Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Magisk
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Apple Watch
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #84117 üzenetére
Ez tiszta sor, nem veszel használtat, oké, nem is erről volt szó.
Nekem inkább az a fura ebben a storyban, hogy egy 3-as BMW vagy egy Lexus IS 5-10 évvel ezelőtt is 9M-ről indult, meg nagyságrendileg most is.
Csak mindenki más (Octavia, a lentebb említett középkategóriások zöme) is drágult annyit, hogy így már elég fura kép alakult ki a piacon.
Most ott tartunk, hogy egy fullos 180 lovas Civic alig olcsóbb, mint egy fullos, 192 lovas Mazda 6, illetve 10-ért már értelmesebben felszerelt 3-as Bimmer vagy Lexus is van... Azt a 15% difit én rászánnám.
Mert ahogy elnézem, a "fapad" IS van kb. egy jól felextrázott kompakt felszereltségi szintjén, alap az összes olyan móka, amiért a kompaktokban fizetsz: ülésfűtés, nagyhifi, bőr ülés, stb...Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboldi #84143 üzenetére
Ez jogos. De ilyen nem nagyon van.
Pumma:
Leparkolás után a BMW külső visszapillantó tükrei elektromosan behajthatók, így azok nem foglalnak el akkora helyet, emellett kisebb valószínűséggel sérülnek meg.
Ez már 2000-ben is alap volt, nehogy már egy 3-as Bimmernél ez ne legyen széria...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #84154 üzenetére
Hát, ha itthon vezeti egy területi képviselő, akkor az 1.6 crdi is.
Amúgy persze, közlekedni igazából elég a 318i is végülis 10-en belül megvan a 100, meg 200 fölötti a vége, csak picit többet várna azért ma az ember. De hát alapmotor, szóval ez van.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Acheron #84195 üzenetére
Ez valóban nem is olyan durva.
Ha az S-Max tetszik, vegyél azt, csak találni benzines, manuálisat is használtan. Gondolom, ecoboost van azokban is.
BUZZLGHTYR: a vastagabb olaj nem old meg semmit. Vagy utántöltögetni kell, vagy rendberakni a tömítéseket, lehúzógyűrűket.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bbubby00 #84227 üzenetére
Pont erről volt szó nemrég.
Egyébként jó utat!
Majd számolj be, hogy fent (Morskie Oko, Kasprowy) van-e hó. Mi 31-én megyünk, remélem, fogunk tudni már hóban túrázni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #84257 üzenetére
Egy szavazat az alura.
Ezeken a mai autókon elég szarul néz ki az acélfelni.Illetve +1 alternatíva: ha van olyan gyári Ford felni, aminek stimmel a lyukkiosztása és mérete, mondjuk 1-2 generációval korábbi Mondiról/Fókáról használtan, akkor érdemes venni egy olyat, felújíttatod (onnantól gyakorlatilag új), viszont tuti nem kell tehermentesítővel meg ilyesmivel szopni, plug&play.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #84508 üzenetére
Az viszont érdekes, hogy ez a hajtáslánc mi.
Mert láthatóan nem a 350Z/370Z-t vettél alapul, de nem is a GTR-t (az sokkal nagyobb blokk, + két kardán, borzasztó komplikált és drága), szóval ezt 3.0 v6 turbót vajon:
-Kifejlesztették most? Ez esetben lehet, hogy ez lesz a következő Z-ben is.
-Ez egy Renault motor, kicsit felpiszkálva?Formára amúgy hátulról szerintem szép, az övvonal viszont az összes mai nagy kupén (including M4, A5) túl magas, emiatt túl nagy az ajtó és lőrés az ablak.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ez annyira egysíkú, hogy felmerül a korrupció gyanúja. A németek a kibocsátásnál csalnak, a japók meg itt.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Nekem is volt több contim, elégedett is voltam velük, de a tavaly felkerült Toyo Snowprox, amiről semmilyen tesztreferencia nem volt, meglepően kurvajó, szóval az Adac tesztek tényleg nem sokra jók.
vilike: a jó öreg 930-on nem szokott szétfagyni. Útvonaltervezésnél megborul néha, ha azon túljut, akkor stabil.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Garancia, ha más nem, fejbekúrod vele az eladót.
Integrale: megvan jó rég, soha semmi baja nem volt.
Mikor vettem, gondolkodtam, hogy visszaállok droidra.
Néztem pl. Sony Z3 compactokat, az összeset úgy hirdették, hogy "gariba cserélték a fél telefont (alaplap, kijelző, stb), szóval szinte új". Oké, akkor ezt hagyjuk, inkább a jó öreg WP.
Most már sajna WP nincs, de az Androidhoz nem füllik a fogam, szóval ha cserélem, szerintem szifon lesz ebből... Kocsiba mondjuk droidot tervezek beépíteni, arra jó.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #84601 üzenetére
Sima + zöld.
bajnokpityu: ez azért költői túlzás, egy tisztességes tárcsa bírja már ki azt, ha esetleg nedves időben kell fékezni két nagyobbat.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #84615 üzenetére
Még azon gondolkodtam, hogy a jó magyar utakon valahogy maga a kerékagy vetemedhetett el egy kicsit, amit kb. semmilyen mérés nem fog kimutatni, viszont utána tök mindegy, hogy milyen tárcsa megy rá, az tuti asszimetrikusra fog kopni.
Féknyereg felújítás meg fékcső-csere hétfőn meglesz.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #84627 üzenetére
Ok, elismerem, ezzel a gyakorlattal meg szerszámkészlettel esélyesebb.
Emelés nem para nálam sem, krokodillal azért 2p alatt bármikor meg van emelve egy autó, van Makita akkus csavarozó meg ütvecsavarozó is, az ilyen speciálisabb szerszámok, mint amivel pl. be lehet nyomni a dugattyúkat, az nyilván hiányzik.
Olajcsere mondjuk megvolt egy óra alatt kényelmesen úgy, hogy a motor alatt lévő műanyagokat le kell bontani hozzá, meg visszapakolni a végén. (vagy 20 csavar fogja)[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #84639 üzenetére
Az sem feltétlen igazságos, egyrészt mindenki azonos súllyal esik lattba, a soha nem balesetezőtől a mindenkit összetörőig.
Továbbá ezzel vannak olyan egyébb problémák, amit jogilag is aggályosak, pl. fizetem a biztosítást a benzinben akkor is, ha mondjuk zárt pályán driftelek, kimegyek pályanapra, ráadásul a felhasználás okán még elég sokat is, ellenben nem vonatkozik oda a biztosítás.
Az már csak az elvi része, hogy a 20L-t fogyasztó Mustang és az 1.9tdi-n 7 litert áttoló területi képviselő közül nem kérdés, hogy utóbbi a veszélyesebb...Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #84699 üzenetére
Van egyáltalán olyan motor az 1erben, ami vállalható?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #84759 üzenetére
Egy rommá húzott 2 literes BMW turbóval?
Hát, az első pár évben biztos, aztán szerintem egyre nyugtalanabbul aludna...
Valahogy így[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #84805 üzenetére
Fura ez nekem, szerintem az európai gyártók közül az elmúlt 30 évben az Opel alkotta a legkevesebb kívánatos autót.
Persze, a maga módján rendben volt az F Astra, Vectrák, mert a könnyen fenntartható, egész strapabíró autók voltak, de igazából szürke egér mind.
De mi az, amire szívesen emlékszünk vissza? Egy gyári állapotú Calibra, az már tényleg egy műkincs, egy Speedster jöhetne (mondjuk az meg leginkább egy Elise), és... itt kb. véget is ért a lista.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #84814 üzenetére
Szó se róla, a japánok irgalmatlanul sok unalmas autót gyártottak az elmúlt 20 évben, megszámlálni se tudnám őket, ezzel egyetértek.
Amire a lentebbivel utaltam, az az, hogy emellett azért néha-néha elsül a gyártók keze, és kiesik belőle olyan, amire sokan vágynak még használtan is. Lehet ez akár egy E46 330i, egy 560SEL, japóknál ugye sportos gépek (MX5, MR2, GT86, S2000), vagy akár a hothatch kategória jobb gépei (Megane RS, Golf GTI, TypeR jobban sikerült generációi), és ezekból nekem valahogy kevés van az Opelnél.
Oké, az F GSi valóban egész jó kis gép volt.mdani01: az kemény, kéne. Kivéve a piros ülést, az valami embertelenül stricis.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen