- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias40
veterán
válasz snorbi82 #3147 üzenetére
Találtam kettőt is ,gondolom az a jobb ahol több tag(7100) van.
rasotamas:értem, majd rákérdezek mert vmi visszahívást mondott a haver hogy vinnie kellett de akkor miért fizetett érte 70-80 ezret nem tudom(garancia időn belül)tuti hogy nem a komplett vezérlés volt...Elektronikus szervizkönyvbe visszanézzük...
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz snorbi82 #3379 üzenetére
Nem tudom nem én voltam a kocsival a nejem használja. Én is gyanakodtam rá és rá is kérdeztem tőle de azt mondja olyan fura égett szaga volt és a motorháztető felől jött. Lehet hogy a kályha és a szél oda fújta, de azt mondja volt két koppanás is előtte ahogy állt a lámpánál. Csak az a furcsa hogy újra indította párper után és semmi füst és egyéb zaj nem volt, minden ment normálisan, amikor hazajött átnéztem meghalhattam és semmi Szerencsére kaptam csapágyat nem is volt drága 6 ezer volt a két C3 -as skf csapágy, gyorsan összerakom és majd lesz valami, bár szerintem nem ez volt a baj de mást nem találtam csak ez a vezető görgő zörgött. Még a klímára gyanakszom, de ha az egyszer megszorul akkor ott általában törik valami, de a klíma is szépen dolgozik. A generátor szabadon futóját még átnézem de tegnap azon sem tapasztaltam semmi olyat hogy lógna vagy akadozna, tanácstalan vagyok hogy jó minden és mégis baj van valahol
-
lemmy71
őstag
válasz snorbi82 #3381 üzenetére
Hát nem tudom, hogy a kályha csinálta volna, most így összerakom és lesz ami lesz. Úgy is szétkapom nem soká ha megjön majd a főtengely ékszíjtárcsa, mert egy kicsit ki van gumi rezgéscsíllapító benne és úgy látom a főtengely szimering is elkezdet ereszteni. Gondolom a vibrációtól adta meg magát a szimering, csak várok mert bárdinál kedvezménnyel 125 ezer a tárcsa, az intercars -nál meg 28 ezer, nem mindegy Majd ránézek esetleg a kályhára is, a kamionban szedtem már szét egyszer kétszer ott volt Webasto meg Eberspächer is, nem hiszem hogy nagy feladat lenne, csak ahogy néztem elég macerás helyen van. De a kályha nem hiszem hogy ad ki olyan erős koppanó hangot, bár a tűzfalra van szerelve ahogy néztem az meg felerősítheti a hangokat
-
lemmy71
őstag
-
VANESSZA1
őstag
válasz snorbi82 #3528 üzenetére
Én ott vásároltam mazdát 2x is, így már több mint 10 éve ismerem Őket.
Volt szerencsém megtapasztalni hogyan kezelik a dolgokat. Hogyan foglalkoznak az ügyféllel (és most nem arra gondolok, hogy kávét és kekszet kapok-e),hanem bizonyos problémákat hogyan oldanak meg ha az garanciális, vagy javítás az ügyfél kontójára. Nem kell bemutatni Őket.
Nyilván valamivel jobbak a többinél, de ez már egyre minimálisabb, egyre elenyészőbb.[ Szerkesztve ]
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
nyepi
tag
válasz snorbi82 #3849 üzenetére
De a 2.5-es motornál más hibát nem tudsz mondani. Szerintem az, hogy egy olajcsere periódus alatt megeszik 1 liter olajat, vállalható.
(Egyébként nekem is dízel Mazdám van)
Én a GL/GJ benzinesről beszéltem. Az öreg 1.8-as, 2.0-s benzinesnek is bőven volt hibája, de nem arról volt szó.
De én alapvetően a PE-t hasonlítottam össze SH-val! -
tag
válasz snorbi82 #4189 üzenetére
Ja igen, ez egy jo pont. En most tervezek uzemanyagszurot cserelni, tippre meg a gyari van benne, legalabb is a MES-ben nincs nyoma hogy hozzanyultak volna... A hivatalos munkalapokat ki lehet valahogy kerni a markaszervizektol akik a korabbi eves szervizeket vegezetek? Az appbol letoltheto kivonat sajnos eleg felszines.
-
Moleman
addikt
válasz snorbi82 #4222 üzenetére
+1.
GH-ból én inkább csak a 2.5-ösöket nézegetném, a 2.0 motornál gyakran előforduló hiba az örvénycsappantyúk fáradása.
Vagy ha van rá lehetőség, érdemes lehet 4 millióig bővíteni a keretet, abba már beleférhet egy újabb fajta Skyactiv.
-
tresh
addikt
válasz snorbi82 #4899 üzenetére
Az a baj hogy már nem is lehet nagyon árszinthez kötni mert kb mindegyik kategóriába tele van rommal a piac. Sajnos türelmesen kell menni nézelődni és ha mázlid van nem viszik el elöled pont a jót. Sok olyan hirdetés is volt hogy mire hívtam 20 percen belül már mentek a kocsiért és rá kb fél órára hívott a tulaj hogy eladta..
-
Krisz0418
őstag
válasz snorbi82 #4925 üzenetére
Fogyasztasban mennyire ternek el egymastol? Nem tudok a 2.5osrol semmit, 2.2dizelt nezegette, tesztekben is. Hasonlo menetdinamika jellemzi? Automata vagy kezivel ajanlott ilyen autot venni? (Dsg-s golfrol valtanek, ezzel semmi baj nem volt sosem, borzaszto finoman valt)
szerk.: faterekhoz ~120km odavissza mennek gyakrabban, kocsikazas haverral ~50-100km biztos. Nyaralni a golf mar kicsi, haver+bnoje, csomagok.
[ Szerkesztve ]
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
Topikgazda
válasz snorbi82 #5001 üzenetére
Szerintem felszereltség függő. Kézikönyv nem ír semmit?
Illetve ha benne is van, csak akkor működik ha az automata ablakok is működnek, tehát gosszan meghúzod fölfele és haelengeded akkor is fölmegy. Akksisaru levétel után nem szokott működni, hanem föl kell tanitani, felső pozícióban is nyomva tartani pár másodpercig meg alsó pozícióban is, vagy valami ilyesmi, mind a 4-et.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz snorbi82 #5001 üzenetére
Nekem amúgy most nem Mazdám van hanem egy Passatom, OBD-vel tudtam bekapcsolni ezt a funkciót, tetőablakot is megbillenti szellőzni. Az elektromos vezetőülés komfortbeszállást is így kapcsoltam be, ajtónyitásra hétramegy, gyújtásra meg vissza vezetési pozícióba. Az övcsat csipogást is kikapcsoltam.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Moleman
addikt
válasz snorbi82 #5007 üzenetére
Igen, ezeket mindig irigyeltem a német autókból, pl egy 20 éves E46-ban már programozható volt, hogy 30% vagy 50% fényerővel világítson a távolsági, mint nappali menetfény.
Egy időben nekiálltam saját ablakfelhúzós modult tervezni, de inkább feladtam, az még az én ízlésemnek is túl sok gányolással járt volna.
#4999 Runo
Ha ráfanyalodnál, csak szólj, szívesen segítek. -
b3Ro
senior tag
válasz snorbi82 #5084 üzenetére
Tervben van, hogy haza vezetek, de ahhoz a kocsinak jónak kell lennie.
Amúgy felhívtam 2 Mazda szalont, és a másodikban mondták, hogy meg tudják csinálni (~1500Euro), de a faszi azt mondta, hogy csak pénz pazarlás míg semmi gond nincs vele...
Egy másik hely ahol motorokra specializálódtak, azt mondták, hogy ők nem foglalkoznak Mazda-val, mert körülményes és drága a javitasuk. Agyam eldobom...
-
Fera_27
tag
válasz snorbi82 #5562 üzenetére
Gondolom a kérdés nekem jött
Gyárit teszek, KD45-67-RC0D cikkszámút.
Sajnos az én '14 januári CX-5-ömben nincs ott a csomagtartóban a csati, a gyári kábelt (KD53-V7-531), amit még meg kell vennem, be kell kötni az RBCM és a rádió közé, majd elhúzni a csomagtartóig, meg fúrni/faragni hogy átjusson a kábel.
Mindez amúgy egyben ez a kit: KD53-V7-535 (csak ez nagyon drága egyben, ezért az ügyeskedés bontott kamerával)Tudtommal felismeri automatikusan a gyári kamerát a fej ha rükvercben kap gyújtást, és csak kalibrálni / tanítani kell.
Amúgy ha felmész a mazda.hura és kikeresed a kiegészítőknél az autód modelljét akkor kidobja a hozzávaló kamerakit cikkszámát.[ Szerkesztve ]
-
Fera_27
tag
válasz snorbi82 #5565 üzenetére
Megnézted, tényleg benne van a vezeték a csomagtartóban?
Én amúgy nem hinném, mert márkaszervizben árajánlatot teljes kittel adtak, ők csak tudják alvázszám alapján hogy milyen előkészítés van a kocsiban, bár a rükverc jel be van kötve a fejegységbe (diag menü 18), ami gyanús -
GEPESZ66
veterán
-
őstag
válasz snorbi82 #5903 üzenetére
igen, a némedi szervizt ismerem, sőt közel is van, de attól tartok még 2024 szeptemberig márkaszerviz kell, mert a német vevő vett rá garancia kiterjesztést, és meg szeretném tartani
mondjuk még várom egyébként a Mazda Motor Hungary válaszát, hogy én is megkapom-e azt, amit a vevő kifizetett a németeknél“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Topikgazda
válasz snorbi82 #5903 üzenetére
Részemről mint topikgazda megremeg a kezem, hogy ezt reklámnak minősítsem.
A jövőben annak fogom!!!
A törpöm tele volt az összes Mazdás Facebook csoportban hogy valaki ha csak annyit írt, hogy "srácok segítsetek", még a mondatot nem fejezte be, az első komment hogy alsónémedi.
Kétszer beszéltem az illetővel facen, nekem mindkétszer a tömény lehúzás és ha bármit kérdeznék vagy szóvá tenném a tuskóság jött le.
Gyakorlatilag emiatt egyáltalán nem is látogatom egyik faces Mazdás csoportot már.
Lehet hogy ért hozzá, ezt nem kétlem, nem is tehetem hiszen nem voltam nála.De hogy az ember hiába ment fel megkérdezni hogyan csináljak meg magamnak valamit, vagy mi egy hiba oka, mindig ezt nyomták le a torkomon, senki nem segített valójában csak arrafele terelgetett.
Itt ez nem lesz, most szóltam utoljára![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Lipton
őstag
válasz snorbi82 #5917 üzenetére
Nagyok sok év után nekem is ez az "első" benzines autóm, furcsa még. Volt több dízel is (2.0 CDTI, CRDI, TDCI, stb.), de azzal (tényleg) bármit csináltál megállít 9 liternél, normál pálya meg 6 körül.
El sem tudom képzelni, hogy ez 7,5 legyen... autópálya fix 90 hátszél sem... -
mmdms
addikt
válasz snorbi82 #6208 üzenetére
Hatosok tippre elovezetekeltek lehetnek, ezekbol meglepoen keves fapadosat latni, legalabbis ausztriaban.
Az elozo revolution dolgokhoz visszaterve, nekem elvileg a top van(2015-os harmas), de hianyzik par dolog aminek benne kene lennie, polo a tavolsagbtarto tempomat, ha mar veszvekasszisztensem es a kello szenzor is van az auton, akkor miert nincs tavolsagtartas?!
Illetve kormanyfutes es kanyarkoveto xenon sincs. Ezek hianyaval egyutt tudok elni, eszre se veszem h nincs, cserebe jo lenne egy hibamentes hangszoro szett a bose helyett.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen