Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Lauda #35017 üzenetére

    totalcarosok tesztelték pályán a múltkori audis eset után, hogy pályán hogy működik a téli/nyári, aztán ezek vegyesben (ami a balesetet is okozta részben) és meglepődtek, amikor tisztán télin jobb volt a tapadásuk és magasabb sebességgel tudtak megcsúszás nélkül kanyart beszedni, mint nyári garnitúrán :Y (persze meleg pályán, nyáron) ...nagyobb a tapadás, nagyobb a kopás... mi is f astra-n 1 garnitúra télit használunk folyamatosan, nem megyünk minden nap pályán 150-nel 100km-eket, nem hinném, hogy annyira kopna városi meg főút/90 terhelés mellett

    #35018: pontosan, látni és LÁTSZANI :K elmúlt napokban volt alkalmunk ködben közlekedni és nem mindegy, hogy lassan haladó jármű előzésénél 100méterről veszed csak észre a szemből érkezőt, vagy 300ról

    [ Szerkesztve ]

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • MaciG

    addikt

    válasz Lauda #35017 üzenetére

    Igazad van. Nyilván veszélyesebb télen a nyári. De pl. egy új modern audival is sokkal biztonságosabb közlekedni (hasonló sebességgel), mint egy régi zsigulival, mert előzőnek jobb az úttartása. éppen ezért aki zsigulit hajt, ezt jó esetben tudja, és nem is próbál meg versenyezni egy audival. Hasonló az eset akkor is ha ugyanazon az autón télen nyári gumi van. Az illető ezt tudja, hogy nem tapad úgy a gumi, rosszabb az úttartás és éppen ezért ennek megfelelően közlekedik.
    A balesetmentes közlekedéshez pedig szerencse mindig kell, hisz emberek vagyunk, hibázhatunk, és ilyenkor jó ha másik résen van.

    [ Szerkesztve ]

    BANZAII

Új hozzászólás Aktív témák