- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- iPhone topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szoszo94
őstag
válasz MunezXBK #181664 üzenetére
Szép, de sz@r kezelni a fedkompot. Hányszor elnyomtam a klímát, hangerőt, miközben a fejegységen akartam valamit csinálni. Nem tudod megtámasztani a csuklód, mert végig érintős az alja a kijelzőnek. Seggberúgnám a dizájnert, aki kitalálta, mert addig oké, hogy tetszetős, de kényelmetlen a kezelése.
Van egy csomó hsz amire reagálni akartam, meg vannak nyitogatva, majd ha felkeltem válaszolgatok azokra is
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Dluinet #181496 üzenetére
Na most van időm mindenre is válaszolni
Kulcs téma:
szintén keyless, nagyon jó dolog, a kép pedig:Biztosítás:
26 év, B2, kisvárosi lakcím, 153kW, 2013-as B kategória: 54 000,-/évMilyen autót 6mrd-ból:
Hűha. Ha csak autóra lehetne költeni, akkor a kötelezőkön kívül (MR2 és Mustang) ritka, egzotikus autók bármekkora mennyiségben Az a baj, hogy sok autóban találok valamit ami miatt szívesen birtokolnám, hajtanám, jópár álmatlan éjszakám lenne mire kisakkoznám miket vegyek ekkora költségvetésből.Jogosítvány szabályzása:
Egyrészt a kötelező veztech tréningeket jó ötletnek tartanám bevezetni, a rutinvizsgát hülyeség volt eltörölni, na meg a mai morál (büntifék, gyalogosgázolás után elhajtás, stb) a PÁV-ot is indokolttá teszi szvsz. Másrészt a lóerőkorlát szerintem sem lenne megfelelő, veszélyesebb gyenge autóval előzni, viszont utóbbival is lehet túlvállalni magad, lásd a mostani balesetet amiről szó is volt az előbb.
Másik dolog, hogy a német KRESZ nem olyan megengedő, mint ahogy írtad, pont a héten jött meg a csekk 60 helyett 67-ről, amit autópályán szedtem össze (120-100-80-60 így jöttek a táblák, nem siettem, spóroltam az üzemanyaggal, mivel egy tankkal kellett 680km-t megtennem, így a 120-asnál elvettem a gázt és 67-el gurultam bele a hatvanas részbe, ahol pechemre a tábla mellett volt a traffi..), ott elég kicsi a tűréshatár. Cserében az összegek is barátiak kis túllépés esetén, viszont +40-nél már ugrik a jogsi ha jól rémlik egy hónapra. Gondold el ezt itthon, autópályán az útépítések 60-as tábláinál hány embernek ugrana egyből a jogsija? EU-n belül még mindig a magyar KRESZ a legmegengedőbb - pontosabban nem a KRESZ, hanem a szabályzások.Ablaktörlőfűtés:
Nekem is van, van rá dedikált gomb, de ritkán használom. Ha lefagy a szélvédő, úgyis fújok rá jégoldót, az meg a lapát alatt is feloldja a jeget. Ha minden igaz, a fúvókát hidegben alapból fűti, ez viszont jó dolog. Ide kapcsolódóan, Goodyear lapátokat vettem kábé fél éve, kalap kaki, pont előttem húz csíkot újkora óta. Ráadásul elég vastagot. A régi Valeo minimálisan csíkozott, nem volt zavaró, csak néha volt hangja emiatt cseréltem le. Rossz ötlet voltNexen 4Season:
+1 szavazat, bár nekem R17 volt a Passaton, de nagyon meg voltam vele elégedve.Más téma:
A hétvégén bejelentkezett egy ismerősöm, hogy Győrben van az IS250-ével, van-e valami tali. Volt, elmentünk, aztán ahogy lenni szokott 11 körül megindult a banda aváciragyorsulások helyszínére (félreeső szervizút, forgalom nélkül, Győr ipari részén). Odafele is eléggé lemaradt, illetve mentünk egymás ellen és még úgy is elléptem előle, hogy egyik esetben elpörgettem rajtnál a kereket és egy autónyi hátrányból indultam. Végül arra a következtetésre jutottunk, hogy elég nagy a különbség a Sport csomag miatt mind felfüggesztésben (neki jobbak a gumijai jóval, nekem csereérettek, mégis neki mindig tolja az elejét kanyarokban, nekem soha - ezért is maradt le jóval, mikor mentünk a helyszínre, sok körforgóval tarkított úton, mert folyamatosan eltolta neki az elejét az autó), mind motorhangolásban. Az ESP kikapcsolására is máshogy viselkedik neki az autó, más piktogramokat ír ki (pedig pre-FL mindkét kocsi, majdnem egyidősek), burnout esetén is csak az egyik kereket forgatja neki el (nekem valszeg belenyúl a fékbe az elektronika, mert 10/10 mindkét kerék elforog egyenes kormányszög esetén, kvázi sperrként működve - a difi nyitott, emiatt gondolom, hogy a fékkel játszik, megfékezve az elpörgő kereket), illetve a váltója is nyúlósabb és más fordulaton is váltogat el. Racse közben persze manuálba mentünk mindketten, 6800-as leszabályzás előtt elváltva (bár neki 7000-nél szabályoz, ez is fura, hogy különbözik), mégis elég durva volt a különbség ahhoz képest, hogy elvileg ugyan az a két autó. Illetve nem csak az elejét tolja el neki, hanem dől is valamennyit a kanyarokban az autó, az enyém viszont semennyit, köszönhetően a gyári ültetésnek és keményebb futóműnek. Mákom van, hogy Sportot vettem, ezekről nem tudtam és nem is olvastam eddig, hogy ekkora különbség van, sehol nem írnak ilyenekről.Hopsz, hosszúra sikerült Lehet jobb lenne az aktuális témákra egyszerre reagálni, mikor olvasom
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Tényleg, most, hogy írod, a vízen való tapadása lepett meg engem a legjobban. Erősen gondolkozok egyébként, hogy a téli szettet eladom és veszek helyette négyévszakost. Nincs kemény tél, sem hó, sem pedig erős hideg, max latyak. Lassan értelmét veszti a téligumi, mert napsütés és nulla fok feletti hőmérséklet pedig elég sokszor van télen az elmúlt évek tapasztalatai alapján. Erre pont jó lenne egy négyévszakos, a télinél kevésbé kopik, nem baj ha korán lecseréled rá a nyárit és későn teszed vissza, nem zavarja a meleg aszfalt. Ki mit gondol erről egyébként? Nyárra maradna nyári ofkorsz
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
A fogyasztás is csökkenne pedig
tboldi: azt akarod mondani, hogy vegyek hozzájuk egy Jazz-t? De ha Nálad jól működik, odaadom, bár ha nálam már újkora óta csíkoz, akkor szerintem Nálad is így tenne
Egyébként biztos függ szélvédőtől is, máshogy görbül, máshogy fekszik fel.FF: a wtf faktor kapja be, akkor majd felülünk Vili buszára
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz pècsimunkás #182054 üzenetére
Mentettem a linket, fizu után meg is rendelem szerintem, az őszi időjárás miatt úgyis gyakrabban kell ablaktörlőt használni - így gyakrabban idegesít a csíkozás
Focvis: köszi! A leírásod alapján játszani jó, de hóban napi közlekedésre RWD esetén nem az igazi. Errefelé nincsenek nagy dombok, amerre járok, FWD esetén meg jól viselkedett a Nexen, de ugye ott volt a súly a hajtott tengely fölött. Kicsit délebbre kellene még lakni, akkor kérdés nélkül meglépném a cserét. Meglátjuk, igazából másik felnit is akarok, nem tetszik a téli 17"-es, nem mutat jól az autó alatt De ez maximum jövő ilyentájt lesz esedékes, most a nyári gumikra kell spórolnom, utolsó szezonosak.
AWD IS volt, csak nem az EU-ban, ismerősnek van hófehérben. Szép és jót lép állóból, majd egyszer talán ellene is tudok menni, kíváncsi vagyok mennyit jelent az AWD. Sanda a gyanúm, hogy egy darabig el tud lépni, aztán jön a hajtási veszteség. Mindjárt írok is neki, hogy mit csinál a hétvégénFF: Akkor Vili nincs mese, télre szerezz vonatot nekünk!
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz vans? #182058 üzenetére
Igen, ideiglenesen sz@r melót, csütörtökön megyek Audiba, már van oda is felvétel. Ha jól megy, megint sofőrnek, csak most a tesztpilótákhoz. De jobb lenne a szakmámban elhelyezkedni végre, ami egyébként mechatronikai technikus.
Qru: sima vagy Sport volt?
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Én jövő héten tankolok, de volt sok város (80%), drag, drift, BC szerint 14-nél járok épp Kell pár hosszabb utat beiktatnom, mert ez rosszul fog így mutatni spritmonitoron
Brumi: jesszus
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #182988 üzenetére
+1, bár Passat volt, de szintén ez a jelenség és megoldotta a csukló
mozdulatFocvis: tudom, Te szoktál inni, koccints már velem, egyedül iszom és haverok szerint ez az alkoholizmus jele, pedig csak vdekezek a vírus ellen Fél liter pálinka és 7 deci bor már elfogyott, de azért nekiálltam a másik borocskának is
Szada: rokonnal nemrég elmentem megnézni két autót (Pug és Citroen) és ahhoz képest, hogy az 1.2-es Fabiank milyen szépen járt a három hengerével, nagyon kiábrándító volt Illetve kint vezettem Golfokat, háromhengereseket is, azok sem jártak szépen. Elfelejtették hogyan egyensúlyozták ki anno a Fabia-t?
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz rbalint88 #182999 üzenetére
Ritkán iszok, de akkor rendesen. Amúgy kábé délután kettő óta Sajnos jól bírom, drága mulatság szokott lenni a rendes ivászat Közben haverokkal gépezünk, CSGO, COD MW utóbbi még jobban is megy
Tboldi: torkom begyulladt hétfőn, amiatt alkoholizálok egész héten - és legnagyobb meglepetésre működik Már másnap nem fájt a torkom, aztán a köhögés is alább hagyott.
Focvis: eddig én is tartottam, de most muszáj volt innom, úgyhogy idén kivételesen megszegtem - köszönöm! Neked is egészségedre, illetve minden topiklakónak
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Gyári is a DRL? Ha rendes vagy, ők is azok
Integrale: egészség! Én már felbontottam még egy üveget, annak is hiányzik a fele már, közben Párom is hazaért, Neki is töltöttem egy picit Nem vagyok nagy boros, inkább az édeseket kedvelem, ami elfogyott az eper volt és most valami vegyigyümit iszogatok, ezeket szeretem. Inkább rum és whisky ami megy, de annyira nem akartam nekiállni
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz FerNandor #184126 üzenetére
Nekem bevált, 17-es 225-ös van, idei lesz a harmadik szezonja.
Focvis ahogy írja, nagyon puha, de szemre alig kopott az enyém, pedig szeretek határozottan elindulni. Tőlem megy egy +1 rátboldi: így igaz
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Az a gomb nálam is megold mindent: klíma be, keringetés külső
Ma melóba menet egymást kerülgettük egy IS250-el, szintén fekete. Kollégám véletlenül neki villantott köszönésképp, aztán látta meg, hogy én is ott vagyok Feketében eddig még nem láttam az enyémen kívül, ezüstöt viszont sokat. A fehér, ami ritka még.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz t72killer #184694 üzenetére
Autóbérlés (dobozos) nem opció? Én már sokszor költöztem, legutóbb igaz csak egy utcával arrébb, de a Lexus-szal. Nem dönthető támla, fordultam is vele napi kettőt másfél héten át. Plusz a mosógéphez és hasonló dolgokhoz havernak kellett a vasalóswifttel segítenie, mert abba befért (ironikus, mi? ). Amíg Fabia kombi és Passat kombi volt, még úgy ahogy meg tudtam oldani a költözéseket kényelmesen, de a legközelebbi alkalommal tuti bérlek valami nagyot és kényelmesen, stressz nélkül költözök.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Sikerült top3 fogyasztást produkálnom nekem is.
Mondjuk ha nem vagyok lusta és elmegyek tankolni korábban, akkor nem jön össze
Szolnoki Auchan, ott tele 98-assal. Onnan Győr elég haladósan, 4-esen, M0, aztán M1. Majd M86 nagyonsiet Szombathelyig (8-ra haza kell érni....), onnan főút Kőszeg. Itt már tíz fölött mutatott a fedkomp. 160km range, de elfelejtettünk Győrben bepakolni a fagyasztóba és nem kéne kiolvadnia a cuccoknak, mindez másnap reggel jutott eszünkbe. Uzsgyi vissza, reggel hatkor, viszont 2*100km már nem fér bele normális tempóval. Én meg fáradtan, hidegben biztos nem állok meg tankolni. Na és innen a jó fogyasztás, Kőszeg - Győr - Szombathely Shell kút végig óra szerint 100 (nulla forgalom, pillanatnyi BC szerint 4,5-5,5L/100km, 1800rpm, chill n cruisin). Ez szépen lenyomta 8,44-re a végére.
Viszont még egyszer ezt nem csinálnám végig, idegörlő ez a tempó hosszútávon.Mikor először jöttünk és siettünk haza, esett az eső, előttem Szhely és Kőszeg közt egy Opel Vectra ment. Egyenesben nem tolta, 110 max, de mire eldöntöttem, hogy megelőzöm addigra nekilendült és csak azt vettem észre, hogy kivillant a narancssárga kör a műszerfalon amit 150-re állítottam. Mindez kanyarban, ott azért eléggé meglepődtem a Vectra-n, el is vettem kicsit, mert nem kis kanyarok vannak azon a szakaszon. Jó gumik voltak alatta az tuti, de meglepődtem azon, hogy nem szállt el. Abból a kocsiból nem néztem volna ki
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #187942 üzenetére
Tboldi talán dob képet a felületekről, én is kíváncsi vagyok
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #187952 üzenetére
Nem látok keresztmetszet csökkenést, sem egyéb anyaghibára utaló nyomot - bár csak telefonról néztem és anyagismeret előadásaim sem mostanában voltak Töret meg elég koszos, de nem tűnik kagylósnak.
Ezt szvsz megette a rozsda, továbbra is tartom, hogy hülye megoldás ez a bedunsztolás. Qru-nak van igaza, így többet tudnak eladni belőle
Ha nem felejtem el, holnap alánézek én is az autónak, kíváncsivá tettél ezzel a slagos megoldással van-e vajon nálam is megcsinálva gyárilag. Meg ha eszembe jut, melóban is alánézek a Q3-asoknak.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #187966 üzenetére
Jogos, de tudod hogyan értettem
Sperr ide is jöhetne!
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Audikon amíg húzod, addig berántja a kézit, amint elengeded (és még nem álltál meg) kiengedi (Q3 és TT tuti, de asszem‘ az A3-on is próbáltam és az is így viselkedett).
barnam_: FB link
1:50-nél egyébként szvsz nem történt semmi (szemre max gyorshajtás). Gyalogos nem is abba az irányba ment, körülnézés nélkül ráfordult a zebrára, én őt zsanettoznám meg. Más kérdés, hogy én is megálltam volna neki, de ez még megfellebbezhető szerintem, nem szeretem a körülnézés nélkül irányváltó, leugráló gyalogokat. (Fejből írtam, délben láttam a videót, de ha jól emlékszem jó az időpont megjelölés )
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz brumi1024 #188459 üzenetére
Én szombaton itt gondoltam azt, hogy vissza fogok csúszni. Aztán mégis megoldotta az RWD egy lendületből, bár közben villogott az ESP és éreztem ahogy felváltva kaparnak a kerekek. Pedig ez sem volt kis emelkedő, a villanyoszlopokon és kerítéseken látszik igazából, Eplény belterületén volt.
#KleberKrisalpHP3reklámVisszafele már direkt erre jöttem, kikapcsolt mindennel, hosszú lefagyott és havas utca volt a dombtetőn. Meglepetésemre párom is élvezte, pedig nem szokta szeretni mikor oldalra nézve lát előre
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz ngaba #188905 üzenetére
Koppra le, de egyébként autófüggő. SUV-ot ha vezetek, ott magasabbra állítom, azokban az autókban ezt kívánja a szervezetem, valahogy úgy áll össze a kép igazán. Többi autóban meg minél lejjebb, annál jobb.
(#188752) gzbotii:
Gumifüggő, száraz/enyhén nedves aszfalton -7 fokban olyat fog az RS-eken lévő Conti Sportc. 6, hogy elszégyellem a téligumimat. Az pedig már bőven 4-5 fok alatt van Amíg nincs cdapadék, addig nulla fok alatt is jobb tud lenni egy prémium nyári, mint egy közepes téli, ezt tapasztaltam. Ezért tettem fel múltkor a "télire télit, vagy négy évszakost" kérdést. Mivel igazi tél és hó nincs, így értelmét veszti a téligumi lassan.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz BigBlackDog #188986 üzenetére
Igazából a gyorsulásszenzor kerek nullát mutat, a saját rendszerében nézve állt az autó Egyenletes mozgást végzett, nem gyorsult/lassult. Ide már helyzetmeghatározás kellene, vagy GPS alapján, vagy valami radaros/kamerás megoldás.
Szerk.: vagy egy kis gógyi a fejbe, mert az hiányzott leginkább ahogy végignéztem a videót
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Most nézem, nem adtam le szavazatot az év autójára....lehet még? Mert akkor a VW kapna tőlem egy szavazatot, bár másnak adnám a díjat, de szvsz az a kocsi fogja elvinni.
Yaris a GR változat miatt bejövős, a Cupra pedig talán a legsokoldalúbb. De mégis az ID lesz szevalószínűleg a befutó.Vili, ez ütött!
Év Autója felsorolásnál focvis bajtársunk duplán szerepel - szerencsére azonos szavazattal
Előbb voltam egy kört a városban, visszaérve szemben egy BMW megállt az út szélén, a balos lámpája kiverte a szemem, annyira felfelé világított. Megálltam mellette, lehúztam az ablakot, elég rosszallóan tekintett vissza és nem akarta lehúzni ő is - tilosban állt, de nem emiatt akartam zavarni Szóltam neki, hogy menjen el beállítattni, vagy nézessen rá szerelővel az állítómotorra, mert így megvakítja a szembejövőket és gondolom azt ő sem szeretné. Meglepődött a segítőkész szándékon és megköszönte, aztán mentem tovább parkolót keresni.
Karma + pont[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
IS szintén, 98 az ajánlott, avval tudja a gyári teljesítményt, 95-össel is elmegy viszont gyengébb.
Fogyi: az este folyamán egy üveg mézes ágyas áfonya, egy barack, két whisky, egy pezsgő, fél üveg vodka, meg még pár apróság. Utószilveztereztünk egy párral a baráti körből Az az ágyas áfonyapálinka valami eszméletlen finom, le is adtam rá a rendelést, pedig nem igazán vagyok pálinkás. Párom adagját is én iszogattam meg sunyiban, mikor nem figyelt
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Nekem 10,04 lett nagyonvegyesbe'.
Fél tank melóbajárós 2*10km naponta, másik fele nagyrészt 160+ Győr-Kecskemét (vagyis előtte valahol meg kellett álljak tankolni pár litert, nem volt biztos, hogy odaérek). Sietni kellett állásinterjúra
Meg is lepődtem, többre számítottam.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Dehogy melegszik, 6,7L az olajtöltet, még a víz is csak 60fok körül szokott lenni ha nulla fok alatt van a hőmérséklet
Mikor pár hete volt -10 körül, akkor a munkahely előtt még nem váltott fel 6-ba az automata 70-nél, mert még melegítette magát az autó. Átmegyek a városon, de nagyjából zöldhullám végig, így hiába 10km nincs ideje felmelegedni. Kábé 15p mire beérek így városon keresztül melóba, normális tempóban.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz pècsimunkás #189485 üzenetére
Szia!
Osram Night Breaker LED néven fut, H7-es. Erre keress rá[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz pècsimunkás #189489 üzenetére
Igen és itt a lista, mikbe lehet beletenni.
#osram #streetlegal #led #nightbreaker #legális #németország
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz #89309696 #189652 üzenetére
Voltam próbamunkán a BMW gyár helyén. Kérdeztem, hogy kell-e terepjáró, vagy be tudok menni személyautóval is? Azt mondták, be tudok. Hát, majdnem ott ragadtam végül
Bdanyy:
Nekem ez volt, akksis, elég sokáig bírta töltés nélkül - viszont töltés közben nálam a kábelről szedett össze egy minimális zajt, valszeg' másik kábellel nem lett volna ilyen gond. Aztán megvettem és beépítettem a másodlagos CD tár helyére egy kütyüt amivel a kormányról is tudom vezérelni a zenelejátszót így ez feleslegessé vált és odaadtam ismerősnek.
US $25.65 29%OFF | CSR8675 Bluetooth Transmitter 5.0 APTX HD Adapter 3.5mm/SPDIF/Digital Optical Toslink for Car Speaker, Bluetooth Audio Receiver
https://a.aliexpress.com/_ms4NlZfLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz BigBlackDog #189695 üzenetére
Igen, V-Híd telephely. És ezt már kifele jövet lőttem, miután kiszenvedtem magam ide Azért mentem, hogy megnézzem élőben is pontosan miket kell majd csinálni
Több helyre is pályáztam (végre szakmában - mechatronikai technikus), több helyről is jelezték, hogy sikeres. Végül az EuroScale Kft. nyerte el leginkább a tetszésem, úgyhogy őket választottam. Automata zsírzógépek és mérlegtechnika, nincs műszakozás, használhatom a fejemet is, illetve a pénz is jó lesz. És végre egy stabil munkahely, hosszútávra tervezenek ők is, ez már hiányzott nekem régóta. Hétfőn megyek felmondani, kedden jövök vissza Kecskemétre aztán pár hét elméleti és gyakorlati oktatás, már a cég alkalmazottjaként. Ha sikerült abszolválni ezt, akkor a Balatontól északra található cégekhez önállóan, saját időbeosztásom szerint mehetek majd
Úgyhogy most öröm bódottá van, már nekiláttunk asszonykával az ünneplésnekMasterMark: Keresem, ha megtaláltam linkelem!
Ez gyors volt eztet e!Qru: köszi!
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #189688 üzenetére
ON téma is legyen: a Krisalp HP3 saras úton is jól vizsgázott! Elrúgtam párszor miután kimásztam a dagonyázóból a földúton, ami fel volt ázva és egész jól betapadt ott már. Pedig azt hittem korcsolya lesz, de mivel kemény volt az út már és csak a felső réteg volt saras, így meglepő lendülettel gyorsult az autó. A telephelyre viszont AT gumi és Farkas AWD-je kellett volna
Köszi mindenkinek!
MasterMark: az előző hsz-ben linkeltem!
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz brumi1024 #189755 üzenetére
Lexus szintén, attól függ mekkorát kell gyorsítani. Képes két fokozatot is visszaváltani, ha nagyobb a különbség a jelenlegi és a kívánt sebesség közt.
Városban is képes vagyok használni, bár Győr még mindig nem Pest, úgyhogy viszonylag hosszan lehet haladni tempomattal is. Adaptív lenne a legjobb ofkorsz
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz szabonagyur #189850 üzenetére
Én ma vettem havit ott, februárra, ugye ma járt le az országos tavalyi. Nem mertem országost venni megint, mert tavaly a COVID jól betett és végül ugyanannyiba került volna, ha akkor veszek amikor kell (kb 9 hónap, hármat biztos nem voltam semerre a vírus miatt) és van jobb helye is annak a pénznek most (jön a műszaki bár elvileg semmit sem találhatnak). Úgyhogy idén szépen havizok amikor épp kell a pálya.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Vicces képek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- EAFC 24
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Sorozatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!