Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
mephi666 #44948 üzenetére
Ezt írtam tegnap én is egy autós fórumra természetesen egyedül maradtam a véleményemmel. Az értelmetlen méregdrága véda kapuk helyett kivétel nélkül minden egyes rendőrautóba hitelesített kamerát kellett volna tenni. Meg kell regulázni a népet mert tele van a tököm a szabályokra magasról szaró idiótákkal az utakon. A minap pl. egy miss hülyepicsába szálltunk bele kis híján oldalról. Ahogy ki szeretett volna fordulni balra a főútra, mereven bámulta a jobbra lévő kanyarodósávban állókat és a jobbról jövőket úgy, hogy balra el sem nézett és közben lassan csorgott kifelé elénk. Persze az egész fejét eltakaró rózsaszín tepsi telefon végig ott volt a fülén közben, hogy még véletlenül se láthassa meg tőle a balról jövőket. Duda-nagyfék stb... Nézett ijedten, hogy miaf*sz. De csak, hogy megmutassa mekkora menő csaj anyázott egy nőieset majd bemutatva kifordult és elviharzott. Hihetetlenek az emberek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
proof88
addikt
-
brd
nagyúr
válasz
mephi666 #45000 üzenetére
Neked szólt a: (tudom, az imént említett esetben még nem tisztázott, mi történt). Nem ez az egyetlen furcsa Tesla baleset, ott van pl. az, ahol a radar közlekedési táblának nézett egy kamiont. Ilyet ember nem csinál, ha éppen nem akar meghalni, és a vezetési képességei birtokában van (nem fáradt, részeg, stb.).
The only real valuable thing is intuition.
-
biker
nagyúr
válasz
mephi666 #45002 üzenetére
"a gép nem fárad, folyamatosan figyelemmel kíséri a környezetét, nem alszik el, nem rúg be, nem postolgat fb-ra, jobb a reakcióideje, stb"
Ellenben esetleg újraindul, lefagy, vagy szimplán eldobja a jelet, hogy ilyen nincs...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
válasz
mephi666 #45186 üzenetére
Az első buszos még valamennyire érthető. Ismerem azt a szakaszt, szar az út , kanyarog, személyautóval simán belátható annyira, hogy előzhess, hamar megvan. De egy busz nehezen előzne meg egy másik nyolcvannal haladó járművet. Ezzel a hátsó buszos akár veszélyhelyzetbe is sodorhatta volna azt, akit előz.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
-
jozefgucci1
addikt
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz
mephi666 #45315 üzenetére
múltkor a soroksárin elkapta a busz, gondolom az se ötvennel ment. mondjuk jobbról előzni megállóba besoroló buszt, kiegyenesítve a kereszteződés előtti kanyaródósávot, eléggé darwindíj. (Beöthy u. kifele menő irány)
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
aprokaroka87
nagyúr
-
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
mephi666 #45399 üzenetére
Múltkor pontosan így jártam gyalog.
Zebra, tőlem balra két autó megáll, átenged, másik sávban látom hogy jön egy autó elég nagy sebbeséggel.
Azt is megkockáztatom hogy jóval túllépve az ott megengedett 40km/óra sebbeséget.
Kb útközepén megáltam a zebrán.Inkább elengedtem.
Persze mikor odaért egy jó hangos k.anyáddal dijjaztam ezen cselekedetét. -
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
mephi666 #45450 üzenetére
Én mérem. Ilyennel. 3 sör délben még simán kimutatható lehet este 6-kor. Tömény gyorsabb. Sörből se mindegy milyen az alkoholtartalma és 0.5-ös, vagy 0.33-as...
Vezetni úgy merek, ha két órával vezetés előtt már 0-t mérek.
Esti piálással is vigyázni kell reggel...[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
brd
nagyúr
válasz
mephi666 #45450 üzenetére
A motor beindítása az már a jármű működtetése, azaz a motort indító személy lesz a jármű vezetője (még akkor is, ha egy millimétert sem halad vele). Tehát ameddig a motort nem indítod be, üldögélhetsz benne teljesen szétszívva magad, de amint beindítod, vezetővé válsz, és vonatkozik rád minden ezzel kapcsolatos szabály, követelmény.
The only real valuable thing is intuition.
-
Siriusb
veterán
válasz
mephi666 #45651 üzenetére
2-3 héttel ezelőtt megálltam a zebránál, hogy a gyalogost átengedjem, aki a másik oldalon várt. Semmi erős fékezés vagy hirtelen megállás. Erre mögöttem egy fehér furgon csak azért nem szállt belém, mert jobbra ki tudott húzódni... Mi van, ha nem vagyok ott és a gyalogos már a zebrán van? Azt lehet csak akkor veszi észre, amikor döccen egyet?
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
mephi666 #45653 üzenetére
Ebben az országban sem a zebra, sem a megengedett sebességek betartása, sem a parkolás (lassan már művészinek mondható az aki tud parkolni), sem az elsőbbség sem más egyéb nincs már ...megkapják a jogosítványt és mindenki egy miki laudának képzeli magát. Én azt nem értem, hogy egy gyerekes anyukát elütnek a zebrán...eleve katasztrófa...ha már a több sáv több felé megy a figyelem...Ha pont a kocsi mögül lép ki a gyalogos aki a belső sávban áll stb...mindenhogy gáz. Azonban ugye mint írták előttem is itt a gyalogosoknak nincs sok ráhatása a történtekre, a soffőr volt a hibás. Viszont van a másik része a dolgoknak, hogy megyek kocsival, a zebrán senki meg a közelébe se...viszont amikor 3 méterre érek a zebrához 50!!!!! -el...hirtelen odafut egy birka és még neki áll feljebb hogy mért nem vágom satura a kocsit ha ő át akar menni a zebrán...
Azt hozzá is tenném ehhez hogy én át engedem a gyalogosokat, csepeli vagyok, vagyok én is gyalogos és jó érzés hogy figyelnek az autósok sokszor rám ezért én ugyanígy teszek. Ezt azonban nagyon sok helyen nem teszik és ezt nem értem és nem is fogom sosem... -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
mephi666 #45663 üzenetére
Nekem itt volt az ominózus integető egyén...Napi szinten megyek jövök erre, de itt kifejezettnél is jobban kell figyelni a gyalogosokra mert itt valami őrületesen veszélyesen élnek...
-
válasz
mephi666 #45673 üzenetére
Nincs olyan éles kanyar ott, hogy ne látták volna, ha elnéznek balra. Szerintem nem néztek körül megfelelően.
Egyébként kresz 21§ / 6.
(6) A gyalogos az úttestre akkor léphet, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről.
Tehát ha nagyon firtatjuk, még a kresz szerint is hibáztathatók a gyalogosok is.
-
dugo_
veterán
válasz
mephi666 #45800 üzenetére
amikor ott van kétoldalt is olyan széles bicikliút
Hol és milyen? Mert általában nem bicikliút szokott lenni az ilyen utak mellett, hanem sárga festékkel leöntött járda, aka bringagyász. Hivatalos nevén gyalog- és kerékpárút, amit egy gumiszabály révén nem kötelező használni.
Utasítást adó jelzőtáblák
13. § (2) [...]Ha a gyalog- és kerékpárúton a gyalogosok forgalma a kerékpárosok továbbhaladását akadályozná, a kerékpárosok az úttesten is közlekedhetnek.
És persze az ilyen bringautak általában már a "tervezés" pillanatában élet- és balesetveszélyesek, arra pedig kevés jogszabály kötelezhet, hogy önként a nyakát szegje az egyszeri kerékpáros.
-
Pickit3
aktív tag
válasz
mephi666 #45883 üzenetére
a motorosok nagyja egy gyökér Szokásos szavak egy átlagos autós szájából... Délelőtt motoroztam egy "jót", de az utolsó 5km-en halálfélelmem volt, hogy mikor gyűr maga alá egy nagyobb iveco aki 1,5-2méterről villogott rám folyamatosan 5 kib@szott km-en keresztül. Elindulás sem volt valami fasza, mert egy bmw kombi konkrétan rám húzta a kormányt úgy, hogy jobb kerékkel már ő is a fűben ment, de olyan is volt (konkrétan egy passat) aki a szembe sávból át csellent az én sávomba előttem majd vissza ezzel szívbaj hozva rám. A forgalom tempóját felvettem, minden szabály betartok, de mégis valamiért el akar mindenki taposni. Értem én hogy cseszett nagy szakadék van az autósok és motorosok között, de ne rajtam és motoros társaimon élje már ki magát senki! Szidjon meg anyázzon, de veszélybe ne sodorjon már csessze meg.
-
Cicero
őstag
válasz
mephi666 #45914 üzenetére
am van valami passzus erre, hogy a nagyobb, nehezebben manőverezhetőnek van elsőbbsége ilyen helyzetekben, legalábbis valami ilyen rémlik a kurzusból, de egyébként ezt normális embernek le sem kell írni. A motoros is kaphatna egy szép rózsaszín kalapot.
Amúgy ma itt csúnyán benéztem. Párszor jöttem már erre és úgy rémlett - a tábla ellenére -, hogy van gyorsító sávom, úgyhogy olyan 20-as tempóval rámentem az útra, a külsőben meg jött egy ürge, duddantott és egy kicsit kormányzott is, ügyesen elkerülte, hogy rámenjek az oldalára, de ha kellett volna, meg tudok állni. Azt hittem ezzel el is intéztük, de a belsőből visszajött és rámfékezett a körforgalom előtt. Nem értettem a helyzetet, oké, hogy faszságot csináltam, de akkor vissza is jár? Tökjól elkerülte a balesetet, hogy utána majd én menjek bele hátulról? Mi van?
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
mephi666 #46237 üzenetére
Hát a bluetooth az már drága...3000töl indulnak...
Egyébkent nekem alapbol kihangosítóm van/volt már a kezdetektől a kocsiban...ha hivnak fel tudom venni ugatni tudok h vezetek es visszahivom annyi. És nem engedem ez csak hüvelykujjal a kormanyt egy pillanatra h felvegyem a hívást...
Nem volt akezdő autom se menő auto hanem egy rozsdas fiat punto 2000es evjárat. De számomra fontos az utasom és az hogy masokat ne veszélyeztessek vezetés közben. Téligumikat is mult hó közepén már felraktam a gépeimre...
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD