- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #44322 üzenetére
Az atomenergia is szennyez, es az aramot sem nulla emisszioval allitjak elo az eromuvekben.
Akkor a kimerulo futoelemek lennenek a problema okozoi, tarolas, aztan az abbol fakado kornyezeti artalmak, villamoseromuvek szennyezese sem elhanyagolhato, (elektroszmog, magasfeszultsegnek is tarsitanak artalmakat)
Varosok ugyan tisztabbak lennenek, mert a kibocsajtas helye atkerul lakatlan teruletekre, viszont hosszu tavon az elettani hatasait annak sem ismerjuk, lehet artalmasabb lenne a sok sugarzo panel a foldben, tobb eromu nagyobb kockazatot is jelent, akar meghibasodas, akar egy termeszeti katasztrofa, de a napjainkat tekintve egy tamadasi felulet is lehet.* ez semmi tobb, csak gondolatok, illetve korabbi tanulmanyaim soran tobb ponton is erintettuk ezt a temat, szoval nem a kisujjambol van.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Kicsit kezdj el kapirgalni a Honda torikonyvben, meg fogsz lepodni, hogy a BMW meg a szaros E30-at reszelgette, amikor a Hondanak mar volt navigacioja (kezdetleges de mukodott), par evvel kesobb mar erintokepernyos es muholdas, TV, ESP, esoszenzor, automata lampa, kanyarfeny, es tarsai szinten. (80-as evek vege, 90-es eleje), 2000-ben mar muhold alapjan vezerelte a valtot es keszitette fel az elektronikat, aaa 4 kerek kormanyzast, futomuvet stb.
Letezik am Legend, Vigor, Azcot es Accord is. Erdemes utanaolvasni az ULEV es SULEV jeloleseknek is.Tetőmikrofonos, aktív akusztikus zajkioltó, választható illatu illatadagoló, hűtőszekrény az utas lábtérben, oldalkamerák az első lökhárítóban, hátsó légzsák, szonáros útletapogató aktív futómű, hengerenként öt szelep, 4WS, szolárteto, masszírozós ülések, fűtött ablakmosó tartály, tolatószenzorok, elektromos kézifék, sötétedő visszapillantók, head-up display, követős tempomat stb, es ezek meg mindig 199X.
E46-rol annyit, hogy van a csaladban 3, egy 320D FL, egy 320D FL elotti, es egy 316, ebbol ketto egy honapon belul terdelt le.
Fl elottinek nemreg lett megcsinalva a hatso futomuve, kiszakadt a helyerol, tipushiba, ket elso ablak hebe hoba nem mukodik, de az meg a jobbik, tavasz elejen bezuhant az ajtoba a jobb oldali, allitolag ez is tipushiba. Ha raterdelsz az ulesre, akkor a foglaltsegjelzo megy a kukaba.
A 320D-nek ki lett herelve a szivosora, hogy ne verje szet a motort, ha torik a tengely, nagy bekesen Munchen fele menet elfaradt a fotengely szijtarcsa, toltes es tarsai ment a levesbe, az auto johetett haza treleren, gondolhatod mennyire volt zsebbenyulos...
Az az auto tobbet van szervizben illetve az ut szelen, mint barmelyik masik. Ami huzza, az a 316i, viszont olyan fapados, hogy faj beleulni. Premium, kozepkat es nincs legrostely hatra? Recsegnek a muanyagok?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #44672 üzenetére
Legendet nem hasonlitottam semmihez, csak a korabbi kijelentesre reflektaltam.
A BMW ha tetszik ha nem, egy preimum gyarto, ami meglatszik az arcedulan, az apro finomsagokon, es az alkatreszek aran is, na meg persze a szervizen.
A 3-as nem felso kozep, hanem kozep (D szegmens) elobbi kategoriaban az 5-os van (E szegmens) a 7-es pedig F.rvilike: Egyik 320D-n volt cserelve 2 eve, a masikon nem, ez teny. A veszelyesen eles az O dolguk, nem vagyunk napi kapcsolatban, csak nagyapam Peugeotja es a Lancia egy kalap szar,csak akkor jok, amikor szervizben van a BMW...
316-ra, marmint a kicsi motorra, az Irorszagi adozas miatt van szukseg.lenko: nem rohadasrol van szo, hanem repedesrol, es kiszakadasrol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #44680 üzenetére
Tudom, hogy melyik BMW melyik szeria, de akkoriban az E34-ben nem volt ilyesmi, de meg az E32-ben sem, eloszor az E38-ban volt navigacio.
A Hondas peldak akkoriban nagyon egyedulalloak es innovativak voltak, nagyreszuk csak Japanban volt hasznalhato extra (pl a muhold/helyzet alapjan vezerelt valto)
A szoval az a baj, hogy minden szarra raaggatjak, es a luxus szinonimajakent hasznaljak, holott csak egy kis plusz a kommerszhez kepest. Ezert irtam multkor, hogy almat almaval, Egy E46-ot a B Vectrahoz lehet merni, ha mind a ketto tok alap, akkor is tobbet kapsz a bimmertol, nem kell egybol masszazsulesre gondolni, foleg, hogy a luxus kategoria (Rolls, Bentley stb) sokszor meg kevesebbet is ad mint mondjuk egy 7-es.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #44729 üzenetére
1.5 dCi
Tsebacsi: szerintem (az E9 után) a legszebb BMW, nem lenne baj, ha megjelenés szempontjából visszatérnének a gyökerekhez, és nem ilyen túlfújt behemótokat terveznének,mert az E65/6/7 óta pöffeszkedő az összes BMW.
E38, E39, E46 pedig a klasszikus BMW vonal, szép, sportos, elegáns, de nem basáskodó.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #45035 üzenetére
+1
Kb szart sem er a Merci csodafenyszoroja ami nem vilagit masik autora, csak az utra.
Hatulrol jon melletted autopalyan, es szetegeti a retinad, az autoban belul pedig nappali feny van.Multkor Velence fele egy par ilyen elment mellettem, tobbiek is csak neztek az autoban, hogy ez meg mi a fasz.
Kornelka: a Lanciaban a gyari lengescsillapitok vannak meg 320e km-rel, Monroe mind, a hatsok mar nem az igaziak, de meg hatar felettiek, annyira nem szar teljesitmeny a markatol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Na, a szerencses asszony, nyert 3 kort egy M4 DTM-be a Hungaroringen.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #45179 üzenetére
Olajcserevel volt a baj, erzekeny az elnyujtott intervallumra es a szar olajra, aki a kezdetektol fogva leszarta ezt, es 10-15e utan csereltr, annak mar korabban sem volt gondja, de par eve (4-5) mar maga a Renault is 15e-re jegyzi a csereintervallumot.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz brumi1024 #45186 üzenetére
Taxikent, holnap ha minden igaz, akkor megyek en is, mert megurult egy hely, mivel nem kerult sorra mindenki, aki nyert.
A Mercinek es a TT-nek eleg dobhartya szaggato hangja van.
Te is kint vagy?
Dupla lett, beszart az oldal, Qru, az elozot torold legy szives!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz brumi1024 #45190 üzenetére
BMW-nel voltam, annak ellenere, hogy Audis jegyunk van, szoval csak annal tudom a "sorsolas" menetet.
Jelentkezik az aki 18 feletti, valasztanak kettot, nagy dobokockaval dob mind a ket jatekos 3-at, a nagyobb osszegu nyer, majd meg egy ilyen kor, vegul a ket gyoztessel meg egy.
Lementunk a BMW-hez, jott oda egy ficko, aki M4 tesztvezetesen volt, szoval biztos van.Viszont seggprobaltam a Q7-et, az uj E-t, M3 es M4 -et. A Merci kozepkonzola rettentoen gagyi, kopogos, 3 eves Samsung hátlap szintje, zongoralakk bevonattal, es fanak alcazott muanyag dekorral korben, a kesztyutarto elorre hatra egy centis holtjatekkal,
M4/M3 kardanbox detto, alul sorjas, hajlo plasztik, Suzuki szint, ajtok alja szinten, muanyag fa abban is, itt kicsit ki all, ott kicsit belatni stb.
M6-nak olyan illesztesei vannak mint egy 20 eves Kianak, motorhazteto beljebb van mint a maszk(lokharito), sarvedo egyik oldalon lejjebb, masikon feljebb, hatul szinten. Eleg szembetuno, keresni sem kell, matt fenyezes miatt simogattam ugy meg aztan plane eszrevenni.A Q7 viszont megdobbento, minosegben durvan felette van az osszes felsoroltnak, puha anyagok mindenutt, gombok, kapcsolok tekerok minden nyavalya, alom finoman jar, egy massziv tomb az egesz, az ajto csukodasa kulon mise.
Ezek kozul csak az Audinal, Audiknal lehet latni es erezni azt, amirol kulonbozo tesztek odakat zengnek, BMW amilyen jol nez ki, akkora csalodas belul.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #45541 üzenetére
Kifogtal egy rossz autot, amire nem akartal kolteni, es szar a laguna...
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #45544 üzenetére
Milyen bemagolt hitterito szovegrol beszelsz? Nem kell hozzakolteni semmit, csak olvass vissza akkorra, amikor panaszkodtal a Lagunara.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Na hazaertem. Gokartra +1
Qru: Alfanak/Maseratinak van ilyen hatulja mar egy ideje, szoval az allitas megforditando.
Ami inkabb nem all ossze, az az uj A4, az elozo sokkal szebb volt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #46164 üzenetére
Q2-ről jut eszembe, ahogy olvastam a napokban volt itt vita arról, hogy lehet-e olyan gyorsulása egy 520D-nek amilyen.
Közben megszületett a Giulia 2.0 Veloce eredménye, 280 Le és 4,9 másodperc igaz, ez Q4, a 200 lovas Q2 6.2. 1400 kg.rvilike: Írországban elég magas az adó, egy 325-re közel duplája lenne, mint a 316-ra (1.9-es), és kb ötszöröse mint egy 1.0- 1.2-es varrógépnek, a sebességhatárokról nem is beszélve, oda pedig az kellett, hogy viszonylag élvezetesen autózható, akár több személy számára is kényelmes legyen, ráadásul 1700 Euróra emlékszem mint vételár, egy 2003-as 150 ezret futott ténylegesen makulátlan 316-ért.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Egy végtelen történet, hogy ti is szörnyülködjetek!
Adott egy 23-24 év körüli srác, itt dolgozik a cégnél, ahol én is (sajnos). Fejébe vette, hogy vesz egy E36-ot, és belefaragja az E60 M5 V10-es motorját, meg 30 cm szélesítés (15+15), utcai autónak szánja, de driftre is legyen jó, rendőröket meg lehessen vele alázni!!!!
El is ment Szegedre egy 320 SI került a kosárba, elhozta a céghez, mert van egy kis lakatolni való rajta, itt megcsinálja fusiba délutánonként. Kis javítani való: Aljának a 2/3-a hiányzik, szerintem padkára ugrottak vele, mert görbe kicsit a tető és repedt a szélvédő, csomagtartó lyukas, vagy a lyuk lemezes, nem tudom melyik megfogalmazás szerencsésebb, teteje nem záródik, festése szar, gumik nullák, motorból dől az olaj (ez nem szempont, mert V10), futómű és a kardán lóg, sárvédők szarok.
Vételár 200e Ft + átírás
Valakinek sikerült lebeszélni erről a marhaságról, úgyhogy visszavitte a (mint kiderült, romának) szegedre, visszaadta neki 20-ért.
De szerencsére volt nála az udvarban még egy kupé, csak az a szebbik BMW padlizsán színben, az üzletet nyélbe ütötték, 800e Ft, amire hitelt vett fel. Az adás-vételi megírásakor közölte vele a G-po, hogy most olcsóbban, 11.000 Ft-ért adja neki oda a szerződést, már így is a kiccsaládjának a szájából veszi ki az élelmet!!!
Kifizette, majd eljött vele a céghez, ahonnan később elvitte, de út közben összetört a jobb eleje, sárvédő, lámpa kettős, a javítás piti lenne, bontóból egy másik munkatárs szerzett neki alkatrészeket, de, az autó körbe volt törve, az a oszlop teteje (egyelőre csak azt nézték meg) hegesztett, alja lyukas, torony és oszlopok töve szétrohadva, a lila szín az emblémák alatt kék, bölcső törött, a motor hengerfejes.
Szóval most szerencsétlen idióta fizeti a hitelt, autója nincs, ha nem lenne törött akkor is szar lenne. De a tervek nagyok, hátsó ülés nem kell, mert nehezék, első ülések helyére kagylók 5 pontos övekkel, és
dirft,dlift,dift, DRIFT kormány mert van rajta középen egy csík, hogy tudja hol az egyenes.Ez a fordított szituáció, magyarán amíg veréb van, addig szar is lesz.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tomiii. #46366 üzenetére
O jobban tudja, ne akarjuk kioktatni, tanacsot sem fogad el, mert csak irigysegbol mondjak neki...
Eleinte amig csak almodta, addig sajnaltam, mert lathatoan hianyzik egy kerek, vagy csak az amelyik hajtja a tobbit, passz. De latva, hogy egy honapja meg csak alom volt, most meg mar tul van ket E36-on, szoval lendulet az van, ekkor mar azert radobbentem, hogy ez kozveszelyes, meg a sor 6-tal is, mert vezetni azt nem tud.zoo8800: kicsit a kerekjaratokat de a kerek kandikaljon ki alola, mert NFS.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #46377 üzenetére
Nem hallgat senkire, a sajat hibaibol sem tanul. Hiaba mondjuk neki, hogy sok lesz anyagilag amit tervez, sot nagyresze megvalosithatatlan, plusz a 320 is sok neki teljesitmenyben, ezt o maga is bizonyitotta ketszer, egyik alkalommal a VJSZ es a BKV telep bejaratanal levo padkan atugratott, felig ra a sinekre, mert kicsivel nagyobb gazt adott, targoncaval kellett lehuzni.
Tipikusan az a szemely, akinek ha probalsz segiteni, biztos, hogy az ellenkezojet csinalja. Alomvilag amiben el, ugy van vele, hogybha 3-4 gombbal megy a drift, akkor az eletben is fog. Rendoralazas es tarsai!?
En konkretan rosszul vagyok tole, es elborzaszt, hogy kik kaphatnak jogsit, aztan autot.
A fenti helyzetbol kiindulva, akar egy buszmegaloba is beugrathatna.Nem, hogy annyi esze nincs, hogy elhivjon valakit, de nem is kerdez, csak elmondja, reagalsz ra, es semmi haszna.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vicces képek
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen