- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz m3tr0 #174718 üzenetére
X6 miatt gondoltam csak, hogy releváns lehet Maga a 350d és a 9G-Tronic nagyon jók, sáv- és távolságtartó kiválóan működött, minőségérzet meggyőző volt, csak a futóműve nem jött be. Utóbbi amúgy is nehéz feladat a műfajban, de a Porsche mindenhol ki van emelve ebből a szempontból, azért jutott eszembe. Sima GLE-hez nem volt szerencsém, csak az átkeresztelés előtti ML-hez, az valamivel jobbnak tűnt a GLE C-hoz képest, Szentendre felé a keresztbordákon bár kicsit ütött, de stabil maradt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #174782 üzenetére
Szerintem Mondeo (2.0 TDCI) vagy V60 (1984 vagy 2400 ccm öthengeres dízellel)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #175271 üzenetére
Valamelyik 1.4 hobbija a hengerfejesedés volt, de nem tudom, melyik motorkód/hány szelepes verzió érintett.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #175275 üzenetére
Na ha jól tévedek, a 68 lovas skoda motorral volt a gond, a 16V jó
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Core2duo6600 #175466 üzenetére
Lassan mindegyik mai autóban fel kell tanítani az új akkut.
Prius generáció függő talán, mintha a 2-nél még tuti nem kéne, az újabbakban meg még bírja
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #175608 üzenetére
Ha nem ingyenélnek vele, hanem éjszaka normálisan töltik, sokszorosan jobb lett volna az élettartam. A Mitsu akku managementje szerintem kicsit túl defenzív, kb mint egy laptop akku (power bankben a gépem régi celláit használom, hibátlan ). Vagy ott az Ampera, hagytak bőven tartalék kapacitást, nem gáz a veszteség. Mondjuk én szemellenzős vagyok alternatív hajtások terén... Traktorban az orrod alá füstöl a motor, városban meg csak többen vannak, így - onnantól kezdve, hogy nagyban hatékonyabban csökkenthető az egységnyi káros emisszió - minden ilyet pártolok.
Tényleg, ma láttam egy Mirait Mondjuk talán a matricázás miatt, de nem sokkolt különösebben.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Napfénysüti #175650 üzenetére
Ezzel a váltóval nem veszik meg, de a motor sem a közönség kedvence
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Humbucker #175682 üzenetére
Ha nem a másodperceket reszeled le minden nap a munkábajárás idejéből, nem fog feltűnni semmi. Nem versenyzésre van kitalálva, de legalább tartós és olcsón van hozzá minden. SDI meg elmegy 5-6 literrel, turbó és kettőstömegű nincs, cserébe vidékre épp elég teljesítményben (autópályára nem való).
Mennyi km-t mennél egy évben? Mennyit szánnál maximum karbantartásra évente/havonta összesen?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #175752 üzenetére
Múltkor nézegettem, hogy az öntvény külső része és a hüvely független felül, nincs a hf alatt gát, ami plusz stabilitást adna, ez is közrejátszhat a problémákban. Olvasgatva a Toyota csoportokban tényleg kevesebb a gond a D-4D változattal, de el tudnám képzelni, hogy ugyanúgy előfordul, csak később.
A hiace motorjának semmi köze ezekhez, az még kamrás, és valóban szinte agyonüthetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #175893 üzenetére
Auris HSD?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #175900 üzenetére
[link] határeset
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #175908 üzenetére
Auto van Beuwenn megbízható holland importos, kérdezni ingyen van de valószínű közvetítőn keresztül necces, magyar piacon szerintem kicsit magasabb árak vannak, magánúton volna esély spórolni többet. Szóval ezért írtam, hogy necces, de benzines automata vonalon a HSD eléggé go-to nálam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!