- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dabadab
titán
válasz Integra #15435 üzenetére
Ja, a NOx ertekeket eleg magasra hoztak ki - nem feltetlenul azert, mert technikailag ne tudtak volna teljesiteni oket (ott van az AdBlue, pl. a Mercedesnel a Bluetec motoroknal hasznaljak is), hanem valoszinuleg nem akartak ebbe a fejlesztesbe invesztalni.
DRM is theft
-
Ebit
addikt
válasz Integra #15435 üzenetére
A "parasztvakitás" ott kezdődik,hogy sok jelenleg forgalomban lévő autó, az alacsonyabb normát sem tudja teljesiteni,valamint a rendszeres karbantartást, beállitásokat sem tartják be, ez jellemző az autók nagyobb részére.
A dolog pikantériája laikusok számára kitalálták, hogy a diesel motorok, jobban szennyezik a levegőt.
Mindegyik szabvány csak annyit ér, amit betudnak belőle tartani. -
Ebit
addikt
válasz Integra #15447 üzenetére
te valami fizetett dízelbérenc vagy?
Nem , csak szeretem a tárgyilagos véleményeket több szempontból megközelitve.
Személyeskedned talán máshol,és mással kellene.
beszélgetni kéne pár szervizessel
Gondolod, hogy szükséged van rá ,kérdezzél nyugodtan.
Javaslom, az általam idézet hozzászólásokat szövegkörnyezetében, olvasd el.
persze ilyenkor mindegyikőtök a homokba dugja a fejét és mutogat mindenre meg mindenkire, csak tükörbe nem néz, érthető. én meg nem kapok az utcán levegőt már ezektől a csodatraktoroktól, mert szétkaparja a torkom és a tüdőm.
Örülők, hogy te ezt ismeretlenül eltudod , dönteni.
-
Ebit
addikt
válasz Integra #15478 üzenetére
"Az egyedi fűtéssel kizárólag füstgázt kibocsátó berendezéssel rendelkező lakóházakban a megfelelően karbantartott tüzelőberendezésekben csak az arra a berendezésre engedélyezett tüzelőanyagot szabad elégetni."
Az a probléma vele, hogy önkormányzat hatáskörébe tartozó szabálysértésről van, szó,elég nehéz bizonyitani,tettenérés lenne rá a megoldás, de ezek a szomszéddal kapcsolatos, dolgok , mindkét félre visszaütnek,szerintem hatósági úton jó megoldás nincs.
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #15544 üzenetére
béna....nem is tudom egyáltalán minek jött le a pályáról..izomból letolta volna ott is a rendőrt 3kiloig kitolja azt hello..meg amugy is azért egy porsche futomű, turbo, fék...csodákra képes..már persze nem ilyen driverrel.
Ez a zebra gyalogos dolog tényleg gáz...nagyon oda kell figyelni...én ma 2x is megálltam megköszönték, azért jó érzés volt megállni
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Snoop-y
veterán
válasz Integra #15711 üzenetére
Másik atombrutál verda a B-s korszakból T16 Pözsóó ( sokan meghaltak benne 450 ló volt )
Pikes Peak run[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Khelben
nagyúr
válasz Integra #15798 üzenetére
előre teszed háttal menetiránynak. elkezd visítani mit csinálsz? fordulgatsz hátra?
Nemtom, ebből sosem volt gond, mindkét gyerek túlélte a csecsemőkort hátul. De ha visított volna, akkor se tettem volna előre. Mondjuk nálam nem is lehet, mert nem kikapcsolhatók a légzsákok.
-
dabadab
titán
válasz Integra #15795 üzenetére
"asszem amúgy lehet elöl is, de csak abban az esetben, ha a légzsák manuálisan kikapcsolható."
Igen, ez lett volna az a szoveg, amit at kellett volna venni. Ehelyett ez lett:
"48. § (7) A gépkocsiban utazó 150 cm-nél alacsonyabb gyermeket - a testsúlyához igazodó kialakítású - gyermekbiztonsági rendszerben kell rögzíteni. A 3 évnél fiatalabb gyermek csak gyermekbiztonsági rendszerben rögzítve szállítható. A gépkocsi elsõ üléséhez a gyermekbiztonsági rendszer csak akkor szerelhetõ be - a jármû szokásos haladási irányával ellentétes irányban - ha az üléshez légzsákot nem szereltek fel vagy a légzsák mûködésbe lépését elõzetesen megakadályozták."
Vagyis elso ulesen csak hatrafele nezo gyerekulest lehet beszerelni (ami talan masfel eves korig jo - a fene se emlekszik mar, hogy mikor notte ki a gyerek ) - ami netto baromsag, az lett volna a lenyeg, hogy hatrafele nezo gyerekulest csak kikapcsolt/nem letezo utasoldali legzsak eseten szabadjon berakni (elorefele nezot meg barhogy).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Snoop-y
veterán
válasz Integra #15870 üzenetére
Én is meg amúgy is jó ha fékezés után fordulaton vagy
Viccen kívül én minden autómmal motorfékkel közlekedtem. Nagyobb a fékhatás egyértelműen illetve ha ésszel használja az ember akkor megcsúszni is nehezebb így.
( kivéve mikor a hátsókerekes verdát leforgatod háromban gáz elvesz egy pillanatra esetleg hangyányi fék aztán vissza kettő padló )New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
fekeandras
őstag
válasz Integra #15899 üzenetére
Ring pihenőhely elé raktak egy kamerát.De ravasz módon a lehajtókhoz rakták, nem a pályán van.Ahogy kisorolsz a lehajtóra ott van valahol.Erről én is nemrég értesültem.Szerencsére sebességet nem mér csak a matricát ellenőrzi...
bobsys:Én úgy tudom az sebességmérő(Speedcam is annak jelzi). Évek óta havi 1-2 alkalommal járunk arra matrica nélkül de még soha sem küldtek semmi papírt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mr X
veterán
válasz Integra #15925 üzenetére
Őszintén szólva én a hátsókra raknám. Kisebb az esélye, hogy egyenesen haladva keresztbe állj egy kicsit nagyobb gázadás esetén. Elöl nagyobb a súly, emiatt az első kerekek mélyebben túrják magukat a hóba. Fékezéskor talán így a legjobb. Hegymenetben a hátsó kerekeken van a terhelés, megintcsak oda kell a tapadás.
Maximum kanyarokban kell figyelni az alulkormányzottságra.