- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- BlitzWolf termékek topicja
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz aero. #155289 üzenetére
Biztosítás miatt van, ha elhúzod, akkor te is belemehetsz másba vagy nem lesz egyértelmű, hogy te szabályosan közlekedtél.
Sok olyan baleset van, hogy a vétlen elrántja a kormányt a szabálytalanul közlekedő autós miatt, és így belemegy egy másik vétlenbe, míg a szabálytalanul közlekedő simán továbbhajt sérülések nélkül."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #155361 üzenetére
Engem inkább az érdekel, hogy programozható állófűtés van-e benne. Este rádugom a töltőre, beírom neki, hogy hétkor indulok. Addig feltöltene és bemelegítene a hálozatról.
Gombnyomásra akupakk melegítést tud? Mert tudom, hogy egy gyorstöltőhöz fogok menni, és gyorsan is szeretnék majd tölteni.
Stb...
Tehát valódi elektromosautó specifikus dolgok."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
büntető fékezés, ha nem úgy alakul
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz yodamester10 #156107 üzenetére
A képen látható módon a parkolást tiltja:
Járművel megállni, ill. várakozni kétirányú forgalomra alkalmas úton, ha a közúti jelzésekből más nem következik:
csak az úttest menetirány szerinti jobb szélén (az úttest széléhez 30 cm távolságon belül),
azzal párhuzamosan,
egy sorban szabad."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #156169 üzenetére
Arról beszélnek, hogy mit kellet volna másképp csinálni?
Az eső után köpönyeg esete.
Semmi újat nem tudtunk meg, tökéletes időpazarlás.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Coyot #156288 üzenetére
Európai adatok, életciklusra, igaz hogy 2018-as de relevánsabb, mint HB:
(greenhouse=üvegház)
Szürke a kipufogó gáz CO2
Sárga az üzemanyag CO2
Sötétkék az autó előállítása és üzemeltetése során keletkezett CO2
Világoskék az akkumulátor előállítása.
Ha megnézed, egy Toyota Prius előállítása akuval (1,5kW-os), nem éri el az átlag európai autó előállítását sem.
Így már érted, hogy Hanula Barna miért 100kW-os akuval számolt , és miért a német elektromos áram előállításával, miután azok leállították az atomerőműveiket.
Az már hab a tortán, hogy az elektromos autók lazán hozzák az 500k km, de ezek a statisztikák a mai autók átlag futásával számolnak az elektromosnál is. Tehát az elektromosnál a sötétkék és világoskék oszlopokat felezheted is, hogy valós km/CO2-t kapjál.
Hanula Barna nem hozott adatotokat, amikor kérve lettek tőle, akkor azt mondta, hogy azok autógyári titkok. És sejtelmesen mosolygott, ahogy a videókon is szokott."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz kisza25 #156299 üzenetére
-élettartam 150000km (elektromosnál ez nagyon kevés futásnak számít, kb az első fékcsere)
-euro avg a 2018-ban futó EU személyautók gyári értékek. Az öregedés során folyamatosan növekvő értékeket nem kalkulálták bele, csak a gyári új kibocsátást.
-igen kWh"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #156313 üzenetére
Az elektromos rendszernél pontosabban lehet látni a fogyasztást.
Hátsó fék megszorulása azoknál jön elő, akiknek 10+ éves autójuk van és még a rögzítőféket sem használják. A sima autónál is rozsdásodik a fék.
A műhelypornóban egy opel ampera volt, amit senkinek nem ajánlanak, mert egy hulladék, tele tervezési hibákkal.
A sárga rész az üzemanyag ellátó rendszer CO2 kibocsátása (tankerhajótól, az olaj Catalytic krkolásától az elektromos hálózat veszteségéig)
Akupakk minimum 300000km és 10év, senki nem tervez alá (70%-os teljesítmény romlás). A tesla idén akarja bemutatni az 1,6 milló kilométeres a akuját."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz stickermajom #156349 üzenetére
Érdekes módon nem. Az autóba "más" akukat használnak, mint a laptopokban vagy a drónokban. A töltés-merítés vezérlése rendkívül szigorú, ezért amit a hagyományos aksiknál tapasztaltál más eszközökben, az nem lesz érvényes az autókra.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz stickermajom #156356 üzenetére
olyan méretűt
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #156498 üzenetére
Mindenki lelkendezik, hogy milyen jó beszélgetések ezek.
Semmi új nem hangzott el, a szakértőt meg csak az ázsiaiakra és az EU-s szabályzókra mutogat.
Most válság van és nem készültek fel a változásokra. A Tesla mióta van a piacon?
2007 és 2020 között a VW majdnem megduplázta az autóeladásait, ebbe a válságos szakaszba beleférhetett volna egy fejlesztés vagy legalább egy trend felmérés."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Shrike7973 #156712 üzenetére
Vagy esővíz folyt be a karosszériába, ami nem tud kifolyni.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #157125 üzenetére
könnyebb, gyorsabb, olcsóbb
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz CactuS #157135 üzenetére
Tegnapelőtt nekem két gyerek csinálta ezt a zebrán, nekik piros volt, nekem zöld.
Én voltam az egyetlen autó a közelben, de pont úgy futottak át a négysávos úton, hogy ha nem fékezek, akkor telibe kapom őket."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Magnum_ #158113 üzenetére
Nekem "csak" 6,53”, de max youtube és üzenetek elolvasása.
A teljes billentyűzet és az egér gyorsabb, mint képernyőt tapizni.
Mindig van előttem gép minimum 32" monitorral, akkor nem szenvedek az egérmozival."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Jorus #158169 üzenetére
80%-ban egyetértek, 20% hülyeség van benne.
Nem vizsgálja hosszabb távon a következményeket.
Ha marad a kisbenzines, akkor azt gyártana mindenki, és szarnának a fejlesztésre.
Rövid távon jó a környezetnek, hosszú távon az európai autógyártás maradna le, és megállna a kibocsátás csökkenés.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Hanula Barna most magyarázkodhat.
Régebben említettem, hogy Hanula Barna direkt régi adatokkal számol, hogy alátámassza a saját véleményét.
Mai értékekkel számolva 25000km után már zöldebb az elektromos autó, mint a dízel.
Cikk"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz kisza25 #158492 üzenetére
"A Volkswagen ezzel részben egyet is ért, elmondták, hogy ez egy korábbi adatok alapján készült ábra (bár jelenleg is elérhető a Volkswagen honlapján, 2019 áprilisi dátummal), a közeljövőben tervezik az ábra átdolgozását az aktuális adatok alapján."
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Dízelmotorok fejlesztésében veszt rész, és dízelmotor fejlesztést oktat.
Ha nincs dízelmotor, akkor nincs fejlesztés és oktatás sem.
Egyből két állása szűnik meg.Németországban "csak" addig volt (2011), amíg át nem álltak a hibrid fejlesztésére, akkor gyorsan visszajött Magyarországra.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Csabroncka #158512 üzenetére
Meg akkor végig lehet menni az üzemanyag finomítók mennyi áramot fogyasztanak (mert azt használnak a krakkoláshoz és a desztillációhoz) és mennyi kobaltot használnak katalizátorkén közben, amit Kongóban gyermekrabszolgák bányásznak.
A csővezeték fűtésére mennyi energiát használnak, amiben a nyersolaj "folyna", de az istenek se akar magától folyni, olyan sűrű. A csővezeték szivattyúk mennyi energiát használnak.
Az óriás tankerek, amik az olajat szállítják, azoknak az előállítása és kibocsátása az élettartamuk alatt + a szomáliai kalózok és a zátonyra futott tankerek utáni takarítás.
Tengeri olajkeresés próbafúrásokkal és olajfúrótorony előállítása, szállítása.
Az olaj már nem akar feljönni, mint Jockey Ewingnak a Dallasban, hanem szivattyúzni kell, vagy palát repeszteni, ez is többszörös energia felhasználás.
Szerencsére USA háborúkkal már nem kell számolni.Tisztára azt hiszik az emberek, hogy az üzemanyag a kúton terem.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs