Hirdetés
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Yettel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutszi
veterán
válasz brumi1024 #181121 üzenetére
Erre kiváló példa volt tavaly egy szürke Astra a sűrű ködben...autópályán... DRL-el ment. Valószínűleg automatán volt. A szórt fény magas volt...de a sűrű ködben attól még illett volna nem extrém sportolni.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #181679 üzenetére
911 gts cabrio kell es akkor 2in1, marad tobb parkolohely nalam ez lenne az egyik, ha ram szakad az otoslotto.
Napi jarosnak valami plugin kellene*, valami Audi vagy Volvo V60. De igazabol egy fullos C-HR is eleg lenne, igaz az nem zoldrendszamos, de 4-5 literes fogyasztas mellett nem lennenek lelkiismereti problemaim. Kar, hogy az A5 sportbackbol nincs phev, az lenne a tuti. Taycant azert nem mondom, mert varosba tul nagy es rettento draga, meg az mar sok lenne a jobol
Es ezek melle egy hely a hobbiautonak, ami felevente, evente cserelodne, mert nagyon sok mindent ki akarok probalni de valoszinu 1-2 darabot ugyis bebuknek belole, ami megfog nagyon.* a full villany csak akkor jatszana, ha annyira tud tervezni az ember, hogy aznap biztosan nem kell messzire mennie. Kulonben egy honda e nekem is adna, bananzoldben. Vagy egy villanyMini, brg-ben.
Mr X: a mindenre is jo auto altalaban nem tul kornyezetbarat es ugy tunik, a topiklakok nagy reszeben van annyi szocialis erzekenyseg, hogy ha nem muszaj, nem egy husz litert fogyaszto autoval akarnak a varosban vergodni
[ Szerkesztve ]
-
válasz brumi1024 #182141 üzenetére
Jól rémlik, az 1.5 TSI az ACR motor .
Mikor Tourant nézegettünk, akkor már ezzel szerelték a benzinest.
Akkor volt épp váltás alatt az 1.4 -> 1.5 - a Sharanban még 1.4, a Touranban már 1.5 ACT volt az elérhető.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz brumi1024 #182301 üzenetére
Ha majd szívózik a Ford akkor fogok írni biztos egy levelet.
#182299bohoc71: Lefotóztam mind a 2 állapotot, most nem leszek ott. Már komolyan ennyire nem érdekel, de nem is érek rá, a munkahelyem egy bizonyos szintig tolerálja ezt, de aztán nem. És a munkahely jelenleg fontos...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #182603 üzenetére
Itt is volt már minden... Kezdődött azzal, hogy van egy széria ahol a vízpumpánál hibás egy O gyűrű, majd cserélik. Aztán jött hogy gyárilag nincs légtelenítve és azért esik a szint (muhaha) de majd beáll. Aztán végül ide is betolták az "ez ilyen" mondatot. Amúgy az a javaslatuk, hogy töltsem max fölé egy ujjnyival és akkor ritkábban kell utántölteni.
Köszi szépen a semmit.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
veterán
válasz brumi1024 #184328 üzenetére
100-150 le / liter 20 éve is simán volt. (Természetesen 95-ös puruttyát tankoltam a 100 le/literesbe 17 évvel ezelőtt, akkor létezett már a 95-ös Vpower. Bezzeg a kispókba ólmozott 98-at, mert abba meg az volt a gyári előírás.)
Itt adom írásba, hogy senkit nem fogok megmosolyogni azért, ha a 200+ lóerős literteljesítményű autójába #csaka100-ast tankolja.
(Vélhetően a gyári előírás 98 oktán.) -
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #184364 üzenetére
Egyelőre az érzésre és a placebó mellé kell valami eggyel kézzelfoghatóbb, 3-3 mérés annyit azért mutat ha tényleg jobban megy. Amúgy próbáltam ezt az appot, ha 1-2 perccel korábban megnyitod, egész pontos. Nekem van OBD-s adapterem, de másnak feltételezem ez sincs, vagy megvett program se hozzá. Főleg iosre
kolondrum: van konkrét kérdés? 13 éve van casconk, plusz ha mások okoztak balesetet nekünk akkor is jól jött, mire a rendőrség hat (!) hónap után le tudta zárni az ügyet. Biztosítók, tehát elégedett nem leszek soha azzal amit fizetnek, de milla feletti kárnál, vagy gazdagsági tk esetén nyilván marha jól tud jönni. Mondom ezt úgy, miután gtkra tettem egyszer a családi autót, és persze nem volt akkor casconk.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #184664 üzenetére
Ott van a hiba, hogy a marketingben meg ezerrel azt toljak, hogy hu de fasza es mindent is tud. Jo sok penzert. Es egy tok egyszeru szituban ne b*ssza mar neki a szalagkorlatnak az autot. Az onparkolo ugyanez. Nyilvan aki megrendeli, azert teszi, mert alanyi jogon nem tul ugyes. Igenis az az elvaras, hogy ne huzza meg a masik autot es ne padkazza le a felnit. Szarul be tud allni ingyen is az ember, onerobol...
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #184664 üzenetére
Illetve azzal nem ertek meg egyet, hogy ugyan a figyelem nem lankadhat, de ha rossz dontest hoz, az nagyon nagy baj. Azt nem hozhat.
Ha nem teljese biztos abban, hogy mit kell tenni, akkor sipoljon, vilagitson pirosan es ne csinaljon semmit, bizza a usererre.
De Vettelen innen azert ne varjuk el senkitol, hogy ha a belso savban autopalya-temponal a savtarto behuzza a szalagkorlat fele, akkor megfeleloloen reagaljon. Ez irrealis.Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #184676 üzenetére
Én amúgy nem is értem, egy ilyen nem túl nagy szám rendszert ami figyel két sávot és azon belül kellene tartani az autót, hogy lehet ekkora rakás szarra megcsinálni .. azért ez nem rocket science meg FSD, azért hardver meg szoftver meg knowhow tekintetében is kicsit előrébb járunk már ennél.
Amúgy akármit is írnak a kezelésibe, egy tempomat is azért van, hogy ne kelljen nyomnod a gázt. Nem írhatod bele a kezelésibe ez L2 tempomat, nem veheted le a lábad a gázról. Ok de akkor minek van? Vagy visszagurulásgátló automata kézifék, de nem veheted le a lábad a fékről mert néha kikapcsol és nekibaszódsz a mögötted lévőnek. Ok de akkor minek van? Hát ez is ilyen, tekergeti neked a kormányt meg tartja a sávot, pont erre lenne való nem, amit a csávó csinált, nem? Nem az, hogy hátradöntöm az ülést aztán alszom addig, hanem egy pár mp-re az üres autópályán lenyúlhatok mondjuk a kesztyűtartóba vagy elővehetek valami a zsebemből és nem fogom addig nekihúzni véletlen a kormányt a szalagkorlátnak, mert ott az okos sávtartó cucc amimajd nekihúzza helyettemaddig csak megoldja. Az rohadt veszélyes szerintem, elvileg van ami csinál valamit helyetted tehát lankad a figyelmed, különben minek kapcsolnád be ha szinkronban mindent csálsz vele együtt nem? szépen belassulsz nézelődsz mert az gondolod rábízod magad erre a szarra aztán egyszercsak árok.[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #184855 üzenetére
De a CVT-nek az lenne a lenyege, hogy optimalis fordulaton tudja tartani a motort gyorsitas kozben. A robogokok is ugyanezen az elven gyorsulnak eleg durvat a lampatol.
Szoval lehet, hogy a valto programozasa rossz, de akkor az valoszinuleg valami kibocsatasi norma miatt, nem engedi felporogni hirtelen, mert ezzel a technologiaval amugy lehetne gyorsulni.
Reggie0: legellenallas 100-ig nem sokat oszt-szoroz, a vegsebesseg eseten mar valoban hatarozottan szamit.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
CactuS
Arcképgyáros
-
-
pit stop
addikt
válasz brumi1024 #185952 üzenetére
Csak máskor se jut eszébe ezzel az a baj. 2 éve főúton 90 helyett 50nel ment szürke Citroen Picasso a ködben. Ha nem két sávos az út akkor beköltözünk a csomagtartóban amikor 0 hátsó világítás miatt utolértük - gondolom nem látott, azért is ment lassan, f.cking logic.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Biqci
aktív tag
válasz brumi1024 #186275 üzenetére
A fiamnak azt írta az ideiglenes jogsija, hogy csak belföldön szabad vezetnie. Legalább is amit itt BW-ben állítottak ki.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz brumi1024 #186302 üzenetére
Na ma is tanultam. Tényleg lehet ott is vezetni. Csak azt nem értem, hogy miért hívták fel a fiam figyelmét a külföldi vezetési tilalomra és miért nem mondták Ausztriát. De mindegy is, már évek óta egyedül vezethet...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen