Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Magisk
- Apple Watch
- Mobil flották
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
Aktív témák
-
veterán
válasz #00809728 #77 üzenetére
Dehogy nincs =)
Van még Tokajink, meg Zwackunk, meg Ikarusunk, meg gyógyszergyárunk.
Meg van jó nagy tapló magyar mentalitásunk, ami miatt (már) huszada annyi világhírű magyar termékünk nincs, mint lehetne
szal, mondhatnék történeteket a német autókról, de nem teszem
Amúgy a ''támogassunk a hazai ipart'' részről a németekkel teljesen egyetértek.
na offom vége =)
Vegyetek Civic VTI-t, meg Nissan Sunny-t, meg az új 1.3-as turbós mitsubishi-t =)どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
Ez jó sztori.
Több okból is...
1: Aki itthon használt (turbó)dízel autót vesz, az megérdemli. Miért? Addig, amíg beindítás után parkettán tolják neki, (hideg olaj, hideg hengerfej, hideg turbó, stb) utána meg egyből leállítják (vörössen izzó turbónak meg az olajnak jót tesz), meg amúgyis, a dízel szereti, ha 6ezren pörgetik, főleg ha hideg.
2: Itthon az autók akkor látnak friss olajat, amikor még a gyárban beletöltik (az is milyen).
3: Szervízről ne beszéljünk, egy-két japán gyár kivételével (talán azok is) egy rakás szamóca az egész.
4: Innentől karbantartás nuku. Tolom neki mint állat, aztán majd eladom.
Na, most elmondok pár dolgot, miért nem vennék európai autót. (se)
Nagy autógyár, kis hazai üzeme, nevet nem mondok, négy kör egymás mellett...
Gyár... Kihagyott főtengely, és hajtókar csapágyak miatt megellő blokkok. Marás után, ha a savfürdő éppen nem megy, akkor a fémforgácsok benne maradnak az olaj járatban, néha eltömítve azt. Néha bejutva a hengertérbe. Nem értettem, miért van ráírva ennek az autónak (is!!!) a szervízkönyvébe, hogy 1liter/1000km olajfogyasztás normális.
Van egy 13 éves japán belpiacos 400as CBR-em. Pörgetem 13-14ezren, de 4ezer km után, annyi olajat veszek ki belőle, amennyit beletöltöttem. Legfeljebb fél decivel kevesebbet. Na most akkor hol vagyunk? 13 éves japán technika lealázza a 1-2 éves európait? lol?
Tovább megyek. Zörög a kárpit a rázópadon? Teletömjük újságpapírral, és nem fog. Vicces? 5-10milliós autó. Szomszédnak is van egy ilyen típus. Azt mondja, rendszeresen költ rá havi 30-50-80ezret. Kiég az izzó, szervízbe kell menni vele. Bedöglik egy kapcsoló, cserélni kell az egész műszersort. Soroljam?
Szóval, vegyen itthon a halál autót, aztán vigye el a gazdáját is. Ha esetleg veszek autót (amire sok esélyt nem látok) akkor is csak Hondát, Toyotát, Nissant, vagy Micut veszek.
Innentől lehet gondolkodni, milyen autókat dobnak piacra az európaiak.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz hobizoli #151 üzenetére
Nézd. Én ezt értem, hogy beindítják, meg kipróbálják. Nekem ezt a gyárban dolgozó egyik műszaknak a vezetőhelyettese mondta. Meg ennél durvább dolgokat is, de azt én sem tudtam elhinni. (pl, ha nem megy bele a dugattyú, akkor belekalapálják )
Az az autó, amelyik a szomszédnak van, az is megkajálja 1000en a 8dl-1litert, úgy, hogy van benne 30ezer km... és nem szart vesz bele.
Azt tudom, hogy sok autóba nem kell tölteni, de ebbe tuti kell. Na mindegy
Én azt nem értem, hogy miért süllyedtek le így az európai gyártók.
Mert régen azért voltak nagyon jó autóik. Ugye a pözsónak a T16-os (205 meg 405) meg azért az audi csinálta meg elsőnek a quattrót is. Aztán valahogy...
Anyám 206osa olyan, hogy mondjuk kanyarodáskor (főútról balra, keresztező forgalom meg jön) visszateszed kettesbe, és néha totál elmegy a gyújtás. fain? Vagy apámék volt 307-ese, ami meg a parkolóban magától kigyulladt 4ezer párszáz km-rel a háta mögött, és totál kiégett. Funny.
Mondjuk, ha vennek eu-s autót, az egy régi Alpina 1-es BMW, vagy egy T5ös Volvó lenne. Esetleg egy Saab... ha már vadászgépeket csinálnak, szerintem egy autót is össze tudnak rakni.
De ilyen szitroen, meg pözsó, meg ilyenek kizárt...
Bár, még van egy, ami cseszteti a csőröm... Egy régi Abarth Fiat Uno. Kis turbós 1.3as benzines, de valami olyat megy, mint a mérgezettegéどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
veterán
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Aktív témák
Hirdetés
- Playstation 3 konzolt vennék PS3
- AKCIÓ - Ducky Billentyűzet Bazár! Ducky ONE 2 SF RGB, Ducky ONE 2 MINI RGB...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen