- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pickit3
aktív tag
válasz upcnyet #46369 üzenetére
Kocsival is elég szar a kátyú, nemrég a Vitarát törtem majdnem ezért aminek nem valami jó a kátyútolerálása (szóismétlés lol). Főút közepén haladva szembejött az útfenntartós kombi pözsi így saját sávunkba húzódtunk mindketten. Én csak motor fékeztem viszont a pözsi ráfékezett egy kátyúra aminek következtében a jobb első kereke derékszögben kifordult. Megkacsázott, de szerencsére nem jött nekem.
Szóval nyugodtan lehet tekerni felőlem a sáv közepén is csak ott ne ahol tiltva van, arra allergiás vagyok. -
Pickit3
aktív tag
válasz amargo #46371 üzenetére
Másnapra körbe volt fújva neon zöld festékkel, 3.dik nap pedig kapott fél talicska aszfaltot ami egyszer dobott akkorát az autón, hogy kivette az egyensúlyából... 60-nal. Attól függetlenül bizonyos szakaszokon a sávban maradva még a 30 is sok.
Szerk.: De legalább van 6 békaátjáró (Ópusztaszeren 20) ami fekvőrendőrnek is bőven elmegy és 80-nal elkapva összeszorított farpofával imádkozok, hogy ne törjön semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Pickit3
aktív tag
Ilyenekkel elég gyakran találkozok, de nem találok rá magyarázatot.[link]
Nyilván én sem vagyok szent, ma 2km-en keresztül faluban főúton 25km/h-val mentünk konvojban 5-en. Forgalom elég sűrű volt így előzni lehetetlen volt. Első autót nem tudom mi volt, de valami piszok öreg tragacs, utána füstölő öreg golf, asszem fabia, én és egy pápaszemes merci aki nyilván 2centire követett, mert úgy előrébb van. Faluból kiérve sem gyorsított a konvoj aminek hatására és sem voltam már teljesen nyugodt, mert haza akartam érni idén. Szembe sávban elfogytak az autók, elkezdtem előzni amit a merci is követett utánam és akkor szólt rám apám, hogy itt bizony záróvonal van ami nem látszódik, mert felkopott, de ott van. Ehh tényleg, a benzinkút miatt... Mindegy most már, 110ig kihúzattam felvéve a tempóm így konkrétan állva hagyva őket, menci is lassan lemaradt. Szóval ja, ömm lehet kövezni a záróvonalas előzésem miatt. Legalább meg lett hajtva ősök féltve vigyázott vitarájuk ami még így is 5,2l-t evett. -
Pickit3
aktív tag
A mi kreszünkben nem találtam konkrétan, de az övékben biztos benne van. Pl este 22-től reggel 06-ig nem szabad hangjelzést használni lakott területen, de attól még megkülönböztető jelzésnek számít a fényjelzés is, ha épp csak azzal rohan éjszaka valahova szóval a többi csak nyelvtanciskodás.
-
Pickit3
aktív tag
Nekem a magyar kresz-t kell betartani, abban nincs ilyen.
Az autós kresz-t kell betartani. Nekik is az van csak extrákkal kitoldva, gondolok itt pl a páv-ra és egyéb finomságokra.Így van, csak nincs elsőbbsége a többi járművel szemben, ha csak a fényjelzést használja.
Ehh, én feladom, felőlem akár keresztbe is állhatsz a villogó mentő/rendőrautó elé, ha nem szirénázik. Úgyis szórakozásból villog így simán akadályozhatom poénból... Baromi egyoldalúan kezeled, de ráuntam vitatkozni. Legyen ahogy akarod. -
Pickit3
aktív tag
Először videót akartam feltölteni, hogy lássátok mi bajom van a xenonos elvakítással, de már készült róla egy cikk ami nem friss, de még aktuális. [link] Alapjában véve a tompítottja is olyan, mint egy reflektor ami mellé társul a kékes szemb@szó színhőmérséklete ami hegesztő szerűen vakít. Kollégám mögöttem jött és elmondása alapján amikor kiért a takarásomból ő szépen fékezett és becsukta a szemét míg elment szemből. Ilyenkor a padkát nézve is qva sz@r elhaladni egymás mellett.
-
Pickit3
aktív tag
Városban az egyik utcában ahol elég foghíjas a világítás megáll 2 gyalogos babakocsival az út közepén beszélgetni. 1mp-re kapcsoltam refit majd kinyomott kuplungnál nyomtam egy kisebb gázfröccsöt (kb 4000 rpm) 50km/h-nál. Az egyik felfigyelt rám, intett (nem bemutatott csak "simán" intett) és 1 lépéssel odébbállt annyira, hogy éppen elférjek mellettük. Refit csak azért dobtam fel egy pillanatra, mert gyanús fekete foltok mozogtak az úton amiről nem tudtam megállapítani azonnal, hogy egyáltalán mi az. Vagy egy komolyabb fékezéssel megállok 20cm-re tőlük.
Sötétben szabálytalanul közlekedő biciklisek, út közepén sétáló gyalogosok (szintét sötétben csak khm szóismétlés), átlósan telefonáló sofőrök, helyzetezővel közlekedő emberkék még szürkületkor is és az örök kedvenc az utólagos vakító xenon "mindenhol", rendőrök meg sehol... Ha karácsony környékén sem aktiválják magukat akkor itt kérem szépen katasztrófa lesz az utakon ami ehhez képest semmi.Lauda napérzékeny lett? Vagy miért szürkült ki?
[ Szerkesztve ]
-
Pickit3
aktív tag
Oktató jellegű, így gondolom megfér itt.[link]
-
Pickit3
aktív tag
Szerintem nem is kérdéses, hogy a toyota a legmegbízhatóbb autó a világon minden körülmény között.[link]
-
Pickit3
aktív tag
Speciális néven minden másnap vezetők, húsvét másnap és karácsony másnap. Veszélyes csoport.
Én az egyenrangú kereszteződésektől félek a legjobban. Múltkor (pénteken) is piszok körültekintően gurulok egy egyenrangú kereszteződéshez amikor balról egy golfos meglátva engem besatuzva becsúszik a kereszteződés közepébe és int, hogy átmehetek. Ehh.. kösz. -
Pickit3
aktív tag
válasz talpas #46575 üzenetére
Telefonálás általános probléma. Sajnos elég sokszor előfordul, hogy telefonál és nem vesz tudomást a környezetéről pl nem veszi le emiatt a refit nappal vagy stop táblánál index nélkül gurul tovább. Amúgy nem tudom mi ez az új szokás, de ha lassan kanyarodik valaki akkor nem indexel. Oszt mé' nem?! Lassan gurulva elkopik?!
Vagy a boltban is munka előtt vásárolok ezt-azt, kipakolom a szalagra és szerencsére általában kifogok egy telefonálós kombinét aki a vállához szorítva kipakolja a cuccot és amikor fizetni kellene akkor csak egy helyben toporzékol. "Jaaaj, Nem, nem találkoztam Pistivel. Tényleg? És azt meséltem, hogy..". Örömükre ilyenkor kinyitom a szám amit nem tesznek zsebre.philoxenia
Ha egy tuning 2107-es rally autónak elmegy akkor tuti nem vonatoznék. -
Pickit3
aktív tag
Ha van valami szemét az autóban akkor hazaérkezésig az ajtózsebbe rakom, otthon majd kidobom a kukába. Viszont most már "mindenki" dobálja a szemetét ahol kedve tartja. Simán kiengedi az ablakon előttem a fém, műanyag palackokat, nejlon zacskókat (tartalommal és anélkül) és amire a legjobban haragszok az az égő cigicsikk dobálás főleg ha a autómon pattan. Hozzátéve, hogy láttam már csikk miatt fél búzaföldet leégni... Szóval én a vezetés közbeni telefonálásra sorolnám a veszélyességi szintjét. Meg persze jogsielvonás minimum egy hónapra aki dohányzik vezetés közben.
-
Pickit3
aktív tag
Még mindig nagyon sokan mobiloznak vezetés közben... [link]
Tegnap igazoltattak a rendőrök és kaptam egy csokimikulást meg egy szilikon karkötőt azzal a felirattal, hogy "közlekedj biztonságosan".
-
Pickit3
aktív tag
válasz mephi666 #46615 üzenetére
Szegeden is szokás átrohangálni a zebrán és csak remélni tudom, hogy a szemből 2x2sávos úton megáll mindkét autó.
Mostanság az úton való gyaloglásra szoktak rá amikor 2-3méterrel odébb ott a járda, de nem, neki az úttesten kell sétálni. Nem tudom ki tervezte a pláza parkolót (szintén Szegeden), de ha szabályosan beállok és a többiek is akkor kb a visszapillantók összeérnek. Max a csomagtartón keresztül szállok ki, mert szabályosan az ajtót el lehet felejteni. És a köd... kisregény írhatnék miszerint a rendőrök sem kapcsolnak már világítást ködben sem, mondanám a "csíkos" vitarát, de annak is csak a menetfény világít ami ködben nem sok, hátul meg semmi. Nagyon sok autós jár világítás nélkül és ezt nagyon szeretik gyakorolni amikor tejfölben amikor 2csík a látótávolság. Bezzeg piros lámpánál araszolva az összes ködlámpát felkapcsolja (még hátul is), mert menci tőle az autó. Csináltam egy merészet és rávillantottam egy szembejövő rendőrautóra. Számoltam vele, hogy kézifékkel utánam fordulnak és elkezdenek lövöldözni rám, de nem. Visszavillantott és mentek tovább a zsírosbödönben. Sad story.[ Szerkesztve ]
-
Pickit3
aktív tag
Város vége tábla, indexet kirakom és elkezdek előzni egy 40-nel guruló városnézőt. Emberke észbe kap, padlógáz, 120Le tdi, füstöl és gyorsul is rendesen. Azért rendes voltam és 4000-nél elváltottam, hogy a menetszelem ne rántsa mögém. Így jár aki felveszi a kesztyűt egy ideges 1.3-as ellen. Bár a yaris/corsa/ignis/etc. autóktól szoktam tartani előzés közben, mert tudnak újat mutatni.
Ház előtt elgurult reggel egy rs5, oldalán pedig:"Az olimpiára készülök..." felirat volt. No komment.
-
Pickit3
aktív tag
Erről most ez jutott eszembe.[link]
-
Pickit3
aktív tag
Hajnalban Szegeden nagyon sok barom van, na jó, mindig. Taxis s-cross menetfénnyel megy koromsötétben, utána 2 rönó is, meg az i30-as is, hmm jó. Iveco mögöttem 3cm-re helyzetjelzővel, ehh. Bár ő jobban zavart ugyanis nem láttam már a tükörben a lámpáit!! Sárgán villogó kereszteződésnél azért ráléptem a fékre, de csak annyira, hogy világítson a féklámpa. Bejött mert 2 méterrel távolabb került bár nem volt messze, hogy megpuszilja a vonóhorgom.
És a délutáni fehér zafira a régi 5-ön... Jó ötletnek gondolta, hogy kiforduljon elém miközben 90-nel mentem. Végül is másfél méterre tőle meg tudtam állni satufékkel, miközben ő 30-cal gurult amit az 500méterre található városban is tartott meg persze odáig is. Ha kicsit is vizes az út akkor valszeg összetörik mindkét autó, mire fog gondolni? Hogy én vagyok-e a hibás vagy ő? Jó ötlet volt kikanyarodni egy lomha sz@rral egy "nagy sebességű" kocsi elé vagy sem? Nem fér a fejembe pedig ott aztán van hely. -
Pickit3
aktív tag
-
Pickit3
aktív tag
válasz Zozzant #46750 üzenetére
Mindenki nyomja neki mint a világtalan, mindegy hogy jeges az út vagy a vízen megfut vagy egyáltalán az autó nem képes már stabilan haladni... nyomni kell! Ha baj van akkor majd ráér fékezni.
Ma emiatt egy A4-es egy beláthatatlan kanyarban engem megelőzve vészfékezett 2 kóbor kutya előtt. Ha a két kutya nem jön ki elé akkor az utat ismerve olyan hullám van benne komolyabb kátyúkkal ami már nyáron az árokba dobott egy sx4-et.
-
Pickit3
aktív tag
válasz Ciccuka #46759 üzenetére
Most olvasom, hogy a csaj rázárta az ajtót a csávóra. A csávó meg nem tudott ezért kijönni, mert belülről nem nyitható kulcs nélkül. Azért ez nem semmi, ez eléggé para az audi részéről, hogy egyáltalán ilyet kitalálnak.
Másrészről itt már színezve van, mert "már az autók közé rohant." Eddig csak a szalagkorlát melletti gyaloglásról volt szó... -
Pickit3
aktív tag
-
Pickit3
aktív tag
A régi 5-ön utánfutóval halad 70-nel az ürge... 110-nél még fej-fej mellett voltuk...
Kifele jövet Szegedről meg egy sor van az 1-es bmw mögött (kb 15en) és 80-nál látom, hogy 200-300 méterenként random fékez nyíl egyenes belátható úton. Aztán gyorsít 90ig, majd fék 70ig majd 85 majd megint 70 és így tovább... 15km után én voltam a második aki megunta és kielőztem és még mindig jobb volt fix 85-tel menni egy grand vitara után 2km-rel előrébb. -
Pickit3
aktív tag
válasz amargo #46858 üzenetére
Azért most beletapostál Philo és az Én lelkivilágomba is. Megérdemelnéd, hogy valaki belebaccon a napba. Kollégám bmw-jét húzogatom vele a hóba szóval csak jó autó lehet, értve vagyok?
Ha az abs nem dolgozik a suzukiban akkor a fékfolyadék cseréjének elmulasztása történt ugyanis erre eléggé érzékeny. Ilyenkor eléggé ellustul, esetenként blokkol a kerék. -
Pickit3
aktív tag
Kombi után felkanyarodok a városban a főútra és hamar utol is érem. 40-nel gurul amit egy körforgalom után 30-ra fokoz. Adandó pillanatban kielőzöm, de ugye akkora már megtalálta a gázpedált és centizgetett mögöttem. Véda alatt elgurultunk, város vége és már nyomtam is neki, mezei dízel kombi meg amúgy sem ellenfél. 3km múlva már nem is láttam a tükörben, de addig jó hosszúkat villogott rám vagy inkább refivel jött. Néha ilyen barmoknál a zárófényt még felnyomom, de az most kimaradt.
-
Pickit3
aktív tag
Kivilágítatlan, telefonáló, sötétben bicikliző emberkék mindenhol... Egyenek elé parkoltam és hirtelen nem is tudta merre van az előre, mert ugye nem is előre figyelt, kihíja volt, hogy nem taknyol el az álló autó előtt.
A másik amit szeretném ha jobban kifejtenénk, mármint a véleményetekre lennék kíváncsi. A ködlámpa és ködzáró. Gyakran találkozni olyannal, hogy városban gurulva köd nélkül elől-hátul világít a ködlámpa, de van olyan is aki nappal a főúton használja tiszta napos időben, mert az menci. Szvsz a ködlámpának nincs értelme, előrébb nem látok vele és nincs olyan baleset ami ködlámpával elkerülhető lett volna, mert nem lát hamarabb vele dolgokat ködben senki sem. Cserébe ugye vakít hiába csak az út szélét és közvetlen a kocsi előtti területet világítja. A zárófény már nem teljesen haszontalan, mert valamennyivel hamarabb észreveszi az ürge tejfölben, mint a helyzetjelzőt, de a többségében szabálytalanul használva ennek sincs értelme.
Hozzáteszem, hogy most hazafele jövet is az autósok többsége refivel megy a ködben. Engem mondjuk rohadtul elvakít a ködről visszavert fény így tompítottal megyek, de lehet, hogy csak én vagyok fordítva bekötve.
Rosszul gondolok valamit? -
Pickit3
aktív tag
válasz nemcso #46953 üzenetére
Igen, ez a marketingszöveg, de a valóság az más. Ha köd van akkor nettó köd van ahol a ködlámpa sz@rt sem ér. Ahol ér már valamit ott már a tompított fölényesen győz. Talán a régi qashqai-nál ér valamit a ködlámpa, mert emlékeim szerint ott elég gyenge a tompított. Másrészről a tompítottat hamarabb észreveszem és amikor közelebb ér akkor veszem észre a ködlámpát szóval ő sem lát jobban és én se őt, de amikor már közelebb ér, mini refi módjára vakít. Kanyarfényről ne is beszéljük, egyik ködlámpát villogtatva nagy élmény a többi közlekedőnek.
-
Pickit3
aktív tag
válasz nemcso #46970 üzenetére
Mindenkinek van személyes tapasztalata a köddel. Elfogadom, ha Te azzal jobban látsz, de ha rád villantok akkor jelzem, hogy vakít.
Amíg a tompított egy nagy lámpatestben, nem tökéletesen irányítottan lefele világít ennek következtében egy kis százalék jut minden fele ami bevilágítja a lámpatestet (szóismétlés ehh) ergo a ködlámpa csak 9cm-es pontban világít míg a tompított egy nagyobb lámpafelületen látszik.Kicsit túlbonyolítottam, de remélem érted. -
Pickit3
aktív tag
Most délután és este is belefutottam Szegeden abba a bizonyos fekete jégbe. Leizzadtam a körforgalmakban... 5db-ban... oda-vissza.
-
Pickit3
aktív tag
Kicsit nehéz volt a lába.[link]
-
Pickit3
aktív tag
válasz Tibko8 #47039 üzenetére
Pff... akkor Philo idős ember? A vén tata.
Visszapillantóba integrált index csak a csúcs GLX felszereltségben van ami barátok közt is 5,5milla, összkerékkel 6 fölött... összedobták a nyugdíjt. Mondjuk a lakhelyen ismerek pár nyugdíjast akiknek nettő 250k fölött van a nyugdíj szóval nem nehéz 2 embernek összespórolni.
Tegnap munkába menet 17 autó és 50 kamion után tudtam csak felkanyarodni a régi 5-ösre ahova terelték forgalmat a baleset miatt. Egy lengyel kamionos sajnált meg és engedett be, a többiek inkább rágyorsítottak, hogy véletlenül se férjek be. -
Pickit3
aktív tag
Amikor a büntifékest büntetik... [link]
-
Pickit3
aktív tag
válasz mephi666 #47088 üzenetére
Anno nálunk falun kikönyörögték egy nem valami forgalmas/lakott utcában a fekvőrendőrt, hogy ott milyen gyorsan mennek a kocsik. Amikor lett akkor meg azon karneváloztak, hogy bontsák vissza, mert a fékcsikorgás és padlógáz (vagy csattanás) miatt nem lehet nyugton maradni. Melyik ujjam harapjam?
-
Pickit3
aktív tag
Hát jó, a máv-nál nem lehet hibás sorompóról bejelentést tenni csak az ingatlanokról. Így legalább a többnyire működő sorompó előtt mindig meg kell állni óvatosan amit egy túl közeli romos bakterház is takar. Szóval amikor előre gurulva már belátom a sínpályát akkor a kocsi elejét simán le tudná vágni a vonat. Mostanság random lecsukódik 10percre vonat közlekedés nélkül vagy le se csukódik amikor jön a vonat vagy akkor kezd lecsukódni ha az orrom előtt robog el.
[Enter]
Tavaly ősszel a kereszteződésekbe kihelyezett reklámtáblák tették életveszélyessé a kikanyarodást a főútra úgy takartak. Akkor az épp nem messze igazoltató rendőröknek szóltunk páran aminek az lett az eredménye, hogy másnap leszedették a táblákat. Holnap délelőtt valszeg jönnek a szokott helyükre mérni/igazoltatni, majd szólok nekik sorompó ügyben, remélem lesz fejlemény és nem csak akkor amikor baj történik.[ Szerkesztve ]
-
Pickit3
aktív tag
Eléggé tompa voltam ma, mint mindenki, ég 2km-re a munkahelytől a nádas[link] ami hazafele baromi sok bámészkodót vonzott az útra[link]Néz, de nem lát és simán nekimegy a vonatnak... elképesztő. Így is S-ezni kellett az úton tartózkodó csoportokban álló bámészkodó kivilágítatlan gyalogosok/biciklisek közt így minimum háromszor annyira kellett figyelni, hogy épségben hazaérjek.
-
Pickit3
aktív tag
Nem harmatcsepp gyújtogatott, ahhoz túl sok a véletlen. Bő egy hete volt eső szóval szárazságot sem mondanék. És fura módon csak egymáshoz közeli településeken keletkezett tűz.
02.28 14óra Kistelek 12hektár + 60körbála [link] (este 7kor még villanyoszlop méretű lángokkal küzdöttek)
02.28 19óra Sándorfalva 10hektár
02.28 (este)óra Csongrád 1.5hektár
03.01 7óra Pusztaszer 5hektár -
Pickit3
aktív tag
Iskolás gyerek jön balról bringával a zebrán. 1 lábbal áll a pedálon és gurul normál bringás tempóban. Tegnap lábletétel nélkül átgurult és a zebra végén visszaült a bringára bár nem előttem. Én most köcsög módon mégis átmentem előtte amivel a járdaszigeten megállásra/leszállásra "kényszerítettem".
Hazaérkezvén utcába befordulva jön velem szembe egy szintén általános iskolás gyerek aki az út teljes széltében kacsázott nullkezezve (karba volt téve a keze). Mivel gyök2-vel tudtam csak elhaladni mellette, már fogalmaztam magamban a leb@szás szövegét ha netán belém vágódna.
És megint témánál vagyunk, anyuka elküldi a gyerekét a főútra biciklizni, hogy úgysem ütnek el fiam, az meg majom módon össze-vissza megy a suliba. Csoda ha élve marad. Suliba meg az alap kreszt sem tanítják meg neki, hogy ne menj ki a vonat elé, mert fáj, etc. És mivel senki nem mondta/tanította neki így ki is megy amiből meg csak baj van. -
Pickit3
aktív tag
Mai gyöngyszem [link] (saját)
-
Pickit3
aktív tag
Egyértelmű, hogy egy új Suzukival jobb járni, mint egy 20+éves öreg német prémium autóval ergo így lesz nagyobb a tekintélye is.
Okok azok nagyon egyszerűek ami a közlekedésben (is) keresendő:
-Hirtelen az összes drága autón megjavul az index
-Az előzést nem annyira erőltetik, inkább tisztes távolságból követnek
-A rendőrautók rám villantanak köszönés céljából ami hatványozottan igaz éjszaka
-A szemből jövő autósok egyből a világításkapcsolóhoz- (kivétel nélkül) és az övhöz nyúlnak és a telefonbeszélgetések is hirtelen véget érnek
Szóval így lehet egy mezei Vitarával tiszteletet parancsolni. -
Pickit3
aktív tag
Ez a csúcsforgalmi közlekedés valami borzasztó. Van pár emberke aki a 2x2-es sávokon kívül még a kanyarodó sávot is előzni használja, felismerni pedig az 5mp-ként felvillanó féklámpájáról lehet.
Ja és kedves tdi octavia, ha a pofámba füstölsz főúti gyorsításkor akkor ne csodálkozz, hogy közben megelőzlek, mint a sz@rt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs