- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung SmartTag2 teszt
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #35994 üzenetére
nálam mondjuk a GE Megalight 90%+ fél évente kiment... az 50%+ is. azt tényleg nem ajánlom emiatt, bár sokkal olcsóbb, mint a Night Breaker. régebben, míg nem 2x annyiba került, csak 20% különbség volt, addig Osramot vettem, de ott mindig előbb eladtam az autót, mint hogy kiégjen
TaaT: csak vissza kell berhelni a csatlakozót, ami a xenon trafója miatt szétbarmoltak...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #36238 üzenetére
ehhez tuti lesz alkatrész
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #36240 üzenetére
elhiszem, hogy jó autó, de annyit nem adnék érte, amennyibe kerül.
a fordulatszám visszaejtése hangolás kérdése, mazda3 g120-ban tök élénk, a max euro4 opelben meg szintén csiga. háromhengeres hangra panaszkodást én se értem, nyugaton, ahol nem jönnek fel a három henger hallatán wartburgos meg barkasos rémálmok, még az 5er-be is el lehet sütni (518i). az egész csak hangolás kérdése. bármilyen hengerszámú motorból lehet vidám, karakteres, jó hangú darabbot is csinálni, meg szart is. csak utóbbit egyszerűbb.
-
rbalint88
addikt
válasz Declare #36312 üzenetére
én inkább cserélnék ezrenként olajat, mint hogy ne lehessen neki odalépni
az emberek meg ostoba, fillérszekszuáló, szarrágó faszparasztok, akiknek a 10k olajcsere 12k, a 20k az elmegy az 25ig, akár 30k meg legalább 30k sajnos.ja és persze azt is a legolcsóbb fos olajjal.
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #36416 üzenetére
Minden gyártónak vannak jól és kevésbé jól sikerült belterei. Pl. B6 A4 tök sallangmentes, egyszerű, de mégis jó beülni. Minden kézre esik, egyszerű, helyén van. 156FL tök más stílus, de abban is minden kézre áll elsőre. Ami szar, az a nyomógombos hangerőállítást, de azt mindenben utálom Ezt a tabletes klímára kifakadást nem értem, ha jó az automatika, akkor kb egyszer beállítod és jó. Én "sokat piszkálom", ez mondjuk azt jelenti, hogy néha kikapcsolom, hogy feleslegesen ne menjen lehúzott ablak mellett, aztán visszakapcsolom az auto gombbal
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #36423 üzenetére
Regen divat volt eloszor elore tekerni ag orat, mert ugy kevesebb vamot kellett fizetni.
-
rbalint88
addikt
válasz richies #36486 üzenetére
Ha alapvetoen nincs gond a kocsival, en nem cserelnek. Egrt ki kell iratni, nincs vele tobb gond. Egy alapos motortiszitatas, intercoolert is, geppel megnezni mi lehet a dadogas-fustoles oka es meg ennyire hibatlan a kocsi.170k nem sok. Max 20 ezrenkent olajcsere motul, liqui moly, fuchs szintre es nincs problema. Nekem az alfaban 294 van, nem fustol, olajat nem eszi.
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #36577 üzenetére
listán 6.5M egy 120 lovas, majdnem fullos mazda3. ha ennyire konfigurálsz egy hasonló golfot, az még nagyon putri lesz belül. persze 10 mihályért tud jól kinézni egy golf is, de na amúgy beülve teljesen jó a mazda3, egy barátoméknak ilyen van, az alap feletti eggyel és teljesen vállalható a minősége.
-
rbalint88
addikt
válasz raczger #36605 üzenetére
egy fullos passat is 15+, még kedvezménnyel együtt is.
egyik ismerős vett most egy fullos mazda6-ot, 2.5 benzin automata, revolution top felszereltség. 11misi volt, de efölé jóformán nem tudod vinni. tetőablak nincs csak benne, mert ez volt "készleten", arra meg majd fél évet kellett volna várni. fogyasztása 7-8 liter közötti 4e km alatt átlagosan, ami szerintem bámulatos.
egyetlen dolog hiányzik nekem belőle, az ülésszellőztetés, másba nem tudok belekötni.Mágus: Mazda3-BMW1-2, Mazda6-BMW3-4 a párok.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz kalmanchris #36787 üzenetére
tegnap M5 bevezetőn egy E-Mercit szopattam szét a Splash-sel*. Nagy test+200cdi+automata kombóval nem tudom mit akart Splash se egy rakéta, de 5000-től azért szedi a lábát, 86ló, 950kg. 70-es megengedettnél pont jól megy ahhoz, hogy a sorok között lehessen ugrálni vele.
*letörték a bal elejét, aztán elvittem megmutatni a karosszériásnak.
-
rbalint88
addikt
válasz Wiz Khalifa #36871 üzenetére
Fel akarod gyujtani?
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #37037 üzenetére
azért jár a
szexkeksz, mert tudtommal nem ronthatsz az autód biztonságán. -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #37103 üzenetére
azt ugye vágjátok, hogy amíg nem éri el a kívánt hőmérsékletet, addig mindegyik maxon hűt? nem 25 fokos levegőt fúj be, hanem ugyanúgy 10 fokosat, csak hamarabb hagyja abba.
autója is válogatja, hogy melyikben mennyire kell klímázni. 1-2 fok eltérés a kijelzőn könnyen előfordulhat az azonos hőérzet kialakításához. nálam most a városozáshoz 23 fokra van állítva, de az átlag 20 perces utakon pont kellemesre hűti út végére az utasteret úgy, hogy nem direktben magamra fújatom. ja meg ugye az alap, hogy dugóban, ahol nem tud úgy hűlni a klímahűtő sem, meg semmi, kevésbé hatékony, jobban növeli fogyasztást stb. meg hát a felforrósodott levegőt illik egy kicsit kiszellőztetni a kocsiból, hogy legalább ne a tesco parkolóban érlelt 70 fokról kezdje hűteni az utasteret, csak a kinti 35 fokról.ja és menő kocsival nem kapcsolatot keresni mennek az emberek, hanem csak lukat. aki csak a pénztárca vastagságát nézi, másra úgy se jó.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #37121 üzenetére
akkor csak én vagyok az a perverz, aki rendszeresen elforgatja a dízelt 4,5-5ezerig?
a dízelhatereknek meg csak annyit, hogy nem kell elváltani 2500-nál, viszont el lehet vele járni 1500-as fordulaton kényelmesen és még erő is van, míg egy azonos teljesítményű (KW) benzinesnél fuldoklás, visszaváltás stb macera van. a jól hangolt dízelt ugyanúgy lehet és érdemes forgatni, mint egy benzinest, csak nem muszáj.
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #37214 üzenetére
csináltasd meg gyorsban valami szélvédőjavítóval. emiatt nehogy cseréltesd, még úgyis fogsz kapni párat... tudom zavaró, nekem 3 vagy 4 van, de nem a kavicsok miatt cseréltetném az üveget, hanem mert már full karcos az ablaktörlőtől. csak a sima 28ezer cserélve, az esőszenzoros meg 54ezer. lehet tippelni nekem melyik van
-
rbalint88
addikt
na ezért sem veszek már drága autót. úgyis van valami gyökér, aki összekúrja, aztán az agyvérzést meg én kapom. ezért volt jó a toyota meg most az alfa. műszakilag jók, de egy ép kasztnielem nincs rajtuk kb. vagy meghúzás, vagy karc vagy horpadás van mindegyiken. amelyiken nem volt, arra meg raktak a nyestek, hogy rohadjanak meg.
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #37238 üzenetére
Igen. új belsős-régi külsős átmeneti modell 2003-ból, 1.9 jtd 16v mocival, 295ezer km-rel.
Qru: nekem a fényezést karcolja... meg szarja össze. ebből tudom, hogy nem macska.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #37242 üzenetére
sedan. de gyerek mellé nem jó, kurva kicsi csomagtere van (sedan 380l, kombi 360l) és pici a luk is, úgyhogy abszolút felejtő berakni egy babakocsit pl. árak nehéz ügy, mert kisit kopottabb, de jó mechanikájút ki lehet fogni 7-900 között, de a sok a csilivili kiglancolt szar is 1,2 felett is akár. enyém 760 volt névre írva osztrákoktól, valós szervizmúlttal és kvázi hibátlan mechanikával (30e futómű, 30e xenon a kötelezőkön kívül). 1,5M-ig néztem a típust, de ez volt az egyetlen, aminél nem volt himihumizás, hanem kezembe adták a kulcsot, hogy tessék nézd meg, próbáld ki. ha gondolod az enyémet meg tudod nézni.
Qtya123: nekem az egyik passaton egy hét után sikerült kavicsot kapni, majd utána két héten belül még hármat és Erdélyben ismeretlen a szélvédőjavító intézménye. ellenben Vulcanizare* 200m-enként van
*gumisműhely[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz energy4ever #37248 üzenetére
Mekkora tavolsagot kellene lekuzdeni?
Roberto: munkaidoben a mol szekhaz mellett, egyebkent margit hidnal.
-
rbalint88
addikt
válasz energy4ever #37255 üzenetére
Akkor csak a treler
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #37279 üzenetére
ha kint 30-35 fok van és napon állt a kocsi, akkor simán fel tud melegedni 70 fok fölé is a belső hőmérséklet. érdemes egy picit lehúzott ablakkal menni, hogy a szél kivigye a forróságot és tényleg csak 30-35 fokról kelljen ledolgoznia a hőmérsékletet. ja meg ha nincs menetszél, akkor a klíma se tud annyira hűteni.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #37372 üzenetére
but why? sportolni nem való, igáslónak meg azért túl kacifántos. ha már mindenképp szopni akarsz, akkor focus ST, azzal legalább kanyarodni is lehet. vagy veszel egy alfát ilyesmi árban már ki lehet fogni tisztességes V6-os 156-ot, azzal jó kanyarogni és hát az instant eargasm
más: kgfb-nél ha nem neten kötöttem, akkor is fordulótól 60 napos fizetési határidőm van utalni a zsét, ugye?
-
-
rbalint88
addikt
Ha Pest-megyei matricával feljöttem M7-re hazafele jövet Martonvásárnál, akkor várhatom a csekket vagy ott még pont jó vagyok? Sokan jöttek fel ott azok közül, akikkel Velencétől együtt jöttünk a régi hetesen.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #37688 üzenetére
Akarhogy szamolom, 9 alatt nem all meg vagy nagyon nem ugyanazt ertjuk oltimalis felszereltseg alatt
11 lett a listaar annal, amit ugy konfiguraltam, hogy ne legyen hianyerzetem, par funkciobol ledig a jobbat raktam bele, pl e-h parkszenzor helyett assistot.
Ja es DSG-s, ha mindennapi auto is, oda kenyelmesebb az automata.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #37690 üzenetére
nem old boys, csak logikus gondolkodás. ha megnézed, hogy az autóhasználatod max 20%-a élményautózás, a többi sima közlekedés, akkor a 80%-nyi kényelemért szerintem feláldozható 20% váltási élmény. legalábbis nekem a rakparton araszolva nem jelent élményt az egyes. egyes. egyes-kettes. egyes. GTI-be nem kéne masszírozós bőrfotel, csak ha szellőztetős Derékfájás még nincs, csak ha nem masszíroz az ülés amúgy a gerinctámasz hiányzik most, mert már kicsit szét van ülve az ülés.
De valószínű épp ezért nem is fogok GTI-t venni, hanem legyen egy rendes utazóautó (nagy volvo) és valami rendes sportgép. -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #37748 üzenetére
szárazon még jobban is kellene tapadnia így kopottan. nincs sperr, azért villog a VSA, egyoldalasan akarja eltekerni.
Alfában jól van hangolva a kipörgésgátló, lehet gavallérosan, csikorgó kerékkel rajtolni, nem veszi vissza bután a tüzet szerencsére. Sőt, még kettőbe is át lehet húzni úgy, hogy nyikkanjon és akkor se veszi el.tomcsi23: mer' belekötnek az erkölcscsőszök, hogy a huligán mindenünket. vagy mindeneteket.
szárazon igen. vízen halál, de ugye száraz pályán is slick-kel mennek...[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #37847 üzenetére
"mit erdemes nezni?"
jobban fizető munkát
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen