- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
ph Az kanyargó kábelek lerontják a PC belsejének kinézetét, és a szellőzést is akadályozhaták. Az ASUS remek megoldást kínál ez ellen.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #44510 üzenetére
A bal oldalon az első ajtó illesztése mintha nem lenne rendben (vagy csak nincs becsukva), az első-hátsó ajtó két színű, a motorháztető mintha nem illeszkedne (innen úgy látom lóg, de nem tudom milyennek kell lenni egy daciatetőnek), bal hátsó lökös mintha lógna, de egyik sem egyértelmű, egyik fotón látszik, másikon nem.
Amúgy piszkosul patika kívül-belül, olyan, mint amivel törődtek. Kár, hogy nem látod a tulaját, mert ha egybecseng azzal, amit a kocsin látsz, akkor erre lehet vigyáztak.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #44514 üzenetére
Szakszerelővel nézessétek meg, ne családtaggal. Ez komoly. Később nagyon nagy balhék lehetnek belőle, ha rokony, mert akármi van, arra fogtok gondolni, hogy ő nem vette észre, és nem tudjátok elküldeni melegebb éghajlatra. És nem is ismeri a típushibákat. Egy szakszerelő csukott szemmel odanyúl neked, ahol probléma van. Ezen ne spóroljatok. És ne a 2 utcára levő szervízbe vigyétek, mert az nem a te embered, hanem a kereskedőé. Hajts fel egy dacia szervízt (nem muszáj márkaszervíz legyen, de legyen valamennyire specialista) és oda vidd. Inkább most fizess ki 5k-val többet, és alkudj 50-et, mint hogy később kelljen kifizetni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Napfénysüti #44518 üzenetére
Mert nem egy repedt főtengelyes suzuki amit üveghangon kell járatni, hogy berakd kettesbe azért.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #44517 üzenetére
Eredetvizsga 18 500 Ft
Kötelező biztosítás 13 076 Ft
Átírás illeték 33 300 Ft
Okmányok 12 000 Ft
Pénzfelvételi díj 6 219 Ft
Szervóolaj 1 990 Ft
Izzókészlet 1780 Ft
Casco 41 336 Ft
Poroltó 4 990 Ft
EÜ láda 1 890 Ft
Mellény 500 Ft
Ablakmosó 300 Ft
Szervíz 130 000 Ft (vezérműszíj, szűrők, folyadékok, csak ami ilyenkor kötelező, ebben a munkadíj kb. 25k a többi alkatrész)
Műszerfaltisztító 1 690 Ft
Kefe 650 Ft
Vonókábel 990 Ft
Zárolaj 300 Ft
Izzók 205 Ft
Kárpittisztító 1080 Ft
jégkaparó 389 Ft
Biztosíték 299 FtEz így indulónak, kb. ~270k ezzel számolj.
Hány literes a csomagtartó?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Az alvázvédelemmel foglalkozó szakit hogy hívják?
Még az átnézetéskor rémlik valami, hogy a srácok mondtak valamit, hogy az alvázvédelemnél, kb. az első lábtér alatt valami textil szerű anyag lóg, de ez nem biztos, csak rémlik, hogy mintha lett volna valami. Lehet keverem a rugalmas taggal, amivel kipuffoshoz kell vinni. Egyszerűen nem emlékszem, hogy mit mondtak basszus (pedig nem volt sok hibája).
Ezért most még egyszer Gödre nem mennék ki, a kipufogós meg tudja ezt nekem mondani? Ha nem, akkor milyen szakihoz kell vinni, aki az alvázzal meg alvázvédelemmel foglalkozik?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #44561 üzenetére
Ezt eddig is tudtuk
p.s.: bcsokikaaaaaaa
ppss:: most kitérhetsz arra, hogy ezt hogy hívjuk, és mit regéltem neked anno hibalistát, mert én már nem emlékszem, hogy az alváz felől egy vagy két hiba volt...
@richie900812: az OK, hogy a pipa megvolt, de át is engedtek?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Laraxior #44588 üzenetére
A vagyonőr?
@bitpork: én egy kis darabig voltam kölyökracser, még trabanttal, talán pár hétig-hónapig azon a pár kilométeren amikor bementünk Kecskemétre a kiskörútra Gangxsta Zoleet recsegtetni a 2W PMPO-n. Tudod, mindenki elhiszi az első 100 kilométer után, hogy tud vezetni, ebbe mindenki beleesik, aztán hamar megtanulja, hogy még sehol sincs a kielégítő szinthez sem. Nekem is kb. ennyi kellett, hogy lenyugodjak.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #44520 üzenetére
Bocs, nem láttam a szerket. A lista saját, nem minden tétel van rajta, de a lényeg igen. Én a hibátlan (tehát hibára nem kellett eddig költeni) fókára eddig ennyit költöttem, helyből nekifutás nélkül.
A mi csomagtartónk is pont ennyi, ez azért méretes. Mondjuk mióta belekerült egy sporttáskában a felsorolt felszerelés+egy pokróc, meg van benne egy összecsukható műanyag láda ha valamit cipelni kell, azóta azért már szűkült a hely. Alapterületre inkább öttáskás, ha nem törékeny, akkor 10, mert befér még egy réteg.
Az mondjuk gond és nem tetszik, hogy a ládának, izzókészletnek ilyeneknek nincs rejtett helye, teszed ahova akarod.
Emelő kell még kerékkulcs, háromszög meg bikakábel. Előbbiek voltak alapból, bikakábelem nincs, mert bohém vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #44656 üzenetére
Ja, akkor nem szóltam. Én csak azt láttam, amit most mentek megnézni.
re:szerk: nekem mondod? Én pár hét alatt már katatón állapotba kerültem, a fél fórum rajtam röhögött, hogy mitparázok (aztán most persze érzik a feelinget, mert az ő nyakukon szorul a hurok hehehe ), ez egy ilyen sport. Örülj, hogy van mit nézni, az a helyzet, hogy többedszerre látom azt, hogy ha belősz pár paramétert, nem sokat, csak annyit, amennyi feltétlenül szükséges, akkor marad 2, maximum 3 típus, abból is jó esetben 3-4 modell típusonként. Ebből a felét-háromnegyedét kapásból kizárod, és talán marad 3 autó, amiből tudsz választani. Kicsit megkapargatod, kiderül hogy az egyik törött, a másik hengerfejes, és marad egy, vagy egy sem.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Most ezt miért mondod? Most már csak kétszer kelek fel éjszaka, hogy megnézzem megvan-e még, és egyszer már tele is tankoltam.
(Amúgy röhej, pont tegnap álmodtam azzal, hogy belenéztem a motortérbe és egy csomó utángyártott kendács alkatrészt találtam, csak nem hagytak átnézni, mert valami fennforgás volt, elmentem valami parkolóba, hogy nyugodtan tudjak molyolni vele, erre már útközben furcsán futott. Megállok, erre látom, hogy a jobb első kerék kb. 40 fokot terpeszt... eléggé izzadtan ébredtem )
@Melack: ha maradt 25 akkor nem voltál elég figyelmes. Belövöd ide, lebeszélnek 23-ról ne aggódj
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #44662 üzenetére
Kötöttem rá casco-t pont emiatt... drága, de többet ér a nyugalmam. Így legalább részben kártalanítanának, ha történne valami. Igaz a nagyobb gond az lenne akkor, hogy még egyszer a nyakamba kellene venni ezt az idegbajt. De minden rendben lesz, így kell hozzáállni. Én megtettem mindent.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #44664 üzenetére
Ennyire nem vagyok otthon benne, én teljeskörűt kötöttem. Lopásra egyértelműen kellett, kárra meg azért, mert volt két olyan ismerősöm is, akit ez húzott ki a sz*rból anno. Egyik sem volt felelőtlen, csak egyszerűen hibázott egy szituációban, és a milliós tétel úszott volna, ha nincs a casco. Másra meg nagyon úgy sem számíthatsz, egy üvegkár vagy kerékkár általában önerőn belül marad.
De szerintem neked a biztosításhoz így is úgy is teljeskörű kell.
-
DeFranco
nagyúr
Azt kellene még megtudni, hogy magával a bejelentéssel mennyit bukok, gondolom ha jelzem a kárigényt, akkor a casco-bonus-malusban csúszok lefelé, és jövőre magasabb lesz a díjam (ez csak tipp, nem tudom), tehát csak X összeg felett érdemes egyáltalán bejelenteni. Eh... van ebben valakinek tapasztalata?
(közben elolvastam, legalul vagyok, itt nincs malus... értelmes kedvezményhez meg kell vagy 5 év)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Bigemperor #44673 üzenetére
El szoktam olvasni, anno el is olvastam, de nem jegyeztem meg mindent, csak pipáltam fejben hogy van-e benne valami égbekiáltó igazságtalanság. Kisebb bajom is nagyobb volt, az volt a lényeg, hogy fizet-e ha lopják, és ha igen melyik nap hány óra hány perckor.
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #44691 üzenetére
Nesértsmeg... már a megvétel óta vezetem (a másik három költségfigyelő excel mellett)...
Nyolc évre visszamenőleg megvan a rezsi, kilenc évre a havi kassza, van az autóra, meg van a lakásfenntartásra. Mellette persze a benzin is vezetve van.
Már kisgyerek koromban is aprópénzzel játszottam.
(nagy pénzt azóta is ritkán látok)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #44699 üzenetére
Ajvé, hát úgy nézek én ki??? Córesz....
Engem is csak a maxitakarékosság vitt rá, -40k-val kezdtem el a nagybötűset, meg egy albérleti szerződéssel, úgy hogy nagy megszorítások voltak... aztán úgy maradt.
Amúgy meg sima nördség...
nörd vagy, és ebédre
feedeket kosztoltál,
desszertnek, kompótnak
kiadóst posztoltál,sőt, kiadást: nörd vagy,
kinek nedves álma
egy expense-trackelő
MS Excel-tábla,tudod, mit költöttél el
tavaly kajára,
mennyivel szökött fel
a sózott vaj ára,a tájékozatlanság
legriasztóbb rémed,
hogy nem tudod, mit kóstált
a borotvakrémed,- Nínó Karotta -
@Xero: van könyvelői végzettségem
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
Az nemigen van meg 800-ból. Örültem hogy millió körül kaptam. Van a piacon, 800 körül is, de az a legalja (a millió meg majdnem a teteje) és azok nagyon torkavéresek. De tény, hogy nem is bántam meg.
#44740: szerk: legyen igazad azzal, hogy olyan jó... igaz hibát eddig nem talált rajta senki, ami egy 9 évesnél azért viszonylag nagy szó... na jó, a kuplung magas fog valamelyest, de ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Des1gnR #44783 üzenetére
Ha jó fókát fogsz ki, kiszalad veled a világból, olyan híre van, mint az F astrának csak "jobb" (fejlettebb, kényelmesebb, erősebb)
Szervizköltséget nem tudom neked megmondani, hogy a többihez képest sok vagy kevés, de van tételes listám, hogy nekem kapásból mit csináltak rajta, amikor vétel után bevittem, tételesen alkatrészenkénti árakkal, alkatrészkóddal, mindennel flottul.
Ez volt 130k, de én mindent kicseréltettem rajta, egyszer kelljen jönni alapon, (motorolaj (5W30), olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, bezinszűrő, szervóolaj, fékolaj fagyálló), gyertyák, vezérléscsere komplett szettben + vezérműkerék, klímafeltöltés, klímatisztítás. Javítás volt egy főtengelycsavar (1k) és két tömlőgyűrű (1k). 115 anyag 25 munka. Ebből a vezérlés kb. 60k+munka a vezérműkerékkel együtt.
De hogy ez sok vagy kevés...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Holnap összedobom, ha lesz rá időm, de nem kell semmi extrára számítani, csak pár paraméter, max. annyi mint ami a népítélet alján van, az szerintem jó alap, típus, évjárat, motor, fotó linkje, népítélet linkje ha van, hova viszed szereltetni, évente mennyit költesz rá, hogy fogyaszt, ötből mennyire szereted, előző autó, következő autó, mióta van nálad, ennyi szerintem elég, max még egy-két dolog. Túlcifrázni sem kell.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Bocs az offért, ötletet kérnék: holnap ha jó idő lesz kimozdulnánk valamerre Gazdasszonnyal, de eddig autó híján nem is nagyon tartottuk számon a Normafán és Margitszigeten kívül a szóba jöhető helyeket. Nem akarok Pesthez ragaszkodni, lehet valamivel messzebb is, valamennyire az is cél, hogy végre autókázzunk. Nem gyalogtúrázni akarunk (erdőjárás ilyesmi) és nem is csak autózni, hanem odamenni, megnézni valami szépet, dunakanyart, városközpontot, toronyórát lánccal, valami, körülnézni, beülni valahova enni valami főttet, ilyesmi. Pl. Visegrád, de ott már voltunk. Anyaapa kirándul. Tudnátok adni tippeket?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #44832 üzenetére
van szondám
amúgy ha felszívódna, sem innék, az az alapelvem, hogy ha vezetek akkor egy csepp alkoholt sem iszok, ami alól nincs kivétel (de ezt pár hete vitattuk meg, ne fussunk neki még egyszer szerintem)
Az eddigi tippek is jók, de ha valakinek van még, ne tartsa magában, a nagyobb választék mindig jobb, hátha más is kedvet kap.
(frankó, feltámadt a szél, gyűlnek a felhők, most akartam indulni kocsit mosni... nem baj, most már ha esőben is, de lemosom)
[ Szerkesztve ]