Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mezis

    nagyúr

    válasz SpeedR #18221 üzenetére

    Abszolút nincs igazad. Még az egészen régi konstrukciójú motor is segíti a fékezést mindaddig, míg a kényszer fordulatszáma az alapjárati fordulatszám közelébe nem kerül.
    Az újabb konstrukciók, motorelektronikák elzárják az üzemanyagot, de az alapjárati fordulatszámnál valamivel magasabb fordulatszámon kezdik az üzemanyagot adagolni.

    Nem tudom mikor, kitől tanultál vezetéstechnikát, de ez alkalommal mindketten megbuktatok.

    Ez a technika ott hibádzik, hogy ha fékezésnél nem nyomod ki a (féket) kuplungot, akkor a motor forgását is a lábfékkel fékezed le, ami összességében több fékezési energiát emészt fel, mintha kinyomott kuplunggal fékeznél. Vészfékezni is azért kell kinyomott kuplungal, mert sokkal rövidebb úton megáll úgy az autó.

    mezis

Új hozzászólás Aktív témák