- iPhone topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz oliwire #31941 üzenetére
Részvétem és kitartás! Én is mászkáltam egy darabig a négyesen, de nem bírtam már ezt amit Te is tapasztalsz és átköltöztem a pályára, hiába drágább.
Már sokszor volt elmélkedésem, hogy az alföldi területeken miért ilyen borzasztóan lassú a forgalom annak ellenére, hogy hosszú egyenesek vannak. Mikor először jártam arra, akkor azt hittem, hogy mindenki le fog tolni, ha 90-100-as tempóval megyek az egyenesekben, erre kiderül, hogy 10 autóból 4 garantáltan a megengedett sebességhatár alatt megy 10-20 km/h-val, legyen az városon belül, vagy kívül. Ennek ellenére sok a baleset és sok olyat láttam, mikor a csiga tempóban törte össze magát mindegyik, egy sem gyorshajtott.
Munkatársaim közül sokan nem hajlandóak Budapesten vezetni, nem a forgalom mennyiségétől fének, hanem bevallásuk szerint attól, hogy "ott mindenki megy mint az őrült". Nem tudom mi van errefelé az emberek nagy százalékával, de másfelé az országban nincs ennyi csiga. Ezt több olyan családtag/ismerős is mondja, akik járják az országot, szóval nem hiszem, hogy velem van a baj.(#31983) zack: Én is meglepve olvasom, hogy ilyen sok atrocitással találkoznak az autópályán. Nem sokszor tapasztalok ilyet (elsősorban az M3 és M6 viszonylatában tudok nyilatkozni). Óra szerint kb 150-re állok mindig és általában elengednek. Amúgy valóban nem jellemző, hogy ökör módjára mennének. E tempó mellett úgy 5-6 autó, ha megelőz 250 km alatt. Azok viszont általában nem 160-170-el mennek el mellettem, hanem többel tolják és mostanában a legtöbb érdekes módon SUV Audi vagy SUV BMW.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Takaroggyatokmán' innen, itt kérem 0,64 kg jut 1 lóra!
[link](#32415) MunezXBK: Tényleg olcsón adjátok, mi a baja? Motor indul?
Amúgy a 47 hívásból mennyi volt a telefonban alkudozó, meg lerúgott 22éves autómat beszámolod-e? -
Qtya123
őstag
válasz TheProb #32433 üzenetére
Motor gatya, váltó gatya, kasztni gatya, meg ami még nem derült ki. Elgondolkodnék az eladáson akármennyire is bukó... Később ki tudja még mi lesz.
Ja és még egy tanács: Szerintem legközelebb keress másik szerelőt, ha autót veszel és ne dőlj be az olyan állításoknak, hogy 16 évesen nem gáz, ha rozsdás a kasztni. De gáz és szerintem itt a fórumon sokan fel tudják tenni a kezüket, akiknek 16+ éves autója van és nem rozsdás.
Aki az ilyen állapotlapra azt mondja, hogy jó, az egy kókler majom jóazúgy mentalitású szerelő. Szerelő létére olyan igénytelen emberek vannak, volt olyan aki a jóazúgy mentalitásával tanácsolt ilyeneket haveromnak, hogy "nem lesz annak semmi baja, ha nyáron csapvízzel töltöd fel". -
Qtya123
őstag
Bazz... Most olvasom origon, hogy Budapesten kerékpáros felvonulás van. Olvasom a kommenteket, a szokásos szemét kerékpáros vs. szemét autós vitán felül egy új irány bontakozott ki:
Elkezdték az emberek azt hangoztatni, hogy mi az, hogy nem kell valamilyen formában útadót fizetnie a bicikliseknek és mi az, hogy nem kell rá rendszám és műszaki. Onnantól bármelyik bringapárti hozzászólt a válasz kussnepofázz mer' nemfizecc adót te szemét volt a válasz.Valóban van sok idiótán közlekedő biciklis, de azért ilyen ötleteket kitalálni és már azért is szidni őket, mert nem fizetnek adót.... Iszonyatos sötétség, befásultság, savanyodottság van az emberekben és egyre rosszabb az irány....
-
Qtya123
őstag
Én anno Swiftbe vagy 500 Ft-ért vettem a benzinszűrőt (lehet annyit is ért).
IS-nek meg a tankban van beépítve és a használati útmutató szerint, valamint több fórumon olvasott leírás és szerelő véleménye szerint nem kell cserélni. Ezt mondjuk én fenntartással kezelem és nem értem a miértjét...
(Lásd még: sok autónál élettartamosnak írják a váltóolajat, amit szintén kételkedve fogadok.)[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Na igen, és azt se felejtsük el, hogy a márkaszervizekben a hibafeltárás, javítás gyakorlatilag ismeretlen fogalom, mindent egyből cserélnek. Ha nem az volt a hiba, majd cserélnek mást...
Most van az autóm vezérlés cserén, a vezérműtengely szimeringnél olajköd van, mondom 3.000 Ft a gyári szimering, legyen kicserélve.
Saját szerelőm mondta, hogy minden gond nélkül lehet cserélni, ki lehet venni a helyéről és be az új, meg is csinálja.
Márkaszerviz meg azt mondja, hogy ááá azt csak úgy lehet, ha szelepfedél tömítés le, vezérműtengely ki...
Persze, mert nekik óradíjban az a buli (simán elképzelem, hogy kiszámlázzák a fél motor szétbontását, aztán valójában ők is a helyén cserélik)Utánanéztem és találtam videót a cseréről, igen "bonyolult", 2 perces videó:
[link] -
Qtya123
őstag
válasz #94529552 #33176 üzenetére
Nem képzelek én be semmit, elmondták, hogy náluk úgy megy a csere, hogy szelepfedél le, vezérműtengely ki. Ezzel szemben a videón láthatod, hogy miből áll. Nem értem ők miért a másik utat választják. Nekem nem tűnik a videó kókányolásnak, még a kiszedő is egy célszerszám. Felteszem a szimering ilyen módon történő cseréje nem kendácsolás, de aki jobban ért hozzá az majd kijavít, ha mégis.
Szóval akár valóban végigcsinálják a fél motor szétborítását, akár a videón látható módon csinálják meg, a nagyobb volumenű szerelés lesz kiszámlázva, miközben fele annyi munkával is meg lehet csinálni. Ami azt jelenti, hogy ezzel a valós, vagy csak valósnak hangzó "nagyszereléssel" lehúznak.
Régi szerelőm mesélte, hogy az erre alkalmas motorokon a szelepszár szimeringeket úgy cserélték, hogy a gyertya helyén bedugtak egy csavarhúzót, hogy ne essen be a szelep és úgy cserélték, viszont a munkadíjat meg úgy számlázták, hogy hengerfej levétellel történt a csere.
-
Qtya123
őstag
válasz #94529552 #33186 üzenetére
Nem akkor derült ki, hanem már korábban tudtam. (egyébként nem nagy volumen eljutni odáig, hogy ezt látni lehessen, 2 műanyag elem levétele után már látszik).
Árajánlatot kértem, szokott lenni néha akció, akkor majdnem anyagárból kihozzák a vezérléscserét. Gondoltam rákérdezek, hátha most is van épp ilyenre vonatkozó akció, az anyagot meg amúgy is tőlük akartam venni, mondom akkor letudom egy helyen. Ekkor egyben kérdeztem, hogy mennyivel módosulna az ár a szimering cserével és akkor mondták ezt a "szétkapom a fél motort a cseréhez" eljárást.
-
Qtya123
őstag
válasz #94529552 #33191 üzenetére
Nem tudom miért vagy ennyire rápörögve arra, hogy kérdőre vonj folyamatosan... Márkaszervizes vagy-e?
Tessék itt egy kép, a jobb alsó részen látszik a szimering körül az olaj (egyébként ekkor nem a szimeringet fényképeztem, hanem a szíjat és ekkor vettem észre):
[link]A szét kell kapni a fél motort meg nem a munkafelvevős mondta, hanem ott volt akkor az egyik szerelő is a helyiségben, ő mondta.
Na, remélem már minden érthető.
-
Qtya123
őstag
válasz #94529552 #33198 üzenetére
Azt tartom kérdőre vonásnak, hogy leírom tényként, hogy ereszt a szimeringnél, Te meg rákérdezel, -mint aki nem hiszi el- hogy hogyan jelenthetem ki, ha nem szedtem szét (írtam ilyet?), meg a márkaszervizet is fenntartással kezelted.
Rákérdezni pedig egyszerűen úgy tudtam, hogy akkorra már tudtam, hogy ereszt.
-
Qtya123
őstag
válasz #94529552 #33203 üzenetére
#33197-ben már írtam, hogy korábban megnéztem a szíjat és akkor vettem észre...
Emiatt mikor a vezérlés cuccokról érdeklődtem, már egyben erre is rákérdeztem. Aztán a hallottak alapján el is ment a kedvem az egésztől, megvártam míg a szerelő is látja vezérléscserekor és ő majd nyilatkozik mit, hogyan.Most, hogy a szerelőnél van az autó, ő is felhívta rá a figyelmemet, hogy cserés, csak ő nem azzal indított, hogy szétborítom ezért a motorodat.
-
Qtya123
őstag
Alvázvédelem:
[link]Mókás az első kép, "jó" tudni, hogy mennyire foglalkoznak a gyárban az alapos karosszériatömítéssel, korrózióvédelemmel.
-
Qtya123
őstag
válasz TheProb #33704 üzenetére
Szerintem felesleges belerakni a drágább Fuchs olajat, főleg amíg így zabálja. Minek? Hogy a drágábbat egye?
Egyelőre várd meg, hogy mi derül ki a motor szétbontásakor és egyáltalán mi lesz az autóval. Addig felesleges drágább olajat rakni bele, meg váltóolajat, miegymást cserélgetni. (egyébként a váltód nem fog attól megjavulni, ha kicseréled az olajat benne)
-
Qtya123
őstag
-
Qtya123
őstag
válasz bitpork #33735 üzenetére
Nagy ritkán vezettem SUV-okat, három nagyon pozitív dolgot tudok róluk mondani:
1. Jó volt átlátni a forgalom felett
2. Jó volt nem bemászni-kimászni, hanem felülni.
3. Jó volt, hogy nem kellett sokat agyalni, hogy hol ér le az alja.Viszont szeretek jókat kanyarogni az autóval, az meg ismeretlen fogalom ezekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #33790 üzenetére
Így akkor már reális.
Nekem, ahogy írtad lejjebb, GPS 145-nél óra szerint úgy 155 környékét mutatja.
Fordulat ilyenkor emlékezetem szerint 4100-4200 körül jár + nekem szélesebb gumik vannak fent a gyárinál.Diffi áttételben meg tudtommal nincs különbség, csak annyi, hogy sperr, vagy nyitott.
(Érdekesség: Nekem azon kevés példányok egyike van, amelyikben nincs gyárilag kipörgésgátló meg SNOW gomb)
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz roberto211 #33930 üzenetére
"Eqmontoya: Igen, gumiknak nincs még semmi bajuk de tudom, h te megbírod állapítani látatlanba a karosszékből,mindenesetre azért köszönöm aggódásod illetve azt h a lényeget ilyen hamar leszűrted.."
Már ne haragudj, tényleg nem kötekedésből írom, de igen, meg tudja állapítani a gumikról a fotelból is, hogy pálya szélére akadálynak jók. Úgy emlékszem 8 éves gumik voltak, amivel épp a sebességrekordokat döntögetted. A koruk alapján nincs mit ragozni, karosszékből is meg lehet mondani nyugodtan, hogy kuka.
-
Qtya123
őstag
válasz Kornel #34345 üzenetére
Magyarországon a munkabérek nem fognak felzárkózni a nyugati szintre, hiába is szeretnénk. A nyugati cégeknek mindig kell egy olcsó kelet, ahová ki lehet szervezni a munkát, mert gazdaságosabb úgy a termelés. Ha nem így lenne, nem lenne itt sok nagy külföldi cég. A világ végére meg nem viheti el a gyárat, egyrészt mert túl nagy a távolság, másrészt meg sok helyen túl "faék" a munkaerő.
Múltkor beszéltem egy svájci cég emberével, akiknek a gyára itt van és nem is keresnek annyira rosszul a gépsoron. Kérdeztem, hogy miért nem viszik olyan helyre, ahol olcsóbb a munkaerő. Azt mondta, hogy annó próbálkoztak Indiában, de a munkások olyan gyíkok voltak, hogy szétb@szták a drága és precíz gépeket, amikor meg nem működött, akkor "vascsővel" próbálták megjavítani.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Azért egy tanulságos dolgot láthatunk a Punto Eposzból:
A naivitást és az autóhoz való teljes hozzá nem értést a történet MINDEN szereplője azonnal kiszagolta és bezsebelte a hasznot. A nepper, az átvizsgáló, autómentős és a szerelők, meg akiket még kihagytam. Mindenhol rámondták, hogy "jóazúgy, add a pízt és takaroggy". -
Qtya123
őstag
válasz Integrale #34611 üzenetére
Ezt az össznépi hőzöngést én sem értem. TC-nek még sértődött e-mailt is írt valaki, ki is tették.
Oké, van olyan a TC tesztekben, hogy belekötnek teljesen értelmetlen dolgokba, meg kopogtatnak fanyalogva a beltér anyagain, na de ennél a Ladánál valóban nem a műfanyalgásról, kötekedésről van szó.Az a váltó olyan hangot adott, mintha a villamos fékezne, de a legdurvább nekem az volt, mikor a videón szabad szemmel imán látható volt, hogy a csávó kezéből kiesik egy pillanatra lefelé a kormány, mikor egy kátyúba ment. A gyorskötöző meg a méteres lyuk a kerékjáratokban a kormányműnek már csak hab a tortán.
Ez a háde' minek bántjátok, csak 2.5 millió. Aha.. akkor nyugodtan lehet minden sz@r és rendkívül igénytelen benne? Mi lesz ebből az autóból 6-8 éves használt korában? Egy pusztulat, értéke pedig 300ezer Ft.
Ez a 2.5 milla annyival azért nem olcsóbb sok másik kisautó áránál, hogy ezt az igénytelenséget megengedje magának a Lada...Szerintem azért háborodott fel egy emberként országunk népe, mert sokan nosztalgikus emlékekkel gondolnak a Ladára és jaj ne bántsuk szegényt. Nekem 8 évig volt egy kereklámpásom, nagy ladabuznyák voltam, azért lett csak vége, mert jött a munka, család, költözés és mások lettek az anyagi prioritások és a szabadidőm értéke. Ettől függetlenül a mai napig szeretem, de eszembe nem jut emiatt szemellenzősen dicsérni, hogy jaj de ügyes vagy Lada, hogy kiadtál egy új modellt, mindegy milyen, király vagy...
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #34716 üzenetére
Anno én is lekérdeztem a nyilvántartásból a km állást.
A 2012. évi műszaki volt az első bejegyzés, ott 110ezer km volt benne. 2014-es műszakin pedig 155ezret mutatott, tehát évi ~23ezer km-es futása volt kb, ami szerintem reális, utána nem sokkal meg én lettem a tulaj.
Viszont 2003-as az autó és nehezen hiszem el, hogy 9 év alatt csak 110ezer ment bele. Kb 8 hónapig volt lízingcég tulajdona, utána került magánszemélyhez, de előtte pár napig ennél a kereskedésnél volt, még 2005-ben:
[link]
[link]Nem tudom milyen a híre a kereskedésnek, nem tartom elképzelhetetlennek, hogy itt utazott kicsit az időben.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Skillet #34861 üzenetére
Azt hiszem eljött az ideje, hogy beszerezzek egy autós kamerát. Az utóbbi hónapokban tiszta Oroszországgá vált a közlekedés. Majdnem napi szinten látok leszorításokat, figyelmetlen sávváltásokat, amik egyre többször végződnek ordibálással. Ismerősök, munkatársak autói is kezdenek nagy arányban törni. Egyikre ráhúzták az autót a külső sávból és összetörték (felelősséget nem ismerte el, válasza: "nem vagyok hibás, ott termett"), másikat leszorították és ment az ordítozás, harmadik előtt meg satufék és nekiállt tolatni rá. Legszebb meg az a nő volt, aki rádudált az előtte lévőre, mert zöldre váltott, de az meg nem indult. A duda után kiszállt a majom, felnyitotta a nő kocsijának ajtaját, adott egy pofont, és ment dolgára...
Lassan Oroszország2 leszünk, úgy érzem nem árt egy dashcam, meg egy 2.000.000 Scoville értékű spray az ajtó tárolójába... -
Qtya123
őstag
Egyébként én már gondolkoztam azon, hogy kiszedem a baltát. Az a baj ezekkel a szúró/vágó/ütő eszközökkel, hogyha egyszer előveszi az ember, akkor onnan már nem biztos, hogy van visszaút. Ha nem az van, hogy a másik fél ettől megijed, akkor vagy előkap ő is valamit, hogy "ja akkor így játszunk", vagy szimplán csak még jobban felhúzza magát és neked megy.
Ettől a ponttól kezdve pedig már nem tudsz mit tenni, használnod kell és vagy te, vagy ő sérül meg komolyabban +rendőrség+bíróság stb... Az sem mindegy, hogy az embernek milyen munkahelye van és egy ilyen hülyeség miatt akár el is veszítheti.
Ezen felül egy balta, kés, vipera használatához szerintem nagyobb lélekjelenlét kell, mint hogy ráfújod a majomra a paprikát.
Zack: Te képben vagy a dolgokkal úgy látom. Erről a cuccról mi a véleményed: [link]
-
Qtya123
őstag
válasz Tsebacsi #34925 üzenetére
Hát igen, nagy betegség van sok fejben. Én tegnap láttam például azt, hogy a kb 40-es nő nagy nyugodtan megy át a 2x2 sávos úton, miközben ott van 30 m-re a zebra. Az egyik autónak meg is kellett állnia, elkezdte nyomni a dudát, a nő meg direkt megállt előtte az úton kb 5-6 másodpercig és iszonyat gúnyosan elkezdett az autósra vigyorogni...
Az utóbbi pár évben nagyon elkezdett nőni a debilek száma, mind a közlekedésben, mind az élet más területein. Egyre nehezebb olyan új emberekkel találkozni, akikkel lehet értelmesen kommunikálni. Néha felmegyek az origora, ott gyakorlatilag nem létezik olyan cikk, amelynek a kommentjeiben nem egymást marnák az emberek.
Komolyan mondom legalább a lakosság 70%-a mérhetetlenül szűk látókörű, besavanyodott, csak rossz dolgokról hajlandó beszélni. Ez mondjuk addig nem is fog változni, míg a szabadidejét a legtöbb embernek az teszi ki, hogy megnézi a híradót, utána a celebműsorokat, majd felnéz a facebookra. (mindegy... megint sikerült nagyon OFF-ba menni) -
Qtya123
őstag
válasz bandus #34964 üzenetére
Erre nincs esély, de én úgy gondolom, hogy Magyarországon nincs ok panaszkodni a sebességhatárokra és a traffi tűréshatárokra (a mérési helyekre annál inkább). Szerencsére nem azon kevesek közé tartozunk, ahol 120 a megengedett pályatempó, valamint sok országban közel sincs ekkora tűréshatár, hogy GPS szerint pályán majdnem 150-el lehet menni legálisan.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Azt néztem én is, hogy ott a pisztoly, aztán a végén meg mégis futás van.
Mondjuk a papucsos rendesen önkívületi állapotban volt, szerintem az sem állította volna meg hirtelen, ha a nagy ugrabugrálásban kimegy a bokája.Ha már korábban feljött "szökik a málna" tivy: Ez a gyerek tuti az ő tanítványa: [link]
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #35078 üzenetére
Ámokfutó suhanc!
Nekem is fáj a fogam sperrdiffire, de nekem nincs semmi elektronika, eső kezdetén, mikor taknyos az út, már nem túl nagy gázra is indul a segge, hóban is szeret mocorogni óvatosabb vezetés mellett is. Mivel a feleségem is vezeti elég ez már így is, félek attól, hogy a sperr bajt okozna. Attól csak még "mocorgósabb" lenne így elektronika nélkül szerintem.
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #35121 üzenetére
Én is most futottam bele egy szép kavicsfelverődésbe, ami a szélvédő fölött kapta el a tetőt...
A motorháztető elején meg van egy kis hólyagosodás, ami abból adódik, hogy az él belső felén a karosszéria tömítő egy részen feljött és ott mászik be a kis dzsuva. Úgy láttam a neten, több IS-t is érint ez a probléma.
Erről lenne szó az esetemben is, csak sokkal kisebb mértékben még:
[link]
[link] (ezen jól látszik ahol felvélt a tömítő)Erre belül szerintem az lesz a megoldás, hogy a tömítő felvakar, alatta kitisztít és passzivál, fúj, majd új tömítő. A külső résszel viszont nem tudom meg lehet-e ködölni, lévén egybefüggő nagy felület a mocitető, nem akarom, hogy csúnya legyen.
Más: Olvastam, hogy voltál a ringen. Én augusztusban akarok menni. Mennyire volt az IS "akadály" a többszáz lovas gépeknek? Én kicsit félek attól, hogy majd azt kell figyelni folyton, ki autóz körbe, lévén a 150+ Le kategóriában indul, de ugye tök az alján.
Időt mértél? -
Qtya123
őstag
válasz Kornel #35139 üzenetére
Mondjuk a linkelt képeken lévő autóval nem tudom mit tettek, mert ott az összes illesztés, lyuk körül csupa rozsda.
Egyébként az enyém esetében érdekes, hogy hibátlan az alja, küszöbök, küszöbök belseje, kerékjáratok stb... mind olyan hely, ami kapja a sót, kavicsokat, erre meg a mocitető alatti részen feljön a tömítő, ahová lóf@sz se tud beverődni. Már arra is gondoltam, hogy a motor+hűtő hője miatt keményedett meg az a tömítő és kezd elengedni.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz z123456789 #35571 üzenetére
Ez elég tisztának tűnik.
Nekem ragacsos trutyi az összes lyuk. Valamint ahogy írták, még napokkal később is folyt ki mindenhonnan nagyobb melegben. Tiszta retek lett a lyukak alatt a küszöb.
Biztos kellett a "főnökasszonynak" a pénz új bimmerre, aztán ott spórol, ahol tud...[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Szépújvilág! Majd felzárkóztatják lassan a benzineseket is a dízelekhez. Legyen mindegyikben részecskeszűrő, 1000 bar-os befecskendező, turbó, kettőstömegű, common rail stb... Persze szigorúan a környezetkímélés és a húdenagy fogyasztáscsökkenés jegyében.... Nehogy már lehessen venni nyugodt szívvel 13 éves használt autót ami még emberi áron fenntartható.
Olyan elvárásaim meg főleg nincsenek a jövőre nézve, hogy lehet majd venni vezetési élményt adó használt autót. 6-8 hengeres szívó is kihal szép lassan, mint a dínók...
Igaza van a TC-s Bazsónak az MX-5 tesztnél:
"elég nagy mákunk van, hogy még pont elcsíptük az utolsó pillantást az autóvezetés lenyugvó napjának fényénél"[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz tboy93 #35635 üzenetére
Hosszú távon szerintem is ez lesz a vége. Ez akkor fog megindulni futótűz szerűen, amikor egy új akksi technológiát sikerül találni. (már előre irigylem azokat, akiknek annál a cégnél lesznek részvényei... )
Amire még gondolok, hogy elég könnyű lesz belőni úgy a dolgot, hogy az akkupakk tervezetten ~10 év felett használhatatlanná váljon és a csere ne érje meg. Vegyél csak szépen új autót.
Oké, hogy a Priusnál lehet cserélni egységenként. Még... Még felfutóban van az egész, nem engedhetik meg maguknak a teljes cserés pofátlanságot.
Mikor a legtöbb autó villanyos lesz, félek megoldják, hogy csak egyben cseréld. (pl manapság kicsiben: kerékcsapágy csere aggyal együtt). (Abban is biztos vagyok, hogy a németek kezdenek el először ilyen cigányságokon agyalni az akku terén ) -
Qtya123
őstag
válasz z123456789 #35807 üzenetére
"de a srác megnyugtatott, hogy az alvázvédelmem az nagyon pöpec lett, azt jól megcsinálta nekem..."
Az apja f@szát csinálta meg rendesen. A képek alapján látható, hogy egy csomó helyen hiányos a fújás, bezzeg a bovdenekre jutott. Ami még feltűnik, hogy b@szta leszedni a műanyag burkolatokat és alatta kifújni.
Ezen a képen látszik gyönyörűen: [link]Az meg, hogy az üregvédelem náluk azt jelenti, hogy az alváz elemeinek üregvédelme... Kíváncsi vagyok én arra mennyi üregvédőt kaptak az "alváz elemei".
Tróger egy társaság, írtam már korábban, hogy ügyvezető néni az ilyenekből gazdálkodja ki magának a friss bimmereket...
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz z123456789 #35848 üzenetére
Autó fronton (meg úgy kb minden más esetben, amikor szolgáltatást veszek igénybe) az idegesít, hogy az egészet körüllengi a sumákolás és egyszerűen SENKIBEN nem lehet bízni. Az nem normális dolog, hogy az ember megcsináltat valamit az autóján és utána 5x át kell néznie saját magának, hogy leellenőrizze, hogy minden rendben van-e.
Nekem egyébként alváz+üregvédelem 75ezer volt. Lett volna olcsóbb is, de az adott műhelyre volt a legtöbb infóm, hogy megbízhatóak. Jól meg is csinálták, a létező összes műanyagot, kerékdobot kiszedtek, üregvédővel meg úgy telenyomták az autót, hogy napokig nem lehetett benne megmaradni a bűztől, meg orrán-száján ömlött a trutyi.
Ennek ellenére ugyanúgy átnéztem és jól tettem, mert az ajtó felől a gumi szigetelést elhajlítva bevilágítottam a sárvédő mögé és láttam, hogy benne felejtettek a gumi részeknél egy csomó maszkoló papírt.
Visszavittem, elnézést kértek, kiszedték, átnéztek újra mindent és közölték, hogy ezt 20 emberből 19 nem vette volna észre, az eső után meg a vizes papír ott figyelt volna...
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Villanyszerelés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...