Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Az iPhone 15 volt a legkelendőbb készülék 2024 Q3-ban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Mindegyik TS-re jellemzo sajnos. Nekunk is volt mar az 1.4 TS-ben cserelve valamikor 320e km korul. Most 370 van benne.
2.0 20v is koptatja, de ez mind olajfuggo. Sokan belerakjak a 10w60-at, mert az a tuti, a gyarto 10w40, kesobb 10W30 eloirasaval szemben."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #192579 üzenetére
Pollenszûrôt is érdemes cserelni hebe-hoba.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #195990 üzenetére
En ezt egyértelmuen a Bravo/Brava/Marea triotol mondanam, de valahogy az olaszok kepesek arra, hogy csinalnak egy remek dolgot, aztan egy banalis aprosaggal kigancsoljak az egeszet. Fenti trio eseteben a muanyagok borzasztoan oregednek, facelifttel ezeket orvosolták szerencsére, de beulsz egy megvigyazott Mareaba es egeszen maskent fogod gondolni.
Stilot ertem, hogy miert mondod, de amennyire az meg volt tomve elektronikaval (vagy amennyire meg lehetett tomni), kulcsnelkuli nyitas, radaros tempomat, 3 zonas klima es egyeb a kategoriajaban mindenkepp, de meg a D szegnensben is ujdonsagnak szamito extra. Belso minoseg es a filozofia is egesz mas volt, de rengeteg penzbol lett kifejlesztve, ami nem terult meg sosem.Alfanal nem tudnek ilyet irni, mindenki a 159-et mondja, en inkabb a 156 FL-et, 147-et, GT-t, jok az anyagok mindenhol, felszereltseg es a motorpaletta is boseges. Megbizhatosag pedig erosen motor es hasznalat fuggo. Valaki megegeti magat a 16v TS motorral, valaki nem, 370e km van az 1.4-es 145-ben, most is abba ulok be (amig gyogyul a masik) es kerdes nelkul megy.
Nagy vonalakban:
Selespeedet felejtsd el, TS-t inkabb felejtsd el, JTS-t foleg, 1.6 Stilot, 2004 elotti Stilot, 12v 1.4-et, 200 lovas 2.4-et szinten hagyd, es nagy gondod nem lehet."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #197037 üzenetére
1.8 TBi, V6-ok, 8 szelepes TS motorok (ezek teljesen más motorok, mint a későbbi 16 szelepesek, alu blokk, láncos vezérlés, tartós)
Ha ismert az előélet, akkor a 16 szelepestől sem kell tartani, 145-öt fogok most beülni, amíg a Croma megy szervizbe, most lesz benne 380e km.
De inkább kerülném ma már, nem való mindenkinek, a szar értéktartás miatt megveszi az is, aki fenntartani nem tudja, és megindul a lejtőn az autó.
Vezérléscsere, vezérlésmódosítóval és munkadíjjal kb 150e Ft + olaj, + szűrők + egy kis futómű és fék ha kell. TS 147, 156 már van annyiért, amennyibe ez a művelet kerül.
Pedig a 16v TS motorok ugyanaz a motorcsalád, mint a JTD-k, moduláris motorok, blokk és különböző elemek megyegyeznek, hengerek számával, löketekkel és furatokkal variáltak. 1.4-es 12v motortól (nem F.I.R.E és nem 128SOHC, három különböző 1.4 volt egy időben), 2.4 20v 5 hengeres benzines és dízelig, 1.6 TS pl. az 5 hengeres 2 literes blokk, 1 egy henger.1.4 T-Jetnél a motor maga jó, leömlő repedésre lehet számítani bizonyos évjáratig, illetve az Opel/Gm származék M32-es váltóra figyelj, hogy ne legyen benne olyan.
Panda fasza, de Jazz után szerintem nem fog tetszeni, és kicsi.
MiTo és GP 1.4 T-Jet bátran, ne MultiAir legyen, és sok gondod nem lesz vele.
16 szelepes JTD is jó, csak az örvénycsappantyúkkal van igazán gond, mint a többi korabeli dízeleknél. 20 szelepesek is jók, 175-185 lovasok tartósak, 200-210 lőerősek (inkább előbbi) hajlamos hengerfejesedni, 175-185 lőerősek hengerfejével örök élet, csak nincs olyan fej, ha van, akkor 2 kiló.
De miért is akarsz pályát téveszteni?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #199774 üzenetére
180-nál még gyári olaj?
Fo problema az 1.3 mjettel, hogy borzasztoan lassan melegszik be.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz grizlisandor #200010 üzenetére
S-Cross-t vettek keresztanyámék nemrég, kifejezetten jól megym kellemes a fogyasztás is, országúti tempónál még halk is. Belső anyagok Dacia szinten kb, ahány panel, annyi struktúra, illesztések olyanok, amilyenek, vonalak nem igazán találkoznak, talán még a végtelenben sem.
De ma ennyi pénzért nem igazán kapsz jobbat."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Biqci #200171 üzenetére
-tetszen a nőknek
-ne higgyék róla az emberek, hogy b.zi
-Fiat 500Ez a 3 nem biztos, hogy egyszerre teljesül.
Talán inkább a Mini lenne a jobb, de abból ami "férfiasabb" kiállású, azt nem biztos, hogy 1,5 méter betakarja, ha meg nem olyan kiállású, akkor az fog feltűnni a felszedendő csajnak, hogy jéé ez olyan, mint az enyém.
MiTo-ból a vadabbak, szintén drágábbak.
Szerintem egy nagyobb kombi csajozósabb, nem kell nyomorogni az első ülésen két embernek."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #200553 üzenetére
Alfa boxerekkel nincs gond. Csikose 1.3-as volt szerintem.
Hirdettek mobile.de-n korabban egy hibrid 33-ast, 3 db letezik, azt kell felkutatni es berakni a garazsba.
A Lancia boxereivel voltak anno, de ott sem a motor, hanem a szervoszivattyu szakithatja a vezerlest.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #200636 üzenetére
Euban 2 modelljuk van, USA-ban 3. Szeptemberben kicsi SUV, francia fejek rendet raknak ott végre.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Bravo 2 ugyanez, alacsonyan van, es csak rovid uton allithato elore-hatra. Gyakorlatilag még viccnek is rossz.
Croma hatareset, lehetne hosszabb, a magassaga jo, de ha jobban elore tolnam az ulest/alacsonyabb szemely vezetné, akkor rövid.
Lybrae remek volt, annak a dolesszoge is allithato volt es a sofot ules resze volt, igy mindig ott volt, ahol kellett.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #200972 üzenetére
Meriva A nem ez a platform.
Biztosan erintettek ezek is, 50e Ft korul megcsinaljak es nincs gond.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Lacko32 #200979 üzenetére
Ezt a szerelhetoseget sosem ertettem, van hozza minden, motor megbizhato, mindenhez hozzafersz. Aki mas markat szerel, annak ertem, hogy nem szerelheto, hiszen nem azt szokta meg. Nem a sarki bacsihoz kell vinni, hanem hozzaertohoz, neki szerelheto lesz.
Melyik Punto, melyik Bravo, melyik motorral?
En nem tudom szidni az olaszokat, foleg sajat tapasztalataimbol kiindulva. Meg kell nezni mit veszel, es annyi gondod lesz vele, mint barmi massal.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szabonagyur #200987 üzenetére
Nem, test problema. Franciaknal, Toyotaknal na meg ugy kb barminel lathatsz ilyet.
Olaszoknal a lampapanellel szokott gond lenni, Puntonal pl megég és már kész is a probléma."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szabonagyur #200990 üzenetére
Ilyet csak 15 eve tudnak, regebbiek nem.
Grande Puntonal hatul 4 helyzetjelzo van, egyszer irtak nekem olyat, hogy csak ketto kell, de ugy eg a lampa visszajelzo, szoval dupla teljesitmenyut rak be abba a kettobe, na az mar szet is egeti a panelt.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #201006 üzenetére
A túltöltés nem megoldás, az alulméretezett csapágyakat nem javítja meg. Bravo csoportban tobben is ezt követik, +1 liter olaj, ugyanugy beszartak a váltók. 2012 utan nagyobb és erôsebb csapágyak vannak azokban a váltókban. Túltöltéskor panaszkodtak megnovekedett elenallasra a valto miatt, olajszivargasra stb.
Teljesen más váltó van az faceliftes Bravokban, R jobb lent van, nem balra fent. C635 a váltó kódja.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #201026 üzenetére
Miert lenne rossz egy olyan szerviz, ahol ertenek hozza, es az nem markaszerviz?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gordonfreemN #201169 üzenetére
Fiat Scudo/Peugeot Expert/Citroen Jumpy
Ebbôl vannak személyszállítók, 2-3-6-9 ülésesek, hátfallal teheratók is 2-3-5-6 üléssel."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #201269 üzenetére
Szerintem az Astránál nem jobb az i30/Ceed páros sem, így Accord után azok egyike sem igazán előrelépés.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #201332 üzenetére
Mi a gond a weboldallal?
Panda kicsit magasabb, igy kenyelmesebb is, illetve nincs bennük Opel alkatrész, és ez elôny a GP-vel szemben.
ABS gyuru nem jellemzo, nem is tudom mikor volt azzal problema barmelyik modellnel is. Szervot javitjak több helyen is az orszagban."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Ádám16 #201409 üzenetére
Kulso meretei nem kisebbek, mint a konkurencia modelljeinek, egy E90-nél minden irámyban nagyobb, hosszra pl 12cm+.
A kozepkategoria kommerszebb/nem premiumnak tekintett modelljeinel (Passat, C5, 508, Mondeo, Superb) kisebb, mint ahogy az osszes premium."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #201450 üzenetére
Opel átvette a Fiattól a kormányzás elemeit?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #201452 üzenetére
De ez az A Meriva, az GM platform, Gamma vagy Béta passz, a B Meriva épül az SCCS-re.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest