- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Az iPhone 15 volt a legkelendőbb készülék 2024 Q3-ban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Yiggdrasil #177671 üzenetére
Mennyit forog 100-nal a 307-ben az a motor? 4000-nel van nyomatekcsucson, gyanus, hogy 3000 korul lesz, vagy alatta 100-nal. Tedd vissza 4.-be, biztos, hogy felmegy,esmeg gyorsul is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Yiggdrasil #177677 üzenetére
En nem igy emlekszem a 307-re, volt a csaladban 1.6 SW, kifejezetten kellemes utazni benne magasabb tempoval is.
Az enyem pl halkabb 4000-nel, mint 3500-nal. :D
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Johnny198612 #177886 üzenetére
A jobban felszereltek 4 csillagot kapnak, nem a passziv biztonsag az oka, hanem a hianyzo csingilingi dolgok.
Nem szakad ra senkire semmi, nezd meg jobban."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #177902 üzenetére
A Lounge es a Mirror felszereltseggel mar jar az Android Auto/Apple Carplay. Illetve a (szerintem) esztetikusabb belter is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #177912 üzenetére
És a használtnál is. + olajcsere+szűrők+ez meg az.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Zola007 #177981 üzenetére
A kormany es a valtogomb az valos problema. A gumiszigeteles biztos, hogy egyedi eset. Nezek mostanaban eleg sok Bravot, a 145-ot az fogja valtani. A kinalag jelentos reszeben 300e km felett van.
Mutasd, hogy melyikeg nezted.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #177989 üzenetére
Es malyköl:
Szuk csaladban van 3 dizel, tobb nem kell, benzines 145-ot benzines Bravo vagy Delta valt. Mas nem johet szoba.
156 tetszik, de nem akkora elorelepes, 159 felesleges meretu (igazabol a Delta is), Bravo az optimalis.
2000-es evjaratu autobol 2005-be atulni ertelmetlen foleg mert nalunk 10+ evig van egy-egy auto."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #177992 üzenetére
145 utan meg egy 3 ajtos nem kell, Mito helyett inkabb GP kene, ha mar az a meret, Bravo pedig jobban tetszik mint a Giulietta, kiveve bizonyos szin/felni/kiegeszito kombinacioban, de azt nem hajtja ki a penztarca.
Szivem szerint egy Thesis vennek, van most csoporton belul egy elado 3.2 V6, egy egesz napra elhatarozas is megvolt, makulatlan auto, de azt majd csak ha bejon mind az 5 szám szombaton.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Zola007 #178015 üzenetére
Nagyon függ a használattól. Van olyan családtag, aki úgy mászik ki az autóból, hogy a gumikéderen és a küszöbborításon megdörgöli kicsit a lábát, úgy ül be és száll ki az ülésből, hogy berakja a seggét, majd eltekeri magát felemelkedés nélkül 90 fokkal. A kormányt hüvelykujjal birizgálja menet közben.
Amikor feltörték az Alfát, akkor a rendőrök befújták/kenték valamivel a kilincseket, kormányt és a váltót, ujjlenyomat után kutatva, pár héttel később durván elkezdett kopni a felület.
Nekem az ajtó úgy nyílik, hogy a kilincset felfele húzod, na most aki be akar szállni és nem ismeri, az meghúzza vízszintesen, majd rájön, hogy nem nyílik, nem kérdez, nem próbál másik pózt, hanem erővel közelít.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #178034 üzenetére
Attól még egyenletes haladáskor, jól jöhet egy + fokozat, aztán ha helyzet van, akkor visszaváltasz egyet. Ezért is van több fokozat, szűk tartományban van ereje a szívónak, minél közelebb esik a fordulat ahhoz, annál dinamikusabban tudsz közlekedni, minél több okozat, annál kisebbeket ejt egy-egy fordulat között.
Viszont szerintem a fordulat nem feltétlenül jelent nagyobb zajt az utastérben. AR 145 4500-at forog 130-nál, motorhang nem túlzó, nem nagyobb, mint alacsonyabb fordulaton, sőt 4500-5000 között még halkabb is."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Pttypang #178277 üzenetére
Ez nem azon fog mulni, hogy 16 vagy 8 szelep. Euro besorolassal tobb ezredfordulo koruli modellnel valtozott a kipufogorendszer, katalizator merete, helye stb.
Nekem pl 50e Ft a hatso dob, 60 a kozepso rezonatorral es 12 a ketto kozotti csoszakasz. (Katalizator 100 felett) Szoval nem santit az, amit ismerosod mondott, csak gondolom gyari, vagy ahhoz nagyon kozeli parameterekkel rendelkezo alkatreszekkel szervizeltette.
En ia vehettem volna 18-ert hatso dobot, meg 20 korul a kozepsot, aztan meg kaparom az arcom, ha hangosabb az auto. (Vettem ilyen olcso hatso dobot, felraktam, beinditottam, aztan mar szedtem is le.)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz diegho #178291 üzenetére
Ez nem teljesen igaz. Van a gyarto, aki gyari beszallito, ebben az esetben all az allitas.
Es vannak gyartok, akik kisebb-nagyobb sikerrel igyekeznek fedezni az alkatreszellatast.
Utobbirol van szo.
Esetemben pl. formara sem egyezik a gyari/gyari beszallito (Imasaf) es a tobbi utangyartott."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #178343 üzenetére
Stiloban (is) elmennek azok az 1.6-os motorok 4-500e Km-t mechanikai gond nelkul, ott a motorvezerlo okozza a hibajelensegeket.
Az az 1.6-os egy ezer eves valami, amit 94-tol gyartottak abban a formaban, ahogy a Stiloba kerult (elotte 8 szelepeskent vagy 20 evig) egy szog egyszeru, ketto vezermutengelyes 16 szelepes motor."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz setom #179339 üzenetére
Vegigporgettem az osszes Astrat, egyik sem halkabb.
Ez az oldal szerintem egy forintot sem er, foleg ha osszeveted a Auto Bild mereseivel.
Milyen gumi, hol, milyen utfelulet, mikor? Erdekes, hogy idle allapotban egy 4.2-es A8 hangosabb, mint egy 1.6-os SX4. :D"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest