- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Yettel topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Huawei Watch Fit - hajtás, kartárs!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Egyszer beleultem egy olyanba az autopiacon, megvett kilora. Nagyon finom az a gép, gyönyörű hangja van. Feher volt, bezs belsovel, folyt a nyalam rendesen. A keret nelkuli ablakok is nagyon menők. Fenntartasban mondjuk szerintem accord x2, tobbek kozott ezert is lottem ki anno a lehetosegek közül.
-
nagyúr
válasz Ezustroka #206117 üzenetére
Ha megvan a típus, akkor érdemes körbetelefonálni az országban, hátha van valahol valami az elképzeléshez hasonló épp készleten. Ilyen neten összekonfigolok általam választott színt meg felszereltséget és átveszem jövő héten típúsú autórendelésekre az elkövetkező években nem számítanék
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tepenzed #206154 üzenetére
KIA most 3 honap koruli szallitasi idot tud kb a ceedre, HA ezek közül nem kered egyiket sem:
- automata valto
- hibrid hajtas
- dizel motorEloleget kell fizetni, talán 10%. Alkudni most naluk fixen nem fogsz tudni. Szerződéstol fugg az aremeles, a mostani szerzodesekre tudtommal mar nincs argarancia, szoval rad is fog vonatkozni ha emelnek. Nyari gumival szallitjak. Casco nagyon egyeni. Kalkulalj egyet netrisken.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #206230 üzenetére
Exedyt lattam talán 250 körül.
-
-
nagyúr
válasz tepenzed #206245 üzenetére
Sorry, azt hittem ceedről van szó. Ceed esetében tudtommal csak a DCT váltó mellé adják a mild hibrid hajtást.
Röviden amit tud, az egy kifinomultabb start-stop rendszer támogatása. Finomabban indítja be a motort, hamarabb le tudja álíltani, többet hagy kigurulni. Tud vitorlázni. Minimálisat jelent a fogyasztásban, max pár decit.
-
nagyúr
BMW/PSA 1.6 „Prince”
Motorkódok: EP6.., EP6C.., N14B16A, N12B16
Gyártásban: 2006-tól (2010 áprilisáig fokozottan rizikós)
Típusok: PSA (1.6 VTi vagy THP): Peugeot 207, Peugeot 308, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Peugeot Partner, Citroën C3 (és Picasso), Citroën C4 (és Picasso), Citroën C5, Citroën Berlingo. BMW: Mini Cooper, Mini Cooper SBőven foglalkoztunk már a motor problémáival mi is. Novoth Tibinél kevesen ismerik jobban, csak természetes, hogy a csehek figyelő szemeit sem kerülte el. Pedig dinamizmus és fogyasztás terén remekül sikerült ez az ezerhatos motor, talán a legjobb. Amíg nincs vele baj. A 2010 tavaszáig gyártottakra sajnos a BMW-re lassan jellemző megnyúló vezérműláncok, valamint a lánckerék és a vezérműtengely közötti kötés lazulása jellemző, melynek következtében a vezérlés teljesen elállítódik.
A turbóval feltöltött változatok a nagymértékű kokszosodástól (koromlerakódástól) szenvednek, ez rengeteg különféle hibajelenséget produkálhat, az egyenetlen járástól az öngyulladásig bármit. Aranyszabály, hogy minél fiatalabb évjárat, annál megbízhatóbb és hibamentesebb motor, hiszen azóta is folyamatosan fejlesztik-javítják.
-
nagyúr
válasz szabonagyur #206284 üzenetére
Sedan esetén könnyű látni hol a vége
Szerintem ez pont nem így van. Kombi / hecsi esetén könnyű látni, gyak. ahol az ablak ott a vége...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Palesztin994 #206426 üzenetére
Nem a motor hibaja hogy egy k.rva nagy kockat kell cipelnie, aminek borzaszto legellenallasa van. Megfogod azt a motort, berakod egy sedan/kombiba es rogton 2-3 literrel jobban fog fogyasztani.
-
nagyúr
válasz Palesztin994 #206430 üzenetére
Passzolom. Tsi-vel semmi tapasztalatom nincs. Tgdi-vel picivel több, de tartos tapasztalat azzal is csak akkor lesz ha megjön az auto. Az tuti hogy a DSG finomabban mukodik mint a Kia DCT-je, de hogy a motor mennyivel kifinomultabb azt nem tudom. En boldog leszek ha a 160 lo turbo automataval nem eszik tobbet mint a mostani 155 lo szivo manual.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz pinnacle #206465 üzenetére
Te figyu, ha 1.5M a kocsid, eurotax alapján meg mondjuk 1M-re taksálják és GTK lesz, akkor nem kapod meg az 1M-t javításra Ebből még le fog vonódni a roncsérték is.
Tehát teszem azt felértékelik 1M-ra az autót, hogy az annyit ért a baleset előtt. Utána a roncsot börzén teszik közzé, ahol licitek jönnek rá, lesz egy legmagasabb licit pl. 500e Ft. Ezután a biztosító fel fog ajánlani 2 opciót neked:
a) megtartod a roncsot és kapsz 500k-t mellé
b) leadod a roncsot és kapsz 1M-tPluisz még a javítás esetén szokott olyan is lenni, hogy több pénzt ajánlanak fel ha számlával tudod igazolni a javítást. Illetve az sem biztos, hogy érkezik licit a roncsra.
Az én civicem 2019-ben gtk-ra verték, roncsbörzén nem jött rá licit. Piaci értéke kb 800e Ft volt, a biztosító meg hozzám akart vágni 400e Ft-ot, számlával igazolt javítás esetén 560e Ft-ot.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #206471 üzenetére
1,5M-ért G astra jézusom... Amikor pár éve vette fater 1,1-ért a 2008-as 70e km-es első tulajost arra is azt mondtam, hogy bazeg ezért az autóért ez kicsit sok. De 1.5M 3 évvel később ...
-
nagyúr
válasz vzsryl #206473 üzenetére
Az a szép ezekben, hogy hiába veszed meg 1,5-ért arra is rá tud borulni akár az első évben 500k simán. Muternak és faternak is g astra van, mindkettőben volt vezérlés csere már (láncosak), gyári cuccokkal nem olcsó az sem, plusz muteréban megnyeklett a klíma is most (simán benne van 15 éves autónál) amire 300k-s ajánlatot kapott a klímaszerviztől. Szóval 500k hipp-hopp rálocsolható egy szívóbenzines hót' egyszerű kompakt autóra is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szabonagyur #206477 üzenetére
Na jó, de az honda, annak meg van bocsátva, az mehet bármenyibe
-
nagyúr
válasz Goldmember01 #206496 üzenetére
ceed ,i30, scala, fabia, tipo
-
nagyúr
válasz FoxiestFox #206527 üzenetére
G astra
-
nagyúr
válasz FoxiestFox #206532 üzenetére
Hát, 1M-ért talán ki lehet fogni 7gen civic sedant is, azt minden tekintetben jobb autónak gondolom. Viszont ritkább, kissebb a választék. Biztonság szempontjából jó, sajnos tapasztalatból mondhatom.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz FoxiestFox #206534 üzenetére
Ha tetszik majd írok róla bővebben, van egy ~8 évnyi tapasztalat vele.
-
nagyúr
válasz dong86 #206537 üzenetére
A Xsara picasso és a stilo kivételével egyetértek. Előbbi volt haveroméknak, nem volt olyan elektronika ami ne romlott volna el benne. Utóbbit meg anno néztem magamnak és még az elvakult Stilo tulajok is bevallottan sok elektronikai problémáról számoltak be, aminek nagy része állítólag fals / kontakt hiba, de engem felb@szna ha ilyenekkel kéne foglalkoznom rendszeresen.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Sorozatok
- Futás, futópályák
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Építő/felújító topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Kés topik
- Lightyear - befektetési app
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen