- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
válasz tobias88888 #5970 üzenetére
Igen butítva van szoftveresen. Szerintem itt európában direkt a 120 PS-t lőtték be, eddig a lóerőig olcsóak a biztosítások a németeknél és az osztrákoknál is, a két legnagyobb újautó vásárló nemzetnél.
Lehet a szoftvert írni, több helyről is kértem már ajánlatot, mindenhol kb 100k-ba kerül, ahol mérőpadon írják. A nyár előtt szerintem ezt én is meglépem, évente párszor 3 fővel pukkrapakolt autóval döcögünk az északi tengerhez, ekkora súllyal a bánon már jól jönne egy kis plusz kraft, de barátom is megjegyezte h tök meglepően megy még így 120 pónival is, 180 körül odalépve tök lelkesen megy 200 fölé.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
válasz tobias88888 #5972 üzenetére
Erről a többiek többet tudnak, nem vagyok akkora mazda fan h minden motorral tisztában legyek, ami az enyémben van informálódok és olvasok róla, de tekintve h a 2 literes is simány 6 lityi környékén fogyaszt nálam, nem annyira látom létjogosultságát ennek az 1,5-nek, tegyük fel ha 1 literrel kevesebbet is eszik (amit személy szerint ehhez a kasztnihoz már kételkedve írok le) az erőtartalék szerintem többet ér. Főleg egy optimalizált 170 paci körüli 2.0-al.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #5972 üzenetére
Az 1.5 is szoftveresen van butítva, azok 130 ló körül tudnak optimalizálva.
De én is a 2.0-ra szavazok, nem tudom, honnan szedte a kereskedő, hogy sok baj van vele, semmi típushibája nincs.
-
Safranek
aktív tag
válasz tobias88888 #5970 üzenetére
Ha szerinte sok a baj 2.0-al , soroljon már fel néhányat abból a sokból.
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
mmdms
addikt
válasz tobias88888 #5990 üzenetére
Az arstopp alatt tankoltam csak mo-n, ha epp otthon voltam, amugy ilyen draga hobbira (magyarorszagontankolas) nekem nem futja, illetve a redicsi atkelonel szoktam a petrolon, ugyanazt a benzint viszik oda mint Lentibe a molkutra. A magyar/sloven benzinnel tobb mint 500 km-t megyek, az osztrakkal 450-nel mar muszaj ratolteni, ha nem akarok kockaztatni.
Bizonyitott meresem nincs ra, nem szandekozom bizonygatni senkinek, ez egyszeru tapasztalat.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
veterán
válasz tobias88888 #5994 üzenetére
AliExpressről olyan ami a gyári képernyőhöz csatlakozik kb. 30-50 USD [link]. Plusz a beszerelés.
Gondolkodtam rajta, mert a másik autómban van kamera és hozzászoktam, hogy azt nézem parkoláskor. Nem megugorhatatlan feladat, vannak netes útmutatók.
-
veterán
válasz tobias88888 #5996 üzenetére
Nekem a Mazdán gyári radar, a Golfon gyári kamera van. A Golfhoz külön-külön és egyszerre is kérhető a kettő megoldás. Mazdát nem vágom ennyire.
Radarhoz utólag kifúrják a lökhárítót. Szvsz egy kamera egyszerűbben megoldható ÉS jobb is.
[ Szerkesztve ]
-
ZeroX92P
tag
válasz tobias88888 #5996 üzenetére
Kamerát utólag baromi egyszerű, a csomagtartóig megvan a kábele gyárilag, ott kell összedugni és készen vagy. Előfordulhat hogy nem látja elsőre akkor akku le egy rövid időre, utána felismeri és olyan mint a gyári.
Alis kamera tökéletes. -
őstag
válasz tobias88888 #6194 üzenetére
ezek ugyan azt a színt takarják, 41V Soul Red Mica vagy Soul Red Metallic (megnevezések piaconként eltérnek, de a 41V az ugyan az mindenhol)
ez megtalálható a könyvében is, meg a csomagtartóban a kárpit alatt a matricán
szerintem csak a fényviszonyok, a telefonnal készült képek és a monitorod együttes hatása az, hogy két eltérő színt látsz“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Uher
aktív tag
válasz tobias88888 #6194 üzenetére
Alvazszam alapjan meg lehet nezni
-
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6194 üzenetére
Végre 2 autó, aminél stimmel a leírás, tényleg Revo és tényleg Challenge.
-
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6198 üzenetére
Nem nagyon volt átjárhatóság a felszereltségek között, kb csak a navigáció.
A tolatóradar nem tudom pontosan, hogy melyikben volt, de elég egyszerű megállapítani, melyik melyik:
- Emotion a ködlámpa nélküli
- Challenge a ködlámpás halogén
- Attraction a xenonos fekete ködlámpakeretes, analóg km órával
- Revolution a xenonos króm ködlámpakeretes, analóg fordulatszámmérővel, 18" felnivel
A revo top részleteit nem tudom fejből, sajnos most nem találtam meg a korabeli prospektust sem.
Az Attraction xenonja nem adaptív, csak a revo tud oldalra nézelődni, felkapcsoláskor lehet látni, ahogy kalibrálja magát. -
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6200 üzenetére
A Challenge is fekete ködlámpakeretes, a Revolution viszont mindig króm, és mindig analóg fordulatszámmérős. Amelyik nem krómkeretes és nem analóg fordulatszámmérős, az nem revo (a hirdetések 85%-a rosszul van kiírva, egyszer csináltam statisztikát ).
A xenont is könnyű ellenőrizni, ha ránézésre nem is tudod megállapítani a lámpatestről: amelyiknél van a műszerfalon fényszórómagasságállítás, az halogén.A ledes lámpás faceliftnél annyi a különbség, hogy a ködlámpakeret mindnél fekete, ott muszáj a fordulaszámmérőre hagyatkozni.
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #6200 üzenetére
Ah, gondolom arra utaltál hogy analóg fordulatszámmérő és króm ködlámpakeret az revolution, minden más meg alatta.
Legtöbb oldalon azt írják hogy a tolatóradar nem volt kérhető a challenge-hez itthon, de szerintem ez időközben megváltozhatott. Pl itt egy challenge első hátsó tolatóradarral -
ZeroX92P
tag
válasz tobias88888 #6203 üzenetére
Radart pld pont lehetett kérni bele még akár utólag is, sőt, hogy tovább bonyolítsam neked ha németből behozott akkor ott is kicsit más felszereltségek voltak, az enyém pld egy "urban limited" ami a revo és az attraction közt van attractiontől magasabb de nem teljes revo felszereltség, szóval ja vannak variációk
-
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6205 üzenetére
27. oldal, "Parkolást segítő rendszer elöl és hátul", csak a felszereltséges táblázatban valószínűleg elfelejtették feltüntetni.
Amúgy érdekes, ez a katalógus csak a revo tophoz írja a kanyarxenont (AFS), a sima revohoz nem. Most már én is elbizonytalanodtam.
[ Szerkesztve ]
-
Uher
aktív tag
válasz tobias88888 #6198 üzenetére
Japancars.ru
-
őstag
válasz tobias88888 #6198 üzenetére
arra figyelj, hogy a magyarországi és az egyéb országbeli felszereltségek nem mindenben azonosak
sokszor névben sem, és/vagy tudásban sem
illetve az sem biztos, hogy az év ugyan azon hónapjában volt váltás
remek példa a feleségem CX5-öse, ami egy Kangei (német "Sondermodell") ami 2019 júniustól volt elérhető, már tartalmazta a Carplay-t és az Android Auto-t alapból úgy, hogy itthon csak a 2019 októberi árlistára került fel ez a funkció először.
a Kangei az egyébként kb az ottani Exclusive Line és Sportsline közé jött ki, de van amiben kevesebbet tud, mint a 2019 hatodik havi hazai Revo-k (nincs benne Bose hangrendszer) van amiben meg többet, mint Carplay/AA, meg menetdinamikai csomag "G-Vectoring Control Plus" továbbfejlesztett sávtartó (nem LKA hanem LAS) és sokkal többet, mint a német Revo-k.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tag
válasz tobias88888 #6218 üzenetére
2016-os Mazda6-nal vannak az utasterben (mindig aram alatt levo es kapcsolt) biztositekok is, az egyikbol leagaztam egy ilyen elosztoval, a kabelek meg a karpit es a karosszeria/uveg koze lettek elrejtve.
-
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6220 üzenetére
1-2: Ne nyomd a kuplungot, akkor lesz ACC-IGN-OFF ciklus. Kuplunggal mindig azonnal indul.
4: Nálam (2013 CX-5) mindig sípol, ennek megfelelően leállítva is ég a tompított. Nézd meg, hogy a tiéd hogy működik. -
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6222 üzenetére
Ezt mexikói gyártáshoz dobta fel, de a váltószoknya valószínűleg ugyanaz. Talán a cikkszám segít. Ha nem, akkor én lehet valami helyi kormánybőrözővel csináltatnék újat.
-
addikt
válasz tobias88888 #6222 üzenetére
Próbáld a szentendrei (Japker) vagy a budapesti (Xedoscar) Mazda bontót megkérdezni, hátha náluk van.
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #6227 üzenetére
There are two versions of the OEM rear parking sensors -- one that integrates into the display and one that doesn't.
Nah, akkor meg is van a megoldás. A kérdés esetleg hogy ez fixálható? Másnak van csak sima hátsó szenzorja ami nem csak csipog hanem a képernyőn is megjelenik?[ Szerkesztve ]
-
Pogifej
csendes tag
válasz tobias88888 #6228 üzenetére
Szia!
Nem írtad a felszereltséget. Attraction tolatáskor átváltja a kijelzőt és pirosan jelzi a közeli mezőket ahol belóg valami.
A szoknyához: mindegyik mexicoi gyártású.
A fényezéshez: Üdv a klubban. 2 hónapos autónál pont így jártam, békéltető testület nekem adott igazat, mehettem volna polgári perre. Ja, mazda kereskedő: ő még ilyet nem látott...
Maszekba újrafényezve tető, motortető. -
mmdms
addikt
válasz tobias88888 #6230 üzenetére
Kamera hasznalhato ezen a modellen egyaltalan? Ertem ezalatt, kb addig tiszta a kamera helyen a kocsi amig epp mosom az autot, csapotthatu kocsik atka.
Tapasztalatot szivesen latnek itt a forumon ha mar beepitetted.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
ZeroX92P
tag
válasz tobias88888 #6232 üzenetére
Nincs védve
-
veterán
válasz tobias88888 #6254 üzenetére
Pedig pont jót kapsz az Aliról, amit legutóbb vettem az most 65$: [link]
-
veterán
válasz tobias88888 #6256 üzenetére
Ha csatlakoztatni kell a kamera kábelét is a fejegységhez, úgy célszerű egyszerre beszerelni a kettőt. (A 3-ast nem ismerem, MX-ben sokat kell bontani mire hozzáférsz.)
Polarizációs téma. Valamelyik autómban ugyanez volt a gond, egy rossz pillanatomban 🤯 inkább széttapostam a napszemüveget, azóta nem veszek ilyen sz@rt.
-
Villa7
tag
válasz tobias88888 #6248 üzenetére
Felhívod szervizt. Más lehetőség nincs és valszeg csak sok dolog be lett pipálva elvégezve nem.
-
#TOTTI
őstag
-
#TOTTI
őstag
válasz tobias88888 #6261 üzenetére
MyMazda > Karbantarás történet (itt felsorolja a szervizeket), rákkattintasz és ott alul vannak a dokumentumok, ott jelen esetben a 2. Karbantartás sorra kattintottam. Ami a felső képeden van az az Összes letöltésére jön elő.
-
tag
válasz tobias88888 #6261 üzenetére
Az a MyMazda app hibaja, valamiert neha "eltunnek" azok a pdf-ek, nalam most pont elerheto.
A papir alapu szamlan amugy minden rajta van ami a munkalapon is, a digitalisban egyszer lattam megjegyzest nemet Mazda szerviznel, valaki beleirta a gumik profilmelyseget millimeterben... -
tag
válasz tobias88888 #6264 üzenetére
A Mazda Magyarorszaggal futottam nehany kort korabban, nem kaptam ertelmes reakciot hogy ez mitol lehet, szoval szervizek utan mindig lefotozom a szamlat meg lementem az pdf-eket, igy lesz meg kesobb is.
A szerviznel viszont meg kell lennie mindennek, a szamlan rajta van a munkalap szama is.
-
nyepi
tag
válasz tobias88888 #6261 üzenetére
Ott van jobb oldalt, hogy mik lettek cserélve a szervíznél. Az 100.000-es szervíznél cserélték az autón az olaj, olajszűrőt, pollen-, és levegőszűrőt.
-
Villa7
tag
válasz tobias88888 #6287 üzenetére
Márkaszervízt kell megkérdezni.
-
őstag
válasz tobias88888 #6287 üzenetére
eBay-en vettem egy nagyon jó minőségű 3 komponenses szettet, kb 15 ezer volt
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz tobias88888 #6290 üzenetére
ez volt az: [link]
arra figyelj, hogy a Sould Red Crystal az 46V
a 41V is Soul Red, de nincs a nevében a "crystal", és nem az, ami a 2018 utáni CX5-ökön (KF) vagy a 2018 facelift utáni hatosokon (GL) van
ha van cetli az autóban, vagy van szervizkönyve, akkor abban benne szokott lenni a színkód“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
#TOTTI
őstag
válasz tobias88888 #6287 üzenetére
Én machine gray javítót (2 komponens) ~5e ftért vettem márkaszervizből.
-
#TOTTI
őstag
válasz tobias88888 #6294 üzenetére
Sima soul red, crystal csak az új 3-ason lett.
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #6299 üzenetére
Nah, este szúnyog mentesen sikerült gondolkodni, rajottem hogy a bekötési rajz idióta, hiszen hol van itt az áramkör? Fekete fekete osszekot, vele párban lévő pirosak is és kész, megy is a kamera
-
#214
tag
válasz tobias88888 #6304 üzenetére
Igen, AETuningtól néztem ezeket a cikkeket, respect, hogy méréssel, magyarázattal van erről infó. Rozsdásodás elleni garancia meggyőzőnek tűnik. AA-s modulnak örülök (megtaláltam korábbról itt a linket), utólagos fejegységből kevés szépet, jól funkcionálót láttam eddig.
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz tobias88888 #6304 üzenetére
Így van, CX-30 esetén a G122 és a G150 is azonos váltóval van, mindkettő ~170lóerőre húzható, a folytás ott van, hogy a legtömegmérő csökkenti a levegő mennyiséget, a benzin térkép hozzá van igazítva. A nyomaték csökken rendre 4500 és 5500 körül annyit, hogy a fordulatszám arányában megmaradjon a névleges lőerő. Különbség csak ezen fordulatszám felett van 4500 alatt ugyanaz mindkettő, sebességfokozattól függetlenül.
-
Pogifej
csendes tag
válasz tobias88888 #6316 üzenetére
Ne már, az a kapcsoló 3 állású.
Kikapcs, automata, manuál.
A sebváltó bowden hajlamos az akadásra.
A fényezése és a lemezvastagság gyalázatos.
A futómű kiváló és megcsúszásnál is jóindulatú.
A hátsó fékszerkezet berohad, rendszeres karbantartást igényel, a gyári tárcsa anyaghibás, aki élelmes volt cseréltette garidő alatt. Fékpofa cserénél észnél kell lenni, mert nem publikált módosításon esett át és a pofa is változott ami bele való.
A motor remek, nyáron ha pályázol sokat, akkor 5W30 télen 0W20 olaj kell bele.
Ami negatívokat felsoroltam azt én mind megszívtam és hamarosan belenézünk a torkába vajon mennyire kokszos és kell-e utólagos olajleválasztót beépítenem. -
veterán
válasz tobias88888 #6325 üzenetére
Gratulálok! 👍
A tekerőt gyorsan meg lehet szokni, nekem egy idő után fura, hogy az OFF-ban (Golf) érintőképernyős - igazából ott is van tekerő, csak nem áll úgy kézre, mint a Mazdában.
-
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6325 üzenetére
Ügyes!
Régen én is szerettem volna android autot, gondolkodtam is, hogy egy öregebb CX-5 helyett új S-Cross-t vegyek, mert abban volt minden finomság (papíron). De azóta már használtam S-Cross-t android autoval, és nem voltam lenyűgözve.
Azóta végtelenül boldog vagyok a saját telefonommal, még jobban is tetszik ott a Waze. -
snorbi82
senior tag
válasz tobias88888 #6325 üzenetére
Nem kell leszedni a telefont! Működik, hozzáférsz, csak az autó kijelzőjén nem! Rootolt telefonon nem próbáltam még,de nekem a CarPlay valahogy jobban kézre áll!
Létezik már vezeték nélküli verziója is! Tökéletesen működik!IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
Paxker315
addikt
válasz tobias88888 #6325 üzenetére
Nagyon jó "labor intense" és türelmet igénylő. Grat!
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
veterán
válasz tobias88888 #6333 üzenetére
Van nekik készleten?
(Holnap pont járok az M3 irányában, jó lenne egy kosszal elintézni.) -
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6374 üzenetére
Nekem a 2013-as CX-5 pittyeg olyankor, de csak bent, kívülről nem hallani.
-
mmdms
addikt
válasz tobias88888 #6409 üzenetére
Szuper, belinkelned te melyiket vetted? Avval akkor nem nyulok melle.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- alza 404 akciók
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest