt van egy pár példány, családban is, láttam ezt-azt.
Amit általánosan mondanak a Logan elő szériáról: motor kimegy a világból is, de kasztni hajlamos a rohadásra...olyanokat látok, hogy eszem megáll.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Na de ezek gyerekek: trabi, wartburg es lada. Szerelmes lettem.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Apósom vett egy Polot, még régebb. Eladó szerint minden eredeti rajta, nem volt üttetve - 2001es kocsinál én ezt vékonyan hiszem.
Szerintetek ezen a képen ami látszik, árnyalat küllönbség, lehet attól, hogy az ajtó cserélve volt? Nekem nagyon úgy hat [link]When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Kornel #108018 üzenetére
Szerintem az nem gagyi, de kinek mi.
Csak arra akartam rávilágítani, hogy nem full eredeti, volt üttetve.Meg, Fordnál tudtomal a motorháztetőn szivacsos hangszigetelést csak a dizelek kaptak - és pl, ennek is van (1.4 benzin)..ami megint gyanus - bár ez ugye VW
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
3 ajtós, 1.4 8V Golf 3-al mik lehetnek a legnagyobb problémák?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Ide is:
Seat Ibiza 1.4 benzin (2004+) mi a velemenyetek? Fentartas, fogyasztas, futomu, elektronika, alkatresz arak, stb.
Esetleg valakinek van szemelyds tapasztalata?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #108231 üzenetére
Először is kösz a tapasztalatokat.
Hát, elég sokat gondolkodtam, hogy Fiesta 1.3 benzin vagy 1.4 Ibiza, de a külső miatt valahogy az Ibizára gondoltam - meg tágasabbnak is tűnt (Fiestában ültem). Fiestának jókat olvasni a futóművéről. Májusban lehet elviszik a mostani gépet így egyre inkább gondolkodom, hogy mi is legyen majd helyette.
Jelenleg ezek vannak versenyben nállam: Focus Mk1, Astra G, Fiesta Mk5 -Utóbbi külső miatt és mert 2005 körülit tudnék venni, másik kettő a hely. Ezekből ki mit választana?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
Akkor, ahogy leszűrtem, jobbára mindenki a Mk1.5 Focust ajánl.
1.4 vagy 1.6? Mekkora különbség (fogyasztás, dinamika)?
Hangszigetelés (motorzaj, futászaj, stb) milyen egy Fokkában?(#108240) peterkeT: Fusion annyira nem gyere be, meg ott van mind a Fiesta nagyjából + rondább
(#108242) Tiger.huhhhh: több ismerősömnek van G Astra, jópár példányt vezettem, eddig nem tűnt fel, hogy kényelmetlen lenne - vagy csak nem ültem igazán kényelmes autóban. Szerintem pl, egy Golf4 (cégautó) vagy Polo 6N2 (apsó) kényelmetlenebb
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz !Overdose! #108256 üzenetére
Amúgy, csipkelődésen kívül mi a gond az Opelel? Nekem is az van, legtöbb ismerősömnek is. Olcsó a fentartás, szinte minden téren jól használható (városban, országúton, szerszámok szállítása. Jól karbantartott 20 éves B Corsamra 7 hónap alatt 20.000Ft kellet költeni a kopó cikkeken kívül (fékpofa, fagyálló, gumi, stb).
Persze, nem prémium márka, mint a VW.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz szőröscica #108259 üzenetére
VW prémiumsága volt itt pedzve párszor...meg TC is ilyen irónikus utalás...nekem is új infó volt.
Szerintem se mindenre válasz az Opel, nem vagyok fanatikus, csak a csipkelődés lepett meg/nem értettemWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Punto II-rol mik a velemenyek? Mik lehetnek a tipikus hibái?
Egy C Corsahoz képest, hol van kenyelem, hely, megbizhstosagban?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Ettől minden autótulajt kiver a víz szerintem: [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz deicide #109840 üzenetére
Nekem csak az kurja a csőröm, amikor 18-22 éves arcok 5-ös szériás BMW-vel feszítenek, de úgy, hogy törnek ketté. Ha tényleg ő kaparta volna össze rá a pénzt...de ne apuka pénzén adják az arcot, olyanoknak akik örülnek, hogy koleszben egyik napról futja a másikra.
Nekem egy nyamvatt 1.4 B Corsam van, 12 éves koromtól melózok (most vagyok 23) minden nyáron és nálam is azt hiszik, anyuka tolta a seggem alá a kocsit - meg ha kocsival megyek egyetemre, akkor már mekkora burzsoá vagyok - és ezt havertől hallottam (egyetem mellett heti 3,5 napot dolgozom 12 órában, btw)[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Integrale #109859 üzenetére
3 nyarat toltam külföldön, most is terv szerint amint lejarnak a vizsgák irány Bajorország aztán látástól Mikulásig a traktorban - haverok meg Balaton Sound, Tusványos, Sziget. Kinek mi
Ha már BMW: egy haver vett egy E46 320D, metalszürke , kombi... erőst zavarja a fantáziámat hogy olyan kellene nekem is. Kicsit rahuznek nyáron es akadt bele is ferhrtne. De akkor lenullaznam magam
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen