- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android szakmai topik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Megjelent a Solo Leveling: Arise teljes változata (PC, Android, iOS)
gp A régiós tesztek után végre mindenhol elérhető lett az adaptáció végleges kiadása.
-
Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
it A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
95 természetesen. Azt hiszem a Twingo133 fórumon olvastam, hogy voltak olyanok, akiknek gondja volt, mert tartósan 95-öst tankolt. Nyilván fórum leírás, de úgy vagyok vele, hogy az A98 még nem annyira horror áras, belefér.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gergo5991 #169811 üzenetére
Kollégám most vitte műszakira a 6os mazdáját, műbizonylatos fóliával, elől 70% feletti áteresztőképesség és nem akarta átengedni a vizsgabiztos. Mondta, hogy állítólag változott a törvény, hiába a műbizonylat, elől nem lehet semmilyen fólia az oldalsó üvegeken, ahogy állítólag már a szélvédőn sem a napellenző csíkjáig. Wtf?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz cappa72 #169818 üzenetére
Ja, azt mondta a vizsgabiztos, hogy állítólag az már nincs érvényben.
Én egyetértek a szigorítással, de azért nem kéne átesni a ló túloldalára, hogy műbizonylatos fóliával ellátott autókat csesztetik...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
A sztori vége az, hogy elvitte onnan, mert elég lekezelő volt az ember, de egy másik helyen is ugyanezt mondták neki, "kézfogással" ment csak át. Mindkét vizsgahely Pesterzsébeten van. Tényleg nem értem. Nekem még az előző tulajnál vizsgázott a hörcsög, tavaly, de nincs műbizonylatom róla (szélvédőn van a napellenző vonaláig + B oszloptól hátrafelé). Én sorszámot se látok benne, de szépen van feltéve, nem az a lilás, buborékos fajta. Ugyanígy volt anno a Versonknál, az is újként az osztrákoknál kezdte a pályafutását (sorszám ott se volt, de ott találtam egy papírt hozzá). Az a KPMnél vizsgázott, amikor kapta a magyar rendszámot (nem honosítva lett a műszaki, teljes vizsga) és egy darab papírt nem kértek a fóliáról (igaz, annak azért már jó néhány éve).
Új PRN volt már? Egyre jobb a főnök szövege.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Azért remélem meg lesz a rendőrség részéről is a megfelelő ajándék. Egy ekkora mutatványhoz elég jelentős tempó kell. Amikor nálunk a bömbit megforgatta a pilóta, akkor 190 környékéről kezdett fékezni, kb. 15% átfedéssel kapta el a billencset és onnan pörgött/forgott tovább, aztán ugye átpördült a betonpilléren és megállt a szemközti oldalon. Sokkal jobban nézett ki az autó, igaz F-es széria volt.
Kajakos srácnak esélye sem volt sajnos a hátulról jövő ütközés miatt. A vétkes felet ott sem tudtam sajnálni, hiába sírdogált, hogy neki mennyire lelkifurkája van...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
CactuS
Arcképgyáros
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Magnum_ #169950 üzenetére
Az ilyet lehet Rosenheimig rugdosnám vissza, ha úgy jönne belém a dömperjével, hogy mögöttem ül az egyik gyerekem. Annyira nem tudom megérteni az ilyen embereket. Ilyen helyeken olyan autóval jampiskodni, gyorsulni, ami 3-5 sec alatt futja meg a százat felelőtlenség.
Az új x6 segge is bűn ronda élőben, valahogy nem adja ki a lámpa, az 5/7-es szériánál sokkal jobban sikerült.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Zoli-bácsi #169934 üzenetére
Gondolom ha megvan a merci rendszáma, akkor őt is meg fogják keresni, mert én elsőre nem láttam a félreállt autók között...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Ádám16 #169962 üzenetére
Pontosan, az első a hülye formájához képest arányos volt, széles segge és terpesztő hátsó sárvédője. A másodiknál kezdték ugyanazt a cuccot kapni, mint amit a Toyotások szedtek pl: a mirai vagy a p4 megalkotásakor, de csak a 3. generációra ütött be nekik.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz brumi1024 #169969 üzenetére
Én is így látom, két táltos volt, merci biztosan, mert elég lassan indul meg a sávváltás után, de a BMW se dől nagyon hátra, amikor szabad lesz a belső, előtte meg lendületből ment. Gondolom a csajok elsőre csak a propellert meg a csillagot látják, a motortérbe nem másznak be, hogy vényóc, ugye?
bulikavagyok: Mustangot vezetted amúgy? Ha igen, milyen volt? (A belsőt tudom, hogy lehangoló mondjuk egy audihoz képest, bár a repülőgép kapcsolók jópofák belül).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bulikavagyok #169971 üzenetére
Hozzá lehet szokni rövid idő alatt. Vagyis ott hozzá kell, mert annyit enged az elektronika, hogy fel se gyorsult komolyabb sebességre, máris seggel előre csúszol le az útról.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz grizlisandor #170038 üzenetére
Nagyon jó kis gép amúgy, 200 fölé ér az is. Anno felmerült, hogy vasalóból veszek SSSt, de az kisebb volt, mint a twingo. SSS vasaló 2.0 akkoriban 2 milliótól indult, 2,5 körül már volt élhető 5 ajtós, annyit megért, 3 milliót már nem adnék érte.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
-
CactuS
Arcképgyáros
Az érzés, amikor rád húzza a kormányt egy gyökér, lepukkant furgonos, mert azt hiszi, hogy a kanyarodó sávban akarsz előzni.... felbecsülhetetlen. 2 szerencsés pont is van a történetben. 1, volt hely a szembe sávban és át tudtam menni, 2, rohadt mód fáj a porckorongsérvem, menni is alig tudok, így nem köszöntem meg neki a kedves manővert miután megállt a sor.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Az R8-as kamu igazolványos, audis ítélete megvan? Gyorsított eljárás, a bíróság bűnösnek mondta ki az R8 sofőrét, közúti veszélyeztetés bűntett miatt így egy év közúti vezetéstől eltiltást és 325 ezer forint pénzbírságot kapott B. Zoltán.
Természetesen az ügyvédje fellebbezett az ítélet ellen, így még nem jogerős, viszont nem tudom lehetséges-e, de jó lenne ha másodfokon súlyosabb ítéletet kapna...Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gergo5991 #170435 üzenetére
Azon én is gondolkoztam, de gondolom a felvételen nem azonosítható a kamu rendőr jelvény, azért nem. Ugye itt is az lenne a kulcs, mint egyébként mindenhol, hogy az ellenőrzéseket kéne növelni. Ha tudná a paraszt, hogy minden második ilyen húzásáért megy a bíróságra, akkor erőt venne az állati ösztönein. Addig nem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Kresz professzorok!
Itt a mackósajt hatálya szerintetek hol ér véget?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Dluinet #170475 üzenetére
Nem, mai esemény, csak érdekel mások véleménye is. Én jöttem az M0ról, haladtam a szélső sávban, már kb. a közepén jártunk, amikor egy billencs rám húzta a kormányt, elég combosat kellett fékeznem. Persze miután megelőztem balról, az sem tetszett neki és villogott, mint akinek rohama van. Egy irányba fordultunk le, én félreálltam, ő is, megkérdeztem tőle, hogy tudja-e, hogy az a 3 db tükör mi a francra való a dömperjén. Ő azt magyarázta, hogy neki ott végig elsőbbsége van a következő kereszteződésig. Én mondtam, hogy az elsőbbség adás tábla addig tart, amíg el nem haladunk a főútvonal tábla mellett, onnantól nincs olyan, hogy egy párhuzamos úton a szélső sáv alárendelt. De, mert nemrég ott meghalt egy motoros is, mert egy teherautó sávot váltott és felszaladt a korlátra és ott is a motorost hozták ki a vétkesnek. Mondom ha az egyenes végén volt, akkor ott már bőven 200 felett megy egy rendes motor, az megint más kérdés. Arra a kérdésre, hogy akkor ha én bevágok elé a belsőből és emiatt állóra fékezi magát, akkor az rendben van-e nem tudott érdemben mit mondani. Igazából meggyőzni nem tudtam, hogy butaságot csinál, (másrészt, még ha elsőbbsége is lett volna, akkor is több ponton hibázott a KRESZ szerint), másrészt legalább normális stílusban beszélt (bár ennek lehet köze volt ahhoz, hogy akkor szálltam ki, amikor már kilépett a fülkéből és gyanús volt neki, hogy a lépcsőn állva vagyunk egy magasságban) lepacsiztunk és mentünk a dolgunkra. Felvétel megvan, elteszem emlékbe, hogy még egy bóbita, akit túléltem, nem küldöm be a bpi autósoknak.
6030D: Ja kéne egy körforgalom oda is, ahol véget ér a 4 sáv, mert így eleve veszélyesebb, mint mikor még lehetett balra fordulni. Az oké, hogy az veszélyes volt, de az sem jobb, hogy néha pár kamikaze keresztül csapat a záróvonalon, amikor azt gondolja, hogy jó és megindul. Volt már, hogy ott így fordultak ki elém, mázlija volt, hogy vissza is tolatott azzal a lendülettel.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MasterMark #170479 üzenetére
Szerintem sem, mert amíg szükség lenne rá, addig a záróvonal eleve védi a a körforgalomból jövő utat, ráadásul a sáv nem szűnik meg. Nem is volt eddig ezzel gondom, ez volt az első kamikaze billencsem, lehet marauderrel kéne közlekednem.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #170487 üzenetére
Az orra nekem Sportage/Porsche keresztezés, a hátulja meg a Audi SUV, leszámítva azt a finoman oda illesztett féklámpát.
Azért az milyen laza, hogy 350-es tempónál még belenézel a tükörbe, hogy jön-e valaki a belsőben.
Qru: Az, főleg azért, mert addig ugye záróvonal is van, után meg ott a főútvonal tábla.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
A transit bajuszkapcsoló még megmaradt. Akkor is kéne, veszettül. Remélem azért egyszer lesz annyi fölösleges lóvém, hogy egy ilyen álljon a felhajtómon.
Csikós azért kicsit el van kényelmesedve a retro autóiban. Gyárilag szerintem elég kellemes rugózása van a Mustangnak, főleg, hogy a tesztautón "csak" 19"-os kerekek voltak, nem rázza ki az ember lelkét. Lehet kollégámat ráuszítom a kedvenc Ford szalonunkra, hogy ők vettek-e már új Mustangot tesztautónak.
Egyébként a Ford szerintem baromi jól csinálja, Európában is beérett pár dolog, amit ők már régóta csinálnak, lásd jön az új Explorer is az Edge után. Mondjuk a parkolás élmény lesz vele, még a sima Rangerből készült raptorral is határeset, az F150 már nem fér be egy helyre.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Régebbi szériánál ugye a hátsó merev hív bántóan buta tud lenni, ezek a mostaniak már tényleg teljesen komfortosak. Én mondjuk annyira nem éreztem nyomatékszegénynek, főleg európai szemmel nézve és 200-ig pláne nem érezted, hogy bármennyire is nehezére esne elérni ezt a sebességet (Stinger v6nál pl: olyan 180 felett már érezhető volt egy "beesés"). Vmax-ot sosem próbáltuk ki, ahhoz 1 hétnél többet kéne eltölteni egy ilyen autóval.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz parandroid #170507 üzenetére
Ne légy gonosz, vidéken is vannak óvodák.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Jorus #170518 üzenetére
Ahogy nézem, jött volna a keménykedés még, csak észrevette a kamerát.
Azt nem tudom, hogy mennyire fázik, de az tuti, hogy elég hülye, ha motoron ülve egy autóval kikezd. Egyik kedvencem külföldről, hasonló témában: [link]
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz stickermajom #170521 üzenetére
Jaja, nem izgul rajta túl sokat. A motorost azért megkérdezném a felépülése után, hogy megérte-e, illetve azt, hogy a jövőben is tervez-e büntetőfékezéses oktatást.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
-
CactuS
Arcképgyáros
E38 a legszexibb 7-es széria, egy small blokkos, gen5 merev hidas cuccért nem cseréltem volna el, bármennyire is bírom az amcsi vasakat. Ráadásul v6, kb. annyira értelmetlen, mint gen6ból a 4 hengeres ecoboost. Elveszíti az értelmét egy ilyen autó ( nem a 450 ló, hanem a hang miatt).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
~2000 előtti modellekkel ma már szerintem életveszélyes közlekedni, főleg ha figyelembe vesszük azt, hogy mennyi agresszív tahó van az utakon. Utascella nélküli autókban esélytelen a túlélés vagy csak irgalmatlan mázlival.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #170694 üzenetére
A nagyobb baj az, hogy nincs benne utascella, nincs energia elnyelő zóna. Anno mindenki mondta, hogy bezzeg a nagy amcsi vasakban van vas dögivel, azok biztonságosak. Nekik szoktam ezt elküldeni: [link]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #170699 üzenetére
Ahogy néztem a bal eleje kapta a nagyobbat a hyundainál és ott is éppen csak rácsúszott a sárvédő az ajtó élére. Az ütközés pillanatában már biztos nem mentek 50-60-nál többel fejenként. Láttam már flottánkban focust álló kocsisort letarolni ~80-90-es tempóval, az ennél kicsivel szarabbul nézett ki. Igaz, regebbi focus volt (mk3).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Jaja, azért írtam, hogy ütközéskor már biztos kevesebbel mentek. Volt olyan autónk is, amit kb éppen érintőre vettek, ott kiszakadt a futómű ajtó borítás stb., nem volt szép.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #170719 üzenetére
Szerintem ilyen gyorsulásnál már érzed a belső szerveidet, pl: vesédet bepréselődni a hátadba. Előbb utóbb elérik azt a határt, amikor már inkább fájdalmas, mint kellemes érzés egy 0-100-as sprint.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz barnam_ #170721 üzenetére
Elég jó volt annak idején, sőt, a merci ezekbe már tervezett utascella védelmet, ami akkor ritkaság volt, viszont anno jóval kisebb sebességgel is tesztelték az ütközéseket, mint manapság. Ezt ugye kb. a 80-as évek közepén kezdték el gyártani, és kb. a 2000- években zárkózott fel az autóipar. Onnantól gyakorlatilag szerintem nincs olyan kiemelkedő ugrás az autók passzív, fizikai védelmében, az NCAP is már már inkább valami geek eye-candy mérő lett. Gyakorlatilag, ha nincs 80 féle elektronikus baleset megelőző rendszered, akkor a legjobb fizikai védelem is csak kettő, talán max három csillagot ér.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz EQMontoya #170725 üzenetére
Kérdés, hogy mennyire bontható le az autó, főleg az energiaelnyelő elemek egy ilyen esetében. A modern autóknál azért viszonylag nagyobb sérülésből is vissza lehet úgy állítani, hogy gyári állapotú legyen (majdnem azt írtam, hogy légzsák durranásos baleset esetén is, de ez nagyon nem jó mérce manapság, pont kb. 1 hónapja láttam egy Golfot a lakatosoknál, amit megkoccoltak a meki parkolóban kb. 45 fokban (kitolattak elé), max. 15 km/h-val koccantak, de pont eltalálták a légzsák érzékelőt = minden lufi eldurrant, még a függönylégzsákok is). Persze nem olcsó és bontani kell hozzá rendesen az autót, ami viszi a munkaórákat. A puruttya zugszerviz nyilván visszahúzza az elemeket kb. a helyére és kész van, na az valóban nem lesz jó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz anorche1 #170731 üzenetére
A legegyszerűbben úgy tudod "megnézni", hogy beírod a googlebe, az autó nevét, gyártási évét és, hogy crash test. Az NCAP vagy az IIHS nagy valószínűséggel tesztelte és fent lesz. Fabia I itt van: [link] . Ha van tervezett utascella védelem, akkor frontális ütközésnél jól láthatóan az A és B oszlop közötti tetőív nem, vagy kevésbé hajlik meg, főleg nem rogy befelé a tető a vezető feje felett, a motortér sokkal jobban gyűrődik, és valószínűleg nyitható marad az első ajtó is. Szemléletes példa a 5th Gear tesztje: Renault Modus vs "biztonságos" Volvo 940.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz i-sti #170784 üzenetére
Szerintem:
1) Szerelőakna legyen mindegyik hely alá vagy elég csak az egyik alá?
Ha nem szerel az asszony is autót folyamatosan, akkor elég egy.
2) Mekkora egy "standard" szerelőakna? Ki hogyan oldotta meg, tuti-tippek, stbEz passz, én a saját magasságomhoz igazítanám, mert a legtöbb aknában nekem görnyednem kell, szélességben meg úgy, hogy tutira be tudjak állni bármilyen autómmal.
3) Ha egy lesz, legyen kicsit a garázs közepe felé eltolva, hogy legyen több hely a faltól? Vagy jobb párhuzamosan az oldal falakkal?Szerintem párhuzamosan, az egyik beálló alá, hogy eleve ne álljon rajta terhelve egyik kerék sem.
4) Mivel legyen lefedve? Fa vagy (rozsdamentes) acél lapok?
Nagyfaternál fa volt anno (emlékeim szerint kb. 5 centi vastag palló feldarabolva), faternál acélból van a takaró. Egyikkel sem volt különösebb gond. Én szerintem fával csinálnám, de csak azért, mert jobban szeretek azzal dolgozni és szerintem szebb is.Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Pofátlanítás 13 megvolt (fb)? Azért furcsa, hogy ennyi levezetett km után én még azon is izgulok, hogy a sárgán átszaladok néha, itt meg, amikor épp piroson megy át az autó azt még elengedik, majd jön a bóbita és átmegy még ő is kb. 3-4 másodperccel a váltás után. Vasúti átjárónál kb 10-15 másodperce villogott a piros. Egyik sem normális...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Szerintem csak túl puha volt a célpont, egyszerűen nem nyomta össze az érzékelőt. Ami kijön felhő, az gondolom az energiaelnyelőből jött ki. Videó alapján kb. sértetlen maradt a Renault.
Nekünk anno a B vectránkkal volt olyan balesetünk, hogy jeges úton balról belecsúszott egy másik autó. Fater haladt a főúton és bekötő útról túlcsúszott valami suhanc, mert feljegyesedett a kereszteződés. Valahogy a B oszlopba csapódott be a másik autó és ahogy befordult, belevert a bal első sárvédőbe, végighúzta az egész oldalát. Az első ülések kicsit elmozdultak egymás felé, mert a könyöklő már nem nyílott ki, viszont a légzsákok nem durrantak el. Fater be volt kötve, de azt mondta, hogy kb. olyan érzés volt, mintha valami gumival ütközött volna. Ugye nem volt tapadás a jeges úton, így kb, mint két gumilabda, továbbpattantak egymásról, fatert meg megfogta a sövény az út szélén. Fényképeim már nincsenek meg, de nem volt szép látvány, az egész oldala befelé horpadt, GTK lett, légzsák durranás nélkül is.
Amúgy mi a tökömért nem kerülte ki? Szabad volt a másik sáv az utolsó pillanatig. Tipikus becsukom a szemem, taposom a féket, szorítom a kormányt és sikítok balesetnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztalos klub
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen házat vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPad topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest