- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Honor Magic V2 - origami
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban a Kill Knight
gp A mai nap folyamán érkezik egy kipróbálható demó PC-re, így megnézhetjük végre hogy fest élőben a játék.
-
Tovább csökkent a globális tévépiac
ph Az idei első negyedévben kevesebb televíziót adtak el, mint egy évvel korábban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
Beim Preis hält sich Toyota noch zurück, rechnet noch. Wir rechnen auch: Ein Prius+ kostet in der High-End-Ausstattung Executive 36.190 Euro. Beim Camry dürfte die erste Zahl eine Vier sein. Sowohl beim Preis als auch beim Verbrauch.
Szoval a Camryt 46e euro korul saccoljak, bar ha jol ertem akkor ez a teljesen felszerelt valtozat lesz.
Gyanus egyebkent hogy a (highline diesel) passatra lovik be az arat.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Adatbazist biztos nem fogsz talalni ez tipuson belul is lehet kulonbozo. Pl Golf 6 1.6TDi volt 2 es 1tomegu lendkerekkel is evjarat es csomag(bluemotion) fuggvenyeben.
Ha kicsit is erdekel milyen autoba ulsz be ne olyan autot vegyel aminek az excel tabla szerint a legolcsobb az uzemeltetese. Egyreszt mert nem nem tudsz mindent bekalkulalni (vannak olyanok akiknel egy hiresen fos 2.0PD is sokaig megy, valakinel pedig egy szivo Toyota is beszarik) masreszt nem fogod szivesen hasznalni ha nem tetszik az auto. -
footy
addikt
válasz marec1122 #170354 üzenetére
Miert Ausztriabol akarsz autot? A jo peldanyok nem olcsobbak mint Magyarorszagon. A regi japan benzineseket olcson/olcsobban megvenni, de az agressziv sozas miatt mindnek olyan az alja mint a szita. Talan meg a 200loero es 10ev+ kategoria ami olcsobb.(az adok miatt)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz kisza25 #170487 üzenetére
Szerintem pont attol lesz veszelyes egy elozes ha nincs tartalek.
Egyebkent kisvarosban/falun (ahol nincsenek necces besorolasok es alsobb rendu utrol kifordulas) ott el lehet lenni szivokkal, de azon tul en nem mernek mereszkedni. Nyilvan ebben kozrejatszik az is hogy ha megszokja az ember az alulrol erkezo nyomatek akkor, mar idegennek hat hogy 2-t kell visszagangolni egy elozeshez.(#170491) whited
Miben kedvezobb a szivo fenntartasa? 3+7ev gari van mar a suzukira, a turbo fogyasztasa kedvezobb, 2tomegu lendkereket(nem is tudom hogy van e benne) benzinesen nem igazan kell cserelni, a turbo meg varosi hasznalatban is birja(foleg suzukinal), ha hidegen nem padlozzak, en nem tudok ervet a szivo mellett[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz zolee3000 #170514 üzenetére
közvetlen befecskendezéses, feltöltős és részecskeszűrős motorral vesz autót, és inkább pár havonta fizeti a koksz meg a r.szűrő kipucolását, csak azért, hogy amikor néha hosszabb távra megy, dinamikusabban vezethessen, magabiztosabban előzhessen.
Ha szabad megkerdeznem hany turbot es reszecskeszurot csereltettel mar?
Ez megint ilyen totalcaros mitosz, hogy "pár havonta fizeti a koksz meg a r.szűrő kipucolását"
Az en ismerosi koromben(ausztriaban) 2embernek van benzines autoja, van olyan a tobbiek kozott aki jo ha havonta 1x elhagyja a varost megsem panaszkodnak a turbocsere vagy reszecskeszuro miatt.
A szomszedom az egyetlen akinel gond van a reszecskeszurovel. Chiptuningolt, 10+ eves ML280-as Mercedes-szel jar a 4km-re levo boltba.Felreertes ne essek, szerintem nem valo a dizel varosba sem reszecskeszurovel, sem anelkul, sot a direkbefecskendezesu benzinest sem engednem be. Varosba hibrid vagy full elektromos auto valo.
Viszont a fenti 2*30km palyas hasznalatnal egy gyenge szivoval "szivni" mert valaki beveszi a tobbek kozott totalcar altal terjesztett "jajkettostomeguturboreszecskeszuro" parat, foleg egy uj auto eseten abszurd. -
footy
addikt
válasz szőröscica #170537 üzenetére
Kornelka utanajart a tartossagnak, dobott be rola nehany infot, most hirtelen ezt talaltam.
Szoval jobb alatt, valoszinuleg a tartossagot kell erteni. -
footy
addikt
válasz Gaben92 #170539 üzenetére
Ha sokat soznak elovigyazatossagbol kiejtenem a Mazda3-at. Minosegi automata eseten kiejtenem az A3-at is. Az 1.4TSI-hez tarsitott 7G DSG nem egy minosegi(valtasi erzet tartossag) darab. Az 1.4TSi 2014-tol egyebkent nyugodtan veheto.
Ha mar fontos a fenyszoro, akkor felvennem a listara az Opelt. A kategoria legjobb fenyszoroit epitik be, legyen szo LEDrol vagy Xenonrol. Astra K(Hatchback) 1.4T matrix leddel vagy Insignia(hatchback/sedan) 1.6T bixenonnal jo lehetne. Mindkettohoz eleg tartos wandleres automata van tarsitva. Esetleg megneznek meg 1-2 S60-at is, T3-mal vagy T4-gyel, viszont gyanus hogy a T3-nal a beteges 1.6Ecoboost van. -
footy
addikt
válasz nandow #170852 üzenetére
A piac araz, a fejekben meg sotetseg van
Felreertes ne essek, volt hondam meg anyamnak most is Jazz van, de amit egy hasznalt civiert vagy accordert elkernek az egy vicc. Abbol a penzbol mas markabol jobban felszereltet vagy fiatalabbat lehet venni.
A Civicet es az Accordot en nem tartom olyan jo autonak a kategoriajukban mint a Jazzt. (az utobbi a sajat kategoria kiralya, az elobbiek pedig eros kozepmezony) -
footy
addikt
válasz #94529552 #171579 üzenetére
Pedig szempont:
Active Bonnet (Hood)
AEB Pedestrian
AEB City
AEB Inter-Urban
Speed Assistance System
Lane Assist System -
-
footy
addikt
válasz bitpork #172161 üzenetére
Te probaltad hosszabb tavon? Az elejen nekem is nagyon bejott amig csak 20-30kmes probakoroket mentem. Viszont 200km utan mar hanyingerem volt benne, mert folyamatosan "hajokazott". A masik hogy semmi rakodohely nincs benne, egy telefont vagy egy uditot nem tudsz hova tenni. A sokat dicsert zajcsillapitas sem akkora nagy szam a valosagban.
-
footy
addikt
válasz bitpork #172170 üzenetére
Nekem is a C5-tel van tapasztalat. 2 napig voltam tulaja 1 nem tul szerencses peldanynak.
Autopalyan kifejezetten zavart a hajokazas. Par 100 km utan tunt fel az is, hogy a futomu szarul reagal, mert ha van egy uthiba azon siman felut. Utana persze lagyabbra veszi a csillapitast, de akkor mar nincs miert.
Az exclusive(vagy executive?) felbor ulesek szerintem teljesen rendben vannak.(#172171) OPiiPO
Az alapbeallitas szerintem nem lagy, legalabbis 18as kerekekkel nem volt az. A fentebb leirt problema az sport modra is igaz. Sport modban sem ereztem semmi elonyet a hidronak. Egy V70es Volvo acelrugokkal 17es kerekeken nekem sokkal kenyelmesebb volt. -
footy
addikt
válasz diegho #172181 üzenetére
Javitott a TSI, viszont maga az auto nem akkora szam mint ahogy a tesztekben fenyezik. En sprodnek talaltam a rugozast, "idegesnek" a kormanyzast es eleg gyengenek a zajszigetelest(A golf7 sem valami extra ilyen szempontbol, de egy fokkal talan jobb). A 2017es FL ota viszont sokat javult.
-
footy
addikt
Nekem a Fabia 1 volt talan a legjobban utalt autom, olyan szar ules semmiben nincs ami abban volt. A futomu meg egy fos. Csak pattog, autopalyan pedig majd fel borul ha elmegy melletted egy kamion. Viszont legalabb a gazpedal is kesett egy "fel orat".
Volt egy Punto2-m utana, kb mintha trabantbolt mercedesbe ultem volna.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Az lehet, de az Ibiza es a Polo a hokibb futomuvel is elhetobb. Egy Punto2 pedig konkretan egy masik LVL volt.
Az ulesnel a derektamasz teljes hianya szerintem megbocsathatatlan. A testvermodellekben ez is jobb volt egy fokkal.(foleg Polo) Emlekszem valami webshopban meg derekparnat is arultak hozza -
footy
addikt
válasz LuckyL #173394 üzenetére
Ebben a motoron kivul semmi kozos nincs a fenti peldaval. Ha a 300e foritos kulonbseget leszamolod a fenti listaarbol akkor is 21e euronal jarsz, de ha meg a duplajat is, akkor is 20e euronal, ami boven 6M+ forint folott van.
(#173396) Declare
Azert vicc, mert annyiert mar egy kategoriaval is feljebb is vannak ajanlatok.
Pl.: Kia Ceed , ami egy jobb auto. (A Polo 18.000 eurotol indul automata es navi nelkul)
Ha pedig csak szaladgalos kell, akkor van Stift "szinte" feleert. -
footy
addikt
válasz LuckyL #173398 üzenetére
Nezd mar meg bitte hogy mit irtam feljebb:
Van az siman 6-7 is ha elkezded konfiguralni. Probakeppen osszedobtam magamnak egyet, comfortline+ 1.0TSI(95PS)+ DSG-vel + Navi = 22.246,43 € . Ennyiert viszont egy vicc az auto.
Erre linkelsz egyet 5,8ert amiben nincs navi[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A jo ulesekrol nekem ezek jutnak eszembe:
Volvo V70 T4 (android auto lesz a kompromisszum)
Insignia 2.0T (ebben pedig a zajszint lehet kisse kompromisszumos )
Esetleg megneznem meg az 508-at is. Zajszintben es ulesekben nekem jobb volt mint a C5. Van hozza androidos fej alirol, a benzinese viszont prince motoros, nem tudom hogy az utolso generaciok is annyira szarok-e mint a regiek.(#173404) LuckyL
A radio composition media nem navi.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Xmodule #173973 üzenetére
8as Aisin van benne. Siman veheto ha nem rangat. (Atnezetni azert nem art) Egy olajcseret erdemes lehet meg belekalkulalni. A fogyasztas a spritmonitor szerint alacsonyabb az 2015-os automatanal mint a 2007 kezinel. A kevlar erositesu szijak eseteben siman lehet valos, de azert nem erdemes azt sem az utolso pillanatig huzni.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz Core2duo6600 #174005 üzenetére
Ez turbopara valami totalcaros fakenews lehet. Egyebkent egy tubofelujitas minimalis tetel egy auto vetelarahoz kepest. Bar en nem nagyon hallottam hogy kellene, persze ha nem nemetbol behozott "tuti" vetelrol van szo. A parasak felezhetik az olajcseret sok varosozas eseten es semmi gond nem lesz. Vagy lehet venni suzukit is 10 ev garival. Annyi minden elromolhat egy mai autoban, nem ertem miert ez az altalanos fosas a turbotol, amikor szinte csak elonyei vannak.
Az elektromos auto egyelore csak a gazdagok jatekszere. Az olcsobb modellek pedig korlatozottan hasznalhatoak.
A Toyotat hibridet adom, de ok is csak mostanaban kezdtek az europai izles szamara is emesztheto autokat gyartani.(#174006) Declare
A V8at adom, de inkabb valami mustangra voksolnek, vagy meginkabb egy stingerre 3.3V6 turboval.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz venom8888 #174032 üzenetére
2013-ban volt az Insignianak egy Faceliftje(modelfrissites) utana mar nem problemasak a motorok. A fenszorok formajarol es a hatso kromcsikrol a legkonnyebb felismerni.
Nekem A20DTE motorral van. Ez a 140 loeros valtozat, miota joido van 5L-es fogyasztassal jarok. (18-as kerekek) -
footy
addikt
válasz molnarpeter #174039 üzenetére
Mas csapagyak es olajpumpa(legalabbis tomites). Ebben a forumban erdemes szetnezni.
A motoron kivul meg volt par kisebb dolog amit javitottak.(#174040) venom8888
A hirdetesben nem valoszniu hogy igy benne lesz.
Alul balra a Facelift jobbra pedig a Facelift elotti. -
footy
addikt
válasz Vesztor87 #174503 üzenetére
A 6os valto ne legyen feltetel, nem sok osszefugges van a vegattetel es a fokozatok szama kozott.
A 6os Golfban a bluemotion 5-os valtoja hosszabb mint a nem BMT 6osa.
Szerintem a fenti feltetelekbol engedni kell, mert nincs olyan auto ami passzolna.
Amugy megneznek egy Fiat Croma dieselt, vagy egy Peugeot 407FL 2.0HDIt
Esetleg megane 3, bar ebbol nem tudommilyen a benzines. 1.5DCI-vel viszont relative kulturalt es alig ker enni.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Vesztor87 #174514 üzenetére
Az Ufo Civic az europai kategoriatarsakhoz kepest hangos.
(#174516) Declare
ha ceges lizing, akkor az afa 50% visszajöhet.
Erre azert kerdezz ra alaposan, mert ausztriaban ugy van hogy attol fuggoen hogy mennyi a privat hasznalat jelentosen valtozik a leirhato ado mennyisege. -
footy
addikt
válasz Gaben92 #174543 üzenetére
Ah, ha lenne penzem se vennek. Abbol a lovebol inkabb egy Kia Stingert meg egy uj Jimnyt vennek a maradekbol pedig nyaralnek...
A fenti hszedre irtam hogy nalunk"Magna Steyr" gyartjak a G osztalyt es en ennek ellenere/pont ezert vennem mert latom hogy es mibol rakjak osszes ezert az egyetlen ami manapsag az tartossag igeretevel csabit.(#174545) molnarpeter
Ez gondolom magyar hatarozat, viszont Declare tudomasom szerint DE-ben van en azert irtam az osztrak peldat mert az talan kozelebb all hozza...(#174548) 8th
a Laguna III pont ugyanúgy mint az elődjei egy vödör csavar úgy ahogy van. Ha egy gyártás végi faceliftes példány ilyen hulladék már új autónak is akkor belegondolni sem merek milyen szarok lehettek ebből a korai példányok.
Azert olvass vissza EAGLE-nek milyen tapasztalatai vannak. Valami 600korul van a lagunaja csippelve komolyabb hiba nelkul... PFL[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz kisza25 #174635 üzenetére
Nem a rolo miatt hangosabbak a kombik, hanem mert a nagyobb karosszeria felerositi a zajt.
Nem a gumi volt a fo zajforras, inkabb a szel es a motor. A dizelnek volt egy olyan tartomanya ahol egesz csendes volt de az alatt bugott es felette pedig elegge csattogos volt. A benzineseknel pedig a magas fordulatszam(es a gyenge szigeteles miatt (a PFL) az 1.4-nel) miatt autopalyan uvoltott a motor.
Az egyik volt kollegam Punto2 utan vett 1.4 ceedet es o is csendesebbnek talalta a Puntot.Az i30 kombim már a 2.gen volt, szóval csak irányadó a véleményem
A zajerzet azert elegge szubjektiv, en nem mondanam csendesnek, de persze attol fugg mibol ult at az ember.
Ezert is javasoltam hogy probalja ki.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #174644 üzenetére
Persze, azoknal mar dupla tuzfal , az ajtokon duplakamras szigeteles meg minden finomsag megvan, de a kompaktok zajszigetelesere csak az utobbi evekben kezdtek igazan odafigyelni.
(#174645) kisza25
Szubjetiv az egesz, ismertem olyat aki regi stifttel jart nemetorszagba havonta.
A tipot ki fogom probalni, mert tesztekben is dicserik a zajcsilapitasat es a szuloknek autocsere lesz ugyhogy eselyes. -
footy
addikt
válasz Cyborg #174648 üzenetére
Az ADAC-nak van ilyen.
Kozeptalyon ADAC Gebrauchtwageninformationen >> kivalasztod a modellt utana pedig Pannen und Mängel -
footy
addikt
válasz soldi3r #174885 üzenetére
Ettol egy atlagos, hasonlo teljesitmenyu, de mas nyomatek/teljesitmeny-gorbeju 2.0 szivo benzin sokkal jobb.
Te vezettel mar 1.4-es turbot ?(#174892) Johnny_vT
Amit te irsz az (turbo)dizeles betegseg, a (turbo)benzineseknel sokkal szelesebb tartomanyban rendelkezesre all a nyomatek.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Láncfűrész topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs