- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Képeken a Honor 200 Pro
Hirdetés
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
peches
csendes tag
Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy szegény vásárló, aki az összekuporgatott pénzén elment alaplapot, procit, memóriát venni. Meg is tette, minden klafa volt, összeszerelte, minden kifogástalanul működött 300W-os táppal, de a régi ház pici volt, ígyhát másnap felkerekedett és elment a Bluefish computerhez házat venni. Kiválasztott egy codegen házat 400W-os táppal, hazavitte, mindent összeszerelt, a táp pedig átégette az alaplap memoriaslotját és egy memóriát. Táp visszavisz Bluefish, ott bevizsgál, és kedves vevő visszakap egy tápot ''ami működik'' de gyanítja, hogy az nem az ő bevitt tápja, ugyanis a visszakapott táp koszos, az alja tök karcos és a gari címke is megváltozik, nyoma sincs a réginek, és ez nem jellemző egy 1 napos tápra. Alaplappal, memóriával végigjárja a fél várost, memóriát nem cserélik, hiszen égés van rajta, alaplapot rendes másik cég kicserélteti, csak hogy a vásárló elégedett legyen. Ám vásárló nem hagyja annyiban a dolgot, fogyasztóvédelemhez fordul. Egyetlen bibi van, a tápon nincsen semmilyen azonosító, lehetetlen megmondani melyik táp volt a hibás, tehát a tápot árusító cég megfoghatatlan. Az ügy jelenleg itt tart, de le lehet szűrni a tanulságot.
1. Bluefisht messze elkerülni!
2. TILOS Codegen tápot venni
3. Csak olyan tápot szabad venni, ami min. 2,5 kiló (Codegenek súlya 0,5-1 kg között mozog) Jobb tápok: Azona, Chieftech, Enermax, Thermaltake stb.
4. Csak olyan tápot szabad venni, amin nincs monitordugónak hely és van rajta kikapcs gomb, ugyanis ez 2 éve az európai szabvány.
5. A fentebb említett tápok jórésze, ha megfelelő üzletben veszed (pl. www.e-connect.hu stb.) kb. 3-4 E Ft-tal drágább, mint a szar, gagyi Codegen... Ennyit megér a géped biztonsága nem?
Ha később bárkit is érdekel a dolog, tájékoztatni fogom a folytatásról...Kiadtak egy könyvet, amely felsorolja azokat a külföldi államokat, amelyek gyűlölik az Egyesült Államokat, vagy neheztelnek rá. A könyv címe: Világatlasz.
-
zsoltee10
addikt
Látom, még a neved is peches. Bluefish-sel én egy Ecs alaplappal jártam meg, 3 napig rohangáltam, mire levásárolhattam. Mert, ugye azt mondták a vásárláskor, hogy ha gond van vele, nem muszály megtartani, le lehet vásárolni. Egyébként árban jók. Most vettem 420-as Chieftec tápot. Szal, remélem nem lesz vele gond. Várjuk a folytatást.
-
Veron
őstag
Hát nem tudom, lehet hogy az enyém nem ilyen esett volt, de most pozitiv peldat szeretnék mondani egy bolt viselkedésére:
Anno kb fel éve vettem egy ti4200-ast de nem akart menni a gepemben, ezért visszavittem es megnézték hogy hátha a kártya a xar! de a kártya jo volt! Erre ők mondták hogy visszaveszik a kareszt, pedig mar ki volt bontva meg minden... Még le se kellet volna vásároljam, de vettem helyette egy gf3 ti200-ast es a maradek penzt kifizették!
Amugy a bolt az AQUA volt! Én mindent náluk veszek: korrekt ár, viszonylag jó választék, és tapasztalatom szerint jó kiszolgálás!"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
HÁZIGAZDA
Ne menjünk el ''xy rulez, zz suxx'' irányba, ha kérhetem.
Az eset valóban dühítő, megértem, hogy meg akartad osztani a fórumozókkal, de megkérek mindenkit, tartózkodjon az általánosítástól.dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Flashback
addikt
Bocsi a házigazdáknak de most ezt le kell írnom azzal a ''csodálatos'' AQUA-val kapcsolatban!
Rendeszeresen az A. ban vásároltunk már három éve. A haverom hazajött Hollandiából és a megkeresett pénztén gépet akart venni. Mi rögtön beajánlottuk az A.-t! El is mentünk vele. A bolt elött a szemünk láttára leszámolt 100 ezer forintott 10-es címletekben. Fizetett 82e forint körül. A csaj lerakta a pénzt (a pult mögé) maga mellé az asztalra. Gépelt egy kicsit majd problémázott hogy egy tizes hiányzik!!!! Pedig 90e. adott oda neki a haverom! Ha nem a csaj nyúlta le a zs-t akkor honna tudta hogy pont tizes hiányzik?! Meg ilyenek....
2-3 hónappal később proci+hütést mentem a haverommal venni. A proci nem volt boxos úgyhogy vittünk neki egy dobozt kibélelve. +vettük => haza => próba, proci bent, hűtést odafog a procihoz => SEMMI. Vissza az A.-ba. Le a szervízbe. Mellékesen: Egy csávó előttünk ordibált a szervízesekkel hogy hamis memó-t adtak el neki, egy halom papír bizonyítékkal, hogy azokat v.mi korei site-ról szedte... Szóval: A csávó megnézte és azt mondta hogy le van sarkazva a proci!!! Pedig lesarkazás védő is rajta volt a próbán, és nem is erőszakoltuk rá a hűtést.
Azóta a Bluefish-ben vásárolok! Ott valamivel drágább de nem adnak szart el neked. Legálább is én még nem jártam úgy.
UI.: Az 1# hozzászóló helyében én bizti egy két szekrénycsávóval visszaállítottam volna!Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
localhost
Közösségépítő
Én azért elgondolkodnék! Sőt. El is gondolkodom.
Egy ilyen mondatot leírni az első hozzászólásban, hogy ''Tilos a Bluefishnél vásárolni!''
Az illető legelső hozzászólása! Én gyanakszom!
Ugyanannyi erővel akár igaza is lehet, mint amennyire az is elképzelhető, hogy a konkurrencia.
Mindenki gyanús nekem, még én is!¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
HÁZIGAZDA
válasz localhost #11 üzenetére
Erről beszélek . A nagyság átka, divat lett nálunk ütni a cégeket. Be fogok zárni minden ilyen topikot egyébként, többször beszéltem már (!) a Bluefish-esekkel, akik sérelmezték, hogy full kamu lejáratókampányok mennek nálunk a fórumban.
Úgyhogy minden ilyet tessék osztani tízzel .dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
JanoXP
aktív tag
Az említett üzletben már én is vásároltam (pedig miskolci vagyok) és lett sajnos nekem is problémám. Az adott dolognál azt mondták, hogy lehetőségem lett volna egy olyan megoldást választani, miszerint + 2% felárért, tök mindegy mi a baja a cuccnak (kivéve szándékos rongálás), azonnal kicserélik egy újra. Nos, én úgy tudtam, hogy a fogyasztüvédelmi törvény szerint 3 napon belül MINDEN 1000 Ft feletti árura 3 nap cseregarancia van. Vagy nem így van?
-
Panther
HÁZIGAZDA
1hozzászólás, számomra 1értelmű a dolog...
[ RIOS Release 5 – multiportal engine by Panther ]
-
dr_karcsika
tag
sziasztok!
Mielött valaki ''megenne'' a hozzászólásért, szeretném leszögezni hogy nem akarok általánosítani, csak leirom velünk mi történt a haverommal.
Haverom cd írót akart venni én mondtam neki TEAC mert az jó, stb. Elmentem neki megvenni a kékhalba és kértem rá 2% garit mert 400 ft-ot megér az hogy nekm kell esetlegeseen oda rohangálni.
Hát nem meghalt 4 hónap mulva a teac?!
Nembaj, van rajta 2%-os gari, rögtön kicserélik majd. hát nem! Hiába hirdették úgy hogy azonnal cserélik 4 szer voltunk ott 1 héten belül mire kicserélték.
Én nem akartam beleszolni a haverom dolgába, de én tuti rácsaptam volna az asztalra, hogy miért fizettem akkor azt a +2%-ot???!!!!
Magával a bluefish-el nincs bajom csak a szervizzel, sajnos voltam már ott náhányszor és eddig soha nem volt olyan hpgy rögtön foglalkoztak volna velem.
Sőt! volt olyan hogy rajtam kivül ügyfl nem volt a szervizben, de szervizes 3. és 15 percet álltam mire megkérdezték mit akarok. (ezt el sem hinnám ha nem én éltem volna át.)
Remélem azért egyedi az esetem, mert szerintem egy számtech bolt nem csak az árai miatt fog fentmaradni, hanem a jó szervize miatt is, hiszen a kicsit hozzáértők már azt is nézik, hogy hol milyenek a garanciális feltételek. -
Sefter
veterán
válasz dr_karcsika #20 üzenetére
Teljesen igazad van!
Ez a 2%-os dolog ott van elb@szv@ (BF-részéről), hogy SEMMILYEN CSERE KÉSZLETÜK nincsen, csak az van amit el is adnak.
Ezt az azonnali cserét csak úgy tudnák megoldani, ha lenne mindenból 2-3DB ''tartalék''.Psn ID: sefter_hun
-
kamikaze boci
őstag
Én, a másik szegény vásárló egyszer az Azona táppal jártam hasonlóan. Életem első elfogadható konfigját grillezte meg. CD és író, vinyó, hangkártya, alaplap, vga kártya (76 ropi), memória füstölt el egyetlen másodperc alatt. Garanciát egyedül az alaplapra tudtam érvényesíteni. Azóta, ha csak tehetem, a 2% miatt mindig a Bluefishnél vásárolok. Ja és a gépemben ott figyel a túlfeszűltség védő... Hm...
egyéb állatfajták
-
yogibear
addikt
válasz kamikaze boci #25 üzenetére
Nekem meg egy Enermax 301-es.
Inkább, minthogy elfüstöljön bármi is.
Az is tény, hogy nemcsak a kékhalba, de bárhova megy a júzer, készüljön fel, mert különben nem biztos, hogy azt kapja, amit kifizetett.
Anno én is vettem náluk vincsit (azóta is megy, gari ugyan már nincs rajta, de jól birja, pedig - igaz rackfiókostól - pottyan már le a földre) és ha nem figyelek, az eladólányka úgy rámsóz a kifizetett 7200-as helyett egy 5400-ast, mint a pinty.
Akkor az árkülönbség 3-4ezer volt kb.
No egyáltalán nem hiszem, hogy direkt, hanem inkább hozzánemértésből, látszott rajta. A baj az, hogy ha nem ''készülök fel'', betűről betűre ismerve a tipust, hogy mi mit jelent, illetve nem nézem meg, akkor annyi. Kérdés, hogy mi van azzal, aki nem ért hozzá.
Vagyis távozás előtt mindenki, mindig, minden üzletben nézze meg, azt kapta-e, amit kifizetett.
Más kérdés, hogy egy hozzánemértő kislány mit keres a pult mögött.
Takaritson inkább helyette, de ne eladjon.
Más dolog, hogy amit eddig náluk vettem, az mind megy a mai napig is, meg már nem is garisok.
Szóval minden bolttal előfordulhat, hogy valakinek baja van velük, de valóban: lejárató kampányt nem kell inditani semelyik ellen sem.„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
Alvin_ti4200
félisten
Megmondom én neked, hogy miért. Mert az eredeti házban 300W-os táp volt, de a haverom 400-asat akart, ezért a különbözet kifizetése után 2500+Ft-ért(!!!!) beszerelték neki és egyből leragasztották, tehát nem lehet tudni, hogy a táp honnan került bele(!). Mi már csak a bedobozolt házat láttuk és vittük el.
-
Vales
csendes tag
Az Azona táp tényleg jó, nekem is ilyen van, 400W-os és nincs rajta monitoraljzat és van rajta kapcsoló.
Kár, hogy ilyen szar a Bluefish, pedig nekem közel van a melóhelyhez(Déliben dolgozom) és roppant jók az árak. Az az igazság, hogy már annyi boltról hallani jót is, rosszat is, hogy totál bizonytalan az ember.
Mindenesetre készülök venni egy 80 GB-os winyót a közlejövőben(június vagy július), akkor azt hol vegyem, hoyg ne járjak pórul?(Bluefish-ben terveztem).
Amúgy a Linuxosok számára a Bluefish egy remek és profi HTML editor is nemcsak egy számtekbolt''A tiltakozás az újdonság négyzetével arányos...'' (Egely György)
-
HÁZIGAZDA
Pörögjünk le a Bluefish fikázásról, vagy bezárom az egészet!! Szóltam már egyszer...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
peches
csendes tag
Nem mondtam senkinek, hogy el kell hinnie, a dolog megtörtént, és ma kerül fogyasztóvédelem elé az ügy, de nagy valószínűséggel nem lesz eredményes hiszen a tápos cég nem tudja már visszaadni azt a tápot, amivel baj volt, hiszen kismillió ilyet árul. Még egy tanulság, amit a fogyvédelmisek mondtak: akinek hasonló problémája van azonnal a KERMIbe vigye az összeszerelt gépet, tehát ne szedje szét!!, ott elkérnek 1-2 ezret a bevizsgálásért, de ha igaza van, akkor innentől kezdve a problémás alkatrészt árusító cégnek kell fizetnie a tönkrement alkatrészeket+a bevizsgálás díját is visszamenőleg. A 3 napon belüli csere pedig nem kötelező, nincs róla törvény, ha jól tudom, pont ezért csak a a jobb cégek szokták kicserélni a cuccost 3 napon belül.
Kiadtak egy könyvet, amely felsorolja azokat a külföldi államokat, amelyek gyűlölik az Egyesült Államokat, vagy neheztelnek rá. A könyv címe: Világatlasz.
-
westlake
félisten
pontosan igazad van. volt rola torveny. ez ev januar 1-en viszont eltoroltek.
meg szerencse, hogy a jobb helyeken kicserelik 3 napon belul.
meg a jobb helyeken az egy eves garanciaidon belul azonnal adnak egy masikat.
az ominozus boltnal csak azert van +2% rafizetes, hogy meg tobb penztol szabaditsak meg a vasarlot. ok is ugyanugy megtehetnek, hogy kicserelik a cumot.
ezert jo nagykerben vasarolniPlay nice!
-
shtml
őstag
Igazad van, ezért (is) jó nagykerben vásárolni. Mármint annak, aki megteheti.
Nem tudom, ki hogy van vele, de én nem nagyon kedvelem azokat a hencegőket, akik állandóan azzal vágnak fel, hogy ők tudnak nagykerben vásárolni. Ha tudsz, jól van, örülj neki, de ne dicsekedj vele olyanoknak, akik ezt nem tehetik meg.A szakember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki mindenre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)
-
Gitros
aktív tag
shtml:
Tudod mi az igazság? A nagyker előnynek számított 1-2 éve. Ma úgy vagyunk a dologgal, hogy a kisker is olyan minimális haszonnal tud dolgozni a piac telítettsége miatt, hogy 100-300 forintot keres egy alkatrészen. Kvázi gyakorlatilag semmit, csak ha nagy tételről van szó. Sőt... Tehát az ár miatt már nem fogunk odamenni.
A nagyker garanciális feltételei egyáltalán nem olyan szorosak, mint a kiskereké, mert egy nagyker, akár 1 hónapig is elhúzhatja a ''garanciális ügyintézést''.
Szóval ezzel az egésszel azt akartam mondani, hogy semmi értelme, hogy egy arc hencegjen azzal, hogy nagykerben vásárol, mert semmi alapja! Valamikor jó volt...
Az ember csak ott számíthat rendes ügyintézésre ahol ISMERŐSE, de inkább BARÁTJA van és nem attól, hogy kisker vagy nagyker.
Szal tök 8.
Én vásárolok kis- és nagykerben egyaránt, de messze nem az árak miatt. Csak azért mert ott van olyan ember, akinek tudom a nevét és ő is az enyémet. Szóval annyi, hogy ha garis sirámom van, akkor nem kell könyörögnöm, nem fogja megváratni velem, amíg végigmegy a scandisk a 200Gb vinyón. Hanem annyi, hogy ''szia ... ez és ez szar'' - ''OK, itt egy másik!''.
De ehhez ismerős kell!!! Mert ugye mire valók a barátok.
Szóval egyszer ő segít nekem, egyszer én neki. Nagy dolog.
Uff Gitros voltam...''Számítógéppel sokkal gyorsabban megoldjuk azokat a problémákat, amik a számítógép nélkül nem is léteznének.''
-
Gitros
aktív tag
Úúúú... így utólag elolvastam. Hát eléggé se füle, se farka. De a lényeg benne van.
Uff Gitros voltam...''Számítógéppel sokkal gyorsabban megoldjuk azokat a problémákat, amik a számítógép nélkül nem is léteznének.''
-
localhost
Közösségépítő
''Az ember csak ott számíthat rendes ügyintézésre ahol ISMERŐSE, de inkább BARÁTJA van és nem attól, hogy kisker vagy nagyker.''
Hát ez eléggé egyoldalú!
Én (boltos vagyok) kijelentem, hogy nálunk nem kell a barátomnak vagy az ismerősömnek lenni ahhoz , hogy TISZTESSÉGES és udvarias kiszolgálást kapjon a kedves vevő.
Gondolom többen vagyunk így! Remélem!¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Johnny
senior tag
Nagykerre teljesen más garanciális szabályok vonatkoznak.
Kezdjük ott, hogy onnantól kezdve, hogy mint cég vásárolsz nagykerben, a KERMI nem is foglalkozik veled. Vita esetén jogorvoslat csak bíróságon keresztül történhet. Ergo a nagyker azt csinál, amit akar. Nyilván ha azt akarják, hogy továbbra is vevőjük legyél rendesek. De nem úgyanúgy fognak ahhoz hozzáállni, aki évi szinten elvisz 100e-nyi cumót, mint aki hetente milliót.
Ráadásul ott tartunk, hogy pár kisker árai sokszor nagyker ár közelében vagy alatta vannak.
Hogy ne csak OFF legyek: több fórumot olvasva ÁLTALÁBAN a Mistr*llal van garanciális gond. Ezt ők - már többször látom - úgy ellensúlyozzák, hogy feldobnak valamilyen kitalált sztorit a konkurenciáról. Hangsúlyozom: én így érzem, ez CSAK személyes vélemény -
Gitros
aktív tag
válasz localhost #38 üzenetére
Igaz tényleg erős... de én inkább nem folytatom, mert nem akarok egy elfajult betonkeverőt idevarázsolni. Végülis az ember mindig abba kapaszkodik, amit elér...
Uff Gitros voltam...''Számítógéppel sokkal gyorsabban megoldjuk azokat a problémákat, amik a számítógép nélkül nem is léteznének.''
-
Adi
senior tag
Full kamu lejáratókampányok?
Ha ÉN mondom, hogy a Bluefoshban át akartak verni egy hálókártyával 1-2 éve, akkor elhiszed?
Aki meg jó cuccot akar és korrekt kiszolgálást, az vásároljon az 5. Dimenzió Kft-nél, ez itt a reklám helye: http://www.5dimenzio.hu/ldm start-reconf primary
-
-
PaladiN
aktív tag
Csatlakozom! Magi***p.
Bár nekem a kékhallal sem problémám, ellenben a mis***l nálam sem jött be.
Kifejezetten undorító dolognak tartom pl. a részükrôl hogy a három napon belül visszavitt -és ki nem nyitott, karácsonyi ajándék suxx- cumót a cég nem vásárolja vissza, ill. igen de csak a szervízre létrehozott cég, ami ugye nem azonos az eladóval, tehát a felmerülô költségeket levonják -ezt így mondták bele az arcomba- így a vadiúj, ki sem csomagolt cuccot egy héten belül kétszer is el tudják adni úgy hogy még keresnek is rajta.Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.
-
Peat;)
veterán
Nem tudom,hogy miért szídjátok az említett boltokat.Aki megszívta azt mindenki sajnálja,de nem biztos,hogy csak a bolt a hibás.(pl. a tápnál meg kéne nézni,hogy biztos elbírja az adott konfigot )Ezek az üzltek kifejezetten olcsók,kis haszonnal termékenként a mi kedvünkért! Ha csak fikáztok itt és más fórumokon legfeljebb nem lesznek ilyen helyek csak a marha drágák,amik nem biztos hogy jobbak(csak mivel kevesebben vásárolnak ott az ilyen userek mint mi kevesebb a probléma)Vannak megbízhatóbb boltok persze(aqua is ilyen szerintem),de mindenhol előfordulnak ilyen esetek,persze nem mindegy,hogy kivel!Mindenhez kell szerencse!
-
McCoy
tag
Hol volt, hol nem volt, kb 5 hónappal ez elött, vettem egy 2000+-t, Epox 8KHA+-t, 256mb ddr266-os rammot, aztán már épp gondolkoztam ház és tápcserén, épp árlista keresésor égett szag a gépből, füst, és akkor néztem emg, hogy egy VARGÁNÉ ÉS TÁRSA BT-s táp van benne, de akkor már késő volt, tanulság:
-Sose vegyél magyar terméket, főleg ne vargánés tápot -
tcomp
tag
Na most már nekem is gyanusan bűzlik az 1, és 47 hozzászólás
Nem kéne megtiltani a vanilia fagylat vásárlását is?
Én már régen mondom, hogy a nagy cégek szépen, lassan kifognak hallni, mert azt az iszonyatos árversenyt amit csinálnak egymás között, sokáig nem folytatható, csak valami vagy valaki kárára.
A kis boltokban, esetleg olyan helyen ahol családi vállalkozásban nyomják, ott sokkal biztosabb lehetsz a dolgodban, még ha drágábbak is, mert ők ezt nagyon komolyan csinálják, hiszen saját magukat tartják el.
Ergo tisztességesebbek is.
Mindenkinek csak jó lenne, ha ez ami ma van a számtech piacon, eltünne.
Én ráérek kivárni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen