- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új HMD modell bukant fel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz pilóta #10852 üzenetére
Nem lehet h prózaibb oka van?
Ha nem így szerelnék akkor a kocsi tetejéhez rögzített csomitartó, a kvázi szárny keresztmetszet miatt, a rajta keletkező felhajtóerő segítségével a motorkocsit nem leszorítaná hanem elemelné az úttól? Bár én kuka vagyok a témában.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz pilóta #10879 üzenetére
Egy kocsinál, különösen egy F1 gépnél minél kisebb a föld és a kasztni közötti távolság, annál jobban gyorsul alatta a levegő, és nagyobb a leszorítása: gyk odaszíjja magát a kocsi a fődhön. A fordított csepp esetében igazad van, de akkor nem kellene körülötte lenni semminek, h ideális légellenállást produkáljon. Viszont ha a fordított csepphez adsz egy közel lévő fődet, akkor igencsak megváltozik az áramlás a közelítő oldalon. A leváló oldalon nem keletkezik elég leszorítás, és kvázi súlytalanná válhat a fara.
Ezért nem lehet figyelmen kívül hagyni a fődet kocsiknál. Repülőnél ok, de ha fődközeli és irányítani is akarod akkor kell a légellenállás mellett a leszorító erő is. A linkelt Königsegg v akármelyik sportkocsi gyártó nem hobbiból alkot úgy, ahogy.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
-
Van itt vkinek A4 avant 2.5, 2002 v utáni évjárat?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz dabadab #11067 üzenetére
Én meg aszondom h nem a km számít. Lehet az 500k-is ( nem kevés zőccséges mergában van), ha a tulaj szerette-szereti és megadja amit kell. Ennyi. Használt vételkor pölö szeretek a tulajjal találkozni, mert sokat elárul az ember is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz dabadab #11069 üzenetére
egy 0 km-s kocsiban is elszállhat pölö légrugó. párszáz k rögtön ugrik. vagy vmi elektronika. Nem számít a kocsi értéke ha szereted. Vagy az asszonynak sem veszek 10 év után virágot, mert már nincs értékénél?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz dabadab #11076 üzenetére
úgy hogy ha szereted, akkor mindent megadsz neki amit kér. ha meg nem, a beleülés is nyűg.
kisebb az esélye, de ez nem érdekli az olyan embereket mint én: akinek pölö új fábiája minden ok nélkül hengerfejes lett, egy reggeli garázs kiállás közben. vagy azt a laguna tulajt aki szalonból kihajtva kapott egy pofást mert rányílt az összes légzsák. könyörgöm ne esélyeket latolgassunk már. ennyi erővel annak is nagy az esélye hogy meghalsz mert egy barom kidob egy kólásüveget egy repülőből...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz dabadab #11078 üzenetére
Senki nem tudta megmagyarázni, de a sárga angyal pöcsétös papírt adott rúla, uh kénytelenek voltak gariban cserélni.
Az esélyekkel meg tényleg nem szabad foglalkozni. Akkor nem él az ember, hanem retteg mindentől.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz Napfénysüti #11083 üzenetére
Erről van szó!
dabadab: Abban igazad van hogy idővel több lehet a baj. De ha 0 km-s kocsit nyúzol, akkor ott is rövid időn belül előjön minden nyavaja.
Uh én megmaradok annál a kocsinál, aminek ezt meg tudom bocsájtani.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz !Overdose! #11089 üzenetére
A tömítés és egy repedés amit az aktuális szerviznél nem láttak. Akkor Szeged-Deszk viszonylatban használtam csak az autót, ami napi 20km volt.
Még azt is ide kell írnom, h a 8 szelet polo motor került még akkor a Fábiákba amikor én vettem szalonból.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz !Overdose! #11097 üzenetére
nekem is 300k van a passatban. De én nem is hazudok vele kapcsolatban, mindent mondok, mutatok. És csak kopó alkatrész baja lehet, és jön elő. Azokat meg fizetéskor cserélem. Ettől nem rosszabb a kocsi mint egy 100k-s.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz !Overdose! #11103 üzenetére
Ezzel nem akarok és lehet nem is tudok vitába szállni. Viszont örülök h nem én vagyok az egyetlen őszinte ember a futásteljesítmény tekintetében
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
válasz hobizoli #11127 üzenetére
De soha nem lesz olyan kényelmesen ringatózó mint egy nagy vas. És itt rohadjak meg ha a sebesség oltárán a kényelmet feláldozom.
Az adatot csak azért írtam mert jelezni akartam hogy a 2,5 tdi + automata sem annyira szomjas mint amennyire sokan tartanak tőle.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
-
Természetesen vannak kivételek, pölö a fa. De ugye arról volt szó h hirtelen fékezés, meg irányváltás, meg nagy sebesség. Ebből valahogy nem tudom összehozni h a pályán száguldozva elém ugrott egy fa, és félre kellett rántanom a kormányt meg fékeznem.
A méretbeli különbségnek nem kell annyira nagynak lennie. Ugyan vannak tervezett gyűrődési zónák, és emiatt elkerülhetetlen mindkét test sérülése. Ugyanakkor 1-1,5 tonnás különbség már jelentős. A volt ford scorpiómba belerohant egy jóval kisebb lada, aminek a teljes orra 40cm-rel lett rövidebb, miközben a scorpión a műanyag lökhárító fényezése és pozíciója változott csak ( az is csak talán 1 centit).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz dabadab #11183 üzenetére
Ez a baj, hogy ilyenekre hagyatkozol.
Igazságügyi Műszaki Szakértői Intézet. Tudod akik megkapják a rendőröktől a baleseti helyszín adatait, és kiszámolják hogy valóban úgy volt-é.
Még egyszer felhívom a figyelmedet: van sérülés mindkét testen, de amíg a nehezebb kevésbé, a könnyebb jobban sérül. Persze vannak alaki tényezők és összetételi különbségek, de most nem egy 10x10x10 betonkockáról beszélünk, hanem autóról.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz dabadab #11188 üzenetére
Nézd: nem akarok egy felesleges vitát arról, hogy a súly, a tervezés, és az alapanyag közül mi a legmeghatározóbb egy törésteszt kapcsán. Amit írtam tekintsd semmisnek.
Semmi nem befolyásol semmit, és különben is ponttá zsugorodok, és besöpröm magam a metlaki alá, persze csak az engedélyeddel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz neduddki #11189 üzenetére
Őszintén? Nem ismerős. Viszont apósom statikus mérnök és van egy általam
lewarezolt...izé telepített programja, amivel a fellépő erőket baromi jól lehet modellezni. Aszem Nemetschek a neve, és valamikor egy modulja segítségével tervezték a marsjárót is. Izgi játszani velehttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz dabadab #11204 üzenetére
Azt a szűklátókörű eget már!
Vártam h ezt a videót linkeled. Mivel itt effektív nincs 100 kg különbség, az irányított gyűrődés és tervezett zónák játszanak szerepet.a Bel Air és egy korabeli bogár tesztjét nézd meg. És éppen Te hoztad fel az anyag különbségeket. Meg jelezném, hogy 1-1,5 TONNA különbségről beszéltem. Gondolom arról sem hallottál hogy a nagyobb testnek nagyobb a mozgási energiája.
Fejezzük abba. Értelmetlen és szőrszálhasogató vitatkozás. Megkérem apósomat hogy a statikus igazságszakértői jogosítványát adja vissza, majd felszántás után behintem sóval a lakhelyét.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz dabadab #11208 üzenetére
Apósom szokott szakértői véleményt csinálni a déli megye v régió v mifenének híják már ezt a területi egységet, statikai bírósági ügyeihez. Nem csak épületeknél. Gondolom az ő segítségével a Nemetschek-ben megrajzolt és a bíróság által elfogadott vizsgálati jegyzőkönyvek mind csupán egy mosolyért cserében volt elfogadható.
Mint írtam én kérek elnézést. És pont.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz SaNyEe #11223 üzenetére
A feltételek természetesen változó adatok. És ha te sem tudod elolvasni hogy nem egy adott és konkrét esetről van szó, akkor kérlek ne a szőrszálhasogatás és gúny legyen az összes amit rám olvasol.
Ismered drága anyanyelvedben a 'költői túlzás' fogalmát? Plusz ki beszélt arról, hogy a nagy tömegű jármű vezetője túléli?! Mert ha tudnál szöveget értelmezni, akkor könnyen rájöhetnél hogy én erről nem igazán írtam.
És egy utolsó dolog: olvass légy oly kedves vissza hol azt írtam hogy nem írtam azt h nem sérül, csak azt h kisebb rajta a sérülés. Mivel minden alól van kivétel, meghagyom neked az abba való kapaszkodást.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Építő/felújító topik
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Politika
- Ukrajnai háború
- Óvodások homokozója
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen