- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
Hirdetés
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Epp egy Portofinoval sikerult menni egy kort. Hat, ez is egy erdekes vilag.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboldi #183851 üzenetére
Dede, ez egy tesztauto, azert nincs komolyabb belteri foto, mert ott van minden is.
Egy Portofinoba van belefaragva az ujabb infotainment.Hogy irjak is rola. Eloszor is: ez nem erre a vilagra valo, baszki.
Szoval a 200 lo koruli autok kifejezetten jol mennek.
Ulltem Model3-ban, az nagyon megy. Model S-ben is, az brutalis.
Na, ez ugyanolyan brutalis, csak meg ratesz egy lapattal.600 lo, 760mokus, csak sokkal konnyebb, mint egy Tesla. Ebbol kifolyolag a fekhatas is embertelen. 20-as felni van rajta, ez fer ra a fekre.
Az ero minden fordulaton embertelen, lerugod, hatbavag es katapultal a horizontba. De ezt mar nem Te vezeted, hanem az elektronika. Savvaltasnal kozben felgazon gyorsitas, mar menne keresztbe, es nyul bele azonnal. Persze, ki lehet kapcsolni, de szerintem itt egyutt 10-en nem tudunk annyira vezetni, hogy ez az otlet egyaltalan felmeruljon.
Hang: alapvetoen jo, es eleg hangos is, de csak kipufogohang van. Tok fura volt, a Lexusban siman hallom magat a motort gyorsitaasnal, itt abbol semmit, csak a kipufogo trombital. Az persze szepen.
Ez ugye nyithato teteju, de annak nem az igazi: egyreszt borzaszto huzatos, meg egy MX5-hoz kepest is, masreszt a csomagtartoba csukodik be az egesz, igy praktikumban sem jobb annal semmivel.
Viszont ami az igazi baj szerintem, hogy ezt nem lehet kielvezni. Ha tiltason valtod el a kettest, az mar autopalyan sem szabalyos, nem lehet kiautozni a hatarait. Ez nem fogod joerzessel elrakani keresztbe, max rarugsz, es az elektronika enged egy picit keresztbe menni, mielott megfogja.
Szoval tovabbra is azt erzem, hogy mondjuk Focvis GTi-jevel lehet egy joizut autozni, ennek meg nagyon tavol vagyok a hataraitol. Persze, lampatol elrugni fun, de onmagaban erre tartani egy autot felesleges.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz CactuS #184003 üzenetére
Igy, de igazabol a vis major bizonyitasa a fa "karbantartojanak" feladata.
Tehat alapbol az felel erte, hogy ne szakadjon le az ag, maximum mentesulhet a felelosseg alol vis major eseten, de akkor bizonyitania kell, hogy nagy vihar, komolyabb onos eso, vagy valamilyen hasonlo, rendkivuli termeszetesi esemeny miatt szakadt le az ag.
Mivel ilyen a napokban nem volt, szerintem ez siman nyerheto ugy.De majd Magnum_ megmondja a frankot.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Egyébként szerintem az is belejátszik a dologba, hogy a sok korlátozás miatt leállt az import. Használt autóra meg mindig nagyobb volt itthon a kereslet, mint a kínálat, ezért hoztak be kintről csomót.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz gooool #184043 üzenetére
Jaja, en sem gondoltam volna, hogy 2.5 korul fog érni az MX5. De jelenleg 100k-val többet futott is 2 fölött megy.
Qru: Szerintem ha nyitnak a határok és lesz újra import, konszolidálódik kicsit. Persze annyival utana is drágább lesz, amennyit a forint gyengült az Euróhoz képest, de a többi része indokolatlan szerintem.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz ngaba #184303 üzenetére
Nem is kell.
Tájékoztatjuk, hogy a 2020. november 4. napján életbe lépett veszélyhelyzet idején az okmányokra, továbbá az ügyintézésre vonatkozó egyes szabályok megállapításáról szóló 500/2020. (XI. 13.) Korm. rendelet alapján a veszélyhelyzet ideje alatt a magyar hatóság által kiállított, Magyarország területén hatályos, lejáró hivatalos okmányok – ideértve különösen a forgalmi engedélybe bejegyzett műszaki érvényességi idejét – a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényesek.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a jogszabály alapján tájékoztatásunk a 2020. november 4-étől lejáró érvényességű okmányokra vonatkozik.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
állítólag nem lenne nehezebb 1360 kilónál.
Ez lenne az alacsony suly? Oke, erosebb lenne, mint az aktualis MX5, vagy a jovore erkezo GT86, de meg utobbinal is egy mazsaval nehezebb. Elobbinel meg negyed tonnaval.
Meg a 370Z roadster is "csak" masfel tonna, pedig abban egy b..omnagy v6 van, meg amugy is egy granittomb, annak minden elonyevel es hatranyaval.Egy sima, 2 literes sorneggyel szerelt, 2 uleses roadstert meg akkor is illene 1300kg ala vinni, ha a turbomoci miatt azert kell komolyabb fek es hasonlok.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #184664 üzenetére
Illetve azzal nem ertek meg egyet, hogy ugyan a figyelem nem lankadhat, de ha rossz dontest hoz, az nagyon nagy baj. Azt nem hozhat.
Ha nem teljese biztos abban, hogy mit kell tenni, akkor sipoljon, vilagitson pirosan es ne csinaljon semmit, bizza a usererre.
De Vettelen innen azert ne varjuk el senkitol, hogy ha a belso savban autopalya-temponal a savtarto behuzza a szalagkorlat fele, akkor megfeleloloen reagaljon. Ez irrealis.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Van valami szabalyozas arra, hogy mennyit nohet a KFB dij egy evben karesemeny nelkul?
MX5-re most +60% lett, ami viccnnek szerintem kicsit eros, de nyilvan nem komoly.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz MasterMark #184830 üzenetére
Nem, csak nem vettem eszre idoben, szoval beneztem.
30k helyett 50k, szoval nem nagy tetel, nyilvan ki tudom fizetni, a kerdes az, hogy az allam nyitvahagyta-e szandekosan a biztositoknak a kiskaput, hogy barmekkora osszeget kerhessenek, es be tudjak vasalni azon, aki esetleg nem valt emiatt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
1065kg-ra van 121Le es 136Nm, amibol CVT-vel sikerult kihozni egy 11.2 mp-es 100-as gyorsulast?
Itt valamit elirtak? Mert ez igy ebben a formaban mernoki bravur, az 1.6-os MX5 NB ennel rosszabb adatokkal (ugyanekkora tomegre kb. ugyanannenyi nyomatek, de kevesebb lo) tudott masfel masodperccel jobbat. Pedig ott 100-ig ketszer valtani kell, nem CVT van.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #184855 üzenetére
De a CVT-nek az lenne a lenyege, hogy optimalis fordulaton tudja tartani a motort gyorsitas kozben. A robogokok is ugyanezen az elven gyorsulnak eleg durvat a lampatol.
Szoval lehet, hogy a valto programozasa rossz, de akkor az valoszinuleg valami kibocsatasi norma miatt, nem engedi felporogni hirtelen, mert ezzel a technologiaval amugy lehetne gyorsulni.
Reggie0: legellenallas 100-ig nem sokat oszt-szoroz, a vegsebesseg eseten mar valoban hatarozottan szamit.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #185658 üzenetére
Jaja, ezt en is szoktam.
Főleg, hogy mindkét autón emberes fék van, szoval ha valaki nem tart rendes követési távolságot, meglepi lehet a vége.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #185755 üzenetére
A technológiák nem sorban halnak ki.
Pl a bakelit épp reneszánszát éli, miközben a kazetta és a CD is kihaltnak nyilváníthato manapság.
De az értelmes streaming megölte mar az MP3-at is lassan: ha mar helyben tarolsz valamit, az veszteségmentes lesz.A digitális rádiót is ez nyirta ki: digitális alapokon nagyon sok jobb megoldás van mar, mobilnet van minden bokorban.
Szerintem a Mária rádió is elérhető online, és ki tudod küldeni a kocsi hangrendszerére.A 2003-as szaromban is vezetek nélküli (mágneses) töltőn van a telefon, amiről Bluetoothon megy a spotify a kocsi hangrendszerere.
Szoval nagyanyáink a befőzés mellett meg analóg rádiót hallgatnak, de akinek digitális technika van a keze ügyében, annak mar nagyon sok jobb ötlete van a digitális rádiónál.Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #187110 üzenetére
Az azert egy szivo, nyilvan forgatni kell, hogy igazan menjen. De szerintem kozutra boven eleg.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- NVIDIA® driverek topikja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Hálózati / IP kamera
- Diablo IV
- Amazon Kindle
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Inspiron 3140 - Királyunk ajándéka
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen