Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #86992 üzenetére
A kiégett autó miatt?
Valamennyire biztos, de szerintem Szent István átsegítené azt is ebben az országban.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Helyszínen legéppuskázni az ilyet.
Tényleg csak az a kérdés, hogy az amúgy is vállalhatatlan parasztok vesznek ilyen suvokat, vagy ezek teszik őket "felsőbbrendűvé"?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #87123 üzenetére
Ez szimplán nem igaz.
Elég sokat közlekedek ahhoz, hogy saját szememmel is lássam, hogy a tahók között aránytalanul többen vannak, mint egyébként a forgalomban. Autópályán nem tudsz 200km-t menni úgy, hogy ne legyen egy, amelyik 30cm követési távolságot tartva beáll a seggedbe letolni, miközben előtted is vannak.
Városban is az elmúlt napokban egy tirpákot láttam, az az említett X3 volt vasárnap, akit azért nyomtam le, mert előtte a soroksárin 30 centire jött a seggembe 85-ös tempónál.Érdekes, hogy Corollával kapcsolatban nem nagyon van az embernek ilyen storyra, pedig tuti fut az utakon 10x annyi.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #87126 üzenetére
Oké, hogy hivatalosan mindkettőnk diplomájában ott van a "mérnök" szó, de ettől még nem kell mindenhez reprezentatív statisztika, mérőszalag és tolómérő, a legtöbb esetben hihetünk pusztán a józan észnek. Mivel 181cm vagyok, a hölgyek döntő többsége alacsonyabb, mint én. Gőzöm nincs, hogy pontosan hány százalék, meg hogy mi az átlag magasság és mekkora a szórás (tegyünk fel normál eloszlást), de a dolog egyszerűen annyira nyilvánvaló, hogy nem is érdekel az állításom igazságtartalma szempontjából.
A lentebbivel pontosan ugyanez a helyzet: egyszerűen annyival több köztük arányaiban a tulok, hogy fel sem merül az, amit mondasz.
MX5-öket is észreveszem az úton, mert elég jellegzetes, és szeretem is a típust, de valahogy nem nagyon van olyan emlékeim, hogy tahó parasztok lettek volna. Persze az se futja 5mp alatt a 100-at. Mondjuk az X3 20d se, de attól még próbálkoznak vele...
Csak aki nem tud normálisan közlekedni erős autóval, az ne üljön bele.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #87137 üzenetére
nem az autó hozza elő az állatot az emberből, csak egy eszköz az elkövetésre.
Ez tény. Nem az ellenkezőjét állítottam, pontosan ezt, csak a másik irányból. Nevezetesen, hogy a BMW X-ek vevői között aránylag sokkal több a tapló, mint egyébként. Valószínűleg nem a kocsi teszi őket azzá, hanem ezek a modelleknek nagyon tetszenek a taplóknak.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #87149 üzenetére
Más: Budapest monnyon le, a közlekedésszervezési képesség negatív. Erre rájön még a korábban említett mazsola probléma és mindjárt kész is az instans agyérgörcs.
Ezzel csak egyetérteni tudok.
A tegnapi napból tanulva ma 9:30-kor indultunk otthonról, és lám, lehetett közlekedni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz pit stop #87286 üzenetére
Az a baj, hogy senki nem szorongatja ilyenekért a töküket, ezért el vannak pofátlanodva.
Én is gondolkodtam rajta, hogy vajon van-e szabályozás arra, hogy milyen számla nélküli ajánlatot ad a biztosító egy javításra. Mert amit nekem ajánlott a Köbe, az olyan szinten volt pofátlanul alacsony, hogy ha azt meg lehet tenni úgy, hogy ez semmilyen szabályozást nem sért, akkor akár egy csekket is küldhettek volna, hogy én fizessek...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #87296 üzenetére
Számlásan kifizették a kétszeresét, szóval kipüföltem belőlük a normális javítás árát, a kérdés az, hogy van-e bármilyen szabályozás arra vonatkozóan, hogy milyen számla nélküli ajánlatot adnak, vagy csak a jó ízlés szab(hatna) gátat a pofátlanságnak?
Igazából azért érdekes, mert van otthon fél autóm (mindkét lökhárító, hűtőmaszk, összes fényszóró), szóval kisebb kocc után a saját garázsomban tudom javítani az autót (max fényeztetnem kell), viszont erről... hogy is mondjam, macerás számlát adni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Nálam gombnyomásra kikapcsolható, ami a megfelelő helyen hajtással kombinálva már elég jó hóban.
Egyébként volt is rá szükség egyszer, ónoseső idején bekapcsolt ESP-vel, de még hó módban sem tudtam felmenni egy lefagyott dombon, kikapcsolva meg kipörgött persze, mint állat, csúszkált jobbra-balra, de felküzdötte magát.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #87470 üzenetére
Szintén.
Napi szopófaktor is megvolt tegnap: fékcsőcsere után légtelenítésnél a bal első nyereg légtelenítő csavarja beletört... Szóval alkatrész rendel, most az a fék nincs rendesen légtelenítve. Mentem vele 2-3 próbakört, nem igazán érződik, nagyon minimális levegő lehet benne, de bazze, érdekelne, hogy miből sikerült gyártani azt a csavart, ami a fej alatt vízszintesen eltörik.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #87558 üzenetére
Azért van abban valami vicces, hogy egy kb. 1300 kilós, kb. 150 lóerős autó benzines autó 16 év eltetével is pontosan ugyanúgy 11 litert fogyaszt... Ebből is látszik, hogy mennyire "jó" irányba megy az autóipar.
Ülésfűtés tényleg jó dolog amúgy, én is nagyon szeretem. Pedig 3km után már van fűtés, de akkor is, az első 1-2 percben tök jól jön.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #87568 üzenetére
A 7.4 vegyes tök oké, nem kételkedtem a szavadban, csak brutál kevésnek tűnt városi fogyasztásra a 7 liter.
Ami a spritmonitorodon van, hgoy 7.4-et evett vegyesben, az is kurva jó, de azt simán elhiszem, az ugyanis tény, hogy ezek a kis turbók országúton és pályán az alacsony fordulaton meglévő nyomaték + hosszú váltó miatt tök jól fogyasztanak.Szóval a kérdésem arra vonatkozott, hogy a fedélzetid nem hazudik-e a városi hét literrel, mert városban aztán sokat nem számít se a hosszabb váltó, se a kéthengerezés, elvégre elindulsz-megállsz, nincs mikor takarékoskodni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #87574 üzenetére
Azért az elég kemény, én városban nem tudok bemenni 10 alá még hosszabb szakaszokon se.
Így, hogy 5km-re járok dolgozni, van 12 is a városi fogyasztás simán, de hát nem is csoda, Az út felénél már eléri az üzemhőmérsékletet... A víz, az olaj még nem.
tboldi: én is magamnak cseréltem a szereledmagadban.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Valaki a múltkor rendelt itt valahonnan tehermentesítőket, most jól jönne nekem is egy ilyen.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #87656 üzenetére
Tankoltam ma 98-as Auchan benyát, kiváncsi leszek.
Hétvégén vásároltunk az Auchanban, kaptam 450Ft-nyi tankolós kupont (150Ft/db, 5000-enként használhatsz fel egyet), így a teletankra nézve kb. 350/l volt a 98-as. Úgy voltam vele, hogy ennyiért megér egy próbát.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #87676 üzenetére
Ér észrevenni a végén smileyt, csak szurkálódtam.
Egyébként nem az 1995 a legfőbb oka, azt már korábban is írtam, hogy az az 1.4 VW moci gyengusz és ahhoz képest nagyon sokat eszik, egyik exeméknek volt ilyen motoros Poloja, fater 1.5 Mazdája meg az én 1.6 Corollám is kevesebbet vagy max ugyanannyit evett, pedig nagyobb és erősebb autók.
Nyilván 350 Eur aprópénz, annyiért bőven jó szaladgálósnak.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #87684 üzenetére
A jó öreg 1.9 tdi, ami még nem pd?
Hát igen... Nem véletlen lett belőle a smoke&charm hülyegyerekek kedvence, mindent kibír.brumi: ez azért közel sem egy prémium beltér, lehet, hogy valakinek jobban tetszik, mint mondjuk egy konkurens Kia/Mazda/Ford, de ami prémium, az mondjuk a Lexus CT/A3, és az tényleg más liga, ha belenézel.
Szerintem a VW beltér tökéletesen beleillik az első halmazba és fényévekre van a másodiktól.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz xEon1337 #87697 üzenetére
Ebben mi olyan nagy cucc, srácok?
A Lexusban legalább a műszerfal is bőrözött több helyen, meg ilyenek.
Oké, teljesen rendben van, tök jól össze van rakva, de hogy miben lenne komolyabb, mint mondjuk a CT, az nem látom.
brumi: G7 viszont (szvsz) beltérminőségben jobb a konkurenseinél.
Ezt aláírom. Némelyik konkurens egész közel van, de tényleg etalon a kategóriában.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen