- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
ph A vállalat a Radeon Pro W7900-at is frissítette, de itt sok változásra nem kell számítani.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #54591 üzenetére
Ráadásban ez a táblázat alapjában véve kukás. Mind a diesel, mind a benzines 230-at tudott óra szerint, se többet, se kevesebbet. Emlékeim szerint 10-et csalt az óra ennél a tempónál mindkét autó esetében. És a diesel-hez beírt 100-as sprintet sem értem, mikor a gyári könyvben, és az összes tesztoldalon az állt, hogy 9.9s. Szerintem ezt az oldalt felejtsed el.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fokukac #54597 üzenetére
Mi a bajod a 2.0i Mondeoval? Közel 450.000km-t futott eddig, teljesen hibamentes(értsd, soha nem romlott el semmi extra alkatrész a motoron), és akkoriban az egyik legjobb benzines 2L-es erőforrás volt.
ReSeTer: Igen... Aztán a kúton elsírod magad, mert 70l-el 500km-et tudtál abszolválni, míg én majd a dupláját.(hát még ha megemeled a turbonyomást, 20 alá be sem nézel.)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #54644 üzenetére
Én példámból kiindulva reális. 35i vs. 35D.
És akkor most leköpöm magam, mert a 35i hangyányit jobban megy, szép hangja van, igazi sportautó, csak nem akartam tankolni. Be is vallom, ezért nem az lett. Bevállaltam egy dieselt, minden hibalehetőséggel számolva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #54012 üzenetére
No, utána jártam. Nem lehet, mindenképpen otthon kell, hogy legyen az autó az eredetvizsga miatt. Ellenben kitaláltunk mást ezzel kapcsolatban. A vevő benne lenne, hogy amíg kint van UK-ban, addig csak simán kötünk egy üzembentartói szerződést, és úgy lebiztosítja magának. Persze a vételárat kifizetné, erről írnánk egy papírt is.(barát, szóval meg sem fordult egyikünk fejében sem a trükközés) Gondolom ez már járható út? Ilyenkor a súlyadót kinek kell fizetnie az autóra? Alapjában véve is hova kell bejelenteni az autót ebben az esetben?(tulaj és üzembentartó települése nem egyezik)
Ezek szerint meglehet.
Qru: Király.
A kiemelt sort hogyan lehet értelmezni?
"Az üzembentartó váltás költségei:
- Új üzembentartó, amennyiben ellenszolgáltatással és egy időben szerzi az üzembentartó jogot, úgy a vagyonszerzési illeték 25%-át kell megfizetni, ellenszolgáltatás nélkül 50% vagyonszerzési illetéket kell megfizetni.
- A forgalmi engedély illetéke: 6.000,- Ft"[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Dany007 #58140 üzenetére
Melyik Mondeo nem volt megbízható? Diesel? Mert az a facelift után sem egy csoda.
Nekünk van egy céges benzines, 455k km-el, 2001-es. Nagy baj még soha nem volt vele. Hátsó féknyergeket kellett cserélni, azok megadták magukat, és eltörött a jobb első rugó. Semmi egyéb nagyobb pénzt nem kellett rákölteni. Viszont nem túl kényelmes, hangos, klímája szörnyű, technikai szinten is el van maradva a vetélytársaktól. De a futóműve nagyon jó, kormánnyal egyetemben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz SpaceKombajn #58202 üzenetére
A 2.2-es pedig az elejétől kezdve egy kulturálatlan sz@rrakás. A hasznos fordulatszám tartomány szűk. Vagy nagyon megy, vagy lomha.
Viszlát: A 15k hogy jött ki? Csak egy normális olaj literje kb. 2000-2500Ft. Nekem 111 font volt minden(olaj+olajszűrő+levegőszűrő+üzemanyagszűrő+pollenszűrő)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Világ életemben Castrolt használtam, soha semmi problémám nem volt vele. Amit vettem autó, az is végig Castrollal volt hajtva, én is azt raktam bele. Szóval ezek szerint nem mind1, hol veszed.
Egyébként...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #58255 üzenetére
Akkor beszélj a tulajdonosokkal is, mert ezek szerint ezt ők sem tudják. Bennem ez ragadt meg, mivel egykori osztálytársam is ilyet hajtott, és ott a hátulján SuperB felirat volt.(akkor gondolom a B-t ő rakta oda)
Viszlát: Munkatársam Volvo-ja kb. így fest belülről. Csak manuál...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #58306 üzenetére
Igen, volt egy selejtes széria a láncból. De ettől tekintsünk el, elvileg örök élettartamú. A többségnél egyébként nincs gond. Egyébként 600k a cseréje, ha nem szakad el.
Egyébként abból a láncból került mindenféle típusba, nem csak az 535D-be.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #58310 üzenetére
Nem, a Jürgen nem annyit ért ez alatt. Kb. 500k km az, amit ki kell bírniuk. E39-emben is van 245k km, de csak láncfeszítőket kellett cserélni. Sok olyat ismerek, ami már bőven bőven 400k km fölött van. A csörgés nem a szakadásnak az előjele. Az újat amit beraknak pedig biztosan jó, csak egy széria volt a selejtesből. Sajnos az jutott mindenhova.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #58313 üzenetére
Rosszul gondolod. Normális esetben a lánchoz nem kell hozzányúlni. 2006 előtti modellek, de még az első láncos darabok is az eredeti darabbal futnak. 2006-tól van gond a láncokkal. De pl. én rákérdeztem, engem úgy néz ki nem érint. Angol piacra nem került belőlük selejtes darabbal szerelt motor.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem beszélve arról, hogy nem lehetsz tisztában a gumik előéletével. Legjobb példa erre barátom példája... A téli gumival nyáron is közlekedett, méghozzá nem kíméletes használattal, ami azért megviselte.(40 fokban csikorgós kanyarvételek, erős fékezések, kapartatás) Majd télen az egyik hátsó gumi megadta magát egy enyhe kanyarban, és egyből az árokban kötött ki, fejtetőn.
Ezt akár más is megcsinálhatja, majd nyár végével vesz egy másik téli gumit. Amit ledobott, meg megveszi más.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz zolikaDB #58427 üzenetére
Aláírom. Nehéz találni, de nem lehetetlen. Persze utána valszeg még arra is 500-at simán rá kell költeni.
Laraxior: Városi mászkálásra minek vettél V6-ot? Mer tök gáz, hogy ha meg akarod hajtani, még azt is a városi utakon csinálod. Legalább vinnéd ki a pályára...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #58744 üzenetére
Szerintem akkor is rohadt sok... Bár lehet csak nekem. Van akinek ez 3 havi fizuja.
V8? Minek, ha még a V6-ot se akarod tankolni?![ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #58804 üzenetére
Ó, dehogynem. Tudod mit tol egy ilyen? Diesel esetében beszélünk arról, hogy a nyomaték milyen durva. Na, ennél nyugodtan hatványozhatod, kegyetlen lehet.
Persze nem túrázásra való. Itthon egyébként is megfőzheted, autópályákon kívül máshova gyilkosság lenne vinni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SpaceKombajn #59342 üzenetére
ST220-as egy nagyon jól összerakott darab. Pörgős a motorkarakterisztika, hiába a 3L, kell pörgetni, ha tényleg tempósan akarsz vele közlekedni. Sajna elég iszákos, de szép a hangja.
Dany007: Kis külső ráncfelvarrás történt.(krómok, lökösök, ködlámpa...) Belül is majd minden maradt a régi. Van pár pluszban rendelhető extra, pluszban a középkonzol változott egy kicsit. Óra más design-et kapott, klíma elrendezése más, plusz ugye kapott egy jobb Sony hifit. De érdemes az érintő kijelzős darabokat keresni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz DeFranco #60621 üzenetére
Nincs vele semmi baj. Mo.-n ha flakonnal veszed, aszongyák a nagyok, hogy az hamisítvány. Ellenben egy normális szerelőnek nem flakonnal, hanem hordóval áll a műhelyben, ami biztosan Castrol. Pl. Németben, vagy akár itt UK-ban meg sem fordul az emberek fejében az, hogy a Castrol olaj, amit az autójukban használnak, az hamisítvány, és szar a minősége.
Én azt használok, sőt, a mostaniba a számlákat végigfutva az előző tulaj végig Magnatec-et öntött, ráadásul majdnem betartva a gyári 30k km-es intervallumot.(mivel hogy márkaszervizbe lett hordva) Semmi baja nem volt soha, és most is minden ok(csak most már Edge-el)(nem fogy az olaj egy decit sem, közben pedig mindenkinél azt olvasom, akik ezeket a csodának kikiáltott folyadékokat öntik az autóba, hogy ennyit meg annyit köllöt utántölteni pár ezer km alatt... )Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz DeFranco #60636 üzenetére
Én nem tartok itthon tartalékban sem, mert minek?! 8l-ből maradt 0,5, azt otthagytam a szerelőnél. Az olajfogyásról nem az olaj minősége tehet... Egyszerűen valami nem jó, valszeg már a tervezéskor beugrott egy hiba, ennek az eredménye. Avagy a nem megfelelő használat, hidegen rugdosás. Amelyik autó eszi az olajat, az felejtős, mert vagy selejt, vagy lepusztított.(aztán a gyárak rafkósak, mert odaírják, hogy x olajfogyás normális. Persze, hogy védjék a saját hátsójukat a hibás konstrukció miatt)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Milyen autót javasoltok szigorúan csak városi, használatra? A lényeg, hogy ne legyen szervizigényes, olcsó legyen, az alkatrész is olcsó legyen hozzá, keveset fogyasszon, és minél kisebb legyen méretben is, és erőben is.
Én valami régi szívó dieselre gondoltam...(csak mert akkor lehet tudok bele red dieselt...) Saját elképzelés egy Golf III lenne(pl. ilyen), de igazából nem ismerem, és nem tudom azt se, hogy mennyire megbízható, és melyik a legjobb motor bele. Golf II-est kerestem az 1.6D-vel, de azt nem találok.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kint élek UK-ban, és itt nem találni.
Viszont a Swift 1.0 az nagyon nagy ötlet, azt találtam is, van belőle dögivel. És ezzel még az adó is a minimális lenne a mini motor miatt. Rozsdásodás jellemző rájuk? Egyéb dolog, amire érdemes odafigyelni? Városban hogy eszik egy ilyen?8th: Mondanám, hogy jó... De gondolom otthon van. Na most egy olyannal kijönni ide, pfö... Kihozatni meg 480 font lenne, tehát nem érné meg. Meg ahogy nézem itt 100k körül mennek, mondjuk a biztit még nem néztem meg...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #62983 üzenetére
Igen. Amikor csak így el kell ugrani a központba(3km), sajnálom azt használni. Rossz km mennyiség az, ami ilyenkor belemegy, teljesen fölöslegesen. Azért keresek valami full fapados, kismotoros jószágot. És ha netán lőni megyek, akkor azzal nyugodtan mehetnék a földes, erdei utakon is. Amikor pedig kirándulni megyek, vagy csak kocsikázni akarok, vagy csak másik városban van dolgom, ott a BMW.
Megérné, hosszútávon biztos. 250 fontból meglenne az autó, 500-ból kijönne a biztosítás/év, plusz a roadtax is 105 font egy évre. Tehát éves szinten plusz 600 font lenne a fenntartása, ellenben az a 600 font simán elmegy a másik esetleges szervizére a városi használatból adódóan.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hali!
Baratnom nagyon ragja a fulemet, hogy szeretne egy sajat kis autot, amire "nem kell ugy vigyaznia"(LOL?!), olcso, kicsike, de 5 szemely is elfer benne 6km-re. En ezt azzal egeszitenem ki, hogy nem annyira szervizigenyes, es extra keveset fogyasszon. Csak, ismetelten csak varoson belul lenne hasznalva(maximum 40mph), bevasarolni, munkaba jarni. A legnagyobb tav, amit egyhuzora megtenne kb. 6km.
Amit en kineztem igy elsore.Suzuki Swift 1.0 GLS 3dr Velemeny? Esetleg valami mas, mert ez valamiert nem oks?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #84367 üzenetére
A mostanit nem meri vezetni.... Persze en is felelos vagyok miatta mert mindig mondom. Hidegen mashogy kezeld a pedalt, mert a valto is vedi magat, es gondolom a motort is, nem engedi gyilkolni(mondjuk ennek orulok, mar o is rajott). Leallitasnal a kis utan jaratas, na meg a persze felniknel a padka, szuk fordulok, katyuk. Mindig oda parkolj, ahova biztos nem all be mas, nehogy megcsukjak Szoval tenyleg van mi...
trassher: Direktbe kis motorost keresunk. Nem fogja soha elhagyni a varost, es legtobbszor 20-30mph a menettempo. Szerintem ide egy 800-as is boven eleg lenne. 5 szemely is csak ezert feltetel, ha valakit kell hazahozni a munkabol, akkor beferjen.(bar pont az 5 szemelyt mindegyik teljesiti) 3 henger pedig extran szimpi, ugye mindenbol kevesebb van, ergo kevesebb hibalehetoseg. 1.3-rol azt olvastam, hogy eleg jo etvagya van a meretehez kepest.(varos 6l) Kerdes persze, eleg megbizhato e, es ez is kimegy e a vilagbol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz trassher #84371 üzenetére
Olajcsere a legkisebb problema. Ket ev alatt ha belemegy majd 5k miles, akkor sokat mondok. Szoval nem a km lesz a korlatozo tenyezo, hanem az ev. No, akkor korulnezek a piacon, meglatom mi van. Amit neztem meg. Focus 1.8TD, Golf 3 1.9TD, Fiesta 1.25 LX, Punto 1.2 16v ELX, Corolla 1.3 GS
De valamiert a Szuszka fele hajlok...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hali!
2001 Fiat Punto 1.2 5dr. Velemeny, tapasztalat? Varosi autot keresek, nem huzhatom tovabb. Lenyeg, hogy keveset egyen, es ne legyen szervizigenyes. A masik jelolt a Swift volt, de sokan mondtak, probaljak keresni inkabb Fiat-ot.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Tsebacsi #98960 üzenetére
Koszi mindkettotoknek.
Famalac: Igazabol tartok az olasz autoktol, ellenben sok jot olvasni a Puntokrol. Direktbe ilyen kategoriast keresek, hogy ha valami nagyobb baja van, csak leveszem rola a rendszamot, es bezuzatom. Mostanaban sokat megyek varosban, es a DPF-em nem nagyon orul neki, na meg a hideg bealltaval a fogyim is az egekbe szokott, igy muszaly lepnem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen