- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
No, vegre egy szep Toyota. Ha a belseje is felveszi a versenyt a konkurenciaval, legalabb egy Astra szintet eler vegre, akkor par evesen alternativa lehet egy kombi."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Snoop-y #110904 üzenetére
Egy szot sem irtam a karaktererol, minoseget irtam. Amikor egy uj Avensis Fiat Tipo szinten van belul (anyag es osszeszerelesi minosegben), ket kategoriaval feljebb es nagy, es hibatlan Toyota nevvel atitatott pedigrevel, nem ezt varod.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #110906 üzenetére
Csak en nem latom, hogy utaltam volna hasonlora?
Annyit irtam, hogy mashol 10+ eve alapfelszereltseg resze volt a kodlampa es a sotetedo belso tukor, most meg legombolnak minden szarral kulon-kulon. (Plana a nemetek) egy F30-ba nem alap a hatso konyoklo? A hatso rostely?
Na ne mar!"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #110922 üzenetére
Abba nem volt alap, csak a villany szekekhez, ami masszivan felaras volt.
Az elektromos derektamasz az amire te gondolsz, az mindben volt.
De azt pl megrendelni sem tudtad, ha bele szakadtal sem, klima, konyoklok, 4 elektromos ablak, elektromos, futheto es behajthato tukrok nelkul.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz brumi1024 #110944 üzenetére
Nem hoztam fel az olaszokat, azzal pedig nincs gond szerintem, hogy 20d, boven eleg mindenre.
Az F10-et hasonlitsd ossze a videoban levo Ghiblivel, azota volt egy facelift. Mellesleg, mi a gond a kapcsolokkal? Egy 5-osben aranybol vannak? Nem, ugyan olyan muanyag, mint abban a Maseratiban.
Anyagok minosege alapvetoen jo egyebkent, nem ugy mint egy M6 GC-ben, dragabban. (Nem volt meg olyan Maserati, amibe ne kotott volna bele, hol okkal, hol szorszalhasogatoan)[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz brumi1024 #110948 üzenetére
Végignéztem már párszor, mindig nézem a videóit.
Tudom, hogy F10 volt előtte, és világos, hogy ismered a kapcsolókat, hangjait, érzetet. Maseratié megvolt?
Mert az addig oké, hogy formára olyan a gomb, mint a Dart-ban, de a kapcsoló mögötte nem feltétlenül, mert a kapcsolási érzet jó. Ez már korábban is egy mellélövés volt sokszor újságíróktól, amikor sok tesztben az szerepelt, hogy a 156, Lybra, és a Fiatok kapcsolói ugyan azok, messze nem, alakra van hasonlóság, más nem igazán.Facelifttel szerencsére elég jól kikupálták az egyébként valóban gáz Ghibli ellátmányt, és a belterén is javítottak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #110956 üzenetére
Azért egy klíma csak jól jön (két zónás szintén, az Audinál zavart amikor a zasszony megfagyott én meg sültem, és fordítva), fűthető tükrök is, fényre sötétedő tükrök szintén, deréktámasz is, könyöklők is, elektromos ablakok és tükrök is stb stb
Könnyű megszokni a jót.
Nem csak németekre jellemző és nem csak régre. A németekre ma is, és ehhez csatlakoznak a többiek is szépen lassan. Múltkor csodálkoztam rá, hogy a hátsó rostély + extra egy Giuliaba is. WTF? 159, 156, de még az öreg 155-be is alap volt, ahogy a szélvédőbe épített antenna a 70-es évek óta, erre meghülyülnek és pénzt kérnek ezekért.
szóval ez egy általános tendencia, ami ismétlem, !szerintem! gáz."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Az Audinak rovid ideig nem volt beallitva a hatso mosofej, az ablakkal parhuzamosan locsolt, parszor elofordult, hogy degecrol jottem.
Qru: par napja irtam, egy jo baratomnak van Priusa, palyan benzinbol nem eszik keveset, varosban ehezik, de amint gyorsabban kell haladni 100+, ahol nincs villany, megugrik egy normal benzines szintjere.
Igy jon ki neki 5,7 literes atlag.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Kicsit agyalhattak volna meg a forman, Tesla, Audi es a Jaguar elektromos SUV modelljei szvsz megeszik reggelire ezt a kontost.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz #47205632 #111369 üzenetére
Es faj, ha sokat kaszal a dolgon? Valamibol kell gyartani az anyagot, valamibol kell penzt kapni. Ha valamivel nem ertesz egyet, akkor keresel masik videot, masik csatornat masik mediumot.
Milyen birkitasrol beszelsz? Nem vagy rakenyszerulve egyikre sem, ha kettonel tobb agysejted van, akkor le tudod szurni a szamodra fontos informaciot.
Ne gondold, hogy ez friss dolog, ez megy amiota vilag a vilag, a youtube csak egy ujabb felulet ehhez, amin nagyobb szabadsagod van, mint a TV elott.Mi a tisztessegtelen a Youtubeban? A hirados tisztessegesebb? Munkad soran nem ugyan ez tortenik? Ha van fonokod akkor ot hajtja a sajat jovilaga, ha te vagy a fonok akkor teged, penzert csinal mindenki mindent.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Elölről mondanám csúfnak, oldalról pont a fekete ívek tetszenek. Az ajtókárpitok illesztését még gyakorolni kellene kicsit, mert egyik oldalon szakadék van, a másik oldalon pedig passzos.
Viszont a kilincsek elhelyezése nagyon zavarja a szemem. Első kilincs rajta van egy élen, de más vonalat követ, a hátsó meg csak úgy odarakva, mert kell hátra is kilincs. Ugyan olyan otromba megoldás, mint a C mergán, hátsó kilincs egy élen, az első meg csak úgy ott van, ráadásul feljebb mint a hátsó, házon belül az E osztályét meg tudták csinálni kívánatosra...Más:
Kész a kormány.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #111626 üzenetére
Best Kárpit 18-at beszéltünk meg először, aztán meglátta, hogy van benne illesztés 10:10-nél, és végül 20 lett. Itt csináltattam a váltógombot is, remek lett az is, aztán ahhoz képest csufi volt mellette a kormány, nem tudtam tovább nézni.
Jövőhéten viszek még egy váltógombot, nekem beváltak, ajánlom őket!
Viszont elég hosszú a várólista."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz i-sti #111654 üzenetére
Így marad!
Az a bajom a szürkével, hogy a jó kontraszthoz világosabb szürke kell, világos színt rakni váltóra, kormányra, tehát olyan helyekre, amiket fogdosol, szerintem nem ajánlatos, mert csúnya lesz. Gyárilag is fekete volt, ragaszkodom a gyári állapothoz.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #111698 üzenetére
Félreérted. Észreveszek dolgokat, de nem idegesítem magam rajtuk. Jártam pár helyen a nagy EU-ban, és egy-két kivétellel, sehol sem jobb/másabb a közlekedési kultúra, így elkönyveltem magamban, hogy ez ilyen, és pont.
Jobb lesz nekem, ha fröcsögök, hogy balkán, ez is szar, az is szar, tiszta Oroszország, nincs morál!?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #111700 üzenetére
Hiszem én is, így is cselekszem. De nem azzal, hogy leírom, hogy minden szar, és még közlekedési kultúra sincs. És balkán vagyunk, és... és... .
Két külön dolog.
Példát mutatni lehet pozitív hozzáállással is, sőt, azzal lehetne igazán, nem folytonos elégedetlenséggel."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #111801 üzenetére
Láttam múltkor egy zöldre festet cirokseprűt, ha gondolod megadom az elérhetőséget.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #111860 üzenetére
+10!
Ireknel nem volt ritka, hogy lapos, felrekopott szar gumikkal jarnak, egyszeruen leszarjak, hogy melyik kerekben mennyi van, a legtobbjuk azt sem tudja, hogy hogy kell ellenorizni. 4 kereken 4 kulonbozo gumi, lapos, lyukas, teljesen leeresztett kerekkel is sokszor jarnak. Aero is tudna errol meselni, mert az angolok sem kulonbek.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #111978 üzenetére
A GT 86 egy szivo motoru auto. 6600-nal a legnagyobb nyomatekkal (210 Nm) es nehezebb is. A Vitara turbos, 1400-tol 4000 ig van 220 Nm, konnyebb. Az oda meretezett feket a Toyotasok a hajukra is kenhetik, egy-egy kort mennek, kevesbe farad, a sokadiknal mar kijonne a GT86 elonye, ha egyaltalan van.
Egyebkent tesztelok sincsenek elajulva a teljesitmenyetol, sokat kell valtogatni, itt-ott gyenge is. Csuszkalni biztos jo..."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Total alkalmatlannal azert jocskan tobb. Mert megnezed, latod az idot, elmondjak a gumit aztan leszurod a konlkuziot. Raadasul egy forgatasi napon mennek 8-10 autoval, ha nem tobbel. Ami szar, azt is elmondjak, hogy mi miatt lehet, lasd Abarth 500, buta ESP sperr nelkul, Lexus LC stb
Kisza25: competizione. A facelift utaniba mar raktak sperrt, azzal kene menni egy kort.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Bekerült a kormány. Lőttem pár képet kaputelefonnal a beltérről.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #112047 üzenetére
Szép világosban is, de csak bőrrel, vagy félbőrrel venném. A teljes alcantara belső mostanra mind csúnya és lelakott lett.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen