- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204585 üzenetére
mindig nehez amugy nem annak lenni az embernek a sajat autojaval
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204617 üzenetére
Őszintén, 2 év alatt szerintem még akkor sem lenne semmi baja ha minden nap 2x5km-re használnád.
-
nagyúr
Após '19-ben vett egy 2 éves KIA Sorentot automata váltóval. Hagyományos automata, volt benne 70e km, mondtam neki hogy cserélje instant az olajat a váltóban, 60e km-enként le kell cserélni. "Ráérazmég"
Most 160e km van benne, még mindig a gyári olajjal. De ő úgy hallotta, hogy azt nem szabad cserélni...
-
nagyúr
válasz Saskakas18 #204650 üzenetére
Biztos, hogy nem PDF-es. Maximum DPF lehet benne
-
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204740 üzenetére
Amikor én néztem utána ugyan erre jutottam. Aztán majd meglátjuk, milyen tapasztalatokat gyűjtök az éles használat során
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204742 üzenetére
A DSG az a német szó a DCT-re. Mindkettő duplakuplungos automata váltót jelent. Az lesz igen, száraz (252nm).
Oda kell figyelni, hogy minél kevesebbet csúsztassa az ember a kuplungot. Nem jó nagyon sokat kúszni hagyni, akkor végig csúsztat az automata váltó. Emelkedőn meg ha nem fékezel és úgy tartod egy helyben, akkor is csúsztat. Ilyenekre kell figyelni amennyire lehet.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204744 üzenetére
mindent tönkre lehet tenni
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204790 üzenetére
A powershift a legszarabb dct valtok egyike.
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204797 üzenetére
Hat az i30/ceed azert meg mindig egy olcso kompakt. Ezt el kell fogadni sajnos En elengedtem a kerdest, annyira nem erdekel hogy milyen belül, funkcionalitasban tudja azt amit kell.
Szivem szerint egy mazda 6 kombit rendeltem volna automata valtoval, csak 50%-al többe kerult volna mint a felextrazott ceed
-
nagyúr
válasz imyourfriend #204878 üzenetére
Én a helyedben megtartanám a gondtalan meganet. Passat, a4, 3-as bimmer, mind-mind hatalmas ugrás lesz a meganehoz képest fenntartásban. Őszintén, szerintem ezekre éves szinten simán kevés a 300k Ft. Nekem elég gondtalan az Accordom, de simán volt olyan évem amikor kötelező szervizek és kopó fogyó alkatrészek miatt ennél jóval többet fizettem ki.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz geckowize #204956 üzenetére
Elvi hiba van a gondolatmenetedben. Ne azokat a tipusokat keresd, amibol a legolcsobb epphogy belefer a 2M keretedbe. Olyan autot keress, amibol a kínálat felső harmadat kapod meg a keretosszegbol. Annyit megsugok, hogy a 10 eves auto es a 2M jelen piaci korulmenyek kozott nagyon megkoti a kezed.
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204987 üzenetére
Ha Imi nem is vallal cvt javitast, lehet ismer valakit aki igen.
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204990 üzenetére
Ez kb olyan szopás mint amikor beallt a cbf-em blokkja. Ott se tudtuk mit kellhet cserelni, csak megbontas utan derult volna ki. Bontott blokk lehetett volna megoldas, ha lett volna hozza. Vegul bagoert eladtam hibásan
-
nagyúr
válasz vzsryl #205032 üzenetére
Ez bármilyen árkategóriában megfigyelhető. Pl. 3M-ért kapsz egy 2014-2016-os 1.2-es benzines suzuki swiftet vagy vehetsz ugyanennyiből jól felszerelt 4-6 évvel idősebb dízel 8gen Accordot is... Mindkettő mellett van pro/kontra. El kell tudni dönteni, kinek mi a fontosabb.
Én amikor 7g accordot néztem 2.5M-ig egy pillanatra képbe került új dacia mcv 2,7-ért. 12 éves autó és új autó kb ugyan abban az árban volt. Akkor úgy döntöttem kell a középkat. kényelme.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #205098 üzenetére
CVT, az megbízható igaz szabonagyur?
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #205111 üzenetére
Ezek közül az accordban csak a kuplung nyikorgott, amíg nem kapott lítiumos zsírt
Ahogy mondani szoktam, csak abban a hondában nem nyikorog a kuplung, ami automata.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #205116 üzenetére
Ezt Magyarországon hogyan papírozod be, amikor egy nyamvadt ültetőrugót nem tud beiratni a többség?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #205119 üzenetére
Ha ez ilyen egyszerűen megy, lehidalok Amikor TBoldinak a műszakin meg akarták buktatni a Jazzt egy nagyobb felniért
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #205147 üzenetére
"Szerintem meg csak az 1bites userek/boyracerek nem szeretik a CVT-t."
Te melyik vagy?
-
nagyúr
2 mondatban osszefoglalva mi a különbség az ecvt es a sima cvt között?
-
nagyúr
válasz szabonagyur #205171 üzenetére
"hogy próbáljon gyorsulni"
de az bégetéssel se megy neki
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Paxker315 #205191 üzenetére
7genből nincs automata dízel, csak benzines. 8gen fronton nem vagyok annyira otthon, nem ismerem a típust.
A 7gen dízel amúgy nagyon jó, arra kell figyelni, hogy 0w30 c2 kerüljön bele és sűrűn legyen cserélve, mert meg tud nyúlni a lánc és annak a cseréje nagyon költséges. A leömlő repedés volt még típushiba. A 7gen automata váltóról én személy szerint még nem hallottam rosszat, nem rémlik hogy a facebook csoportban bárkinek megkotlott volna.
Inkább az a probléma, hogy a 2.0 AT nem tépi fel az aszfaltot, a 2.4 AT meg már nagyon sokat eszik. Bp-en rövidtávokkal 16L+ sem ritka.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Paxker315 #205193 üzenetére
Vegyél motort, máris kuplungolhatsz kézzel
Amúgy a 7g benzinesek jók tényleg az automatával, ha nem sietsz elég lehet a 2.0 AT is. Hagyományos automata, nem elromlós. A benzinmotorok jobbak mint 8genben, utóbbiban gyakori az olajevés, főképp a 2.4-nél, de a 2.0 sem olyan bulletproof mint a K20Z2 a 7genben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen