- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
szlaszlo77
csendes tag
válasz EQMontoya #1042 üzenetére
OFF:
Ebben nem biztos, hogy igazad van, pl. a Caterham jellegű járgányok között lehet kivétel. Aztán mit számít a lóerő-tömeg arány, ha már egy túrasportkocsi jóval nagyobb kanyarsebességre képes mint egy motor (hát még egy ilyen Super7)?
(Azután ott van a lóerő viszonylagossága: ahány fékpad, nagyjából annyiféle 'mérési' eredmény fog születni. Számítani úgyis csak a keréken leadott lóerők fognak, így pl. főtengelyre számolt lóerőkből kár kiindulni.)
ON:
Ki vagy kik a mindenki?
Maradjunk abban, hogy az a sok ember /akik alapján a témagazda általánosít mindenkire (így saját magára is; de amely általánosítást magamra nézve elutasítok)/, mentálisan nem elég érett arra, hogy a saját szemszögén kívülről is lássa a tetteit (így pl. felénk nem átall megálni a tuskóbunkó hétfőre (munkanapra) virradó éjjel 2-kor az út (1+1 sáv) közepén dübörgő zenével, kitárt ajtóval, miközben 5 m-re van parkolóhely; persze meg is dobálják, meg jön is autó ami nem fér el tőle), esetleg vezetéstechnikailag se áll a helyzet magaslatán.
Egyesek nagypapásak a zöld jelzéskor (nem számít, hogy emiatt rajta kívül csak 4 autó tud átmenni a kereszteződésen), de azonnal spd(?) fokozatba kapcsolnak mint K.I.T. , ha valaki indexelve jelzi, hogy az ő sávjába szeretne átsorolni. Stb.
ON-ON:
A tömör válasz: a kresz meg nem értése (nem csak szabálygyűjtemény a kresz, hanem rendkívül logikus irányadó is különféle szituációkhoz; az, hogy esetenként ésszerűtlen módon használja a közúti felügyelőség, nem a kresz hibája) és be nem tartása miatt vezetnek egyesek sok kívánnivalót hagyó módon.
[Szerkesztve]