- Apple Watch
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Hívószám-hamisítás
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Snoop-y #43467 üzenetére
Te meg el siklottál a tény felett, hogy ha 7000 eurót tudok eltenni egy fél év alatt, annyiból kellett volna a fenti teória szerint egy lassan széthulló valamit venni, pedig a duplájáért sokkal fiatalabb autókat lehet kapni, aminek jobb eséllyel sokáig nem lesz még baja. Csak tovább kell spórolni. Szóval erőn felül autózok, ma is tanultam valamit.
Ha csak a feléért vettem volna, akkor már legalább 3x annyit ráköltöttem volna, mint a drágábbra. Ezt vlahogy mindenki elfelejti.
Teljesen más tészta ha valaki hitelre veszi, olyankor a banknak veszi, nem magának. De ha kp-ben ki van fizetve, akkor nem értem a teória logikáját.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #43493 üzenetére
"Nem ezt mondjuk de attol hogy valaki fiatal nem kell STI-re hitelt felvenni aztan meg nezegetni"
Pedig ez itthon jellemző. Kolléga megvette a 320D-t az összekuporgatott hitellel kiegészített pénzén. Vétel után nem sokkal kilyukadt a hűtőradi, nem egy nagy történet de konkrétan fél éve áll az udvaron a kocsi mert nincs pénze megcsináltatni.
#nincsbennetarcsi
-
Viperator
őstag
válasz Snoop-y #44097 üzenetére
Igazad van!
Legutóbbi hozzászólásában azt írta, hogy két éve vette a kocsit és akkor történtek a cserék...
@Black: én 10ezer km-ként szoktam.
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
-
McSzaby
őstag
válasz Snoop-y #44542 üzenetére
A pályázás teljesen más kávéház szvsz. Bármilyen autóról beszélünk, zsebbe nyúlós. Szar futóművel nem érdemes odamenni, szar gumival úgyszint, szar fékek és társaival sem. Bármilyen autót is választ az ember, szerintem fél misi alatt (kocsi ára nélkül) még a nagyon budget buildet se lehet megúszni. Az a Pulsar meg abszolút megérdemelne inkább egy restaurálást a pálya helyett. ) Ami occó és fun az még talán ezek a hétvégi bevásárlóparkolós szlalomok, de onnan is már az amatőr rally a kövi lépcsőfok, ami még mindig olcsóbb, mint pályázni, de már ahhoz a hobbihoz is egy jó állás kell.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Kornel
veterán
válasz Snoop-y #44564 üzenetére
jolvan.
szoval sima TRW vagy KYB
sachs-ot elengedem, mindenki szidja a civicben csere után is.
Te mit mondanál?
FSD bekerült már?
ha nem, add nekem, mennyi volt?amugy biztos lesz piszkálva, ezzel az ECU-val is
csak ugy hobbibol
legalabb balint csippes JTD-jét fogjam meg, annyi már elég lesz[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz Snoop-y #44562 üzenetére
enyémet? de azt tudod, hogy nem az én autómról beszéltünk?
egy Nissan Pulsar EXA NX volt a téma.de ha már...
ez a vas is itthon van sacc 8 éve, nincs forgalomba helyezve, pályázásra használja a tulaj.
nagyobbra cserélték a fékeket, meg az üléseket okosabbra.
pályára szánt gumik vannak alatta, állítható futómű...
később kapott egy teljes kipu rendszert, leömlővel, mindennel... meg a nyomáson is emeltek, de csak finoman. 0.8 bar rémlik (gyári 0.5).
hjaaa, meg a géptető is karbon
kellett volna mást is csinálni vele?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #45386 üzenetére
Vezettem 750i-t, mozdonyszerűen gyorsul de vhogy nem érzed benne a sportosságot, túl elszigetelt vagy a környezetedtől nincs elég feedback. Egy sokkal gyengébb WRX-ben 10x több/jobb élményt kapsz.
Ettől király az mx-5 is, hogy úgy érzed milyen gyors vagy pedig nem.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Snoop-y #45399 üzenetére
Sehol csak szeretek gyorsan felevickelni a gyorsitosavbol mikor megyek fel autopalyara vagy hirtelen ha be kell ferni valahova. Szoval betyarul ki fogom hasznalni ezt is
Jaja, én is erre szoktam használni az erőt, mondjuk egyik autóm se egy pályabajnok, de ezekre teljesen jók.
Meg nem mondom mikor vártam utoljára a kelleténél többet kikanyarodáskor, pedig a 420 lótól nagyon messze vagyunk.
automatások: nektek is jó erősen át kell rúgni a kickdown gombra a pedált? Nálam jól rá kell nyomni még padló után.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Snoop-y #46399 üzenetére
Tessek, itt is a folytatasa:
Srac szerzett hozza egy orrot, pontosabban a jobb elejet.
Ennek a menete az volt, hogy elment erte Debrecen melle, mert ott talalt jot.
Kerdezem tole, hogy miert nem nezett el soroksaron levo bontoba, vagy a 16. keruletbe.Azert nem, mert ott 15-ert akarta neki adni a ficko, itt megkapta 7-ert.
Fasza, es az uti koltseg, ideje stb. Hat o azt 30e Ft ert szervezte, vittek es hoztak, plusz vett tartalyt meg par muanyagot, ami ott nem biztos, hogy lett volna.850 volt a 320 ara, es 20e Ft-ert szamitottak be a elozot, igy alku nelkul 830 lett.
Kuszoboket kene cserelni, de nem kapni hozza, csak amerikaban van egy raktarban hozza valo, gyari BMW kuszob 52000 Ft, de ide nem szallitanak, szoval ki kell menni erte.
Karpitot sem kapni hozza, csak gyarit, egy ajtokarpit 40000 Ft. Lampak 280e Ft, raadasul belekotott az eladoba, mert az egyik elso lampa nem Bosch, szoval nem gyari, ne basszak mar at.Erdekes figura, az E46 azert nem tetszik neki, mert a maszk egybe nyillik a motorhaztetovel.
"Bad reklám is reklám too"
-
lenko
aktív tag
válasz Snoop-y #47155 üzenetére
Munkatársam most fog venni új clio-t. Annál az első háromezer km után elő van írva az olaj csere.
A skodára meg tök mind1 mi az előírás, céges auto esetén úgy is betartják mert tök mind1, aki nem ért semmit se hozzá az is. Aki meg igen, az úgy is cseréli a longlife olajat legkésőbb 15e km után, optimálisabb esetben 10e km után.(#47165) Snoop-y Azért írtam, hogy cégesnél tökmind1, 120e km nél vagy 3év után csere nálunk, annyit meg csak elmegy, majd a 2. tulaj fog "jól " járni vele.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Jaffa75
őstag
válasz Snoop-y #47158 üzenetére
azért a másik mérnöki csodát se feledd... egy 1455 kilós autóba merészség betenni egy ezres turbóst!
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #47165 üzenetére
"Oke betartjak de egy turbos autonal a 30K csereperiodus egyenlo a halalos itelettel."
És ez a céget, aki az autót valószínűleg lízingeli miért érdekelje? Jó eséllyel addig tart a lízing, utána nem neki van gondja vele. Alatta pedig garis az autó. Így a gyártó/a lízingelő felelőssége az egész. Előbbi megeszi a saját főztjét, ha a gari alatt probléma van, utóbbi meg majd kijelöl megbízhatóbb konstrukciókat.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #47169 üzenetére
Az, de nincs mit tenni. Kapitalizmus, tömeggyártás, villanykörte effektus, stb. korunk jellemző fogalmai...
(#47170) EQMontoya: És ezzel a gyártó jár jól:
- aki problémamentes szeretne lenni 3 évig -> új autót vesz -> gyártó profitál
- aki használtat vesz, nem lesz problémamentes -> a bonyolult motorok, speciális alkatrészekkel elősegíthető, hogy a gyártóhoz kelljen menni alkatrészért -> gyártó profitál.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Snoop-y #47169 üzenetére
Meg kell szokni. Az újaknál számítanak rá, hogy nem lesz hosszú életű, de ez nem is volt cél. Nem akarják, hogy 10 éves szarokkal járjunk. Inkább új, még szarabbal.
Fel sem merül bennük, hogy van élet a 4 év gari után. Az őket nem érdekli, annyit meg elmegy még a 30k-s csere periódussal is. Ha látnád a hengerfejét ennek az 1.0 TSI-nek, elsírnád magad. A kipufogó és szívó torok a fej része. Szerinted ha valami baja lesz, mennyi lesz majd egy ilyen fej? Mindenki szidta a fordot, mert megadott egy számot tervezett élettartamnak az 1.0ecoboost esetén. A többiek is ezt csinálják, csak nem nyilvános a tervezett élettartam.
Nem fogja megérni használtan megvenni ezeket, mert csak akkor lesz ismét megbízható ha teljes motort cserélsz. Lesznek cégek, aki rá fognak állni a generálozásra, de tudjuk milyen kétes eredménnyel szokott ez működni. Főleg ha nincs gyári alkatrész, csak fődarab egyben és mindent gyártani kell hozzá. A pékek és cukrászok ki fognak kopni az autószerelésből, mert nem lesz elég a villáskulcs készlet, meg 2-3 csavarhúzó és kalapács.
EQMontoya Majd megtanulják, hogy ezekkel nem kell 10 évig tervezni. 5 éves korára annyi drága baja lesz, hogy nem lesz értelme gatyába rázni. Ez lenne a cél, ne oldd meg sehogy, vegyél újat. Eldobhatóra csinálnak mindent és ez átvetül az emberi kapcsolatokra is. Nincs kompromisszum, ha valami nem OK, keresnek másat.
Nézz meg egy modern kábel köteget, majd megérted, hogy az 10 évig nem is működhet. Cérnaszálak vannak csak benne, amik 3-4 év alatt kidörzsölődnek a motortérben a vibrációktól, és kezdődik a tánc.
Úgy kell csinálni, mint a németek, 4 év után veszi az újat. Nem is szív vele, ha gyári hibásat is kap, oldja meg a szerviz garanciában. Majd a kelet-európai csávók szopjanak vele 5 évesen 250 000km után. Itt meg minden szart meg veszenk visszatekerve 90 000km-re és szidják, hogy lekvárból van.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #47165 üzenetére
Azért ez most megugrotta ez ingerküszöböm: [Legacy Spec. B]
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen