- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Jót tett az autónak a dobogókői hajtás - feltételezem ettől lett sokkal reszponzívabb, nem a fél tanknyi Auchan prémium gázolajtól.
-
szőröscica
addikt
Fárad az akkum, 6 éves Bären Polar Plus, a hidegebb reggeleken már lustán forgatott. Lehet, hogy kihúzta volna ezt a telet, de nem akartam kellemetlen meglepetéssel szembesülni, ezért rendeltem ma egy új aksit.
Exide Premium 77Ah-s lett a kiválasztott, ennél nagyobb nem fér be sajnos. Remélem, hogy 5 évet ez is kitart majd.
-
szőröscica
addikt
Mennyire szőröznek mostanában a hatóságok az ebayen vásárolt diagnosztikai eszközökkel? Konzultálni szeretnék a Nissanommal.
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #20036 üzenetére
Szerinted miért érdeklődöm? az eredeti majdnem annyiba kerül, mint az autóm értéke.
Ugyanakkor nem értem, hogy a vevőt milyen alapon szankcionálják, hiszen a vásárláskor sehol nincs feltüntetve, hogy ez nem legális eszköz, ugyanúgy nissan consultként árulják, mint a 3 ezer dollárosat. És ők vajon miből állapítják a másolatról, hogy nem gyári?
Nekem azért kellene, mert speciális eset az autóm, a Bosch KTS nem viszi, illetve a Renault Clip sem. A Renault DDT2000 is csak hibakódot tud olvasni, semmilyen realtime funkció nem megy. Egyetlen megoldás a gyári szoftver, illetve egyszer egy helyen tudták realtime olvasni valamivel, de nem tudom a nevét. Narancssárga kezelőfelülete volt a programnak.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
No, télre felkészítve az autó. Feltettem a téli kerekeket, kapott egy új Exide Premium akkut, fagyálló rendben, jöhet a -20 fok és a hóesés.
-
szőröscica
addikt
Én inkább Mann/Mahle/Bosch vonalon mozognék szűrők tekintetében, olajból pedig minimum egy 5W40-eset tennék bele, a turbó szeretni fogja ha hidegen is kap megfelelő kenést. Ilyen minőségi cuccokkal pedig nyugodtan húzhatod 10 ezerig is a cserét, még komolyabb hajtás mellett is.
-
szőröscica
addikt
Lehet, hogy placebo, de mintha finomabban járna a motor a prémium Auchan gázolajtól. Ez a második tankolásom belőle, bár először csak 30 liter fért a tankba, de azt kijártam, és most majdnem 50 litert tankoltam belőle - azóta több mint 250 km-t mentem. Nem érzem, hogy jobban húzna az autó, a fogyasztás sem tűnik kisebbnek (bár nyilván 250km semmiség, erre nem lehet alapozni), de MINTHA kevesebb vibráció jönne a motor felől.
-
szőröscica
addikt
válasz Winner_hun #20602 üzenetére
Turbóhalál esetén előfordulhat, hogy a motorolajat kezdi elégetni a motor. Ekkor jön belőle ez a gyönyörű füst, és ugye revlimiter sem működik, tehát bőven túl tud forogni, miközben egyre kevesebb benne a motorolaj. Kézi váltós autóknál nem kontrollálhatatlan a dolog, be kell tenni a legmagasabb fokozatba, tövig nyomni a féket, és lefullasztani a motort.
Automatánál viszont el nem tudom képzelni, hogy mi a megoldás, mert ott a wandlert simán elnyírod, ha ilyen helyzetben D-ben hagyod és beleállsz a fékbe. Talán ha van lélekjelenléted valamivel eltömíteni a levegő útját a légszűrőháznál, azzal menthető valamelyest a helyzet.
-
szőröscica
addikt
Azért meg kell nézni, hogy mi az ajánlás a vezérműszíj cserére, a PSA-nál vannak egész hosszú periódusú autók, pl. az 1.4 HDI 10év/240 ezer km.
17 ezer után pedig illik ledobni az olajat és szűrőket. A váltóolaj meg megint olyan dolog, hogy ha a gyártó élettartam töltetűnek adja meg és most van a kocsiban 110 ezer, akkor még elautózhatsz egy keveset, ha nincs most pénz lecserélni.
Beszerzési forrásnak tudom ajánlani a fékmester.hu-t. Korrekt, gyors és olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Családosoknak, aktív életet élőknek de fasza kocsi ez: [link]
Simán elmennék vele Európát bejárni. Micsoda vadkempingezős járgány ez. Erősen kéne.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
A legtöbb autó nem km-re pontosan írja ám ki, hogy mennyit mehetsz még egy tankkal, hanem az utolsó néhány tíz km vezetési stílusa alapján számol, és általában mikor 0-t írnak ki, még akkor is van bennük pár liter. Arról nem is beszélve, hogy ha ferdén parkolsz, dimbes-dombos területen jársz, csalhat a szintjelző is.
Úgyhogy én ezt nem hibának tekinteném, ez egyszerűen ilyen. Egyébként nem tanácsos gyakran alacsony üzemanyagszinttel járni.
Hideg motorral 4-5km-es távokon egy benzinessel nem meglepő szerintem a 8.5.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz tomiii. #20978 üzenetére
Pedig annyiban igaza van, hogy aki 3 ezerért tankol, az vagy csóró vagy rohadt sok ideje van, hogy 100km-enként tankolgat.
Engem meg az zavar, hogy csak 62 literes a tankom, így csak 1000-1200km-es hatótávom van. Pedig milyen jó lenne egy 100 literes túratank. A Transit Customba legalább a 95 literest vettük a kis 80-as helyett, így az is tud hozni 1200km-t, óvatosan 1300-at is. De még nyomva is megvan az 1000.
-
szőröscica
addikt
Hihetetlen idióták vannak, ma a Hungárián a Kacsóh Pongrác úti felüljáróra tartó sávban araszolás közben a mögöttem jövő folyamatosan villogott és dudált, mert tartottam 5 méter követési távolságot az előttem menőhöz képest. Csak azt nem értem, ha annyira zavarta, mi a halálért nem előzött meg, összességében 10 méterrel is előrébb lehetett volna.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #21191 üzenetére
Én 5W30 Sustinát használok, ennél hígabb olaj nem nagyon van a piacon, de nem fogy belőle észrevehető mennyiség két csere (10-11 ezer km, kb fél év) alatt. Igaz, ez az 1.9dci olaj nem az olajzabálásról híres.
-
szőröscica
addikt
válasz FerNandor #21319 üzenetére
Mi ez? 1.5 vagy 1.9 döci?
Én 1.9-be 5W30 Sustinát töltök (ami egyébként tech sheet alapján olyan híg mint egy 0W20), 10 ezer km után cserélem, és gyakorlatilag nem változik a motor hangja. Az Elf olajnál mindig megfiatalodott a motor miután lecseréltem: ennyire elhasználódott 10 ezer km alatt, érezhető különbség volt utána a frissel.
-
szőröscica
addikt
Nagyon tetszenek nekem ezek a faceliftes fókák, és a Fordnál érzik a színeket is. Ez az ST narancs marha ütős, de a candy red fantázianevű bordó is csodás. Akár ezt a dízelt is elfogadnám, de az 1.5 180 lovas benzines, vagy a 250 lovas ST is jöhetne.
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #21395 üzenetére
Azért mekkorát változott pár év alatt a világ: 10 éve még simán kaphattál mezei középkategóriás autót 6 hengeres motorral (Vectra, Laguna, Passat, 407, C5, stb), benzinest és dízelt is, ma meg örülhetsz, ha egyáltalán 2 literes turbó választható és nem valami túlfújt 1.6 a csúcsmotor mint pl. a Renaultnál, a 6 henger meg a prémiumgyártóknál is már csak az igazán drága változatokba fér bele. 8-ról ne is beszéljünk.
Nekem nincs bajom a turbómotorokkal, sokkal jobban szeretem a karakterisztikájukat mint a szívókét, de a sok henger az sok henger. Az a finom dolog.
-
szőröscica
addikt
Ti szeretitek az autótok kipufogógázának szagát?
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #21469 üzenetére
Csak volt sajnos, egy jó kis E39 530d, de nagyon rohadt, el kellett adni. De a mai napig rendszeresen nézem a használtautót, és nosztalgiázok.
Egy chippelt 1.9 dci-vel járok most, 207 ezer km van benne, garantált. Óra szerint 110-nél 5 alatt fogyaszt, mentem már Miskolc-Győr távot 4.4-el. 150-nél már 6.5-7 között. Én napi 55-60km-t ingázom vele, ennek felét kb. a nulláson, a maradékot valamilyen úton módon az Árpád-hídig (M3 bevezető, vagy Váci út). Így jön ki mostanában a hidegben 5.6-5.8 közé, pedig reggel míg jeget kaparok és kinyitom a kaput, még járatom is a motort.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz FuRiONight #21674 üzenetére
5w40 vagy 5w30 mehet bele, de ha van zseton, akkor a 0w olajat meghálálja a motor.
-
szőröscica
addikt
Árultak a közelmúltban egy E61 550i-t a használtautón. A legjellegtelenebb ezüst színben, 16"-os felniken, M csomag nélkül. Belül persze fullos volt, de kívülről tökéletes sleeper - családi szürke kombi. Arra lehetne felpattintani az 520d feliratot, aztán okozni vele meglepetéseket.
-
-
szőröscica
addikt
Legyen dugódíj, támogatom. De legyenek P+R parkolók is, ahol le lehet tenni az autót, mert ma gyakorlatilag erre nincs lehetőség (Újpesten kb. 100 autó fér be).
És a P+R jobb helyeken ingyenes...
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs