- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- iPhone topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz
MasterMark #195746 üzenetére
Ezen lepődtem meg a legjobban én is, már átfutott az agyamon, hogy "ezért most kiforgatlak a g.cibe"
Szerencsére a téliek még jól fogták az utat, nem kenődtek úgyhogy egy kis ABS rásegítéssel le tudtam kellőképp lassítani. Mikor megláttam, hogy villan az indexe, még élt a remény bennem, hogy lát a tükörből, de azért már készültem a fékezésre. Jól tettem
sagesz93: az a jobbik eset, mikor visszahúzzák, 10/9 így szokott lenni szerencsére. Most kifogtam a tizediketJa és kábé két hete csináltam meg a dudát, a mély nem szólt mióta megvettem, úgyhogy került bele egy pár 140dB-es (mit szívtam, mire igényesen, relézve, lengőbiztosítékozva bekötöttem...) amik így élesben is le lettek tesztelve. Tutira hallania kellett. Át sem nézett mikor mellé gyorsítottam, a másik autós viszont úgy betojt, hogy le is maradt jócskán, pedig előtte nagy sebességgel, három sávot átvágva esett be mellém és tolta utána a Skodást.
Mivel még senki sem jegyezte meg: igen, tiszta retek volt kívül az autó, előtte este saras eső elintézte...de belül patikára kitakarítottam a hétvégén
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
tboldi #195858 üzenetére
Barátomnak van, nagyon jól megy és ez már nem az a papír Swift
Másik barátomnak volt a sima, azzal sem volt gond, d eez a Sport amit kibír a srác alatt....nem kímáli és kutya baja
Mondjuk a törődést megkapja ahogy kell, de ha már üzemmeleg, akkor 4000 alatt nem jár
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
ziyan #196112 üzenetére
A felhajtón 70-nél már hangja van a guminak? Meg körforgalomban is megindult a segge 40-ről gyorsítva? Milyen gumi volt rajta? Ezek alapján vagy nagyon kopott, vagy nagyon öreg, vagy Eco
Qru: aztamindenit. Ha több autót is végig locsolt, akkor nem a Skoda volt a gondja, hanem az, hogy kiskorában nem engedték cápákkal játszani...
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
tboldi #196273 üzenetére
Ezért veszek felújítókat a nyergekhez mikor a fékeket cserélem, meg akarom előzni a megszorulást
Felkerültek a nyári tappancsok, megvolt az első hosszabb út is. Állat ez a gumi
Féktáv a harmadával csökkent, körforgalmakból nagy gázzal kijövet nem kezd mászni a segge, úgyhogy jöhet a nyár és a szerpentinezések
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Hát na, nem egy X5M Competition
Muszáj lesz kompresszorosítani a végén, hogy megfeleljek NekedNéztem gyors egy 402m-t is útközben, 4 tizedet javult és az indulást elrontottam, elkapart és egy pillanatra elvettem a gázt.
Előtte tankoltam tele, 2 személy plusz csomagok, ehhez képest lett a sz.r rajttal 4 tizeddel jobb, mint a féltankos egyszemélyes előző gumis mérés.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Ma én is megettem egy R8-at, erről jut eszembe
Idézőjelbe, mert inkább kiment előlem, nem volt racse de na
Keresem a videót, egy pillanat!
Itten is van
Pár perc és lejátszható ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
lazac_ #196300 üzenetére
Anno a Passat engedte a fékolajat a kéziféknél a hátsó nyergen, tudom mekkora sz.pás tud lenni a felújítás, épp ezért még egyszer nem csinálok ilyet és szerelőre bízom
Egy teljes napomba került, bár jobb lett, mint előtte valaha volt.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
aero. #196317 üzenetére
Drag Racer - androidos app.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
focvis #196328 üzenetére
Ez jó!
Nálunk a sebesség nem gond, inkább a kanyarok, körforgalmak után kapom meg az "állj félre, mert idehányok" és hasonló mantrákatDe lélekben már felkészítettem rá, hogy ha a fékek is le lesznek cserélve akkor ez csak jobb lesz - nekem legalábbis, neki kevésbé
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
Szoszo94
őstag
válasz
nandow #196561 üzenetére
Sokat, IS-ben is van, volt ahonnan csak annak (és a kéziféknek, mint manuális-sperr
) a segítségével tudtam elindulni. Egyébként viszont ezekben már az elektronika megold kábé mindent normál körülmények között.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
tboldi #196581 üzenetére
Az, hogy jelent-e valami pluszt, passz. A hangja kicsit morgósabb lett, nem kell kidobni a szűrőt (környezetvédelem lvl99, Greta küldi a szíveket), igazából ennyi. Van direktszűrőm is (Apexi), a kocsihoz kaptam, de sem az előző tulaj, sem pedig én nem raktuk fel. Ott már félnék attól, hogy túl sok port szív be ha nem veszem észre időben, hogy kiszáradt. Ez a gyári dobozba való simán kihúzza az olajcseréig
Talán mintha a gázreakció javult volna kicsit, mikor anno belekerült, könnyebben pörög fel. De aztán ez lehet placebo is, kimérni nem igazán lehet.Igen, irídium, bakker kövi olajcserekor azt is cserélnem kell majd, jó is, hogy emlékeztettek
Focvis javaslatára megnézem milyen sport gyertyákat kapni
Meg persze #csakaszázas !
És tényleg jobban megy vele, ezt már mértük is, nem is kevéssel - persze a gyári előírás is 98-as, szóval az ECU is tudja és kéri is
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
Qtya123 #196772 üzenetére
Érdekes egyébként, nekem nem tudom milyen fék van fent (valszeg' gyári, mert márkaszervizbe hordta az első és másosik tulaj is, valahol tuti megvan a számlán mikor cserélték) és kapott már tőlem pár vészfékezést elém kiforduló/átsoroló autók miatt, de nem ráz, nem lett hullámos. Viszont elkopott, vállas, úgyhogy kövi projekt - gumi ugye már pipa - a fékek. Még dilemmában vagyok a full EBC szett (fúrt és mart tárcsák plusz yellowstuff) és az Ate Ceramic közt, de még ebben a hónapban meg akarom rendelni valamelyiket. Aztán keresnem kell szervizt ahol normálisan, indikátorórával felrakják. Győr közelében erre tipp esetleg?
Gumi téma: tavaly nyárra még én is fent hagytam az akkor 9 éves gumit, lerúgni. Melegben még tapadt, esőben félgázra is ment keresztbe egyenes úton. Tudtam, úgy is közlekedtem vele, az elsők viszont három éves jól tapadó gumik voltak így a féktávom rendben volt. Ha nem életveszélyes már a komplett szett, én is fent hagynám és elhasználnám, viszont nem emberkednék vele. Leszámítva a keresztbe közlekedést, mert ugye a sz.r gumi pótolja a hiányzó lóerőket
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Na látod ezt passzolom, de szerintem fékben nincs különbség - átmérőben tuti nincs, aztán anyagában fogalmam sincs
Tboldi: dugattyús az első
A hátsó úszónyerges ha jól rémlik. Bár most már magam sem tudom, meg kell nézzem
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
MC Pite #196798 üzenetére
Ha az eleje megcsúszik, ott már csak imádkozhatsz,hogy betapadjon. Ha a hátulja, ott tudsz korrigálni. Ráadásul a hátsó felnik nekem nem mennek fel előre
Én tartom magam ahhoz, hogy a hátulja had menjen, az eleje maradjon mindig az íven
Fizikából és sajnos balesetekből is jártas vagyokYellowstuff pont az átmenet az utcai normál és a versenypályára alkalmas közt. Jóval magasabb hőtűrésű, mint a sima betétek, de még nem kell úgy előmelegíteni ahhoz, hogy fogjon, mint egy kerámiaféket. Vezettem épp elég RS modellt ahhoz, hogy tudjam hogyan viselkedik hidegen és melegen egy teljesen kerámia szett, azt is lehet használni egyébként utcán csak meg kell szokni, hogy először kétlábbal kell taposni a féket
Egyébként pályanapokra is mennék, szerpentinezni elég sűrűn járok, ott azért hamar elfogy a fékem sajnos. Nem hiába néztem ki az EBC-t, csak az ATE Ceramic mint másik opció nemrég került képbe és ezért vacilálok még, hogy mi legyen.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
MC Pite #196800 üzenetére
Nálam hidegen ha beindítom, 1500-as fordulaton járatja az autó magát. Melegít, ott már van megfelelő olajnyomás, úgyhogy igazából hagyhatnám is úgy ketyegni míg rendesen be nem melegszik. Nem tudom hány autó/típus ilyen még, de ritka, a többségnek tényleg rosszat tesz csak, ha egyhelyben járatják. Ettől függetlenül én is el szoktam indulni max fél perc után, akkor szokott egy gázfröccsöt adni és visszavenni 1200-ra (még mindig "melegítős" alapjárat). Télen jöhet jól esetleg távolról indítás, ha kint áll az autó és mire beülsz már kellemes belül - cserében ahogy írod is, az olaj sem szereti ezt annyira.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
aero. #196803 üzenetére
Nehogy azt hidd, ha automatán hagyom ötösben 60-al nem pörög többet ennél
Melegen meg képes 65-nél 1200 körül elpötyögni hatodikban. 90-nél viszont hidegen még nem kapcsol fel hatosba, nem tudom fejből ott mennyit pörög, valahol 2000 körül lehet. Oda szoktam figyelni a bemelegítésre, illetve egy helyben sem szoktam járatni, csak mint érdekesség írtam le, hogy figyeltek erre azért a mérnökök, ne járjon hidegen alapjáraton
Jó hosszú mondat lett
Egy termosztát nem olyan drága, miért nem cserél(tet)i ki?
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
MC Pite #196806 üzenetére
1, Kanyarba belemész adott sebességgel vagy akár gáz nélkül, elindul az autó eleje le az ívről, RWD-nél mit csinálsz? Nyitsz a kormányszögön, kis fék, újra próbálsz befordulni, de ennyi. Én jobban betojok őszintén megvallva mikor az eleje indul meg. Oké, FWD autónál gázra behúzza ha szerencséd van és találsz tapadást, de ugye most konkrétan a saját autómról és tapasztalatomról volt szó.
2, Ha már előz a hátulja akkor baj van és nem érzed az autódat. Ott már el is késtél a reakcióval180-nál már mentem keresztben autópályán és ott baromira nem számítottam rá, de megfogtam és mentem tovább - büntifékes f.sz miatt egyébként, de ez más tészta.
Az biztos, hogy a féket el kell felejteni, mert körhinta lesz a végeLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
kisza25 #196822 üzenetére
Persze, ez egyénfüggő, csak MC Pite nekem címezte azt a szálat amit hosszasan boncolgattunk és én a saját szemszögemből írtam le a dolgokat. Lehet félreérthető voltam ha mások is magukra vették, de E/1-ben próbáltam írni, bocsi
Biztos ami tuti, elöl-hátul legyen jó a gumi!Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
MC Pite #196947 üzenetére
Nem értem a sértődés okát, de a személyeskedést ne hozzuk be ebbe a fórumba, nem ezekbe a körökbe való
(sumakker, fotelfizikusok)
Ettől függetlenül a téma pont, hogy itt nem OFF és szívesen olvasom az FWD és "előre jobb gumit" szálat is, hátha tanulok valamit belőle. Én amit leírtam, az a saját tapasztalatom, hogy orrtolást én nehezebben korrigálok le, mint az autó farának váratlan kitörését.
Pályán voltam már Mustanggal, veztech tréning pedig tervben volt és van is, TAP szintén ha a fékek is le lettek cserélve. Talán nyílt napokra is lesz időm a mostani munka mellett.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
molnarpeter #197132 üzenetére
60 ezer Mátyás elég sok autóra elég lenne, de 60 Mátyást sem adnék ezért
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
Qtya123 #197305 üzenetére
AutoDoc mindegyik oldal, ha jól tudom. Onnan rendeltem elég sok dolgot anno Passathoz és ismerős szerelő is azóta onnan rendel, mióta megmutattam neki. Volt, hogy nem jó alkatrészt küldtek, de visszaküldtem és cserélték (volt anno opció, hogy fizetsz ezért a szolgáltatásért - ingyen vissza lehet küldeni ha nem jó a rendelt alkatrész).
Németországból küldik, van ami pár nap alatt itt volt, van ami két hétig jött, volt mikor kettészedték a rendelést és egy hét különbséggel jöttek meg a dolgok.
Nekem negatív tapasztalatom nem volt velükA tévedés jogát fenntartom, de a tapasztalataim érvényesek az AutoDoc-ra
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
Manitou #197614 üzenetére
Az aláírásomban szereplővel
Azóta mentem egyet egyedül, de még teli tankkal, 8,5s lett a 0-100. Még meg kell találnom indulásnál a tapadáshatárt, 1-2 tized lehet még benne, de egész héten bele sem ültem a kocsiba, nem volt időm....még holnap is melózok, otthon, két hete a kutyának készítem a kennelt és nem lettem kész vele ma sem.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
Manitou #197658 üzenetére
Igen, úgy néz ki
Ma megyek Kecskemétre, megkapom az új cégest. Jó volt ez a Renault Trafic is, kíváncsi leszek a Toyotára (Proace). Legalább két nap lesz mire átcuccolok bele, plusz ha jól tudom még a matricázás sincs kész
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
BigBlackDog #197715 üzenetére
Egész jó, GPS szerint 150 utazó is elviselhető (szélzaj azért már van bőven, de rádiót kapcsolva elviselhető), nagyjából 3 mázsa a készlet amit cipelek mindig magammal és így 9-10L az átlagfogyasztása. 80L kb a tank. Egész jól vezethető egyébként, hátulja a tengelyhez képest nem lóg ki jobban, mint egy személyautó - parkolni seggel így nem vészes -, az eleje is jól le van csapva, úgyhogy városban sem olyan gáz. Nem vagyok hátfájós, de egész kényelmes is az ülése hosszabb távon is. Három személyes, a középső személy sem nyomorog, viszont a Proace szűkebb belterű, abban már a harmadik kicsit összenyomódik
250k van benne most és eléggé egyben van, kopókon kívül szervizelni sem igazán kellett. 4 éves, ezért lesz lecserélve most.
Cactus: igen, egy kaptafa ez mind, asszem' a Vivaro is PSA szerelemgyermekLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
CactuS #197278 üzenetére
Megjött nekem is az ajánlat. Egyrészt ugrott kb 50-ről 80-ra, másrészt ha újrakötöm több, mint egy 10-essel olcsóbb. Minden adat ugyan az, kedvezmény is, így tényleg semmi értelme nem volt annak a rendelkezésnek amit hoztak
KÖBE mennyire gázos egyébként? Ott 53e/év lenne.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
BigBlackDog #197795 üzenetére
Danke sehr
Akkor megyek a Generalihoz, 67k. Allianz meg bek.phatja, nem kötöm újra náluk, a különbözetből inkább sörözöm majd egyet
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Nekem annyira bejött a Rezaw hótálca és annyira pontosan és frankón illeszkedik, hogy végül a szövet szőnyegekből lábtörlő lett anyóséknál
Pedig akartam szövetet nyárra, de már letettem róla. Tök jó ez így
Fólia téma: nekem HP Pro20 van B oszloptól hátra, ezen már pont nem látni be viszont még eléggé ki lehet látni sötétben is. Előre, ahol a hátsót csináltattam a srác szemre azt mondta, hogy a 90%-os sem megy fel a gyári színezett üveg miatt műbizonylattal, de szerintem bele kell még férnie. Még a nagy felmelegedés előtt én is el akarok jutni fóliáshoz és a hővédelem miatt előre is felrakatni a fóliátLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
tboldi #200102 üzenetére
Nekem gyárilag vastagon csíkozott és hangos is volt a Goodyear, talán említettem is már. A Valeo ami rajta volt az autón, az csak pici csíkokat húzott nem zavaró mértékben, de ki tudja milyen idős volt már.
A GY-ok mentek a kukába, Aliról bepróbáltam egy jónak értékelt párt és bevált. Semmi szélzaj nagy tempónál sem, tökéletesen töröl, talán 3k körül volt a pár.
Lehet gyári hibásat fogtam ki (bár mind a két oldali csíkozott, párban adták a hibásakat), vagy csak az IS nem díjazta ezt a márkát, passz.
S/S témára, mert látom volt az is: az új ProAce az első autó, amiben nem kapcsoltam ki instant és használom is. Pedig sokféle autót vezettem már, de ebben abszolút észrevehetetlenül működik. Egyedül bemelegedés alatt és pályáról lejövet lövöm ki, mert akkor képes azért megállítani a motort.
Egyébként míg a Renault Trafic inkább teherautó volt, addig a Toyota személyautóhoz áll közelebb. Csendes, nem ráz, 130-nál sincs nagy zaj, puhán működik, finomak a kapcsolók, a műszerfal, a váltó és a kuplung stb, a Renault ezeknek az ellentéte volt minden szempontból. Ami egyezik, az a tengernyi műanyag mindenhol
Mégis csak egy kisteher.
Két hete szombaton vettem át, 2500km ment eddig bele. Amiben viszont jobb volt a Trafic, az a motor: hangos volt és rázott, de 150 pacis volt, a Toyota csak 120. Érezhetően jobban ment.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
Szoszo94
őstag
A kasztni a negatív, viszont ha erősebb dudát tervezel bele rakni, akkor azt nem fogja megszólaltatni - tapasztalat.
Kellett egy lengőbizti, +12V szál az akksitól, meg egy relé amit a gyári + szál vezérelt. Így már tökéletesen működik.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Én a hónapban elviszem most már, február óta nincs rajta műszaki, de a KGFB-nél egy tízest számít, ha 180 napon belül műszakizott. Ráadásul külföldre is mennék a nyáron, szóval ideje időpontot kérni és begurulni a szekérrel
Amúgy durva, hogy a kiküldött 84e Ft-os díjat két adat megadásával 54-re le tudom tornászni:
- jelenlegi km óra állás (144 volt tavaly, 162 most, erre adnak -20e-t)
- utolsó műszaki 180 napon belül volt-e (ha igen, -10e)Apróbetűben volt benne, véletlenül sem valami feltűnő helyen
Nemhogy azzal kezdenék, hogy hahó ezeket megint meg kellene adni és utána kalkulálunk....pikkpakk lehúznák az embert.
6030D: gondolom klíma off, illetve ha limiter van beállítva akkor azt is figyelmen kívül hagyja. Egyébként pedig gyorsít
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Valaki festett már innen féknyerget?
Festék márka és lakk érdekelne, amik bírják a hőt és normális minőségűekHatha van valakinek tuti tippje.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
Műszaki pipa, 19 Mátyás volt, egy óra alatt végeztek. Fékek is úton vannak (végül mégis az EBC szett lett, fúrt-mart tárcsák és a sárga betétek).
Néztem JSZP-n, már fent is van a rendszerbenLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
A jó magyar utak elmehetnek a.....
Ugrattam egy jót egy vasúti átjárón (bazimagas, négy kerékkel a levegőben, ráadásul orral érkeztem - szerencsére az autónak ott nem lett baja, de még a csomagtérben a tálca is felrepült akkora volt az ütés/érkezés).
Aztán Szolnok előtt a 4-esen kb 110-el tankcsapda keresztben, fel is ütött a futómű és a lámpáim azóta az égnek állnak - vagy eltört az automata magasságállító szenzora, vagy a lámpák állítódtak el, holnap megnézem.
Szolnok után pedig kráter a kanyarban, szemből jöttek és nem láttam, bal első kerék ütött fel, azt hittem a felni széttört. Szerencsére nem ráz és nem eresztett le.
Plusz M0 bevezetőn 80-as táblánál 110-el belefutottam egy rendőrbe is, remélem nem mért, vagy nem minket. Ez a mai út nem sikerült a legjobbanA videókban elhangzó obszcén kifejezésekért elnézést, de gondolom érthető.
Régen voltam ennyire ideges...
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
Szoszo94 #201321 üzenetére
Már jó a link a vasúthoz.
Válaszolgattam mindenkinek, erre nem frissített a Chrome és eltűnt az egész?
Mindegy, kocsi amúgy egyben, a lámpákra meg ránézek délután. Krokiemelő nincs nálam, úgyhogy a magasságállító szenzorát majd csak Győrben tudom csekkolni. Addig meg letekerem a lámpákat, hogy ne vakítsak, remélem csak azok állítódtak el.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Anime filmek és sorozatok
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Sorozatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Elektromos autók - motorok
- Starfield
- Befutott az Arcane animációs sorozat új évadának legfrissebb előzetese
- Gaming notebook topik
- Kibővített előzetest kapott a FragPunk
- További aktív témák...