Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Jelentem az autós társadalomnak, hogy Észak-Amerika után Európa is elesett! Ma láttam egy Pontiac Aztekot az M1-esen.
-
szőröscica
addikt
válasz VegyesTamás #8939 üzenetére
Már a Totalcar és a Vezess is szétszedte, gyakorlatilag egy leden kívül semmi nincs benne.
-
szőröscica
addikt
válasz Snoop-y #8947 üzenetére
Igazából aki annyira naiv, hogy elhiszi, hogy egy szivargyújtóba dugható cucctól/mágnestől az üzemanyagcsőre/stbstb. hirtelen akár két decivel is kevesebbet fog fogyasztani az autója, az meg is érdemli, hogy átverjék. Komolyan képzett, hatalmas tapasztalattal és tudással rendelkező mérnökök sokéves, csúcstechnológiával megtámogatott munkája van ma már minden centiliter spórolás mögött, az autógyártók óriási pénzt ölnek ebbe a területbe. Pedig milyen hülyék, hisz csak egy mágnes kellene, vagy a shark saver... Vagy valamilyen Metabond/Prolong stb. lötty...
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz BomiBoogie #8949 üzenetére
Nem.
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #8953 üzenetére
Leírnám 100 ezer km üzemeltetési tapasztalatait olajcsere tekintetében. Előzetesen annyit írnék, hogy egyetlen olajat sem evett az autóm, viszkozitástól függetlenül, pedig ki szoktam forgatni 4000 felé is ha gyorsítani kell (dízel, 1.9 dci motor). A csereperiódus 10-11 ezer km volt minden esetben.
Eleinte a gazdaságos 5W40 Elf olajakkal használtam az autót. Az egyetlen dolog ami feltűnt, hogy csere után mindig sokkal finomabban és halkabban járt a motor. Ezt követően nőtt a hidegen megtett kilométerek száma, ezért átálltam először 0W40 majd 0W30 Castrol Edge Turbo Diesel olajra. Ezek esetében sokkal kevésbé lehetett érezni a csere hatását, nem volt olyan drasztikus változás járáskultúrában. Ebből azt a következtetést vontam le, hogy az olajgyilkosabb használat (sok hidegindítás és rövid távok) ellenére is kevésbé használódtak el, mint az olcsó Elf. Tavaly nyáron Total 5W40 olajat tettem bele, a lakásvásárlás projekt megnyirbálta a lehetőségeim, ezért olcsóbb olajat kerestem, ez volt kéznél. Árban kb. az Elf szintjén mozog. Teljesítményben is. Ismét érezhető változás volt, mikor ledobtuk és megkapta a friss 5W30-as Eneos Sustinát.
Konklúzióként annyit vontam le, hogy a drágább olaj vélhetően nem véletlenül kerül többe. Laikusként kb. ebbe és az olajfogyasztásba tudsz kapaszkodni, hogy megítéld egy olaj minőségét. Mind az Elf, mind a Total olajak teljesen szintetikusak voltak.
A Transitokba mindig Ford olajat teszünk, szóval ott nem tudok ilyesmiről írni. Mennek, teszik a dolgukat.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz BomiBoogie #9001 üzenetére
Nem akarlak megbántani, de teljesen felesleges abba az autóba prémiumot tankolni. Vegyél inkább belőle egy sört vagy egy szál virágot a barátnődnek.
-
szőröscica
addikt
válasz AMD Power #9007 üzenetére
Egyértelmű, hogy a Passat a legjobb a döntőbe jutott hét közül, de más topikban is leírtam már, ha most ennyi pénzt kellene új autóra költeni, akkor biztos nem ezt választanám. Jobban tetszik a Mondeo és a Mazda 6 is, illetve a Qashqai is inkább kellene a döntős hetes közül mint a Passat.
-
szőröscica
addikt
Ültem ma az új Mondeóban. Sokkal kellemesebb a belseje mint képeken. Ellenben csak világos kárpittal kellene, mert feketével sötétített hátsó ablakokkal nagyon halottaskocsi feeling van benne.
Én alapvetően kombipárti vagyok, de ebből az ötajtós kellene, jobban összeáll a forma. Volt egy gyöngyházfehér színben üvegtetővel, azt erősen megkívántam.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #9034 üzenetére
Hogy ezen milyen lóg, azt nem tudom, mert ez kint állt az udvaron, azért mondtam, hogy gyönyörű a gyöngyház fényezése, nem szokványos sima melós fehér.
Bent a szalonban egy kombi állt, 150 lovas 2 literes dízellel, nagy navival, parkolóautomatikával, tolatókamerával, távolságtartó tempomattal, táblafelismerővel, mindenféle biztonsági és kényelmi extrával 9.3 volt az ára. Szóval nem olcsó. De nem volt még benne csak halogén fényszóró, holott elvileg ennek nagy durranása az intelligens ledes, és kézi váltós volt, illetve napfénytető nélküli modell. Szóval ha ezt igazán 2015-ös technikai színvonalra akarod extrázni, simán beleszalad a 10 milliós listaárba. De a Fordnál jól lehet alkudni mindig, ezt tapasztalatból mondom, volt már pár újonnan vett Fordunk.
Én egy egyszerűbben felszerelt, benzines turbósat szívesen hazahoznék, de beleér a kezem a bilibe.
-
szőröscica
addikt
Végig gyönyörű napsütés volt, nagyon élveztem.
Jó lenne valami hosszabb körre is elmenni, de arra inkább egy hétvégét szánnék.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz VegyesTamás #9248 üzenetére
Nyugodtan mehet egy teljesen szintetikus 5W40 is, azt is olcsón lehet már kapni.
-
szőröscica
addikt
válasz VegyesTamás #9250 üzenetére
Nyilván a 0W a legjobb, de ár-érték arányban szerintem egy belépő 5W40-es olaj a nyerő. 5 liter Elfet lehet kapni 7-8 ezer forint között, ami bagó. Ráadásul egy ilyen pici motorba gondolom elég kb. 3 liter, szóval alig-alig dobhatja meg egy olajcsere árát, cserébe kedvezőbb hidegindítási tulajdonságot, alacsonyabb kopást biztosít.
Nem azt mondom, hogy tegyen bele valami über szuper 0W30 olajat, de egy 5W40 full szintetikus tényleg alig drágább egy 10W40-nél.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
A Kia egyre jobban érzi a formatervezést
5 évvel ezelőtt egészen bátran ki mertem volna jelenteni, hogy sosem kellene Kia, de igazából már az Optima is tetszett, az új Ceed GT verziója is király, a Sorento kb. az egyetlen ma kapható SUV, amit hazavinnék, és most ez. Brutál! Csak kár, hogy mindbe olyan pici motort raknak.
-
szőröscica
addikt
Ó, Istenem, bár ne lenne lakáshitelem, holnap megvenném.
-
szőröscica
addikt
Dízel. Ez nem is arra való. 7-8 ezer km-es túrákra, csendben, kényelemben...
Aki egy touring 530d-vel akar ökörködni, az el van tévedve.Habár, nincs benne ülésfűtés, most nézem a középkonzolját. Pedig az nagyon jó, még a kihúzható combtámaszt is fűti, és hosszasan melegen tart, nem kapcsol le. Mindegy, beépíttetném utólag, ettől függetlenül nyálcsorgatós. Még úgy is, hogy tetőablak sincs benne. Mondjuk olyat is ismerek, aki teljesen gyári technológiával belerakta utólag, szóval semmi sem megoldhatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Egyébként a garanciális új turbófeltöltő jól hangzik, csak fura belegondolni, hogy a mienkben óra szerint 380 ezer volt, mikor eladtuk, és gyári turbó volt rajta. Képről ettől függetlenül gyönyörű, és ha nem 167 van benne, hanem 267, akkor is van előtte gondtalan 150 ezer km még egy jó gazdinál.
-
szőröscica
addikt
válasz Tompo92 #9524 üzenetére
Nem gond, de az a válaszidőt csökkentő kütyü semmit nem ér, annyit csinálnak, hogy kisebb gázpedál-állás mellett is olyan jelet küld, mintha nagyon nyomnád. Értsd, 30%-ig nyomod be a pedált, de olyan jelet küld, mintha majdnem padlóig lenne. Ettől nem fog jobban menni az autód, és nem is reagál majd gyorsabban a gázra.
Inkább cserélj gyertyát, levegőszűrőt, kormold ki rendesen az autót. Többet érsz vele.
-
szőröscica
addikt
A szilentek elfáradása, tönkremenetele okozhatja a gördülési zajok erősödését? Közel 200 ezer km van az autómban, a futómű koppanásmentes, de eddig csak 1-1 szilentet cseréltem az első lengőkarokban. Gondolkozom rajta, hogy a 200 ezres ,,évfordulóra" meglepem egy teljes szett új szilenttel az autót, ha van értelme.
-
szőröscica
addikt
válasz VegyesTamás #9610 üzenetére
Nem biztos, hogy izmozott, lehet simán gyorsított anélkül, hogy a tükörbe nézett volna.
-
szőröscica
addikt
Én húsvétkor fogom lecserélni, de tuti, hogy mennek majd az acélfelnik egy felújításra. Tíz évesek és nagyon rozsdásak már, az autót pedig még vagy 5 évig meg tervezem tartani, így nem árt majd nekik.
Ma kapott egy kis kényeztetést az autó, lemostam. Nem volt nagyon koszos, szóval nem vittem el autómosóba, csak én csapattam le egy benzinkútnál.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Ma láttam egy Subaru SVX-et, menő kocsinak tűnik.
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #9713 üzenetére
Figyelj a sebességkorlátozó táblákra, és ha esetleg elbambulsz, még mindig észreveheted a trafikat jelző táblákat. A balesetveszélyes helyekre szerelt fix trafik szerintem kifejezetten hasznos eszközök.
Én még az M0-t pakolnám tele fél km-enként a követési távolságot figyelő kamerákkal.
-
szőröscica
addikt
Ez engem is nagyon tud idegesíteni, nem azért tartok követési távolságot, hogy mr. tahó folyamatosan bepofátlankodjon. Hétvégén az M3 bevezetően egy piros GT86 érezte magát need for speedben, folyamatosan cikázott a 3 sáv között, nem egyszer komoly fékezésre kényszerítve a többi közlekedőt, ha valami értelmesebb autó lett volna alattam, nem egy Transit, akkor igazán utánamentem volna bekopogtatni, hogy nem egy 2 literes szívó szarta a spanyolviaszt, szóval nyugodtan ülhetne a seggén.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs